home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 803 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451767 gange)
JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1095: 04 Maj 2011, 18:55 »

Hej alle. Jeg har lige hørt, at Barcelona er i finalen. Og jeg skammer mig. Det er jeg blevet overbevist om, efter jeg har læst de mange indlæg i Barcelona-tråden, hvor der står at vi bør skamme os.

Men vi er i finalen. I Wembley.

Tilbage til Wembley. Og vi tæsker tysken, muhaha. Men hvis United kommer, så håber jeg de har høje nok folk til at tæmme Messi i hovedspillet.



Og som de dårlige mennesker vi er, kastede vi med kræftramte Abidal igår.

Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1096: 05 Maj 2011, 07:16 »

Barcelona har fået sammensat en trup som er harmonisk og hvor alle kender deres plads. Det ville man sikkert også kunne have gjort med nogle mere farverige spillere, men i det nuværende koncept er en af grundidéerne jo netop at ingen er for god til ikke at skulle arbejde for holdet. Du nævner selv Stoichkov i et tidligere indlæg og han ville simpelthen ikke kunne indordne sig under nutidens koncept og i det genpres, som Barcelona udfører. Dertil havde han for meget nykker, hvor imod en Messi, Villa osv ikke er bange for at gå i det genpres eller tage løbet på 30-40 meter for at dække en Marcelo op, hvis han står helt fri.

Har jeg sagt andet? Jeg giver dig fuldstændig ret, og det er på ingen måde det jeg prøver at modbevise Smiley Dog vil jeg påstå, at en trup sagtens kan være harmonisk uden at man behøver være kedelig Smiley

Jeg er dog enig i at Barcelonas spillere ofte besvarer mediernes spørgsmål, som "Buisness as usual" og altid er høflige og ikke kommer med de store bomber. Dertil kunne de sikkert nok tilføre lidt mere humør, men det virkelig er det eneste man kan "blame" dem for, så er man lidt langt ude. Så er der altså mange fodboldspillere, som skal oplæres enten den ene vej eller den anden vej for at være perfekte for fodboldmedierne.

Jeg siger tak, for så må jeg være langt ude. Jeg har jo allerede sagt en gang, at jeg på ingen måde anser min holdning som specielt rationel, men jeg ved dog også at jeg ikke er den eneste der har det sådan. Og dem der har det lige sådan er IKKE kun Real fans, eller fans af andre spanske klubber. Tror man det som Barca fan, ser man lige så store spøgelser som Mourinho Smiley

Jeg fornærmer vel ikke mange ved at sige at Barcelona spillede flottere fodbold end Inter i sidste års semifinaler. Inters var dog mere effektivt, ingen tvivl om det, da de røg i finalen og vi røg ud. Hvis jeg var en fodboldtræner og enten skulle lære mine spillere Barcelonas spillestil eller Inters, så ville jeg ikke være i tvivl i mange sekunder om hvilken stil mine fodbolddrenge skulle lære.

Igen, det er en af grundene til at man bliver træt af Barcelona og den retorik der omkranser dem. Både fra medier og dem selv og deres fans. Man stod efter kampen og skulle høre tuderiet om at "vi spillede den flotteste fodbold". Jo jo, men hvad med at vise respekt og anerkender at fodbold kan (og skal) spilles på flere forskellige måder. SPECIELT når man så møder Barcelona på udebane og får en mand vist ud, så kan INGEN da forvente ved deres fulde fem, at man stiller med to angribere og spiller offensivt? Så hav samtidig så meget indsigt at det faktisk er jeres egen styrke der gør, at jeres modstandere er nødt til at spille "grimmere fodbold" for at slå jer. Tag det dog som et kompliment og vis respekt, frem for at komme med det der smagsdommeri.

Real Madrid kan selvfølgelig ikke spille deres normale system, hvilket vi fik bevidst i efteråret, men som de spillede anden halvleg i går, så var de næsten jævnbyrdige med Barcelona. Barcelona havde stadigvæk en klar overvægt i spil og enkelte chancer. Jeg føler dog Real Madrid gik fra den ene ekstrem til den anden, da de skiftede taktik fra den ultraoffensive i efteråret til den ultradefensive, som de har spillet det meste af tiden her i foråret mod Barcelona. Noget af det spændende ved Barcelona - Real Madrid kampene i min optik har været at de kampe vidste man aldrig hvad endte. Det kunne ligeså godt være 5-5, som 0-0, da begge hold altid har haft offensiven i fokus og hellere ville vinde med et mål end at forsvare 1-0. Det har Mourinho ændret på... Om man synes det er succesrigt eller ej, må være op til den enkelte at bestemme, men jeg synes det er en skam, da det har taget lidt af den spænding ud af kampene mellem de to giganter i Spanien.

