home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 698 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 156 157 [158] 159 160 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 453338 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2355: 03 Maj 2014, 18:04 »

Det er heller ikke let. Stolpe ud for tiden. Intet vil fungere og udenfor banen vælter tragedierne ned over klubben. Abidal der bliver syg, Tito der bliver syg, Abidal der bliver syg igen, Iniesta der mister sit barn, Tito der mister livet. Og når dommeren så samtidig vælger at forære Getafe et mål, hvor Lafita begår en 6-7 frispark, og snyde Dani Alves for et blatantly obvious straffespark, så ser det altså også sort ud. Som sagt, stolpe ud på stolpe ud.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2356: 03 Maj 2014, 18:09 »

Det er heller ikke let. Stolpe ud for tiden. Intet vil fungere og udenfor banen vælter tragedierne ned over klubben. Abidal der bliver syg, Tito der bliver syg, Abidal der bliver syg igen, Iniesta der mister sit barn, Tito der mister livet. Og når dommeren så samtidig vælger at forære Getafe et mål, hvor Lafita begår en 6-7 frispark, og snyde Dani Alves for et blatantly obvious straffespark, så ser det altså også sort ud. Som sagt, stolpe ud på stolpe ud.
Ja jeg ved det det ser sort ud for Barca
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2357: 09 Maj 2014, 06:37 »

Nu har både Atletico og Real tabt point. Nu skal vi udnytte det og vinde de to sidste kampe!
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2358: 09 Maj 2014, 10:41 »

Det er selvfølgelig meget fedt, at vi selv kan afgøre det og alt, men jeg er meget pessimistisk i kampen mod Atleti.
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2359: 09 Maj 2014, 10:55 »

Vi har jo ikke vundet et eneste opgør mod dem i år - trods en del forsøg.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2360: 09 Maj 2014, 13:16 »

Vi har jo ikke vundet et eneste opgør mod dem i år - trods en del forsøg.
nej men jeg tror stadig på en sejr selvom det ser svært ud Smiley
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2361: 09 Maj 2014, 13:22 »

Vi er selvfølgelig nødt til at tro på det, men har lidt mine tvivl om det nuværende hold er godt nok til at slå Atleti!
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2362: 09 Maj 2014, 13:24 »

Vi er selvfølgelig nødt til at tro på det, men har lidt mine tvivl om det nuværende hold er godt nok til at slå Atleti!
Helt enig Atletico har været utrolig stærke i år!
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2363: 11 Maj 2014, 12:21 »

Jeg er really, really scared i dag. Elche er virkelig ingen joke på hjemmebane, og det vil være så Barcelonask i denne sæson, hvis vi spiller 0-0 her.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2364: 11 Maj 2014, 15:34 »

Jeg er really, really scared i dag. Elche er virkelig ingen joke på hjemmebane, og det vil være så Barcelonask i denne sæson, hvis vi spiller 0-0 her.
Ja Elche har været mega gode på hjemmebane denne sæson. Så er også pisse nervøs i dag. Men jeg håber selvfølgelig på en sejr Wink
Logged

Plambek
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2365: 11 Maj 2014, 15:57 »

Ja Elche har været mega gode på hjemmebane denne sæson. Så er også pisse nervøs i dag. Men jeg håber selvfølgelig på en sejr Wink


Ja, de er ubesejret i de sidste 9 kampe på hjemmebane, dog har de kun formået at score 29 mål i hele sæsonen, så mere skræmmende er de heller ikke. Derudover tror jeg også at Elche´s normale førstemålmand, Tono, og midterforsvaren Botia(tidl. Barcelona B) ikke med, så forhåbentlig kan det skabe lidt uro i Elches bagerste kæde. Men med Pinto på mål, så er der jo garanti for at man får hjerteflimmer.. Jeg forventer dog at især Iniesta træder i karakter og viser at det ikke kun er Atl. Madrid der har kæmpe cojones..
« Seneste Redigering: 11 Maj 2014, 16:12 af Plambek » Logged

Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2366: 17 Maj 2014, 21:13 »

Desværre ikke noget ulækkert ufortjent mesterskab i denne sæson...

Hvis man skal se på den positive side, så giver det virkelig grobund for at man kan kigge indad og se hvad der skal gøres for at få holdet op i omdrejninger igen. Bartomeu skulle have udtalt efter kampen at der er et nyt projekt under opsejling og at flere spillere ved de er fortid til sommer.

