home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 709 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 453340 gange)
JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2370: 19 Maj 2014, 20:20 »

Luis Enrique ansat på en 2-årig kontrakt. Rafinha og Gerard Deulofeu kommer tilbage til holdet, mens ter Stegen også er blevet præsenteret. Pinto får ikke forlænget kontrakten. Det er en fin (og forventet) begyndelse.
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2371: 19 Maj 2014, 20:59 »

Luis Enrique ansat på en 2-årig kontrakt. Rafinha og Gerard Deulofeu kommer tilbage til holdet, mens ter Stegen også er blevet præsenteret. Pinto får ikke forlænget kontrakten. Det er en fin (og forventet) begyndelse.

har du en link til Ter Stegen skiftet er bekræftet?
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2372: 19 Maj 2014, 21:01 »

Logged



HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2373: 19 Maj 2014, 21:02 »

Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2374: 20 Maj 2014, 13:26 »

Sport linker os sammen med Willy Caballero som andenmålmand. Også Keylor Navas har været rygtet til os som andenmålmand. Begge er alt for gode til blot at være reserver.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2375: 20 Maj 2014, 13:56 »

Så er det spændende om Xavi snart er fortid.
Skal have møde med Lucho omkring fremtiden.
De skulle eftersigende ikke være helt gode venner.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2376: 20 Maj 2014, 18:02 »

Så er det spændende om Xavi snart er fortid.
Skal have møde med Lucho omkring fremtiden.
De skulle eftersigende ikke være helt gode venner.

Tvivler på at Xavi skal nogle vegne. Én ting er at han måske ikke lige passer ind i Luis Enrique's billede af den perfekte midtbanespiller, for Xavi er vel ikke ligefrem det man kalder for dynamisk, men jeg tror godt at Lucho er klar over Xavi's betydning udenfor banen. Det er allerede sikkert at tre af de mest karismatiske, vellidte og mest indflydelsesrige spillere i omklædningsrummet forlader klubben; Puyol, Valdés og Pinto. Jeg tror ikke at Lucho vil risikere at stå uden nogen reelle kulturbærere, hvilket næsten ville være tilfældet hvis Xavi også forlod klubben.

Som sagt er jeg dog ikke i tvivl om at Xavi ikke ligefrem er en midtbanespiller skabt efter Lucho's idealer. Jeg vil gætte på at Lucho ser Arturo Vidal som den perfekte midtbanespiller - og Xavi er jo ret meget anderledes.

I øvrigt tror jeg ikke at de er fine venner på det personlige plan. Jeg ved godt at der er blevet skrevet at Xavi forhindrede Barcelona fra at skrive under med Luis Enrique sidste år, men det er altså et rygte der stammer fra Punto Pelota. Og dem skal man bare overhovedet ikke tage seriøst. Nogensinde. Der er ingen der tager dem seriøst i de journalistiske kredse i Spanien.
« Seneste Redigering: 20 Maj 2014, 18:05 af Batigol » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2377: 26 Maj 2014, 18:31 »

Marquinhos skulle angiveligt være meget, meget tæt på at skrive under for 20 millioner Euro plus Dani Alves.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2378: 26 Maj 2014, 18:32 »

Lyder som en god handel for P$G i mine øre. Ved godt Marquinho har fremtiden foran sig, men det lyder lidt hæftigt at DA skal oveni.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2379: 26 Maj 2014, 18:33 »

Ikke enig. Barca ville have 15 millioner for ham. PSG købte Marquinhos for 31 millioner euro, så hvis vi giver 20M+Dani Alves, så er jeg fint tilfreds. Han er kun 20 år, så der er masser af potentiale endnu.

Men nu har jeg også længe været fortaler for at få Alves ud af klubben.
Logged

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2380: 26 Maj 2014, 21:09 »

Jeg ringer til den bedste seriemorder der findes og beder ham om at dræbe alle der vil have Alves ud.

Og toture Barca formanden !

ALVES SKAL IKKE UD! R*VHULLER
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2381: 26 Maj 2014, 22:05 »

Jeg ringer til den bedste seriemorder der findes og beder ham om at dræbe alle der vil have Alves ud.

Og toture Barca formanden !

ALVES SKAL IKKE UD! R*VHULLER

Du har ret. Alle hans høje indlæg til Alexis, Messi, Pedro.... det er lige dét, vi har behov for i Barca.
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2382: 26 Maj 2014, 22:43 »

Jeg fik nok lige mikset nogle valuta sammen, men var ikke klar over at PSG betalte så meget for ham i første omgang Smiley Lyder som om det er en bedre handel for Barca nu.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2383: 27 Maj 2014, 12:42 »

En af de største problemer med Daniel Alves er nok også, at også Jordi Alba er meget offensiv - det kan Marquinhos forhåbentligt lidt ændre, således han kommer ind og spiller en del kampe som vores højreback (på papiret). Det ville efterlade os med tre forsvarsspillere, når Alba er offensiv (Bartra, Pique og Marquinhos). Det burde gøre, at vi er mindre sårbare på de omstillinger, som fx Real og Atleti kommer med.

Det betyder så også i min verden, at vi endnu mangler én forsvarsspiller. Vi har selvfølgelig Montoya som RB når det er, at Bartra/Pique/Marquinhos er skadet, men jeg vil gerne have en CB mere. Det er naturligvis en, der kommer til at sidde lidt på bænken.

Det er også derfor, vi fortsat sættes i forbindelse med Benatia, men det virker som lidt et overkill, gør det ikke? Benatia, Marquinhos, Pique, Bartra.. Jeg har også læst, at Luis Enrique er vild med en CB, der kan spille LB, så det er vel derfor, vi er sat i forbindelse med Mathieu (for 10. transfervindue i træk). Pique er tit småskadet, så vi kan tit ende i en situation, hvor vores forsvar ser sådan ud:

Alba-Mathieu-Bartra-Marquinhos

I det her tilfælde vil Mathieu så trække lidt ud på backen, når Alba går frem. Det ville være fantastisk - vi er blevet sat meget i forbindelse med Cuadrado, men jeg håber ikke, det er som back. Jeg synes ikke det fungerer, når begge vores backs går så meget frem.

Luis Enrique vil derudover også gerne have en angriber, der kan sidde lidt på bænken. Vi er sat i forbindelse med mange typer (Aduriz/Llorente og så Firmino, der er mere offensiv midtbanemand). Jeg kan virkelig godt lide Aduriz, og håber lidt for mig selv, at det bliver ham, vi får fingrene fat i.

Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2384: 27 Maj 2014, 13:22 »

Illustrationer på ovenstående;



og



Bliver til:



Taget fra twitter.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sider: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010