De gik helt klart fra en ende af skalaen til den anden, men når du er blevet slagtet, udstillet og udspillet og så i lige netop det opgør, så er det måske ikke helt dumt at gå "back til basics" også bygge op derfra. Man vandt så pokalfinalen, og så spillede så igen defensivt i første semifinale. Her er jeg enig i, at man begik en fejl hvis oplægget har været at stå SÅ defensivt. Men igen er der så her spørgsmålet om udebanemål som måske har skræmt både Mourinho og spillerne mere end hvad godt er. Men det virker bare på mig som at I tager udgangspunkt i jeres egen spillestil og det super godt sammenspillede mandskab I har, og bruger det til at dømme andre mandskaber ud fra. Og så er det klart, at det er umuligt at opnå nogen former for respekt som modstander hvis referencen er jer.

Nogle Barcelona-fans er ganske rigtig ignorante overfor hvad andre vil fortælle dem, men ofte handler det ligeså meget om måden I prøver at argumentere på. Jeg er egentlig af den klare opfattelse at alle som brokker sig over dommeren er Real Madrid-symtatisører, da der straks bliver hevet 3-4 tvivlsomme kendelser frem, hvor dommerens bud er ligeså godt som dit. Det er ikke de klare episoder, som bliver fremhævet, men derimod f.eks. Diarras tackling på Mascherano. Jeg har set tv-billederne nogle gange og synes stadigvæk Diarras støvle rammer Mascheranos fod, men alle opfatter det straks som svanens død, fordi sådan noget gør Barcelona folkene. Samtidig glemmer de ofte Di Marias dives og det er i flertal, da i den første kamp havde blandet held med det, mens han i går prøvede en gang og så dommerne ikke hoppede på det håbløse fald og derefter stoppede.

Næeh, fokusset er hoppet over på Barcelona, mens folk har set sig blinde på de fejl Real Madrid har gjort. Valdes havde ikke en eneste redning i gårdagens kamp! Ville det mål fra Higuain have ændret på så meget, når man tænker på at Real Madrid havde haft 1-2 skud mod mål på daværende tidspunkt og endnu ikke sendt Valdes på arbejde?!

I? For det første var mit allerførste indlæg i det der endte med at blive en debat, blot et forsøg på at forklare hvorfor mange, jeg selv inkl., har det med Barcalone som vi har det pt. Det var ikke et angreb, eller oplæg til debat, blot et forsøg på at forklare det, så det måske gav lidt mening for jer eller hvad man skal sige. Men det ender så med at blive til noget I opfatter som et angreb og straks går i forsvarsposition. Okay, det er et DEBATforum, så fair nok. Derfor jeg bl.a. skrev, at jeg godt vidste at den følelse jeg har omkring Barca ikke er specielt rationel Smiley Og når du så citerer mig og skriver "I" og så skriver en masse omkring film, og at man har set sig blinde på Real. INTET kunne være mere forkert i mit tilfælde. Du kritiserer Real fans for at være blinde, mens du selv generaliserer? Smiley Kan du ikke se det ikke giver mening? Jeg så kun noget af 1. halvleg i tirsdags, så kan ikke rigtig sige noget om film og den slags fra den kamp, men i mine øjne var den vidst meget 50/50 i de andre classicos. Og Mourinho og Real-spillernes (og fans) evne til at se spøgelser er ganske enkelt forfærdelig. Kan ellers virkeligt godt lide Mourinho, men det er kammet helt over denne gang.

Mht. om Higuains mål havde ændret noget eller så kan INGEN sige det. Du og andre Barca-fans, plus Per Frimann, kan komme med forudsigelser der kan være lige så gode/dårlige som mine. Mål kan ændre kampe så at tage udgangspunkt i statistikken og sige "at det ville nok ikke have ændret noget", er der ikke hold i efter min mening.

