home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
I dag kl. 18:46:23 Kenitho Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  1 Bruger, 642 Gæster Online.

Indlæg: 1132887 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 452137 gange)
Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1410: 17 Sep 2011, 22:39 »

Sikke en dejlig stemning  Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1411: 18 Sep 2011, 06:42 »

Jeg har markeret denne video som seksuelt indhold, fordi Barca voldtaget Osasuna!
Logged

kløv
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1412: 18 Sep 2011, 08:00 »

Det er jo tydeligt at se at barce vinder alt igen i år..
når de smadrer et hold som osasuna sådan....
Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1413: 18 Sep 2011, 08:50 »

Det er jo tydeligt at se at barce vinder alt igen i år..
når de smadrer et hold som osasuna sådan....

Du skal ikke mere end 1 kamp tilbage for se Barca spille 2-2 mod et midterhold, man glemmer åbenbart hurtigt.

Og Osasuna er ikke et hold som henter deres points på udebane, men derimod hjemme.
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1414: 18 Sep 2011, 09:35 »

Det er jo tydeligt at se at barce vinder alt igen i år..
når de smadrer et hold som osasuna sådan....

Det var en bestemt en flot kamp, men nu ramte de også deres topniveau, og det ramte de så mod et hold, som bestemt ikke er specielt meget værd, og endda havde valgt at spare til kampen, samt manglede to vigtige forsvarsspillere.

Så skulle Real jo også vinde alt i år når de vinder 6-0 over Zaragoza på udebane, United der vinder 8-2 over Arsenal eller City der vinder 5-0 ude mod Tottenham.

Dermed ikke sagt, at det ikke var en flot præstation, for det var det helt bestemt!
Logged

Hala Madrid!

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1415: 25 Sep 2011, 07:25 »

Fantastisk med en sikker sejre igår, alle gutterne gjode det godt, især dejligt at se Pedro og Villa i omdrejninger igen.
Og Messi, ja han er Messi, han er ubeskrivelig god!
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1416: 25 Sep 2011, 21:06 »

Det er jo tydeligt at se at barce vinder alt igen i år..
når de smadrer et hold som osasuna sådan....
Du må meget gerne argumentere noget bedre, hvis du mener dette. De har smadret Osasuna, Villareal og nu Atletico Madrid, men de formåede kun at skrabe et point sammen, mod henholdsvis Milan i CL og Sociedad i den hjemmelige liga. Ikke imponerende.

I har et helt fantastisk mandskab, men der er også mangler, ingen tvivl. I er utrolig kontrollerende og spilstyrende, men af og til får I intet ud af det, som man f.eks. så imod Milan, som pakkede sig af og til, og slog den op på hurtige og tekniske Pato, og det gav udbytte. Jeg kan ikke referere til Sociedad-kampen, da jeg ikke så den.

United er lige så store favoritter til et CL-trofæ i min optik. Vi spiller i verdens absolutte bedste liga, og der formår vi at ydmyge og smadre tophold. Vores marginalspillere er bedre end Jeres, in my opinion. Vi kan sætte unge stjerner på banen, og være skadesplaget, og stadig vinde fodboldkampe.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1417: 25 Sep 2011, 21:33 »

Vores marginalspillere hedder Mascherano, Fabregas, Alexis Sanchez, Pinto, Afellay, Keita, Thiago, Maxwell, Adriano, Montoya, Fontas m.fl.. De er altså vores reserver, og kun grundet skader spiller Mascherano så mange kampe i øjeblikket, mens Fabregas må kæmpe meget hårdt for at komme ind på holdet i stærkeste opstilling.

I min verden er Real Madrid foran Manchester United. Og nu har Barcelona altså slået Manchester United i ikke blot én Champions League-finale, men derimod to.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1418: 25 Sep 2011, 22:01 »

Vi spiller i verdens absolutte bedste liga, og der formår vi at ydmyge og smadre tophold.

Se lige på den sætning. Luk øjnene. Se på den igen. Kan du selv se det? Det er vel værd at overveje, om det virkelig er verdens absolut bedste liga, med tyk streg under absolut, for det er det ord jeg har problemer med i din sætning, når I, med al respekt for jer, formår at ydmyge og smadre de øvrige tophold.

