home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 775 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451204 gange)
JKJ
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #690: 07 Feb 2011, 14:59 »

I sætter jo rekorder der vil noget i øjeblikket, eller er ihf tæt på.

Messi skal score 7 mål merefor at tangere den tidligere rekord på 47 mål i alle turneringer, mon ikke det det kun er et spørgsmål om tid før det sker.

I har i 22 kampe scoret imponerende 70 mål. Rekorden er 107 så mon ikke også den rekord falder i år.

I kan stadig nå at få flest point i ligaen, men det betyder at resten af kampene vist skal vindes og det tror jeg så ikke helt på, men vil bestemt heller ikke udelukke det som i er kørende pt.

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=76577&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&

Ganske imponerende vil jeg påstå.
Men desværre også et bevis på at ud over jer og tildels RM så er der ikke meget modstand og kvalitet i LaLiga som vel fatisk gør det hele lidt kedeligt at se på.

Her er i jo så nok ikke enige  Tunge
Logged

rallew0p
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #691: 07 Feb 2011, 15:32 »

I sætter jo rekorder der vil noget i øjeblikket, eller er ihf tæt på.

Messi skal score 7 mål merefor at tangere den tidligere rekord på 47 mål i alle turneringer, mon ikke det det kun er et spørgsmål om tid før det sker.

I har i 22 kampe scoret imponerende 70 mål. Rekorden er 107 så mon ikke også den rekord falder i år.

I kan stadig nå at få flest point i ligaen, men det betyder at resten af kampene vist skal vindes og det tror jeg så ikke helt på, men vil bestemt heller ikke udelukke det som i er kørende pt.

http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=76577&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&

Ganske imponerende vil jeg påstå.
Men desværre også et bevis på at ud over jer og tildels RM så er der ikke meget modstand og kvalitet i LaLiga som vel fatisk gør det hele lidt kedeligt at se på.

Her er i jo så nok ikke enige  Tunge
Jeg er Barcelon fan, og som det er i øjeblikket bliver man jo nærmest nødt til at forklare sig for det;
Jeg fik en falsk Barcelona trøje i 04 nok? - Kan hvertfald huske en række spillere fra 04-05, og siden har jeg holdt med dem - også gennem nedturen mod Liverpool i 2006/7. - Der har ikke været mange nedture for Barcelona de sidste par år, men der har været nogle. Smiley!
Nå, til sagen, jeg er tildels enig i der mangler modstand i LaLiga.
Hold som Almeria, Levanta og Malaga er hold som ganske enkelt intet kan stille op mod et Barcelona mandskab som det er nu, men jeg vil da mene at en del midterklubber; Sociedad, Getafe, Osasuna og Zaragoza er hold som man skal tage seriøst (du ved hvad jeg mener.), og jeg mener bestemt at hold som Atl. Madrid, Sevilla, Villareal og Valencia kan yde kvalificeret modstand. Smiley
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #692: 07 Feb 2011, 15:34 »

Næ, vi for ingen modstand heller ikke af RM jo (indbyrdes)Smiley Vi er for gode til La Liga Wink

Sådan her det vært i 3år lige siden Guardiola kom!!! Peace
« Seneste Redigering: 07 Feb 2011, 16:17 af Messi1987 » Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #693: 07 Feb 2011, 15:38 »

Ne,j vi for ingen modstand heller ikke af RM jo (indbyrdes)Smiley Vi er for gode til La Liga Wink

Det kan man jo ikke bare sådan lige sige. Lige nu er i inde i fantastisk periode, men den varer ikke ved, og så skal i nok tabe nogle point. Men soom i spiller nu er i verdens bedste hold, no doubt!!

Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #694: 07 Feb 2011, 16:03 »

Real Madrid får måske en lille chance i kampen om mesterskabet, når Messi går på pension.. Eller nej, der har vi Thiago Djævel

Jeg får kuldegysninger af at se den video! http://www.youtube.com/v/e88s4P6VtOE&feature=player_embedded

« Seneste Redigering: 07 Feb 2011, 16:13 af Messi1987 » Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #695: 07 Feb 2011, 16:12 »

Det kan man jo ikke bare sådan lige sige. Lige nu er i inde i fantastisk periode, men den varer ikke ved, og så skal i nok tabe nogle point. Men soom i spiller nu er i verdens bedste hold, no doubt!!

Det var lige netop derfor at nederlaget til Real Betis kom så belejligt som det gjorde. Det var ikke et decideret wake-up call, men det fik alligevel de der nu skulle være steget helt til vejrs, lidt ned på jorden igen. Desuden har Pep vist adskillige gange at han er utroligt dygtig til at sørge for at spillerne holder fokus på næste kamp og ikke begynder at tænke for langt frem.

Egentligt en artikel, der rammer meget godt, for selvom Pedro har spillet helt fantastisk og stiger i niveau fra kamp til kamp, går der konstant rygter om nye spillere til hans plads. Så sent som i sommers var der snak om Mata - men Pedro har alligevel scoret 12 mål (kun overgået af Messi, Ronaldo, Villa og Llorente). Så længe vi har Guardiola, er jeg ikke et sekund i tvivl om at Pedro har en meget stor stjerne, men man kunne sagtens frygte at Pedro omvendt var en af de første, der blev skiftet ud hvis Guardiola var væk.