Men når nu det udviklede sig til en debat, uønsket eller ej, så vil jeg da benytte lejligheden til at sige tak for at I straks gik i forsvarsposition og for fine og stærkt sarkastiske indlæg. Det er altid dejligt, når man oven i købet lægger sig fladt ned og indrømmer, at ens holdninger ikke nødvendigvis er specielt rationelle (hvilket sjældent sker på denne side, modsat ser man ofte folk der er utroligt stædige og ensporerede), at man bliver mødt med den attiitude. Det giver i høj grad én lyst til at forsætte med at være super ærlig og lægge alle kort på bordet.

Det var dagens tuderi Smiley
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1097: 05 Maj 2011, 14:06 »

Har jeg sagt andet? Jeg giver dig fuldstændig ret, og det er på ingen måde det jeg prøver at modbevise Smiley Dog vil jeg påstå, at en trup sagtens kan være harmonisk uden at man behøver være kedelig Smiley

Jeg siger tak, for så må jeg være langt ude. Jeg har jo allerede sagt en gang, at jeg på ingen måde anser min holdning som specielt rationel, men jeg ved dog også at jeg ikke er den eneste der har det sådan. Og dem der har det lige sådan er IKKE kun Real fans, eller fans af andre spanske klubber. Tror man det som Barca fan, ser man lige så store spøgelser som Mourinho Smiley
Jeg har hidtil opfattet din argumenter på dette punkt som kritik af den måde Barcelonas trup er sammensat, hvilket jeg ikke synes er et punkt hvor Barcelona bør forbedre sig på. Man har en grundstamme af egne spillere, en verdensklassespille re og talenter rundt om truppen, som alle går i spænd med hinanden og resultaterne er der på banen. Så er der absolut ingen grund til at ændre på noget, som vil kunne skade harmonien i spillertruppen. Jeg er sikker på, at Barcelonas trup heller ikke er kedelig, men som sagt, så er Barcelona en meget privatklub og man ser sjældent historier om alt muligt gøgl i medierne, fordi det bliver håndteret internt. Det kommer selvfølgelig også til udtryk, når de laver interviews, fordi de nok hellere vil koncentrere sig om at spille fodbold og egentlig ikke har et behov for at sætte sig selv og klubben i centrum gennem medierne. For mig at se, så virker det lidt som om man søger noget at hade Barcelona for og så er du gået ud i deres håndtering af medierne nu. Min pointe er om det ikke er lidt langt at gå for at hade et hold.

Igen, det er en af grundene til at man bliver træt af Barcelona og den retorik der omkranser dem. Både fra medier og dem selv og deres fans. Man stod efter kampen og skulle høre tuderiet om at "vi spillede den flotteste fodbold". Jo jo, men hvad med at vise respekt og anerkender at fodbold kan (og skal) spilles på flere forskellige måder. SPECIELT når man så møder Barcelona på udebane og får en mand vist ud, så kan INGEN da forvente ved deres fulde fem, at man stiller med to angribere og spiller offensivt? Så hav samtidig så meget indsigt at det faktisk er jeres egen styrke der gør, at jeres modstandere er nødt til at spille "grimmere fodbold" for at slå jer. Tag det dog som et kompliment og vis respekt, frem for at komme med det der smagsdommeri.
Hvornår har jeg sagt at det er usmageligt at Real Madrid og samtlige andre hold spiller defensivt. Jeg synes det er synd at Real Madrid spiller defensivt, da man førhen havde disse kampe, hvor der spillede to hold, hvor det de bare skulle score et mål mere end modstanderen. Jeg ville selvfølgelig ønske at alle hold kastede sig frem i en 3-4-3 mod Barcelona, da vores offensiv så ville have det nemt mod de fleste hold, men jeg er skam helt med på at realiteterne er anderledes og man i endnu højere grad i fremtiden vil se hold, som stiller sig helt ned i defensiven og faktisk prøver at stå med 10-11 mand bag bolden.

