home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 772 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451203 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #675: 06 Feb 2011, 13:22 »

God og vigtig sejr over Atlético Madrid i går. Det var naturligvis fedt at få slået en 50 år gammel rekord, men de tre point er nu engang mere værd. De lægger yderligere pres på Real Madrid inden aftenens kamp, selvom det ligner en ren walkover, taget Sociedads udebanestatistik i ligaen i betragtning, hvor man har tabt 7 kampe, spillet 1 uafgjort og kun vundet 3. Hvis Sociedad spiller sine kort rigtigt kan de dog godt volde Real Madrid lidt problemer, især på dødboldene hvor de er virkelig stærkt besat, dels grundet de tre høje forsvarsspillere Ansotegi, Gonzalez og Martínez, dels på grund af Griezmanns glimrende frispark og hjørnespark. Til gengæld er anfører Mikel Aranburu ikke med på midtbanen, så her kommer de altså til at mangle deres styrmand.

Med hensyn til kampen i går, var det en til tider ekstremt langsomt spillet kamp. Atlético var slet ikke interesserede i at presse os i første halvleg, og da modstanderen naturligvis ikke kan score så længe du har bolden, var det også i vores interesse at holde på den og blot køre den rundt i trekanter. I ny og næ kom eksplosionerne så, ofte anført af Messi, og det var tydeligt at Atlético havde store problemer med at følge med når tempoet blev sat i vejret. Dette var især på grund af at midtbanen fik fat i så lidt som den gjorde. Paulo Assunção spillede en elendig kamp indtil han blev udskiftet efter godt og vel en times tid og Tiago fik stort set heller ikke fat i noget som helst. Fran Mérida var fuldstændig usynlig i hele første halvleg og det var først da han røg ud og Diego Forlán røg ind at der begyndte at ske noget. Denne indskiftning havde tydeligvis en effekt og Atlético kunne med lidt held eller lidt skarphed også have reduceret, men heldigvis stod Piqué på det rigtige sted. Da Messi fik scoret sit hattrick gav Atlético dog helt op og de ventede tydeligvis bare på at kampen blev fløjtet af, så de kunne glemme opgøret og tænke frem mod den næste kamp i kalenderen.

Igen viste Abidal i øvrigt at han er ligeså fantastisk i midterforsvaret som han er på venstrebacken. Han er fuldstændig vanvittigt sikker med bolden og utroligt kølig når han lige piller bolden ned og sætter den nærmeste mand af - og det lykkes bare hver gang. Han har virkelig udviklet sin teknik og sin spilforståelse vanvittigt meget siden han ankom. Alves spillede også en god kamp, med sine konstante fremstød på højrekanten, og med Xavi i midten til at fordele boldene, blev det farlig gang på gang når Alves gik med frem. Netop Xavi spillede nemlig en fantastisk kamp. Han slog det ene gode sideskift efter den andet og som træner må Pep jo virkelig bare føle sig utroligt privilegeret over at have sådan en mand i truppen. Sidst skal Messi og Villa da også lige nævnes. Førstnævnte er forbandet skarp. Sidstnævnte viste sig igen hvor godt han er faldet til og hvor godt han fungerer på holdet, på trods af at det ikke blev til scoring nummer 155 i La Liga for ham. Jeg synes virkelig at han har været hver en krone der blev betalt for ham værd.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #676: 06 Feb 2011, 13:51 »

Er enig i det mest, især det med Abidal og Messi. Dog er jeg lidt uenig omkring det med Xavi, lige igår kunne han ikke få sat tempoet ordentligt. Iniesta spillet hans dårligste kamp i meget langtid.
« Seneste Redigering: 06 Feb 2011, 13:54 af Messi1987 » Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #677: 06 Feb 2011, 14:49 »

http://www.goal.com/en-us/news/88/spain/2011/02/05/2339853/spanish-inquisition-forget-real-madrid-barcelonas-battle-i

En god artikel om, hvor mange rekorder dette Barcelona hold har slået Thumbs Up

Alves om kampen igår:

"Dette er resultatet af vores indstilling og vores store ydmyghed. Vi tager altid en dag ad gangen og holder fødderne på jorden. Samtidig har vi en fantastisk træner i total kontrol. I øjeblikket koncentrerer vi os ikke om hvad vi har opnået, vi tænker udelukkende på den næste kamp. Når sæsonen er slut, kan vi se på resultaterne og forhåbentlig glæde os over dem. Til sidst vil jeg gerne slå fast, at jeg i øjeblikket gennemgår en enestående tid i klubben. Jeg vil derfor kæmpe alt hvad jeg kan, for at blive i Barca".

Gad vide hvad det så indebærer?

Håber inderligt at han forlænger. Man kan ikke benægte at alt andet vil være en svækkelse for os.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #678: 06 Feb 2011, 16:09 »

Er enig i det mest, især det med Abidal og Messi. Dog er jeg lidt uenig omkring det med Xavi, lige igår kunne han ikke få sat tempoet ordentligt. Iniesta spillet hans dårligste kamp i meget langtid.

