home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 800 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451766 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1110: 27 Maj 2011, 19:04 »

Jeg kunne godt tænke mig at høre jer Barcelona-fans ad, om hvordan I vil stoppe den fysik jeg mener Manchester United kommer med? Nu har I i knockout-fasen slået Arsenal, Shakhtar Donetsk og Real Madrid, som jeg ikke ser som de mest fysiske hold i verden. Nu kommer I virkelig på en prøve mod United, som jeg sammen med United, mener er de eneste der kan true jer i Champions League. Netop på grund af fysikken.

Hvordan tror I, Guardiola vil stoppe den fysiske styrker, for det har I jo haft problemer med før? Dette er ikke en kritik, men blot et spørgsmål. Smiley
Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1111: 27 Maj 2011, 19:26 »

Jeg kunne godt tænke mig at høre jer Barcelona-fans ad, om hvordan I vil stoppe den fysik jeg mener Manchester United kommer med? Nu har I i knockout-fasen slået Arsenal, Shakhtar Donetsk og Real Madrid, som jeg ikke ser som de mest fysiske hold i verden. Nu kommer I virkelig på en prøve mod United, som jeg sammen med United, mener er de eneste der kan true jer i Champions League. Netop på grund af fysikken.

Hvordan tror I, Guardiola vil stoppe den fysiske styrker, for det har I jo haft problemer med før? Dette er ikke en kritik, men blot et spørgsmål. Smiley

Det bliver vel bare med høje bolde ind til Messi som han kan heade ind, ligesom i 09. Problem?
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1112: 27 Maj 2011, 19:27 »

Det bliver vel bare med høje bolde ind til Messi som han kan heade ind, ligesom i 09. Problem?
Ja, jeg har hørt Messi starter på bænken.
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1113: 27 Maj 2011, 19:45 »

Jeg kunne godt tænke mig at høre jer Barcelona-fans ad, om hvordan I vil stoppe den fysik jeg mener Manchester United kommer med? Nu har I i knockout-fasen slået Arsenal, Shakhtar Donetsk og Real Madrid, som jeg ikke ser som de mest fysiske hold i verden. Nu kommer I virkelig på en prøve mod United, som jeg sammen med United, mener er de eneste der kan true jer i Champions League. Netop på grund af fysikken.

Hvordan tror I, Guardiola vil stoppe den fysiske styrker, for det har I jo haft problemer med før? Dette er ikke en kritik, men blot et spørgsmål. Smiley

Jeg er selv meget bekymret over dette. Vores spillere er meget mindre og bestemt ikke lige så fysisk stærke som UTD's, men håber på med massere af boldbesiddelse og de hurtige fødder at Xavi og co. kan hamle op med de fysiske United spillere.

Jeg vil give dig ret i at Arsenal og Shakhtar ikke er fysiske hold, men Real er da bestemt et fysisk hold, ikke på samme måde som United, men de stillede meget fysisk op, tænker specielt på Pepe på den centrale/defensive midt.

Jeg glæder mig virkelig meget til denne kamp. Jeg glæder mig til at se hvad store fysisk og tunge spillere kan stille op i mod Messi, Iniesta og så videre, samtidigt glæder jeg mig til at se hvad Barca kan gøre over for netop den type spillere i det defensive, med Berbatov, Vidic og Ferdinand er de jo skræmmende på dødbolde og det er synd at sige Barca er det.
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1114: 27 Maj 2011, 20:20 »

Real Madrid er da ikke noget fysisk hold? De prøvede bare at spille fysisk mod Barcelona fordi Mourinho tidligere har vist det er sådan man slår Barcelona. Det virkede bare ikke fordi Real Madrid ikke er vant til at spille fysisk, og egentlig heller ikke har spillerne til det.