Du snakker om respekt overfor Inter. Jeg har på intet tidspunkt nævnt noget med manglende respekt, men derimod  kommet med et postulat om at et flertal formentlig tror Barcelonas spillemåde kontra Inters i de to semifinaler sidste år, var flottere. Derudover skriver jeg, at jeg til hver en tid hellere ville lære andre Barcelonas spillestil end den Mourinho præstererede overfor Barcelona sidste sæson.
Derudover vil jeg da gå så langt og sige at du nok også ville være godt træt af det, hvis Manchester United havde bolden 60-70% af tiden over to kampe og alligevel ikke formåede at vinde. Det er ikke nødvendigvis tuderi, men skuffelse over det manglende resultat og måske frustrationer over at man ikke formåede at åbne op for Inters defensiv, som stod ganske solidt i de to kampe. Alt respekt for at Inter vandt den pokal. Jeg havde hellere set en anden vinder, hvilket du nok også havde, men Inter greb chancerne, som de fik og udnyttede dem til fulde.

De gik helt klart fra en ende af skalaen til den anden, men når du er blevet slagtet, udstillet og udspillet og så i lige netop det opgør, så er det måske ikke helt dumt at gå "back til basics" også bygge op derfra. Man vandt så pokalfinalen, og så spillede så igen defensivt i første semifinale. Her er jeg enig i, at man begik en fejl hvis oplægget har været at stå SÅ defensivt. Men igen er der så her spørgsmålet om udebanemål som måske har skræmt både Mourinho og spillerne mere end hvad godt er. Men det virker bare på mig som at I tager udgangspunkt i jeres egen spillestil og det super godt sammenspillede mandskab I har, og bruger det til at dømme andre mandskaber ud fra. Og så er det klart, at det er umuligt at opnå nogen former for respekt som modstander hvis referencen er jer.

Som tidligere nævnt, så synes jeg det er synd Real Madrid er gået over til at spille dette system og når man kigger på navnene i truppen, så indbyder det absolut ikke til defensiv fodbold. Hvorvidt nederlaget i efteråret har skræmt tilpas meget til at de gik over til det direkte modsatte eller Mourinho bare afprøvede sin Intertaktik mod Barcelona i Real Madrid, skal være usagt, men jeg synes det er en skam. De viste jo i forgårs, at de sagtens kan spille med til et vis punkt i en kamp mod os med en kontrolleret offensiv. Jeg har aldrig sammenlignet Real Madrid og Barcelona omkring spillestilen og ment at Real Madrid eller et andet hold bør påtvinges vores spillestil. Den er effektiv i Barcelona fordi spillestilen ligger i stammens opdragelse. Selve systemet i Barcelona og Ajax ville dog være dejligt at se andre steder i samme stand, hvor man altså har et spilsystem at gå ud fra og træner, indkøb, ja faktisk alting bliver bestemt på om de vil passe ind i systemet.

I? For det første var mit allerførste indlæg i det der endte med at blive en debat, blot et forsøg på at forklare hvorfor mange, jeg selv inkl., har det med Barcalone som vi har det pt. Det var ikke et angreb, eller oplæg til debat, blot et forsøg på at forklare det, så det måske gav lidt mening for jer eller hvad man skal sige. Men det ender så med at blive til noget I opfatter som et angreb og straks går i forsvarsposition. Okay, det er et DEBATforum, så fair nok. Derfor jeg bl.a. skrev, at jeg godt vidste at den følelse jeg har omkring Barca ikke er specielt rationel Smiley Og når du så citerer mig og skriver "I" og så skriver en masse omkring film, og at man har set sig blinde på Real. INTET kunne være mere forkert i mit tilfælde. Du kritiserer Real fans for at være blinde, mens du selv generaliserer? Smiley Kan du ikke se det ikke giver mening? Jeg så kun noget af 1. halvleg i tirsdags, så kan ikke rigtig sige noget om film og den slags fra den kamp, men i mine øjne var den vidst meget 50/50 i de andre classicos. Og Mourinho og Real-spillernes (og fans) evne til at se spøgelser er ganske enkelt forfærdelig. Kan ellers virkeligt godt lide Mourinho, men det er kammet helt over denne gang.

Mht. om Higuains mål havde ændret noget eller så kan INGEN sige det. Du og andre Barca-fans, plus Per Frimann, kan komme med forudsigelser der kan være lige så gode/dårlige som mine. Mål kan ændre kampe så at tage udgangspunkt i statistikken og sige "at det ville nok ikke have ændret noget", er der ikke hold i efter min mening.