For mig at se, så skal disse forsvinde: Mascherano, Song, Afellay, Bojan, Pinto, Cuenca og eventuelt Tello.
Hertil skal der så hentes erstatninger ind. Rent offensivt så er Rafinha og Deulofeu oplagte at hive ind i truppen, når de kommer tilbage fra lån. Eventuelt blot en af dem, idet hverken Afellay, Cuenca eller Tello har spillet en stor rolle i denne sæson, skadet eller ej. Herudover skal der hentes minimum to forsvarsspillere og ikke blot en defensiv midtbanespiller, som kan spille forsvar. Mascherano har gjort det fint efter omstændighederne, men han har stadigvæk 1-2 hjerneblødninger pr kamp, hvor han satser alt. Det er acceptabel som defensiv midtbanespiller, hvor han har opbakning, men som midterforsvarer, så fungerer det bare ikke. Til midterforsvaret bør man hente en verdensklassespille r som fast makker til Pique og hente et talent, som kan agere reserve sammen med Bartra. De vil begge kunne få spilletid, da Pique efterhånden er ret god til at få småskader, ligesom der med 50-60 kampe vil være pauser til førstevalgene.
Song har ikke slået til og uanset hvor mange millioner vi smed for ham, så skal han væk. Har ikke niveauet teknisk eller tankemæssigt. Om der så skal hentes en reserve ind, det ved jeg ikke helt, idet Busquets sjældent er skadet og man vil i mindre kampe kunne stille op med en Xavi på den defensive midtbane, hvis han kan holde til tilpas mange kampe i næste sæson.
Målmanden har vi jo nærmest allerede på plads i form af Ter Stegen. Hertil føler jeg tiden for Pinto, som reserve bør være forbi. Han har bevist i foråret at han ikke har niveauet til Barcelona, heller ej som reserve. Hvorvidt man bør hente en erfaren reserve ind, ligesom man gjorde med Pinto i sin tid eller man bør give en af de unge keepere chancen. Det er jeg lidt splittet overfor.

Sidst men ikke mindst, så bør man selvfølgelig sige farvel til Tata. Han har gjort det udmærket i forhold til han blev kastet ind i jobbet, men en sæson, hvor spillet er blevet mindre og mindre godt og samtidig endt uden titler, så bør man sige farvel. Det ville selv et mesterskab i dag næppe kunne have ændret på.

Under alle omstændigheder så skal de spillere som ikke har præsteret i år eller virker mætte udskiftes, så man igen får noget vildskab og ærgerrighed ind i holdet. Det har i den grad manglet i denne sæson.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2367: 17 Maj 2014, 21:21 »

Dani Alves skal for pokker også helt ad helvede til. Fabregas skal også snart til at tage sig sammen i mere end et par måneder af sæsonen. Xavi har virkelig set slidt ud, så en ny midtbanespiller er også meget ønsket, så han kan spille færre kampe (eller stoppe karrieren).

Synes slet ikke Pinto har stået så ringe. Han får virkelig meget hate, men han står da fint uden at være prangende. Ville være fint nok at skifte ham ud (Keylor Navas, plz plz plz), men så er det i min optik heller ikke et større problem.
Logged

Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2368: 17 Maj 2014, 21:30 »

Dani Alves skal for pokker også helt ad helvede til. Fabregas skal også snart til at tage sig sammen i mere end et par måneder af sæsonen. Xavi har virkelig set slidt ud, så en ny midtbanespiller er også meget ønsket, så han kan spille færre kampe (eller stoppe karrieren).

Synes slet ikke Pinto har stået så ringe. Han får virkelig meget hate, men han står da fint uden at være prangende. Ville være fint nok at skifte ham ud (Keylor Navas, plz plz plz), men så er det i min optik heller ikke et større problem.
Ja, Dani Alves må også gerne smutte. Desværre tror jeg, at man så vil hente en spiller til startopstillingen i stedet for at satse på Montoya, hvilket vil være en skam. Montoya mangler fast spilletid for virkelig at udvikle sig til en klasseback. Fabregas har momenter, men kan af en eller anden grund ikke spille godt over en længere periode og er bare ikke den afløser for Xavi, som man forventede. Derfor var det jo godt vi smed Thiago væk for en slik....

Pinto har ikke været ringe absolut ikke. Men hver gang han får den ved fødderne, så sidder jeg og krummer tæer i frygt for at han laver noget lort. Ligeledes sidder jeg ikke med den følelse af han kan redde point for os, men tværtimod. Ikke at jeg decideret har beviser for den frygt, men der er bare konstant et usikkerhedsmoment i forsvaret, når bolden er inde omkring ham. Det er dog i ligeså høj grad et rystende usikkert forsvars skyld, som Pintos.

EDIT: Og Tata skulle have sagt op efter kampen i dag, i følge FCBarcelona.dk
« Seneste Redigering: 17 Maj 2014, 21:32 af Cristiano Doni » Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2369: 17 Maj 2014, 22:56 »

Jeg syntes det er fuldt fortjent at Atletico vinder titlen i år det har spillet godt i hele sæsonen så jeg må tage hatten af for Atletico!
Logged

Sider: 1 ... 156 157 [158] 159 160 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010