home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 520 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451515 gange)
anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #930: 08 Mar 2011, 20:26 »

Glæder mig til kampen i aften. Selvfølgelig holder jeg med Barcelona. Er ikke stor fan af hverken Arsenal eller Barcelona, men hvis jeg skal vælge et hold i Spanien bliver det Barcelona. Så jeg holder med Barcelona.

Ang. det med Messi, så mener jeg ikke der kan være nogen tvivl om, at han er den absolut vigtigste spiller for Barcelona. Han er den spiller som har lavet flest assist, og samtidig den der har scoret klart flest mål. Er godt klar over at Xavi er fremragende, og utrolig vigtig for Barcelona, men i mine øjne er Messi uvurderlig vigtig. Ingen i hele verden kan på nogen måde erstatte ham, og hans vigtighed ! Smiley

Edit: Tror iøvrigt på 4-0 til Barcelona i aften.
Logged

Liverpool F.C

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #931: 08 Mar 2011, 22:54 »

Hvor blev Arsenal udspillet. Heldigvis for dem, er vi pisse uskarp foran mål lige for tiden. Arsenal må bare indse at de er 2-3 klasser under Barcelona. Men nu meget sjovt at deres fans og Barca haters var så sikker på at vi ikke vandt...
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #932: 08 Mar 2011, 22:57 »

Men nu meget sjovt at deres fans og Barca haters var så sikker på at vi ikke vandt...


Hvor er det lige du har det fra? Jeg kan forestille mig at en enkelt 12 årig har sagt det i sjov til dig, men ellers tvivler jeg på at du kan finde ret mange der før kampen ikke troede på en Barca sejr.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #933: 08 Mar 2011, 22:58 »

Hvor blev Arsenal udspillet. Heldigvis for dem, er vi pisse uskarp foran mål lige for tiden. Arsenal må bare indse at de er 2-3 klasser under Barcelona. Men nu meget sjovt at deres fans og Barca haters var så sikker på at vi ikke vandt...


Du er sku da for tæt, har du overhovedet noget brugbart at skrive herinde?

Udspillet? I var en fucking mand mere på banen på en dommerfejl.
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #934: 08 Mar 2011, 23:15 »

Dejlig sejr i aften. Endnu en dag på kontoret. Arsenal ville/kunne intet, men vi var lidt ineffektive, og var lige ved at dumme os til sidst.
Vi skal være mere kyniske oppe foran. Vi kunne jo have vundet 8-0. Synd at vi ikke lige lukker kampen i god tid.

Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

coKey
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #935: 08 Mar 2011, 23:25 »

at sige arsenal er 2-3 klasser dårligere end "vores" barca mandskab er useriøst.... Jeg vil vove den påstand at vi over 2 kampe er fortjente vindere, men hvor er det nervepirende at vi er så uskarpe.

Som jeg også gav en arsenal fan ret i så er van Persie´s udvisning meget kontroversiel, og UEFA burde virkelig tage et kig på den her dommer og derefter smide ham på porten .... for det er da noget af det mest tilfældige fløjteri jeg længe har set.

Men det er jo self rart at vi går videre, men fortsætter vi med den uskarphed (hvis det er et ord) så kommer vi ikke meget længere
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #936: 08 Mar 2011, 23:52 »

Nej, der er jeg helt enig. Vi skal simpelthen være bedre til at sætte bolden ind. Arsenal burde aldrig have vundet den første kamp taget vores chancer i betragtning. Og der burde slet ikke have været spænding i den kamp i dag heller.

Til gengæld er jeg imponeret over Afellay. Giv ham et halvt år mere, og han bliver en helt fantastisk reserve for os! Smiley
Logged

JSLindholt
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #937: 09 Mar 2011, 14:48 »

Syntes det er forfærdeligt at det videre avancement i den her runde overhovedet skal blive spændende! Over 2 kampe er der jo ikke tvivl om at det er det bedste hold der vinder og det burde havde været med en del flere måls forskel.

Kampen igår former sig egentlig som forventet dog kommer vi lidt langsomt igang. Arsenal gør det de så længe ikke har ville, prøver og parkere bussen dernede. Self blev vi hjulpet lidt af det tvivlsomme røde kort (Vil dog mene RvP skal ud før halvlegen, hvis ikke der skal være direkte rødt på hans hånd til ansigt så burde det have været gult nr. 2, helt utroligt han undgår gult hvor han meget voldsomt stempler Messi ind på venstre ben!!!) men der var, over de 2 kampe, langt flere fejlkendelser mod os end mod dem. Så kan ikke rigtig se hvor den store brok kommer fra.
Og hold kæft hvor var det smukt af Messi, fandme køligt lige og chippe den over målmanden til sig selv Opstemt
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #938: 09 Mar 2011, 16:13 »

Og hold kæft hvor var det smukt af Messi, fandme køligt lige og chippe den over målmanden til sig selv Opstemt
Det er fordi at Messi har magiske fødder Wink at han blandt andet kan såden nogen ting Smiley

Logged

TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #939: 09 Mar 2011, 16:28 »

Det er fordi at Messi har magiske fødder Wink at han blandt andet kan såden nogen ting Smiley


