home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 727 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451646 gange)
JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1035: 29 Apr 2011, 10:05 »

Hvorfor dog? Det kan være han har været den bedste Barca træner i historien hvad angår resultater, men nøj hvor er manden ufatteligt kedelig. Ja han er vel nærmest så kedelig at han er forudsigelig og irriterende på samme tid. Misforstår mig ikke, det han har gjort med Barca er imponerende, men læste en glimrende TipsBladet artikel om netop manden og udtrykket "Måske pisser jeg parfume".

Jeg er bedøvende ligeglad med om han er kedelig eller ej. Han holder spillerne til ilden, motiverer dem fint til de fleste kampe og han skaber resultater. Og han bebrejder sig selv og spillerne, hvis tingene ikke går som de skal.

Men når han bryder sin normale vane, træder ved siden af og svarer Mourinho på den måde, så foregår det ikke længere på hans præmisser. Og så kan det koste. Hvis han var typen, der deltog i de her presseslagsmål, så gjorde det mig heller ikke noget, men det er han altså ikke. Derfor VAR det nederlag, da han svarede Mourinho på den måde, og det kan i sidste ende fjerne fokus fra det, han normalt arbejder med.

For min skyld måtte det være Johannes Møllehave, der stod ude på bænken. Bare han skabte resultater ved hjælp af den filosofi, der er i klubben.

Jeg er ligeglad med om vi smider os tyve gange i løbet af en kamp. Jeg er ligeglad med om Guardiola pisser parfume. Jeg er ligeglad med Xavis udtalelser i pressen omkring det ene og andet. I hvert fald så længe der er ro internt i klubben, og det ikke foregår som i Madrid. Så kan det være nok så trættende, men i sidste omgang er det Barca der griner hele vejen til Wembley.
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1036: 29 Apr 2011, 10:45 »

Min pointe præcis. Det var helt klart et nederlag for Guardiola, sådan læser jeg det også. Og det kan da også være forklaringen på hvorfor han ikke deltager i den slags oftere, nemlig at han ikke egner sig til det, hvilket han måske selv har erkendt og så er det self klogt at lade være.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1037: 03 Maj 2011, 22:05 »

Pedro Smiley Bye Bye Real Madrid..
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1038: 03 Maj 2011, 22:06 »

Det bliver en finale med de to hold jeg hader mest i verdenen Skuffet
Det må man leve med.
Logged

ogasogas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1039: 03 Maj 2011, 22:12 »

Det bliver en finale med de to hold jeg hader mest i verdenen Skuffet
Det må man leve med.

Kan desværre kun være enig
Logged

Manchester United just arrogant, not better

Naustratze
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1040: 03 Maj 2011, 22:13 »

Håber stadig på en Schalke overraskelse, men det ser svært ud Skuffet
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1041: 03 Maj 2011, 22:45 »

Tillykke med sejren! Det var fortjent og lad os ligge stridsøksen efter 18 heftige dage. Smiley
Logged

Hala Madrid!

Hallihallo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1042: 03 Maj 2011, 22:46 »

Ja, i kan jo ikke gøre for at dommerne og UEFA godt kan lide jer - så tillykke med det.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1043: 03 Maj 2011, 22:47 »

Ja, i kan jo ikke gøre for at dommerne og UEFA godt kan lide jer - så tillykke med det.

Så skulle der lige komme en usaglig kommentar og ødelægge en ellers fin gestus fra en Real Madrid-fan.. suk.
Logged



Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1044: 03 Maj 2011, 22:49 »

jeg vil følge Michaels eksempel og ønske jer et tillykke med finalepladsen Barca var bedre end Real over de to kampe
Logged

Tidligere: Baloo38

Hallihallo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1045: 03 Maj 2011, 22:51 »

Så skulle der lige komme en usaglig kommentar og ødelægge en ellers fin gestus fra en Real Madrid-fan.. suk.
Er ikke Real-fan. Er Chelsea-fan og tilhænger af Real.
Bitter kommentar - ja vidst, men man skal da være halvblind, hvis man ikke kan se at i, i hvert fald idag, i den grad havde dommeren på jeres side.
Havde Real kommet foran 1-0, som de reelt set gjorde, så ved vi ikke hvad der ville være sket. Og at se, hvordan der konstant bliver begået frispark mod Ronaldo, men aldrig bliver dømt frispark - det er skandaløst.
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1046: 03 Maj 2011, 23:01 »

Konstant er måske så meget sagt. Der mangler at blive dømt et par frispark til ham ja, enig, men så mangler der jo også lidt den anden vej. Pedro burde have fået sit andet gule kort for at blokkere bolden for Casillas, mens Lass og Carvalho også var på kanten. Adebayor burde have haft rødt et par gange alene i den seneste kamp, det er jo vildt så usportslig han er..

Så frisparkene mod Ronaldo synes jeg måske var det mindste af det hele.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1047: 03 Maj 2011, 23:02 »

Tillykke med finalepladsen. Det har været fuldt fortjent set hen over de to kampe.
Logged

Hallihallo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1048: 03 Maj 2011, 23:14 »

Konstant er måske så meget sagt. Der mangler at blive dømt et par frispark til ham ja, enig, men så mangler der jo også lidt den anden vej. Pedro burde have fået sit andet gule kort for at blokkere bolden for Casillas, mens Lass og Carvalho også var på kanten. Adebayor burde have haft rødt et par gange alene i den seneste kamp, det er jo vildt så usportslig han er..

Så frisparkene mod Ronaldo synes jeg måske var det mindste af det hele.
Det ødelægger bare meget for Real at de bliver frarøvet så mange dødbolde, når Barca får frispark for ting der ikke er der - og det skete ikke kun 1, 2 eller 3 gange. Og det er da ikke uvæsentligt at der bliver dømt frispark mod Ronaldo da han falder ned i i Mascherano, efter at være blevet fældet af Pik. Det fører endda til annulleringen af et mål der for alvor ville have skabt spænding.
Logged

Hallihallo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1049: 03 Maj 2011, 23:15 »

...ej at forglemme situation i første halvleg hvor Puyol prøver at give en skulder, rammer ikke og falder, hvilket fører til en åben Madrid chance, som så også bliver frarøvet.
Logged

Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010