home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
I dag kl. 18:46:23 Kenitho Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  1 Bruger, 697 Gæster Online.

Indlæg: 1132887 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 452145 gange)
JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1395: 05 Sep 2011, 21:39 »

Jeg kan ikke se hvad vi skal med Neymar, og jeg har svært ved at se Rosell smide så mange penge efter en spiller. Det passer ikke helt med hans strategi.
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1396: 05 Sep 2011, 21:43 »

Ja præcis! At smide SÅ mange penge efter en spiller (uanset hvem det er) ville Rosell aldrig gøre! Derfor tror jeg også at det udelukkende er for at sælge aviser. Kan heller ikke se hvad vi skulle med ham. Ser ham helst ikke i klubben faktisk. Synes vi skal blive ved med at grave talenter frem fra ungdomsrækkerne som vi har gjort i lang tid nu. Det er hele fundamentet i klubben! Men stoler sku på vores præsident og håber der ikke er mere hold i det Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

fcbarcelona
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1397: 06 Sep 2011, 20:46 »

Ja præcis! At smide SÅ mange penge efter en spiller (uanset hvem det er) ville Rosell aldrig gøre! Derfor tror jeg også at det udelukkende er for at sælge aviser. Kan heller ikke se hvad vi skulle med ham. Ser ham helst ikke i klubben faktisk. Synes vi skal blive ved med at grave talenter frem fra ungdomsrækkerne som vi har gjort i lang tid nu. Det er hele fundamentet i klubben! Men stoler sku på vores præsident og håber der ikke er mere hold i det Smiley
Jeg håber da slet ikke Barca får ham! Han har engang fået fyret sin træner fra Santos da han ikke måtte tag straffespark...
Logged


JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1398: 06 Sep 2011, 21:14 »

What did you want to be when you were little?
"What I am now. My only dream has always been to play at Barcelona."

Cesc Fabregas: http://www.totalbarca.com/2011/news/cesc-im-so-happy-that-i-try-to-disguise-it-sometimes/

Et fint interview med den nye dreng. :-)
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1399: 11 Sep 2011, 22:02 »

Uhh.. Det ser virkelig skidt ud for os (Barca) pt.. 2-2 i går, Villa's sindssygt lave bundniveau, Pedro`s dårlige sæson start og nu Sanchez der er ude med skade.

Ret vildt, at jeg stadig føler mig meget sikker på sejre over de italiensk mester! Men omvendt, har vi heldigvis Messi klar.
Logged

PH23
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1400: 11 Sep 2011, 22:15 »

Men god start af Cesc Smiley
Logged

Weezy
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1401: 13 Sep 2011, 17:04 »

FORZA MILAN... GQr klar til at faa en lektion i fodbold idag  Opstemt !!!!
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1402: 14 Sep 2011, 14:18 »

FORZA MILAN... GQr klar til at faa en lektion i fodbold idag  Opstemt !!!!

En lektion i fodbold var vidst næppe hvad vi fik i går. Vi fik dog en lektion - bare ikke fra Milan, men fra os selv. Endnu engang formåede vi ikke at lukke en kamp, som vi ellers havde fuldstændig styr på. Det er forfærdeligt, for det er som sagt absolut ikke første gang, at vi smider point væk i de døende minutter af en kamp, hvor vi har siddet på alt spillet og været inde på de sidste 25 meter af modstanderens banehalvdel et hav af gange. Kampe som kampen i går skal lukkes. Jeg tænkte på det allerede efter 70 minutter - at hvis kampen ikke snart blev lukket med et mål mere, var der en overhængende risiko for at Milan hev et point i land. Jeg håber virkelig at vi ser en reaktion i weekenden mod Osasuna.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1403: 14 Sep 2011, 15:01 »

I havde bolden ca. 70% af tiden, og formåede stadigvæk ikke at lukke kampen. Italienerne gik taktisk flot ind til denne kamp, men det var ikke prangende taktisk formåen, dog fik de 1 point med hjem fra Camp Nou, som de vel er ovenud tilfredse med, hvilket er helt forståeligt. Milan gjorde det godt i perioder, og de kunne sikkert også have vundet kampen i går, hvis de havde været lidt mere tålmodige i enkelte situationer, og været mere konsekvente i deres taktiske foretagelser.

Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1404: 17 Sep 2011, 21:41 »

Hold da .... vi spiller godt! Opstemt Når vi spiller sådan, kan vi nemt vinde 5-0 over Real Smiley
Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1405: 17 Sep 2011, 21:52 »

Hold da .... vi spiller godt! Opstemt Når vi spiller sådan, kan vi nemt vinde 5-0 over Real Smiley

I kommer da bare an  Cool Har ikke set jeres kamp her til aften, men må da sige at det lyder imponerende med 8-0, vurderet ud fra statistikken fra kampen.. Spillerne havde vidst noget at bevise oven på de to nedture de har haft..
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1406: 17 Sep 2011, 21:54 »

"Nedture" Smiley
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1407: 17 Sep 2011, 22:00 »

"Nedture" Smiley
Tjaaa med Barca's dominans de sidste år er det vel hva man kan betegne som en Nedtur for de taber jo sjældent for tiden Smiley
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1408: 17 Sep 2011, 22:07 »

Tjaaa med Barca's dominans de sidste år er det vel hva man kan betegne som en Nedtur for de taber jo sjældent for tiden Smiley

De tabte for et års tid siden til Hercules, men endte alligevel med liga-titel og CL. Lad os nu tage det roligt.
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1409: 17 Sep 2011, 22:08 »

De tabte for et års tid siden til Hercules, men endte alligevel med liga-titel og CL. Lad os nu tage det roligt.
Det er jo også det jeg siger at, for at os fans af andre hold har noget at sige om jeres hold er vi nød til at sige det når i spiller uafgjort for i taber jo ikke ligefrem mange kampe på en sæson

EDIT: Hvis du ikke forstod det var overstående indlæg ment som noget positivt og ikke hån eller andet i den dur Smiley
Logged

Sider: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010