Når det kommer til stykket er jeg nok enig med dig i at det er verdens bedste liga - men at det skulle være den absolut og ubestridt bedste liga i verden, kan jeg godt nok ikke nikke genkendende til.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1419: 25 Sep 2011, 22:27 »

Se lige på den sætning. Luk øjnene. Se på den igen. Kan du selv se det? Det er vel værd at overveje, om det virkelig er verdens absolut bedste liga, med tyk streg under absolut, for det er det ord jeg har problemer med i din sætning, når I, med al respekt for jer, formår at ydmyge og smadre de øvrige tophold.

Når det kommer til stykket er jeg nok enig med dig i at det er verdens bedste liga - men at det skulle være den absolut og ubestridt bedste liga i verden, kan jeg godt nok ikke nikke genkendende til.
Det er verdens ubestridte bedste liga, ingen tvivl. Vores storsejre i ligaen underbygger og fortæller blot, at vi måske er verdens bedste mandskab, og ikke at de andre hold i PL er dårlige, slet ikke.
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1420: 25 Sep 2011, 22:37 »

Det er verdens ubestridte bedste liga, ingen tvivl. Vores storsejre i ligaen underbygger og fortæller blot, at vi måske er verdens bedste mandskab, og ikke at de andre hold i PL er dårlige, slet ikke.

Haha det er da nok den dummeste kommentar du kan komme med...

Når Barca smadrer alle hold i ligaen inklusiv Madrid, som er i top 3 i hele verden, skyldes det at ligaen ikke er særlig god.

Når United smadrer alle (inklusiv Stoke  Grin) skyldes det, at United er verdens bedste mandskab.

Må jeg bede dig en gang til lukke øjnene og inden du åbner igen, tag dine fede par United briller af inden du kommenterer tak..
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1421: 25 Sep 2011, 22:39 »

En bruger skriver, at Barcelona vinder alt i ligaen i år - og nu snakker vi United i Barcelona-tråden?

Og alt det styrkeforholdspjat gider jeg ikke. Det er ikke engang et halvt år siden, at Barcelona slog dem 3-1 og beviste, at de havde et ekstra gear, når der var behov for det.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1422: 25 Sep 2011, 22:51 »

Barcelona er verdens bedste hold og Premier League er verdens bedste liga.

Jeg synes ikke at der er så meget at diskutere omkring nogle af punkterne, idet Barcelona altså er et pænt stykke foran Real Madrid og Manchester United som må forventes at være de to nærmeste. Med hensyn til hvilken liga der er bedst er niveauet altså højest i Premier League og middel- samt bundholdene i La Liga er klart mere medgørlige end de er i PL.

Dertil skal det, selvom det ikke har noget med denne tråd at gøre, også lige pointeres at Stoke ikke er verdens nemmeste sted at spille og jeg ville hjertens gerne se Barca-spillerne slå sig på de benhårde jernmænd som Stoke er i besiddelse af. Tunge
Logged

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1423: 25 Sep 2011, 23:00 »

Haha det er da nok den dummeste kommentar du kan komme med...

Når Barca smadrer alle hold i ligaen inklusiv Madrid, som er i top 3 i hele verden, skyldes det at ligaen ikke er særlig god.

Når United smadrer alle (inklusiv Stoke  Grin) skyldes det, at United er verdens bedste mandskab.

Må jeg bede dig en gang til lukke øjnene og inden du åbner igen, tag dine fede par United briller af inden du kommenterer tak..

Åhhhhh uvidenhed længe leve.

Ellers er jeg enig med Newton Heath. Barca er bare bedst i øjeblikket og er holdet der skal slåes. Real og United er lige efter, og er første udfordrere, vil jeg mene. Den engelske liga er den med generelt højst niveau, mens den spanske har 2 af de 3 største giganter indenfor fodbold klubber. Nu har Barca og Real også en uendelig liste af fordele ift. til engelske hold, men det er hvad det er, og har været sådan i mange år. Og ja, overdrivelses kan være brugt.
Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1424: 26 Sep 2011, 08:24 »

Jeg ser ikke United som ligeså store favoritter til at vinde CL som Barca, der er flere ting som spiller ind vigtigste er måske Barca allerede har vundet 2 gange over dem, og deres brede er skræmmende.

Også er det ganske flot United "smadre alt", man vandt over et Arsenalhold som var i den største krise i jeg ved ikke hvor mange år. Og man vandt over Chelsea på 2mål som ikke skulle have været dømt. Er det virkelig at smadre de andre tophold?
« Seneste Redigering: 26 Sep 2011, 08:41 af Roman » Logged

Sider: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010