Fedt at ha sit eget citat som signatur..
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #940: 16 Mar 2011, 00:43 »

En ganske frygtelig nyhed, at Éric Abidal har en svulst i leveren og derfor skal opereres fredag. Til at starte med, meldte El Mundo Deportivo ud, at han ville være ude resten af sæsonen, men nu skriver Cadena Cope noget andet. De har tilsyneladende snakket med lægen, der skal foretage det kirurgiske indgreb, Dr. Josep Fuster, og han kalder operationen for en rutine og mener at Abidal vil være ude af stand til at træne i 4-6 uger, hvilket absolut må siges at være godt nyt. Det var noget af et chok at læse, og hele fodboldverdenen ser da også ud til at være noget forskrækket.  På Twitter har Filipe Luis, Jefferson Montero, Andrés Palop, Cesc Fàbregas, Rio Ferdinand, Kaka, Henok Goitom, Ryan Babel, Iván Marcano, Diego Forlán, Carlos Cuéllar, Kyle Walker, Toni Doblas, Cristiano Ronaldo, Marc Crosas, Robin van Persie, Rafa Jordà, Jack Wilshere, Jordi Codina, Juanfran, Lucas Leiva, Robbie Savage, Kun Agüero og Giuseppe Rossi alle været ude med opmuntrende Tweets. Også flere af holdkammeraterne har allerede været ude med opmuntrende ord på Twitter - det vil sige Puyol, Piqué, Iniesta, Adriano og Jeffrén, mens også B-holdets træner Luis Enrique, præsident Sandro Rosell, fysioterapeuten Juanjo Brau, samt den tidligere præsident Joan Laporta, også alle har skrevet til ham. Så alt i alt ser det altså ud til at det virkelig har chokeret hans kolleger og det er da også til at forstå. Abidal er velsagtens en af de allermest professionelle fodboldspillere i hele verden og han er tilmed muslim, hvilket altså gør at han holder sig fra alkohol og den slags. Det demonstrerer bare hvor uretfærdigt og utilregneligt kræft er og at man aldrig kan vide sig sikker. Det blev jo bekræftet allerede forleden, da Betis' forsvarsspiller Miki Roqué på 22 år, fik konstateret kræft.

Forhåbentlig har Cadena Cope ret, for 4-6 uger ville være helt fantastisk, når man tænker på hvor galt det kunne gå. Det gode er også at de har opdaget svulsten meget tidligt, så den har altså ikke nået at sprede sig til andre organer. Uanset hvad er det en uhyggelig nyhed at få smidt i hovedet på sådan en tirsdag aften, så der er ikke andet for, end at krydse alt hvad der kan krydses, og så håbe på at operationen på fredag forløber som den skal.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

JSLindholt
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #941: 18 Mar 2011, 09:38 »

Så har vi CL Lodtrækningen idag! - Bliver fantastisk Opstemt

Jeg har sådan set kun et hold jeg håber vi undgår og det er Chelsea, syntes de begynder så småt og komme rigtig op i omdrejninger nu og hvis El Nino også kommer igang kan de godt blive en svær omgang.

Drømmescenariet ville vel være Schalke, Shahktar eller Tottenham men Man U eller Inter ville heller ikke gøre mig sindsygt meget dog bliver det ekstrem vigtigt og holde Puyol og Pique ( Specielt med Abidals sygdom - Fuld sympati til ham, Håber han klarer operationen uden problemer idag! ) skadesfrie.

Hvad siger i ? Ønskescenarie ? Hvem vil i helst undgå ?
Logged

JSLindholt
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #942: 18 Mar 2011, 20:20 »

Så fik vi Shahktar - Ikke den værste trækning.
De skal self ikke undervurderes men vi skal altså bare videre her, er jeg også rimelig sikker på vi kommer. Lidt ærgeligt vi har hjemmebane først, men hvis vi kan få en sikker sejr der så burde det også fjerne noget af farligheden ved at spille i ukraine.
Logged

Immersen_FM
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #943: 18 Mar 2011, 20:28 »

Så fik vi Shahktar - Ikke den værste trækning.
De skal self ikke undervurderes men vi skal altså bare videre her, er jeg også rimelig sikker på vi kommer. Lidt ærgeligt vi har hjemmebane først, men hvis vi kan få en sikker sejr der så burde det også fjerne noget af farligheden ved at spille i ukraine.

Er enig, tror dog det bliver svært på udebane Wink
Logged

Always behind you we will stand
‘Cause we love FC Midtjylland
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

Oh, flying high up in the sky
We’ll keep the black flag flying high
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

JSLindholt
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #944: 19 Mar 2011, 09:32 »

Ja specielt hvis vi får et lidt "farligt" resultat hjemme - Uafgjort med mål eller en 2-1 sejr vil måske kunne give lidt usikkerhed og med vores cl udebane statistik kunne det godt gå hen og blive lige lovlig spændende.

Udover det så kan vi måske se frem til 4 Classicos indenfor meget kort tid, det ku godt gå hen og blive en rigtig hård periode at være real fan i  Tunge
Logged

Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010