home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 900 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 450994 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #510: 08 Jan 2011, 21:33 »

Deportivo - FC Barcelona kl. 22.00 Kanal 6

Startopstilling:

------------Valdés----------
Adriano--Piqué--Puyol-Abidal
---------Mascherano---------
------Keita-----Iniesta-----
-----------Messi------------
----Pedro----------Villa----

Tror vi vinder 3-0 Magiske Messi, Villa og Pedro Smiley 
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #511: 09 Jan 2011, 00:15 »

4-0, de havde ikke en jordisk chance..

Messi viser sit vanvittigt høje bundniveau og laver et fantastisk mål og to vanvittig assist idag.. Det var ikke Villa og Pedro bedste dag, men de fik da scoret. Valdés har ikke meget at lave i kampen, men når det så er nødvendigt, så er han klar.

Man Of The Match: Jeg vil prøve noget nyt og sige Mascherano som MotM - imponerende defensive indgreb idag Smiley
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #512: 09 Jan 2011, 00:16 »

Det kan jeg kun sige +1 til. Syntes det var ærgeligt vi ikke så Bojan lidt tidligere i dag.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #513: 09 Jan 2011, 11:39 »

4-0, de havde ikke en jordisk chance..

Messi viser sit vanvittigt høje bundniveau og laver et fantastisk mål og to vanvittig assist idag.. Det var ikke Villa og Pedro bedste dag, men de fik da scoret. Valdés har ikke meget at lave i kampen, men når det så er nødvendigt, så er han klar.

Man Of The Match: Jeg vil prøve noget nyt og sige Mascherano som MotM - imponerende defensive indgreb idag Smiley

Bundniveau?  Huh
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #514: 10 Jan 2011, 21:11 »

Seks Barca spillere blev valgt til årets hold: Puyol, Pique, Xavi, Iniesta, Villa og Messi!

Ballon d’Or 2010: Er glad for, at Iniesta ikke vandt den - det kunne nemt have skabt endnu mere præcedens for, at VM skal afgøre det hele.

Vinderen Messi igen: Hvis man følger med i fodbold, og regelmæssigt ser kampe fra Spanien, England, Italien og Tyskland, så ved man også at han bare har noget som ingen andre har. Han er virkelig bare niveauet over alle andre. Det er så fjerde år i træk nu at han var blandt de sidste tre. Det har ingen spiller opnået før ham, selvom Zidane og Ronaldo begge har været nomineret flere gange sammenlagt. Det vidner altså også om noget kontinuitet fra Messi's side. Oh well. 23 år, og han har vel efterhånden allerede samme legendariske status som de to ovenstående spillere. Det er jo bare umenneskeligt. Fuck, hvor er jeg egentlig ubeskriveligt glad for at være her og opleve ham, og at han så lige præcis er vores mand, og vores helt egen mand.

2010's altoverskyggende overskrift: 'Made in La Masia!'
« Seneste Redigering: 10 Jan 2011, 21:22 af Messi1987 » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #515: 10 Jan 2011, 21:19 »

Seks Barca spillere blev valgt til årets hold: Puyol, Pique, Xavi, Iniesta, Villa og Messi!

Ballon d’Or 2010: Er glad for, at Iniesta ikke vandt den - det kunne nemt have skabt endnu mere præcedens for, at VM skal afgøre det hele.

Messi: Hvis man følger med i fodbold, og regelmæssigt ser kampe fra Spanien, England, Italien og Tyskland, så ved man også at han bare har noget som ingen andre har. Han er virkelig bare niveauet over alle andre. Det er så fjerde år i træk nu at han var blandt de sidste tre. Det har ingen spiller opnået før ham, selvom Zidane og Ronaldo begge har været nomineret flere gange sammenlagt. Det vidner altså også om noget kontinuitet fra Messi's side. Oh well. 23 år, og han har vel efterhånden allerede samme legendariske status som de to ovenstående spillere. Det er jo bare umenneskeligt. Fuck, hvor er jeg egentlig ubeskriveligt glad for at være her og opleve ham, og at han så lige præcis er vores mand, og vores helt egen mand.

2010's altoverskyggende overskrift: 'Made in La Masia!'
Jeg er umådelig træt af at du ikke kan se andet end Messi i livet, og hoverer alt og alle. Stop med det. Messi har på ingen måde samme status som Ronaldo og Zidane. Han får det hvis han fortsætter sådan, men har det slet ikke endnu. Jeg synes du skal prøve at kigge på andre end Messi. Jeg synes ikke engang han er den bedste for Barcelona.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #516: 10 Jan 2011, 21:23 »

Jeg synes ikke engang han er den bedste for Barcelona.

Omvendt synes du Kuyt er en af de bedste i Liverpool, Iniesta er elendig og Lampard er verdens bedste ;-)
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #517: 10 Jan 2011, 21:26 »

Omvendt synes du Kuyt er en af de bedste i Liverpool, Iniesta er elendig og Lampard er verdens bedste ;-)
Et og tre er korrekt. To er forkert.

Jeg hader Iniesta. Han er så pisse træls, og jeg kan ikke tåle ham. Men han er en fantastisk fodboldspiller.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #518: 10 Jan 2011, 21:28 »

Et og tre er korrekt. To er forkert.

Jeg hader Iniesta. Han er så pisse træls, og jeg kan ikke tåle ham. Men han er en fantastisk fodboldspiller.

Alle i Spanien kan tåle ham. Er det fordi du er sær?
Logged

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #519: 10 Jan 2011, 21:32 »

Kunne det tænkes at Jakob E stadig er sur og tvær over Iniestas overtidsscoring på Stamford Bridge?
« Seneste Redigering: 10 Jan 2011, 21:34 af MarkAndersen » Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #520: 10 Jan 2011, 21:32 »

Alle i Spanien kan tåle ham. Er det fordi du er sær?
Jeg er ikke fra Spanien. Så jeg kan ikke. Han gør grimme ting, og jeg kan ikke lide ham. Han diver også.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #521: 10 Jan 2011, 21:33 »

Kunne det tænkes at Jakob  E stadig er sur og tvær over Iniestas overtidsscoring på Stamford Bridge?
Korrekt. Udelukkende derfor jeg hader ham.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #522: 10 Jan 2011, 21:36 »

Kunne det tænkes at Jakob  E stadig er sur og tvær over Iniestas overtidsscoring på Stamford Bridge?

Denne?
http://www.youtube.com/v/8P2hufRp264&feature=related

Eller er han måske en hollænder in disguise?
http://www.youtube.com/v/l-ZGbvNHzf4
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #523: 10 Jan 2011, 21:38 »

Nu handler tråden her altså om FC Barcelona og ikke om Jakob E utallige mange påstande...

I kan jo eventuel lave en tråd der hedder Jakok E og alle hans utallige påstande crazy

Drenge, Back to Topic... Wink
« Seneste Redigering: 10 Jan 2011, 21:40 af Messi1987 » Logged

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #524: 10 Jan 2011, 21:38 »

Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010