home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 728 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451277 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #750: 08 Feb 2011, 16:27 »

Fuldstændig enig i at Ronaldo spiller på et dårligere hold, men grunden til Messi er et lille niveau over Ronaldo. Det er jo netop han gør holdet bedre, han har masse af assist, deltager i shortpaasing, og giver den en gas i generobringsspillet(i weekenden en ordentlig meget gas). sidste år giver han Zlatan muligheden for at sparke straffe, så han kan få gang i scoringerne. Det gør jo bare et hold bedre.

Begge to er fremragende individualister, og kan afgøre kampe med stil, men Messi er en komplet holdspiller. Ronaldo er helt og holdent en indivdualist.

Sid nu helt stille mester....
Logged

Thaurat al Shabab

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #751: 08 Feb 2011, 16:27 »

Du skrev at du mente Ronaldos niveau var højere når han var på toppen Wink.. Havde du nu bare skrevet lige så højt som Messi havde jeg ikke skrevet noget..

Men når du skriver at du tror han er bedre end Messi på sit topniveau så bliver jeg jo nødt til at vide hva du konkluderer det ud fra Smiley

I mine øjne er de to totalt lige når de begge rammer deres topniveau, men indtil Real fatter at stabilitet og koncept er vejen frem, så vil Messi altid fremstå bedre end Ronaldo!

Jeg skriver at han i hvert fald er på niveau med Messi, eller måske bedre. Der er ingen i verden der kan konkluderer, ordentligt vel og mærket, hvem der er bedst. Ronaldo har i sin tid i United været en bærende kræft i United's offensiv. Jeg elskede hans lidt selviske stil, som skabte ekstremt meget, fordi han var så meget bedre end de andre.

Man kan diskuterer om hvem der er bedst, og vi kommer aldrig frem til en fælles beslutning. Jeg har i den grad underbygget min argumentation, da jeg beskriver hans kompetencer. Jeg behøver heller ikke, at skrive en roman og til sidst konkludere, at Ronaldo er potentielt bedre, da det er en holdning og smagssag.

Messi bærer ikke holdet på samme måde i Barcelona, som Ronaldo gjorde i United, og gør i Real Madrid. Han kan så utrolig meget med en bold, hvilket gør at han ikke er afhængig af medspillere, på samme måde som argentineren.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #752: 08 Feb 2011, 16:36 »

Fuldstændig enig i at Ronaldo spiller på et dårligere hold, men grunden til Messi er et lille niveau over Ronaldo. Det er jo netop han gør holdet bedre, han har masse af assist, deltager i shortpaasing, og giver den en gas i generobringsspillet(i weekenden en ordentlig meget gas). sidste år giver han Zlatan muligheden for at sparke straffe, så han kan få gang i scoringerne. Det gør jo bare et hold bedre.

Begge to er fremragende individualister, og kan afgøre kampe med stil, men Messi er en komplet holdspiller. Ronaldo er helt og holdent en indivdualist.

Teamwork og god holdmorale gør et hold meget bedre, det er vi enige i. Men individualister kan gøre en forskel på et hold. Det at tage sagen i egen hånd. og virke udad til lidt selvisk og arrogant, er jo faktisk også en gerning for holdet, hvis man formår at rulle og tørre de andre, og du kan ikke erklærer dig uenig i, at Ronaldo ikke kan det, lige meget hvor meget du så gerne vil!

Messi bærer, som skrevet i mit tidligere indlæg, ikke på samme måde Barcelona, som Ronaldo har gjort i United, og som han gøre nu i Madrid.

Du kan ikke side og konkluderer deres niveau, udfra hvad Messi's opgave er i Barcá, da de har to forskellige roller i henholdsvis Madrid og Barcelona. Genpresset og andre taktiske overvejelser er forskellig fra klub til klub.
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #753: 08 Feb 2011, 17:03 »

Er fuldstænding enig i dine argumenter og det kunne virkelig ikke siges bedre! Men er bange for at lige så godt som det er skrevet lige så lidt hjælper det, det er jo umuligt at diskutere med ham Tunge
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #754: 08 Feb 2011, 17:06 »

Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste der føler dette. Smiley

Jeg synes at det er i orden, at han har sine holdninger, men hans måde at debattere og argumentere på, er ikke den bedste i min verden.
Logged

Wicked Sick!
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #755: 08 Feb 2011, 17:06 »

Ved I (jer, der er utilfreds med Messi1987), hvad en "troll" er?
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #756: 08 Feb 2011, 17:08 »

Ved I (jer, der er utilfreds med Messi1987), hvad en "troll" er?

Der er sikkert mange definationer, men ja på almindelig engelsk, betyder det en trold, hvorfor?
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #757: 08 Feb 2011, 17:09 »

aner det ikke og er egentlig også ligeglad.. det er bare trættende at høre på hans provokationer og ekstremt farvede holdninger. Som det er sagt er det i orden at han har sine holdninger, men man må også godt kunne se lidt ud fra ens ynglingshold
Logged

Wicked Sick!
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #758: 08 Feb 2011, 17:10 »

Der er sikkert mange definationer, men ja på almindelig engelsk, betyder det en trold, hvorfor?

NVM, du ved det tydeligvis ikke.

Det var vel bare en hentydning til, hvad jeg mener, at Messi1987 er.

Han vil gerne have, at I kommer med de reaktioner I kommer med.

Nå, men BTT!

EDIT: Her http://da.wikipedia.org/wiki/Troll
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #759: 08 Feb 2011, 17:10 »

Der er sikkert mange definationer, men ja på almindelig engelsk, betyder det en trold, hvorfor?

konge kommentar  Thumbs Up
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #760: 08 Feb 2011, 17:13 »

Messi er en trold!

Skuffet
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #761: 08 Feb 2011, 17:14 »

NVM, du ved det tydeligvis ikke.

Det var vel bare en hentydning til, hvad jeg mener, at Messi1987 er.

Han vil gerne have, at I kommer med de reaktioner I kommer med.Nå, men BTT!

EDIT: Her http://da.wikipedia.org/wiki/Troll

Hvis han får et kick af det, så lad dog drengen.

Men hans debat fremgangsmåde er så udstrålende farvet, så det er til at brække sig over!
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #762: 08 Feb 2011, 17:16 »

konge kommentar  Thumbs Up

Hehe. Wink
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #763: 08 Feb 2011, 17:18 »

Messi er en trold!

Skuffet

Det er da altid noget at han ikke bliver kaldt 'Dværgen', som de fanatiske spader på bold.dk så opfindsomt kalder ham gang på gang! Wink

Lionel 'Trold' Messi. Eller Ogro, hvis det er på spansk! Peace
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Wicked Sick!
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #764: 08 Feb 2011, 17:21 »

Hvis han får et kick af det, så lad dog drengen.

Men hans debat fremgangsmåde er så udstrålende farvet, så det er til at brække sig over!

Så skulle I nok bare lade vær med at "hidse" jer sådan op over det Smiley



Kan I ikke se det? Ligheden er jo slående :i
Logged

Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010