Lige for at puste lidt til ilden igen fra en meget debatteret sag, så har Barcelona ikke noget at bekymre sig om hvis bare dommeren dommer efter spanske liga-kampe standarder som de har for vane når Barca spiller Wink
Logged

Vuelve la ilusión

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1115: 27 Maj 2011, 20:39 »

Real Madrid er da ikke noget fysisk hold? De prøvede bare at spille fysisk mod Barcelona fordi Mourinho tidligere har vist det er sådan man slår Barcelona. Det virkede bare ikke fordi Real Madrid ikke er vant til at spille fysisk, og egentlig heller ikke har spillerne til det.

Lige for at puste lidt til ilden igen fra en meget debatteret sag, så har Barcelona ikke noget at bekymre sig om hvis bare dommeren dommer efter spanske liga-kampe standarder som de har for vane når Barca spiller Wink

Du kan have ret i det første.

Det andet er jeg dog 100% enig i. Real har også nydt godt af at dommerne har dømt efter spanske standarder, her tænker jeg på Di Maria, Marcelo, Pepe osv. jeg hader virkelig når jeg ser Busquets kaste sig rundt. Så jeg er på din side jeg gider ikke glo på det og syntes ikke det hører til i fodbold. Jeg har det personligt med når spillere gør det over for mig i en fodbold kamp sørger jeg altid for lige at sætte lidt knopper eller albuer ind næste gang jeg er i nærheden af ham. Så jeg håber på en fair spillet kamp uden alt for meget pis fra begge sider for Nani har også en mindre tendens til at vælte nemt.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1116: 27 Maj 2011, 22:08 »

Jeg er egentlig ikke så skræmt af Manchester Uniteds fysik i det åbne spil. Spillere som Xavi, Iniesta osv kan sagtens bruge deres krop og i høj grad tage duellerne. Manchester United er ikke et decideret fysisk hold og mange af deres spillere er jo ikke 90 kg gutter, som brager løs i duellerne. De har Vidic og Ferdinand i forsvaret, som kan komme til at gøre ondt i tacklingerne og delvist Rooney offensivt, som også bidrager med noget fysik, hvor vi kan have svært ved at matche. Jeg er dog i den klare overbevisning, at vores angriberes hurtighed og tekniske færdigheder nok skal opveje for den fysik, som de mangler overfor Uniteds midterforsvar. Manchester United ønsker også at spille bolden rundt og i høj grad undgå 50/50 duellerne, som et traditionelt engelsk hold jo i den grad spiller på. Så af den grund så tvivler jeg på, at de i ligeså høj grad, som f.eks. Mourinho i Inter, vil spille på fysikken og gå efter at ødelægge Barcelonas spil i første omgang. Derimod tror og håber jeg, at Manchester også vil spille deres eget spil og generelt prøve at gøre det til en flot spillet finale.

Dødboldene er jeg lidt mere skeptisk overfor og det er helt klart noget, som man skal være påpasselig med. Frispark i nærheden af feltet og hjørnespark kan nemt blive farligt, da Barcelona er klart i undertal, når det kommer til gode headere. Jeg håber og regner dog med at vi har en Puyol, Pique, Busquets og forhåbentlig også en Abidal, som kan sørge for at holde især Vidic nede på hjørnespark.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1117: 28 Maj 2011, 11:29 »

Man skal nok ikke satse på, at Utd går på banen med det formål at "gøre det til en flot spillet finale". Det er nok lige lovlig Barca-naivistisk at tro på det Smiley Men tror heller ikke vi kan presse jer fysisk som Chelsea og Inter f.eks. kunne det.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1118: 28 Maj 2011, 12:32 »

Man skal nok ikke satse på, at Utd går på banen med det formål at "gøre det til en flot spillet finale". Det er nok lige lovlig Barca-naivistisk at tro på det Smiley Men tror heller ikke vi kan presse jer fysisk som Chelsea og Inter f.eks. kunne det.
Nu står det i forbindelse med at kunne spille sit eget spil og at Manchester United langt fra er et skræmmende fysisk hold i forhold til flere andre af de store hold. Jeg tror simpelthen ikke på, at I går på banen med den mission at først og fremmest ødelægge Barcelonas spil og derefter kommer jeres eget offensive spil. Hvilket Mourinho i både Inter og Real Madrid har haft tendenser til at gøre. Selvom Sir Alex Ferguson har stor respekt for Barcelona og selvfølgelig har gjort alt muligt for at kunne lukke ned for vores offensive våben, så tvivler jeg på, at han direkte vil ændre koncept og overlade spillet til Barcelona, hvilket der især i den første semifinale mod Real Madrid var en tendens til at de gjorde.