Pedro er ganske enkelt vanvittig. Det arbejdsraseri han leverer kamp ind og kamp ud har ganske enkelt ikke sin lige. Den ekstremt aggresive måde han presser modstanderne på, må være utroligt ubehagelig at skulle stå overfor, for han kommer med 100 i timen hver gang du har bolden. Så kan det godt være du står der og hedder Rio Ferdinand og er 23 centimeter højere og 20 kilo tungere end ham den lille mand med en lille tynd snegl på læben, men det ændrer altså ikke på at man bare vil af med bolden i en fart, når man ser to flagrende arme og en lille krop komme spændende hen mod en. Netop grundet hans vigtige rolle i genpresset synes jeg at han er en uvurderlig spiller for holdet. At han samtidig scorer så mange mål og også lægger op til relativt mange - 12 indtil videre, hvilket er 1 mere end Xavi, ligeså mange som Alves, men til gengæld 9 mindre end Messi som selvsagt overgår alt og alle. Men som du siger er det desværre nok en af de spillere som ikke ville være ligeså værdsat under en anden manager end Pep, på trods af at han oser af kvalitet og talent - han har faktisk kun skudt ved siden af mål 8 gange i denne sæson!
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #696: 07 Feb 2011, 16:14 »

Ne, vi for ingen modstand heller ikke af RM jo (indbyrdes)Smiley Vi er for gode til La Liga Wink

Sådan her det vært i 3år lige siden Guardiola kom!!! Peace

Så, ti nu stille.

@ JKJ: Jeg er enig i, at ligaen lige nu er for kedelig hvis man kigger bort fra Barcelona og Real Madrid. Man så fx i Barcelona-Atletico, at Atletico absolut intet kunne stille op. Derfor ser jeg også lidt lyst på fx Malagas nye rigmand. Han kan forhåbentligt pumpe nogle penge ind i den spanske liga og samtidigt skabe et storhold.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #697: 07 Feb 2011, 16:20 »

Jeg er Barcelon fan, og som det er i øjeblikket bliver man jo nærmest nødt til at forklare sig for det;
Jeg fik en falsk Barcelona trøje i 04 nok? - Kan hvertfald huske en række spillere fra 04-05, og siden har jeg holdt med dem - også gennem nedturen mod Liverpool i 2006/7. - Der har ikke været mange nedture for Barcelona de sidste par år, men der har været nogle. Smiley!
Nå, til sagen, jeg er tildels enig i der mangler modstand i LaLiga.
Hold som Almeria, Levanta og Malaga er hold som ganske enkelt intet kan stille op mod et Barcelona mandskab som det er nu, men jeg vil da mene at en del midterklubber; Sociedad, Getafe, Osasuna og Zaragoza er hold som man skal tage seriøst (du ved hvad jeg mener.), og jeg mener bestemt at hold som Atl. Madrid, Sevilla, Villareal og Valencia kan yde kvalificeret modstand. Smiley

Er bestemt ikke enig.

I er 16 point foran nr 3 og de eneste der kan byde jer bare lidt modstand er RM, selvom de jo ikke så overbevisende ud sidst Wink

Sevilla er 30! point efter jer, i vandt nemt over AM uden at spille for fulde omdrejninger, Espanyol vinder i 5-1 over ude i et lokalopgør og de ligegr altså nr 6 osv osv.

Jeg kan ikke se noget modstand nogle steder.

Der er skotske tilstande i LaLiga som det har været i nærmest uhyggelig mange år i Skotland.
De resterende 18 hold er bare fyld som det ser ud i øjeblikket.
Men jeg vil så også påstå at der jo helelr ikke er nogen der gør det svært for jer. Udefra ser det ud til at man nærmest har opgivet og det neste man gør er at prøve at forhindre en lussing.
Det er dog de færeste hold der har haft held til det når man tænker på jeres 70 mål indtil nu Wink



Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #698: 07 Feb 2011, 16:21 »

Så, ti nu stille.

@ JKJ: Jeg er enig i, at ligaen lige nu er for kedelig hvis man kigger bort fra Barcelona og Real Madrid. Man så fx i Barcelona-Atletico, at Atletico absolut intet kunne stille op. Derfor ser jeg også lidt lyst på fx Malagas nye rigmand. Han kan forhåbentligt pumpe nogle penge ind i den spanske liga og samtidigt skabe et storhold.

Tja måske, man kunne også bare dele tvpengene lige, istedetfor Barca og Real får det hele.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #699: 07 Feb 2011, 16:25 »

I er 16 point foran nr 3 og de eneste der kan byde jer bare lidt modstand er RM, selvom de jo ikke så overbevisende ud sidst Wink
Mener du ikke de sidste 5 gange? Smiley

Enig, La Liga fodbold er lidt kedeligt og ensartet. Absolut ingen spænding i ligaen. Alle ved at Barcelona bliver nr. 1 og Real Madrid nr. 2. Kun nr.3 er lidt spænding!
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #700: 07 Feb 2011, 16:27 »

Tja måske, man kunne også bare dele tvpengene lige, istedetfor Barca og Real får det hele.