Men når nu det udviklede sig til en debat, uønsket eller ej, så vil jeg da benytte lejligheden til at sige tak for at I straks gik i forsvarsposition og for fine og stærkt sarkastiske indlæg. Det er altid dejligt, når man oven i købet lægger sig fladt ned og indrømmer, at ens holdninger ikke nødvendigvis er specielt rationelle (hvilket sjældent sker på denne side, modsat ser man ofte folk der er utroligt stædige og ensporerede), at man bliver mødt med den attiitude. Det giver i høj grad én lyst til at forsætte med at være super ærlig og lægge alle kort på bordet.

Det var dagens tuderi Smiley
Jeg bruger ordet "I", fordi det er en betegnelse for alle andre end "os". Indlægget var et svar på dit indlæg, men ligeså meget svar på alle de andre indlæg, som er kommet i denne debat. Overdrivelse fremmer forståelse i forbindelse med de tvivlsomme domme. Fremfor at overveje om spilleren rent faktisk har ondt eller er kommet til skade, selvom der var en bold i spil også, så råber mange straks "FILM!" og er sikker på at spilleren skal til Hollywood nu og begynder at snakke om karantæner osv. Det tog overhånd og hver et fløjt er jo nærmest blevet til en diskussion, hvilket spillerne også tog til sig i det første opgør, som var en skændsel fra begge hold. Det andet opgør mener jeg derimod havde den nerve, som man kan forvente af en kamp mellem to rivaler om en plads i Champions League finalen. Javel, der var lidt film, who cares?! Lad os se en sekundær kamp i Italien, for der ruller de som regel dobbelt så meget som Mascherano og Messi gjorde.

Omkring Higuians mål, så kan jeg kun komme med forudsigelser, som dig, men jeg har den overbevisning at Barcelona-maskinen havde kørt videre uden den store knas i maskineriet, da man har tilpas mange erfarne kræfter på holdet til at man kan holde hovedet koldt i sådan en situation fremfor at begynde at gå i panik. Det kan sagtens være at Real Madrid ville være kommet frem til flere chancer, men jeg er så også af den overbevisning at de så ville blotte sig defensivt og det ville Barcelona udnytte, så man alligevel ikke kom tættere på den sejr.

Til din Per Frimann kommentar, så jeg kan da nævne at jeg er ligeså træt som alle andre af de konstante kommentarer om at Barcelona er verdens navle og at alle bør efterligne dem. Per Frimann bør være noget nær neutral, når han sidder som kommentator. Det er okay at være fascineret af en spillestil, men ofte er det desværre mere end det. At Morten Olsen og Ottmar Hitzfeldt osv udtaler sig kan man jo kun ryste på hovedet, men omvendt så har de næppe selv opsøgt medierne og sagt disse ting. Derimod har medierne nok opsøgt MO og Ottmar Hitzfeldt og spurgt om deres mening om emnet og de har ligesom dig og mig ret til at have en mening. Forskellen er blot at deres mening kommer i medierne, mens vi må bruge spalteplads herinde for at få vores mening frem.

Jeg respekterer at man har andre syn på fodbold og at man synes Barcelonas måde måske ikke er den rigtige. Det jeg dog ikke forstår er når folk begynder at kritisere den og klubben, hvor man pludselig står med idé om at brugeren mener Barcelona er på niveau med et dansk andendivisionshold. Du har tidligere snakket om anderkendelse/respekt af andre klubbers resultater, men ofte så går folk i den anden grøft, når det er Barcelona og hellere anser de andre holds uduelighed end Barcelonas niveau i den kamp. Jeg siger ikke at I (Alle mulige andre brugere) skal til at forgude Barcelona, men at jeres kommentarer ofte bliver opfattet af mig, som et forsøg på ikke at blive genkendt som "Messi-lover/Barcelona-lover", men I opfanger ikke at I nærmere kritiserer et hold, som lige har udspillet et hold end sige det var flot.

