home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 740 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451884 gange)
Bailey
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1200: 30 Maj 2011, 00:12 »

Men Inters deroute mod Schalke i år kunne måske også hænge sammen med trænersituationen i klubben. Jeg mener, først Benitez' forfærdelige indtog og dernæst Leonardos hæderlige (men ikke mere end det) redningsforsøg.

Ifølge UEFAs officielle koefficientliste er Inter på 9. pladsen. Det er altså resultaterne for de seneste fem sæsoner. Og når man er nummer ni, må man vel være et storhold, eller hvordan?
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1201: 30 Maj 2011, 00:16 »

Men Inters deroute mod Schalke i år kunne måske også hænge sammen med trænersituationen i klubben. Jeg mener, først Benitez' forfærdelige indtog og dernæst Leonardos hæderlige (men ikke mere end det) redningsforsøg.

Ifølge UEFAs officielle koefficientliste er Inter på 9. pladsen. Det er altså resultaterne for de seneste fem sæsoner. Og når man er nummer ni, må man vel være et storhold, eller hvordan?
Når jeg bruger "storhold" tænker jeg på hold som man kan forvente at se som de sidste 4 hold i CL. Man kan sige at Inter at storhold, men ikke et CL-storhold. Nr. 9 er jo ikke ligefrem prangende.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Bailey
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1202: 30 Maj 2011, 00:19 »

Når jeg bruger "storhold" tænker jeg på hold som man kan forvente at se som de sidste 4 hold i CL. Man kan sige at Inter at storhold, men ikke et CL-storhold. Nr. 9 er jo ikke ligefrem prangende.

Men Real er nummer 7, City nummer 42 (FCK er nummer 39), Bayern er nummer 4.

Så vidt jeg husker mener du heller ikke at Bayern er et storhold, hvorimod City er et storhold...

Hvordan hænger det sammen?
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1203: 30 Maj 2011, 00:24 »

Men Real er nummer 7, City nummer 42 (FCK er nummer 39), Bayern er nummer 4.

Så vidt jeg husker mener du heller ikke at Bayern er et storhold, hvorimod City er et storhold...

Hvordan hænger det sammen?
Ud fra seneste sæson (den netop overståede), bedømmer jeg at Real er et hold man kan forvente i semifinalerne. Og så har jeg en fidus til at City kan nå langt. Hvert fald længere end Inter, hvis de altså undgår Chelsea, Barca, United, Real og Arsenal (tvivler lidt på Arsenal, men lad os se hvad sommeren bringer, hvilket også gælder for de andre klubber). Bayern ligger også, sammen med City og Inter, i gruppen under storfavoritterne.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Bailey
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1204: 30 Maj 2011, 00:33 »

Men det har jo ikke noget med diskussionen om, hvorvidt Inter er et storhold at gøre.

Ifølge hvad jeg har læst i dine indlæg mener du, at Barca, Real, Chelsea og United er de eneste "rigtige" storhold i Europa, mens Arsenal måske er det og City, Inter, Bayern m.fl. kommer ind i en gruppe lige under.

Dette pga. den netop afsluttede sæson.

Men du kan jo ikke bruge en enkelt sæson til at determinere, hvilke hold, der er storhold.

Lad os sige, at Messi og Xavi i næste sæson blev skadede i september og var ude resten af sæsonen. Barca røg ud af CL i 1/8-finalen og blev kun nr. 3 i Spanien efter Real og Valencia. (Dette kan kun ske, hvis Messi og Xavi bliver skadede).

Er Barca nu ikke længere et storhold?
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1205: 30 Maj 2011, 00:40 »

Men det har jo ikke noget med diskussionen om, hvorvidt Inter er et storhold at gøre.

Ifølge hvad jeg har læst i dine indlæg mener du, at Barca, Real, Chelsea og United er de eneste "rigtige" storhold i Europa, mens Arsenal måske er det og City, Inter, Bayern m.fl. kommer ind i en gruppe lige under.

Dette pga. den netop afsluttede sæson.

Men du kan jo ikke bruge en enkelt sæson til at determinere, hvilke hold, der er storhold.

Lad os sige, at Messi og Xavi i næste sæson blev skadede i september og var ude resten af sæsonen. Barca røg ud af CL i 1/8-finalen og blev kun nr. 3 i Spanien efter Real og Valencia. (Dette kan kun ske, hvis Messi og Xavi bliver skadede).

Er Barca nu ikke længere et storhold?
Chelsea, United, Barca og Arsenal er CL-storhold fordi de er kommet langt de seneste år. Real er et storhold fordi de har udviklet sig meget i denne sæson, og det samme har City, bare ikke i ligeså høj grad. Samtidig med det er Bayern og Inter storhold - europærisk set - men de er ikke favoritter til at vinde CL. De er underdogs, pga de seneste års resultater hvor de har skuffet. Bevares, de kom begge i finalen sidste år, men viste intet i år.

Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Bailey
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1206: 30 Maj 2011, 00:50 »

Chelsea, United, Barca og Arsenal er CL-storhold fordi de er kommet langt de seneste år. Real er et storhold fordi de har udviklet sig meget i denne sæson, og det samme har City, bare ikke i ligeså høj grad. Samtidig med det er Bayern og Inter storhold - europærisk set - men de er ikke favoritter til at vinde CL. De er underdogs, pga de seneste års resultater hvor de har skuffet. Bevares, de kom begge i finalen sidste år, men viste intet i år.