Naturligvis, men det har ingen klubber jo mulighed for at ændre - og i øjeblikket er der ingen, der vil se andre end Barca og Real, og dermed kører det jo bare rundt i en cirkel. Derfor er Malaga og rigmænd umiddelbart den mest holdbare løsning, for via gode præstationer af øvrige klubber, vil man jo automatisk uddele tv-pengene mere retfærdigt. Men det er da klart, at den nuværende uddeling er til grin, og har været med til at forsage de store forskelle i ligaen, og så længe standarden er som den er, er der ingen efterspørgsel på tv-tid til de øvrige klubber.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #701: 07 Feb 2011, 16:29 »

Mener du ikke de sidste 5 gange? Smiley
Enig, La Liga fodbold er lidt kedeligt og ensartet. Absolut ingen spænding i ligaen. Alle ved at Barcelona bliver nr. 1 og Real Madrid nr. 2. Kun nr.3 er lidt spænding!

Nej mener denne sæson!

Hvad der skete sidste år og i 1987 kan jeg ikke bruge til noget.
Det har ingen relevans for denne sæson.

I har også fået nogle snittere af RM gennem tiderne men det kan jeg jo heller ikke bruge til noget idag.

Jeg holder mig til hvad der sker nu og i denne sæson, ikke hvad der engang skete, det er kun noget dem der går op i stats kan bruge til noget!
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #702: 07 Feb 2011, 16:30 »

Mener du ikke de sidste 5 gange? Smiley

Enig, La Liga fodbold er lidt kedeligt og ensartet. Ingen spænding i ligaen. Alle ved at Barcelona bliver nr. 1 og Real Madrid nr. 2. Kun nr.3 er lidt spænding!

Hehe om La Liga er kedelig? Ligeså snart en Messi eller en Ronaldo sætter tempo kan hverken Ötzil, Xabi Alonso, D. Villa, Pedro og mange andre ikke følge med. Som vi ser det pt, scorer de jo efter behag og lyst. Det var tydeligt at se, at Ronaldo spillede bolden mere rundt i stedet for at køre selv i gårsdagens kamp. Han kunne sagtens, men han havde lavet 2 og at køre selv vil på ingen måde styrke hans nuværende popularitet blandt de andre spillere i truppen. Ronaldo skal tilbage til PrL, hvor han høre hjemme og hvor han kan udfordres endnu mere. Messi har jeg dog svært ved at se i PrL, da han ikke besidder styrken. Ronaldo i bedre i flere af spillets aspekter end Messi er.
Logged

Thaurat al Shabab

JKJ
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #703: 07 Feb 2011, 16:38 »

Hehe om La Liga er kedelig? Ligeså snart en Messi eller en Ronaldo sætter tempo kan hverken Ötzil, Xabi Alonso, D. Villa, Pedro og mange andre ikke følge med. Som vi ser det pt, scorer de jo efter behag og lyst. Det var tydeligt at se, at Ronaldo spillede bolden mere rundt i stedet for at køre selv i gårsdagens kamp. Han kunne sagtens, men han havde lavet 2 og at køre selv vil på ingen måde styrke hans nuværende popularitet blandt de andre spillere i truppen. Ronaldo skal tilbage til PrL, hvor han høre hjemme og hvor han kan udfordres endnu mere. Messi har jeg dog svært ved at se i PrL, da han ikke besidder styrken. Ronaldo i bedre i flere af spillets aspekter end Messi er.

Jøsses, det skrev du ikke i en Barca tråd hvor Messi1987 holder til?  Huh  funny

Du bederselvom ballade, selvom jeg ikke er utilbøjelig til at give dig ret Wink
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #704: 07 Feb 2011, 16:40 »

Hehe om La Liga er kedelig? Ligeså snart en Messi eller en Ronaldo sætter tempo kan hverken Ötzil, Xabi Alonso, D. Villa, Pedro og mange andre ikke følge med. Som vi ser det pt, scorer de jo efter behag og lyst. Det var tydeligt at se, at Ronaldo spillede bolden mere rundt i stedet for at køre selv i gårsdagens kamp. Han kunne sagtens, men han havde lavet 2 og at køre selv vil på ingen måde styrke hans nuværende popularitet blandt de andre spillere i truppen. Ronaldo skal tilbage til PrL, hvor han høre hjemme og hvor han kan udfordres endnu mere. Messi har jeg dog svært ved at se i PrL, da han ikke besidder styrken. Ronaldo i bedre i flere af spillets aspekter end Messi er.
In your dreams Smiley

"Ronaldo i bedre i flere af spillets aspekter end Messi er" Fordi han kan heade og sparke frispark? Hvad med den defensive del af spillet? Presspillet? Hvad med evnen til at bruge sine holdkammerater? Kvaliteten af løb uden bold? Kvalitet i assist-spillet? Evnen til at spille bolden rundt?
Logged

Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010