Se kampen igen. Xavi sætter ikke tempoet på samme måde som Messi, Pedro eller Villa gør. Han sætter tempoet ved at flytte bolden i en uventet retning eller i en retning der potentielt set bringer modstandernes forsvar i ubalance. Afleveringer som disse sås i spandevis i gårsdagens kamp. Han lavede især rigtig mange glimrende sideskift til Alves og det er lige netop sådanne bolde der er forstyrrende for et forsvar, da de pludselig får travlt med at sideforskyde hele backkæden, hvorved der let kan opstå nogle huller blandt de bageste fire.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #679: 06 Feb 2011, 16:13 »

Se kampen igen. Xavi sætter ikke tempoet på samme måde som Messi, Pedro eller Villa gør. Han sætter tempoet ved at flytte bolden i en uventet retning eller i en retning der potentielt set bringer modstandernes forsvar i ubalance. Afleveringer som disse sås i spandevis i gårsdagens kamp. Han lavede især rigtig mange glimrende sideskift til Alves og det er lige netop sådanne bolde der er forstyrrende for et forsvar, da de pludselig får travlt med at sideforskyde hele backkæden, hvorved der let kan opstå nogle huller blandt de bageste fire.
Ja det ved jeg da god, men normalt gør Xavi bare det i et noget højre tempo end igår.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #680: 06 Feb 2011, 16:23 »

Ja det ved jeg da god, men normalt gør Xavi bare det i et noget højre tempo end igår.

Et højere tempo i forhold til hvad? Kampen i går var helt generelt en langsomt spillet affære, for Atlético lagde stort set ikke pres på os. Spillerne var ikke presset på noget tidspunkt og derfor var det også i vores interesse bare at holde fast i bolden, for så længe vi har den kan Atlético selvsagt ikke score. Hvorfor så satse og begynde at spille den hurtigt rundt? Det er kun nødvendigt at komme med eksplosionerne når man kan se at mulighederne for at komme frem til en god chance er der - og når mulighederne bød sig blev tempoet altså også skruet i vejret.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #681: 06 Feb 2011, 22:31 »

http://www.youtube.com/v/WgtBQmDupck&feature=player_embedded

fantastisk fighervilje...
så er den hurtige Aguero, pludselig ikke så hurtig alligevel Wink
Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #682: 06 Feb 2011, 22:41 »

http://www.youtube.com/v/WgtBQmDupck&feature=player_embedded

fantastisk fighervilje...
så er den hurtige Aguero, pludselig ikke så hurtig alligevel Wink


http://www.youtube.com/v/Wg1ecx6PFiM

En REAL MADRID spiller som løber fra Messi med bold.
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #683: 06 Feb 2011, 23:01 »

' .. så er den hurtige Messi, pludselig ikke så hurtig alligevel Wink '
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #684: 06 Feb 2011, 23:03 »

Hahha! hvor blev messi dog af Wink
Logged


Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #685: 06 Feb 2011, 23:08 »

Hahha! hvor blev messi dog af Wink
Han kom tilbage et år efter og nu var han endnu hurtigere og bedre Opstemt http://www.youtube.com/v/VRN0AwfUSBI&feature=related
Så fik han revanche! Djævel
« Seneste Redigering: 06 Feb 2011, 23:11 af Messi1987 » Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #686: 06 Feb 2011, 23:12 »

Du helt færdig dreng, søg hjælp.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #687: 06 Feb 2011, 23:15 »

Han kom tilbage et år efter og nu var han endnu hurtigere og bedre Opstemt http://www.youtube.com/v/VRN0AwfUSBI&feature=related
Så fik han revanche! Djævel

Har længe tænkt på noget... Er du ham her? http://www.youtube.com/v/sXQWs--cC2U
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #688: 06 Feb 2011, 23:15 »

Har længe tænkt på noget... Er du ham her? http://www.youtube.com/v/sXQWs--cC2U

Muligvis. Alderen tror jeg passer meget godt i hvert fald.
Logged


JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #689: 07 Feb 2011, 00:46 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=76545

Egentligt en artikel, der rammer meget godt, for selvom Pedro har spillet helt fantastisk og stiger i niveau fra kamp til kamp, går der konstant rygter om nye spillere til hans plads. Så sent som i sommers var der snak om Mata - men Pedro har alligevel scoret 12 mål (kun overgået af Messi, Ronaldo, Villa og Llorente). Så længe vi har Guardiola, er jeg ikke et sekund i tvivl om at Pedro har en meget stor stjerne, men man kunne sagtens frygte at Pedro omvendt var en af de første, der blev skiftet ud hvis Guardiola var væk.

Sådan som han spillede i januar, var der kun én spiller, der var på hans niveau: Messi.

Sidst skal Messi og Villa da også lige nævnes. Førstnævnte er forbandet skarp. Sidstnævnte viste sig igen hvor godt han er faldet til og hvor godt han fungerer på holdet, på trods af at det ikke blev til scoring nummer 155 i La Liga for ham. Jeg synes virkelig at han har været hver en krone der blev betalt for ham værd.

Jeg er helt enig mht. Villa. Han har ikke scoret så meget, som jeg havde forventet, men hold da op hvor er han dygtig til at skabe plads til Pedro og Messi.
« Seneste Redigering: 07 Feb 2011, 00:49 af JG7 » Logged

Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010