At Bayern er nummer 4 på UEFAs liste viser da med al tydelighed, at de de seneste fem sæsoner har alt andet end skuffet, tværtimod har de været meget stabile. Inter og Real har stort set sammen pointantal på listen, så de er vel lige stabile. Arsenal røg ud på samme stadie som Bayern og tidligere end Inter i år.

Real er jo ikke et storhold, fordi de har udviklet sig meget i år - Real er et storhold, fordi det er Real Madrid!

Og City er ikke et storhold overhovedet endnu - Det bliver man altså ikke, før man har vist resultaterne - City har kun vundet et trofæ i mere end 30 år.
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1207: 30 Maj 2011, 00:54 »

At Bayern er nummer 4 på UEFAs liste viser da med al tydelighed, at de de seneste fem sæsoner har alt andet end skuffet, tværtimod har de været meget stabile. Inter og Real har stort set sammen pointantal på listen, så de er vel lige stabile. Arsenal røg ud på samme stadie som Bayern og tidligere end Inter i år.

Real er jo ikke et storhold, fordi de har udviklet sig meget i år - Real er et storhold, fordi det er Real Madrid!

Og City er ikke et storhold overhovedet endnu - Det bliver man altså ikke, før man har vist resultaterne - City har kun vundet et trofæ i mere end 30 år.
Bayern har været stabile - indtil de har mødt at de 4 stærkeste, ja. De slog godt nok United ud sidste år, men man skal altså ikke længere end 2 år tilbage hvor de blev nedsablet af Barcelona.

Sådan kan du godt sige om Real Madrid. Men grunden til at jeg ikke gjorde det var, at i nok ikke ville acceptere det.

City er ikke et storhold nej, men jeg tror bare at de måske kan blive det, og vil vise det i den kommende CL-sæson.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Bailey
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1208: 30 Maj 2011, 01:07 »

Og man skal bare et år tilbage, hvor Barcelona blev udspillet af Inter og især af Mourinho.
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1209: 30 Maj 2011, 01:12 »

Og man skal bare et år tilbage, hvor Barcelona blev udspillet af Inter og især af Mourinho.
Arrrg. Og dog. På trods af at Barcelona tabte, vidste de fleste nu nok at Barcelona stadig var verdens bedste fodboldhold, men at det ikke altid er det bedste hold som vinder hvergang. Så jeg tror ikke det overrasker nogen at de vandt i år, og at Inter nåede knapt så langt. Det overrasker mig dog at der ikke skulle mere til end et Schalke hold som havde skuffet fælt i Bundesligaen. Men det vidner jo bare om den ustablitet Inter har haft de seneste år, og derfor stadig ikke et af europas største hold. Dvs. top5.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1210: 30 Maj 2011, 01:13 »

Real er et storhold fordi de har udviklet sig meget i denne sæson


Det er jo åbenbart bare ikke nok jvf. at Inter udviklede sig kolossalt sidste år, men ikke nok til at være et storhold. Hvorfor skal Real så ikke vise noget over flere sæsoner for at få retten til at kalde sig storhold igen?
Logged


Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1211: 30 Maj 2011, 01:17 »

Det er jo åbenbart bare ikke nok jvf. at Inter udviklede sig kolossalt sidste år, men ikke nok til at være et storhold. Hvorfor skal Real så ikke vise noget over flere sæsoner for at få retten til at kalde sig storhold igen?
Fordi de har verdens bredeste trup og scoret rekord mange mål i år. De har endda slået Barcelona i år, hvorimod Inter ryger ud til et Schalke hold, der jo ikke er noget særligt, og er et hold man burde slå.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1212: 30 Maj 2011, 01:21 »

Fordi de har verdens bredeste trup og scoret rekord mange mål i år. De har endda slået Barcelona i år, hvorimod Inter ryger ud til et Schalke hold, der jo ikke er noget særligt, og er et hold man burde slå.

I en liga hvor mange er enige om at der efterhånden hersker skotske tilstande?
Så er FCK også et sub tophold. De har smadret en masse rekorder og næsten slået Barcelona...
Logged


Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1213: 30 Maj 2011, 01:26 »

I en liga hvor mange er enige om at der efterhånden hersker skotske tilstande?
Så er FCK også et sub tophold. De har smadret en masse rekorder og næsten slået Barcelona...
Faktum er bare at kampene i år mod Real Madrid, har været de sværeste for Barcelona, en ting jeg vægter meget højt når jeg skal bedømme Reals niveau. De har endnu ikke haft mulighed for at møde Chelsea, Arsenal eller United til en rigtig spansk-engelsk styrkeprøve. Men når den kommer tror jeg nok at Real Madrid viser sig som de stærkeste.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1214: 30 Maj 2011, 01:27 »

Faktum er bare at kampene i år mod Real Madrid, har været de sværeste for Barcelona, en ting jeg vægter meget højt når jeg skal bedømme Reals niveau. De har endnu ikke haft mulighed for at møde Chelsea, Arsenal eller United til en rigtig spansk-engelsk styrkeprøve. Men når den kommer tror jeg nok at Real Madrid viser sig som de stærkeste.

Det er bare sjovt som du bøjer dine egne opstillede regler for at få dem til at passe ind i din logik.
Logged


Sider: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010