Til dit sidste indlæg, så ved jeg ikke helt hvordan jeg skal forstå det. Jeg føler jeg har prøvet at tage debatten så objektivt som muligt og alligevel kommer du med et afsnit, som gør at du alligevel trækker dig ned på nogle af de andre indlægs niveau og egentlig ødelægger et rigtig godt indlæg fra din side. Men du har åbenbart et had til Barcelona og det kan vi nok ikke rokke ved. Jeg synes dog det er synd at du har prøvet at argumentere for det på de seneste par sider og alligevel slutter du af med et afsnit, som er på niveau med en 12-årigs argumentation.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1098: 05 Maj 2011, 14:51 »

Med hensyn til medierne, så er min grund til at jeg ikke kan lide Barcelona tre bogstaver, som de konstant bruger. Især i sommermånederne, når solen står højest, så er det de eneste bogstaver de kan overskue at udtale: D-N-A

Det er altså godt nok trættende - og det var det allerførste der pissede mig rigtigt af omkring dem. Nu er det mest bare det der "en sejr for fodbolden," som de også selv udtaler, når de vinder mod hold der står dybt i banen. Samtidig er det også med til at give disse rivalopgør noget kolorit, og det er egentlig fedt nok. Det er mere den der opbyggede selvfedme, der trætter mig.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1099: 05 Maj 2011, 16:49 »

Men når nu det udviklede sig til en debat, uønsket eller ej, så vil jeg da benytte lejligheden til at sige tak for at I straks gik i forsvarsposition og for fine og stærkt sarkastiske indlæg. Det er altid dejligt, når man oven i købet lægger sig fladt ned og indrømmer, at ens holdninger ikke nødvendigvis er specielt rationelle (hvilket sjældent sker på denne side, modsat ser man ofte folk der er utroligt stædige og ensporerede), at man bliver mødt med den attiitude. Det giver i høj grad én lyst til at forsætte med at være super ærlig og lægge alle kort på bordet.

Det var dagens tuderi Smiley

Sidder glorien stadig som den skal?
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1100: 05 Maj 2011, 21:44 »

Umiddelbart er jeg hamrende ligeglade med både Barca og Real Madrid. Spansk fodbold siger mig intet.

Når det så er sagt, er det så ikke på tide man kommer videre i livet? 4 kampe er spillet inden for kort tid, Barca vinder LaLiga og er i finalen i CL mens Madrid tog pokalen. Sådan er det og dermed er den vel ikke længere.
De argumenter der kommer er jo gengivelse på gengivelse etc etc.

Det minder simpelthen om agurketiden hvor man bliver ved med at kører i den samme rille igen og igen uden man kommer videre.

Jeg har mine synspunkter om kampene, dem holder jeg for mig selv, de er kommet frem 117 gange herinde. Så må man selv vælge om jeg er for eller imod.


Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1101: 11 Maj 2011, 21:52 »

Mange gange tillykke, i sidste ende viste i jer at være den mindste af to onder.
Om det er fortjent, kan man vel ikke sige så meget om for det er det 100%.

Så tager i lige Champions League også Wink
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1102: 11 Maj 2011, 22:00 »

Tillykke med mesterskabet FC Barcelona Smiley

http://www.youtube.com/v/BV6GugQJOYU
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1103: 11 Maj 2011, 22:33 »

Tillykke med mesterskabet David Villa.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1104: 11 Maj 2011, 22:35 »

Tillykke med mesterskabet David Villa.

David Villa er måske endda den spiller, der har gjort mindst for at sikre mesterskabet de sidste par måneder Tunge
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1105: 11 Maj 2011, 22:37 »

David Villa er måske endda den spiller, der har gjort mindst for at sikre mesterskabet de sidste par måneder Tunge

I er da velkomne til at sende ham tilbage. Så kan i få Aduriz. Tunge
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1106: 11 Maj 2011, 23:27 »

Stort tillykke til Barca og klubbens fans!

Hiv så den pokal med hjem fra England !!!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1107: 12 Maj 2011, 21:19 »

Tillykke med mesterskabet Smiley

Ikke den pæneste måde at afslutte på, men det er fuldt fortjent i vinder i år.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1108: 14 Maj 2011, 07:04 »



¿Por qué? Porque somos los mejores!
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1109: 14 Maj 2011, 20:00 »

Sidder glorien stadig som den skal?

Kan ikke se den, har Guardiola mistet sin da siden du spørger? Wink

Jeg ved da godt, at det var noget tuderi og at mit anti-Barca halløj ikke er funderet i de tykkeste argumenter (hvilket jeg også har gjort opmærksom på flere gange). Men sådan er det nu engang, jeg prøvede bare at forklare det, hvilket faldt alle dem der reagerede for brystet og så er det jo som det er.
Logged

Sider: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010