Men nu skal jeg nok udpensle den sætning, så den overhovedet ikke kan misforståes.. Hvis begge hold spiller deres eget spil og starter i deres stærkeste opstilling, så tror jeg at vi får en flot og teknisk finale at se med to hold, som meget gerne vil spille fodbold.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1119: 28 Maj 2011, 12:52 »

Nu står det i forbindelse med at kunne spille sit eget spil og at Manchester United langt fra er et skræmmende fysisk hold i forhold til flere andre af de store hold. Jeg tror simpelthen ikke på, at I går på banen med den mission at først og fremmest ødelægge Barcelonas spil og derefter kommer jeres eget offensive spil. Hvilket Mourinho i både Inter og Real Madrid har haft tendenser til at gøre. Selvom Sir Alex Ferguson har stor respekt for Barcelona og selvfølgelig har gjort alt muligt for at kunne lukke ned for vores offensive våben, så tvivler jeg på, at han direkte vil ændre koncept og overlade spillet til Barcelona, hvilket der især i den første semifinale mod Real Madrid var en tendens til at de gjorde.

Men nu skal jeg nok udpensle den sætning, så den overhovedet ikke kan misforståes.. Hvis begge hold spiller deres eget spil og starter i deres stærkeste opstilling, så tror jeg at vi får en flot og teknisk finale at se med to hold, som meget gerne vil spille fodbold.

Helt enig Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1120: 28 Maj 2011, 19:52 »

Valdes
Alves - Pique - Mascherano - Abidal
Busquets
Xavi - Iniesta
Pedro - Messi - Villa

Det er de gutter, som fra start skal sikre vores tredje sejr i Champions League indenfor de sidste fem år!

Det overrasker mig at Puyol ikke er med fra start, da der intet i medierne har været om skader til ham. Selvom han har døjet en del her i foråret, så overrasker det mig altså rigtig meget, da Puyol altid har kunne bide den smerte i sig og spille 100% i de helt store kampe, hvilket denne må siges at være. Det bliver en svækkelse i hovedspillet, men i alle andre dueller er Mascherano jo uhyggelig.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1121: 28 Maj 2011, 19:53 »

Er Puyol på bænket?
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1122: 28 Maj 2011, 19:55 »

Er Puyol på bænket?
Ja, han er bænket i dagens kamp. Som derudover tæller Adriano, Bojan, Afellay, Olazábal, Keita og Thiago.
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1123: 28 Maj 2011, 19:58 »

Godt nok er der ikke så stor forskel på mascherano og chicarito (stav) i højden. Men Chicatiro har jo scoret vanvittig mange mål på hovedstød, tror godt det kan blive farligt hvis mascherano skal stå overfor ham..
Men kom nu Barca! Messi score hattrick og Villa score til 4-1.... Nani scorer det ene mål for United.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1124: 28 Maj 2011, 19:58 »

Jeg vil sidde og være lidt nervøs for at Mascherano kan løbe ind i et rødt kort i dagens kamp. Jeg ser ikke selv meget spansk fodbold, men er han brugt meget nede i forsvaret? Husker ham i Liverpool for et figter af en anden verden og en kanon stærk spiller at have på midten. Men også en type som kan gå ind og lave det grimme frispark, som giver gult kort. Men her, kan han komme til at nedlægge dem i en kontra og så hedder det altså rødt fremfor gult. Håber det bedste for Mascherano og håber at se ham løfte pokalen senere iaften. Han opdraget til at hade United. Kom så Barca og Mascherano!!!
Logged

Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010