home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  1 Bruger, 466 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 452526 gange)
nomi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1680: 19 Jan 2012, 22:50 »

Getafe, ja. Men ellers så vil jeg gerne se nogle klip, hvis du kan linke? Altså hvor han går over stregen.

http://www.youtube.com/v/ARElI4IvMv0

Flere gange i én kamp. Skal han slå nogen ihjel, før du erkender, at han er hjernedød?
Og jeg gider ikke høre på, at han bare spiller hårdt. Han forsøger bevidst at skade sine modspillere. Intet andet.
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1681: 19 Jan 2012, 22:59 »

Hint: Bogstavelig talt.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1682: 19 Jan 2012, 22:59 »

Fundet!
http://www.youtube.com/v/Oy7OUemjHR0
Synes det er tydeligt at Pepe ved 0.20 simpelthen går over stregen. Efter først at have sprunget let og elegant over den, vælger han altså efterfølgende at gå direkte overstregen! TV-billederne er ikke de bedste og der kan argumenteres frem og tilbage, men i min optik går han klart over stregen!



Nice!


http://www.youtube.com/v/ARElI4IvMv0

Flere gange i én kamp. Skal han slå nogen ihjel, før du erkender, at han er hjernedød?
Og jeg gider ikke høre på, at han bare spiller hårdt. Han forsøger bevidst at skade sine modspillere. Intet andet.

Ja det er en kamp der er fundet, hvor han går til den. Nu bliver situationerne jo vist fire-fem gange, og desuden går han jo hundrede procent efter bolden her. Han laver frispark, men slemmere er det sgu heller ikke. Hvis det der er grunden til, at du synes han er uegnet til en fodboldbane, så forstår jeg dig sgu ikke?
Jeg kan forstå det, når man ser det der sker med Casquero og Messi, men det der er jo bare, hvor han går til den.
Logged

Hala Madrid!

nomi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1683: 20 Jan 2012, 18:19 »

Ja det er en kamp der er fundet, hvor han går til den. Nu bliver situationerne jo vist fire-fem gange, og desuden går han jo hundrede procent efter bolden her. Han laver frispark, men slemmere er det sgu heller ikke. Hvis det der er grunden til, at du synes han er uegnet til en fodboldbane, så forstår jeg dig sgu ikke?
Jeg kan forstå det, når man ser det der sker med Casquero og Messi, men det der er jo bare, hvor han går til den.

Hahaha "går efter bolden.". Han løfter unødvendigt benene og stempler folk i hovedstødsdueller og sparker Cissoko i hovedet, mens han står op. funny
Jeg håber næsten for dig, at du er i familie med ham, for du ser igennem alt.

Du har sikkert også en dårlig undskyldning, når en ekspert giver mig ret i, at han "igen og igen" laver svinestreger. (selvom det måske ikke kan findes på youtube, som åbenbart er din betingelse for, om en ting har fundet sted.): http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/spanskfodbold/article1694748.ece

Vil du virkelig stadig holde fast i, at manden hører hjemme på en fodboldbane?
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1684: 20 Jan 2012, 18:26 »

Hahaha "går efter bolden.". Han løfter unødvendigt benene og stempler folk i hovedstødsdueller og sparker Cissoko i hovedet, mens han står op. funny
Jeg håber næsten for dig, at du er i familie med ham, for du ser igennem alt.

Du har sikkert også en dårlig undskyldning, når en ekspert giver mig ret i, at han "igen og igen" laver svinestreger. (selvom det måske ikke kan findes på youtube, som åbenbart er din betingelse for, om en ting har fundet sted.): http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/spanskfodbold/article1694748.ece

Vil du virkelig stadig holde fast i, at manden hører hjemme på en fodboldbane?

Synes du har ret i alt hvad du har sagt indtil videre, men dette "problem" skal vel ikke analyseres af en fodbold ekspert - hvad ved hun om Pepe har en brist? Det er vel nærmere en psykolog eller noget, som skal fortælle sådan noget Smiley
Logged

Manchester United

nomi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1685: 20 Jan 2012, 18:31 »

Synes du har ret i alt hvad du har sagt indtil videre, men dette "problem" skal vel ikke analyseres af en fodbold ekspert - hvad ved hun om Pepe har en brist? Det er vel nærmere en psykolog eller noget, som skal fortælle sådan noget Smiley

Endelig en med fornuft! Nu linkede jeg også til artiklen for at understøtte min udtalelse om, at Pepe er et svin i alle slags kampe - ikke kun mod Barcelona.
Der skal helt sikkert en psykolog ind over den mand, ellers håber jeg ærligt talt, at han får en livstidskarantæne inden længe. Smiley
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1686: 20 Jan 2012, 18:35 »

Endelig en med fornuft! Nu linkede jeg også til artiklen for at understøtte min udtalelse om, at Pepe er et svin i alle slags kampe - ikke kun mod Barcelona.
Der skal helt sikkert en psykolog ind over den mand, ellers håber jeg ærligt talt, at han får en livstidskarantæne inden længe. Smiley

Super - vi er på bølgelængde Smiley
Logged

Manchester United

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1687: 20 Jan 2012, 18:40 »

Pepe er voldsom, ja. Men alle fodboldspillere har altså kampe hvor de går lige vel over stregen, selv Messi. Synes nu ikke Pepe er så slem, som han bliver gjort til.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1688: 20 Jan 2012, 18:47 »

Hahaha "går efter bolden.". Han løfter unødvendigt benene og stempler folk i hovedstødsdueller og sparker Cissoko i hovedet, mens han står op. funny
Jeg håber næsten for dig, at du er i familie med ham, for du ser igennem alt.

