home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:18:57 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 12:34:40 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  0 Brugere, 647 Gæster Online.

Indlæg: 1132884 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 452092 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1365: 13 Aug 2011, 13:57 »

Tillykke med Cesc!

Har først fødselsdag i december...  crazy

Men hey, vil sige det samme - tillykke med verdens bedste fodboldspiller til verdens bedste fodboldklub. Man kan ikke fortænke ham i at skifte væk fra en talentfabrik for at vinde trofæer.

Ham skal I nok blive glade for!
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1366: 13 Aug 2011, 14:06 »

Har først fødselsdag i december...  crazy

Men hey, vil sige det samme - tillykke med verdens bedste fodboldspiller til verdens bedste fodboldklub. Man kan ikke fortænke ham i at skifte væk fra en talentfabrik for at vinde trofæer.

Ham skal I nok blive glade for!
Verdens bedste fodboldspiller, aaargh det er måske lige at stramme den lidt synes jeg.

Han er en utrolig dygtig midtbanespiller, men efter min mening kan jeg godt finde de første fem spillere der er tættere på at være verdens bedste Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1367: 13 Aug 2011, 14:50 »

Kan man skam nemt finde - du kan også finde mindst 15 bedre. ;-)

Men i mine øjne, du veeeeed. ;-)
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1368: 13 Aug 2011, 16:52 »

Cesc som verdens bedste spiller? Kan da godt ske at Barca løfter ham så meget at det kan blive muligt!
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1369: 14 Aug 2011, 20:02 »

I aften gælder det Super cup kampen mod Real Madrid. Real må gå ind til kampen som favoritter af flere forskellige årsager. Barca har været samlet og trænet sammen i omkring 1 uge og Alexis S er ikke inde i Barcarytmen (bliver spændende at se om han kommer på banen). Det er ikke optimale forhold, samtidig med at Pique, Puyol og muligvis Sergio B er ude. Real har spiller godt i pre-sæsonen og ligner derfor vindere af opgøret. Jeg vil mene vi skal være stærkt tilfredse med et uafgjort resultat. Helst et hvor vi scorer et vigtigt udebanemål.

Det bliver en spændende kamp og glæder mig til at se Barca spille igen :-)
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1370: 14 Aug 2011, 20:13 »

Puha, normalt ville jeg have heppet på Barca i aften, men deres opførsel i Cesc sagen har bare været så skandaløs at jeg er lidt på herrens mark med hvem jeg skal heppe på i Spanien generelt..

Men Cesc skulle være set i lufthavnen tage et fly til Spanien her 19.30, så mon ikke det hele er kommet på plads? Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1371: 15 Aug 2011, 17:49 »

Selvom spillerne kun havde trænet sammen i 1 uge må jeg altså indrømme det var en meget svag kamp fra vores side. Vi bliver jo næsten kørt rundt på barca-manér det meste af kampen. målet til 1-1 må siges at være klasse af Villa og målet til 2-1 var vidst mere end heldigt, men det viser at vi er klar når vi får chancen. Det er et godt resultat for os. Når man tænker på at det var den første kamp Alexis spillede gjorde han det efter min mening godt. Han viste glimt af sin fantastiske teknik og hurtighed. Samtidigt ikke et dårligt resultat når man tænker på at Real stillede med sin idealopstilling og Barca manglede Puyol, Sergio ikke var med og Pique først blev skiftet ind i anden halvleg.

Med de indkøb vi har gjort denne sommer er det lige før vi kan undvære forsvaret, nøj hvor ser det giftigt ud i front og på midtbanen. Men jeg var nu blevet glad hvis vi havde hentet en central forsvarspiller da Puyol er ved at være skadet alt for meget.

Glæder mig som et lille barn til den nye sæson selvom jeg syntes Real ser enormt giftige ud så siger hjertet at vi vinder ligaen igen i år og skriver historie ved at være den første klub der vinder Champions League 2 år i træk. Smiley
Logged

coKey
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1372: 15 Aug 2011, 18:40 »

Det forsvar kommer nok til at hedde Alves, Pique, Abidal og Adriano en stor del af sæsonnen, hvilket jeg egentlig er nogenlunde fint tilfreds med.... Puyol er ikke helt ung længere, så skader må forventes, så bliver det spændende at følge Fontas udvikling i denne sæson.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1373: 15 Aug 2011, 23:56 »

Tillykke med ham!

Han er jo en helt igennem fantastisk fodboldspiller, ingen tvivl! Han er en født leder, som kan agere mange ting på midtbanen, da han besidder ekstremt store kvaliteter. Vi behøver ikke komme ind på nærmere detaljer om hans kompetencer som spiller, da alle, med bare en smule fodboldviden, vel ved hvad spanieren står for.

På den korte bane, så er der kommet noget bredde på midtbanen, hvis I skulle havne i en skadesproblematik, men jeg glæder mig til at se, hvor meget han vil blive brugt. Jeg mener, han er altså oppe imod verdens bedste midtbaneduo, set fra mit synspunkt. På den lange bane er det en fantastisk investering. Han er relativt ung, og kan egentlig sagtens udvikle sig endnu, og han er allerede etableret stjernespiller, og kender endda til spilkonceptet, da han jo har baggrund i Barcelona.

Det bliver en spændende rejse for Cesc. Især på den korte bane er jeg, som nævnt overstående, meget spændt på at se hans spilletid de næste to sæsoner.
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1374: 16 Aug 2011, 22:38 »

Synes det er et fantastisk resultat mod Real Madrid, et hold i topform (som man nu kan være det i pre-season) og med en stjernetrup + hjemmebane, kommer vi til kampen uforberedt og alligevel får et godt resultat. Se vores forsvar? Vi manglede dem vi normalt starter med, hvilket kunne ses. Og Alexis viste fantastiske ting. I front ser det jo fantastisk ud. Mod ikke-tophold kan midtbanen sagtens bestå af Iniesta-Cesc-Xavi og så med Mascherano eller Busquets i forsvaret ved siden af pique eller puyol! No worries der hvert fald!
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1375: 18 Aug 2011, 05:14 »

SÅDAN!! Pokalen er vores! MESSI ER GUD!! Tillykke gutter!

Vildt at Barca formår at vinde, når de tydeligvis ikke er oppe i omdrejninger. Real Madrid var bedst i begge kampe, men Barcelona har Messi Wink

Fabregas: 8 år i Arsenal = 1 Pokal .. 2 dage i Barcelona = 1 Pokal.
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1376: 19 Aug 2011, 18:39 »

Fabregas vandt nu med Arsenal 2005 FA Cup og 2004 Community Shield  Tunge
Logged

19-18!

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1377: 22 Aug 2011, 22:22 »

Hold da helt op, hvor spiller Barca fantastisk her til aften!
Cesc er fantastisk, spiller helt perfekt - og så er der jo bare messi - 10 min på banen, og så to mål - sådan skal det gøres Wink
Viva la barca!
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1378: 22 Aug 2011, 22:32 »

Vi er ustoppelige fordi vi er så sindsygt gode!
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1379: 22 Aug 2011, 22:56 »

Så dersværre ikke kampen i aften  Sur håber dog der kommer højdepunkter fra kampen, for de skulle efter sigende have spillet fremragende og kørt Napoli over. Det ser meget lyst ud i næste sæson. Alle vores unge spillere er blev 1 år ældre + vores trup er blevet lidt bredere. Tror på vi genvinder ligaen og så kunne det være fedt, hvis vi vandt CL 2 år i træk! Glæder mig i hvert fald til La Liga starter igen næste weekend - forhåbentligt! Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Sider: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010