Du har sikkert også en dårlig undskyldning, når en ekspert giver mig ret i, at han "igen og igen" laver svinestreger. (selvom det måske ikke kan findes på youtube, som åbenbart er din betingelse for, om en ting har fundet sted.): http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/spanskfodbold/article1694748.ece

Vil du virkelig stadig holde fast i, at manden hører hjemme på en fodboldbane?

Flot du linker til Luna Christofi. Hendes argument er, at hun ser alle Real Madrids kampe. Det gør jeg også. Hun fortæller endda er han er en mand med god humor. Han er jo ikke sindssyg som du prøver at påstå. Manden går til den. Nogle gange går han over grænsen. Det gør Rooney, Barton osv. også.

Du er jo næsten retarderet, når du siger jeg ser igennem alt. Jeg har på ingen måde forsvaret de ting han gjorde mod Messi eller Casquero. Denne her kamp mod Lyon kunne han måske godt være udvist, men det ændrer ikke på, at han går efter bolden. Han går hundrede procent ind i duellerne, og det er også derfor han er en af verdens bedste spillere. Det er faktisk sjældent han går over stregen. Meget sjældent!
Logged

Hala Madrid!

nomi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1689: 20 Jan 2012, 18:58 »

Flot du linker til Luna Christofi. Hendes argument er, at hun ser alle Real Madrids kampe. Det gør jeg også. Hun fortæller endda er han er en mand med god humor. Han er jo ikke sindssyg som du prøver at påstå. Manden går til den. Nogle gange går han over grænsen. Det gør Rooney, Barton osv. også.

Du er jo næsten retarderet, når du siger jeg ser igennem alt. Jeg har på ingen måde forsvaret de ting han gjorde mod Messi eller Casquero. Denne her kamp mod Lyon kunne han måske godt være udvist, men det ændrer ikke på, at han går efter bolden. Han går hundrede procent ind i duellerne, og det er også derfor han er en af verdens bedste spillere. Det er faktisk sjældent han går over stregen. Meget sjældent!

Sødt. Luna ved mere om spansk fodbold, end du nogensinde kommer til. Men lad os bare stoppe. Et er at du fastholder, at han går efter bolden i Lyon kampen, men at du kalder mig retarderet...  Rullende Øjne Det beviser måske bare, hvor ramt du er.
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1690: 20 Jan 2012, 19:08 »

Sødt. Luna ved mere om spansk fodbold, end du nogensinde kommer til. Men lad os bare stoppe. Et er at du fastholder, at han går efter bolden i Lyon kampen, men at du kalder mig retarderet...  Rullende Øjne Det beviser måske bare, hvor ramt du er.

Jamen hvad gør det, at hun ved noget om spansk fodbold. Jeg kan sgu da stadig se, om han flækker nogen hver eneste kamp? Opstemt

Du læser jo ikke, hvad jeg skriver, så kan jeg jo ikke diskutere det med dig. Du synes Pepe er syg i hovedet. Jeg synes han er en fantastisk spiller, som til tider går over stregen. Det skal han straffes for med karantæner ligesom alle andre spillere.
Logged

Hala Madrid!

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1691: 20 Jan 2012, 20:01 »

Ifølge fcbarcelona.dk er de nye trøjer til næste sæson offentliggjort: http://www.fcbarcelona.dk/component/content/article/1-forside/3760-her-er-trojerne-for-naeste-saeson.html

Jeg håber godt nok på at det bliver lavet om for synes godt nok ikke om trøjerne må jeg indrømme, selvom jeg self skal have en alligevel ...
Logged

FC Barcelona

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1692: 20 Jan 2012, 20:12 »

Så, lad os nu lige holde en ordentligt tone og undgå at kaste med mudder.

Med hensyn til det som Luna siger, så synes jeg absolut at hun har nogle valide pointer - især observationen omkring Cristiano Ronaldo synes jeg er interessant. Man kan ikke lade være med at spekulere i om han ikke er ved at være træt af det her cirkus der er hver gang man møder Barcelona. Det bliver godt nok interessant at se hvad Mourinho finder på rent taktisk til på onsdag.

Ifølge fcbarcelona.dk er de nye trøjer til næste sæson offentliggjort: http://www.fcbarcelona.dk/component/content/article/1-forside/3760-her-er-trojerne-for-naeste-saeson.html

Jeg håber godt nok på at det bliver lavet om for synes godt nok ikke om trøjerne må jeg indrømme, selvom jeg self skal have en alligevel ...

Intet er offentliggjort. Sport har bragt billederne i dag, og spekulerer i at det er designet for de nye trøjer. Det ville ikke være første gang at den slags blev lækket, men der er absolut intet der er offentligt endnu.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1693: 20 Jan 2012, 20:17 »

Det håber jeg, selvom jeg alligevel efter lidt tid har løsnet lidt op i forhold til hjemmetrøjen som man må sige har fået en mærkbar forandring.

Angående C. Ronaldo så er det faktisk en fodboldspiller, der er gået fra en jeg ikke kunne udstå, til, hvor mærkelig det end må lyde, en jeg til en hvis grad holder af. Han vil spille offensiv fodbold og jeg kan snart ikke huske hvornår jeg sidst har set ham dive. Udover det syntes jeg faktisk også efterhånden at når han udtaler sig, så er det sympatiske udtalelser. Af hvad jeg kan huske og har set.
Logged

FC Barcelona

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1694: 22 Jan 2012, 20:31 »

Altså nu er der også dukket et foto op af selve trøjen så tænker sgu at det nok passer alligevel: http://www.fcbarcelona.dk/component/content/article/1-forside/3773-forste-foto-af-den-nye-troje.html

Må indrømme at jeg nok også har ændret lidt mening om designet - det er sgu lidt sejt alligevel!
Logged

FC Barcelona

Sider: 1 ... 111 112 [113] 114 115 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010