home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 738 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 155 156 [157] 158 159 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 453309 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2340: 21 Apr 2014, 12:22 »

Ved at gennemføre hurtigst.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2341: 21 Apr 2014, 12:23 »

Ja. Det kaldes doping.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2342: 21 Apr 2014, 12:29 »

Matematik og realistisk er to forskellig ting. Matematisk kan Mark Cavendish vinde Tour De France, realistisk kommer det aldrig til at ske.

Urealistisk at Atlético skulle tabe så mange point i de sidste liga kampe.

Har jeg nogensinde sagt at det var realistisk? Du kan bare læse mit indlæg igen og igen, indtil du forstår det. Det går i hvert fald ingen vegne.

Matematisk set er mesterskabet jo ikke væk endnu, så det ville da være ualmindeligt dumt ikke at vinde resten af kampene, så der trods alt stadig er en smule pres på de to hovedstadsklubber.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2343: 24 Apr 2014, 16:54 »

Jeg håber ikke at Barca sælger Alexis de skulle hellere sælge Fabregas. Jeg syntes at Alexis har spillet rigtig godt i denne sæson og jeg håber virkelig at de beholder ham Smiley http://www.fcbarcelona.dk/nyhedsarkiv/artikler/nyheder/alexis-rygtes-til-juventus
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2344: 24 Apr 2014, 17:21 »

De burde ikke sælge nogen af delene. I det hele taget ser jeg ingen grund til at ændre ved den offensive del af truppen. Det er defensiven, og til dels midtbanen, der halter. Cesc har som sagt haft problemer i foråret i alle tre sæsoner han har været hos os, men han er altså en af de mest produktive midtbanespillere jeg nogensinde har set, når han spiller som han gjorde i dette efterår. Det er selvfølgelig ikke holdbart at han er elendig i hvert eneste forår, men løsningen er næppe at sælge ham.

Song må for min skyld gerne finde en ny trøje at trække over hovedet. Han fungerer bare ikke i Barcelona. Jeg så gerne at Song, Tello og Dani Alves blev solgt. Tello vil jeg gerne have væk, for at give plads til Deulofeu. Han har vist at han kan i Premier League, når han altså ikke lige er skadet, så jeg tror absolut at han vil være et større aktiv for klubben end Tello har været i denne sæson. Derudover synes jeg at Dani Alves har udspillet sin rolle. Der bliver længere og længere mellem snapsene for hans vedkommende, så det er nok på tide at finde på noget andet. Hvem man skal have fat i ved jeg umiddelbart ikke lige. Pisczcek kunne godt være spændende, hvis han da ellers er til at komme i nærheden af.

Men hvad angår Alexis, så ville det være totalt hul i hovedet at sælge ham nu. Især hvis prisen er 25 millioner Euro, hvilket er hvad rygterne har sagt. Alexis har været fremragende i denne sæson. Den næstbedste offensive spiller i klubben i øjeblikket, kun overgået af Messi - også selvom det er en formsvag Messi. Der er nok ikke nogen tvivl om at der er højere til loftet for Neymar, men i denne sæson har Alexis utvivlsomt overstrålet ham.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2345: 24 Apr 2014, 18:02 »

Jeg er klar på at sælge Alexis in a heart beat, hvis vi får Reus ind som erstatning - men kun Reus. Jeg ved ikke helt, om han ville passe ind på holdet (ville jo i højere grad have Neymars position), men jeg elsker Reus. Også Hummels, men endnu en middelmådig løber er måske ikke det bedste dernede.

Da det nok ikke sker, så vil jeg helt klart helst beholde Alexis. Væk med Song, enig.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2346: 25 Apr 2014, 18:38 »

Åh nej. Tito er netop afgået ved døden. Forfærdeligt forløb han har været igennem. En af de allermest centrale personer i den bedste periode i klubbens historie.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2347: 25 Apr 2014, 18:56 »

RIP! Forfærdeligt.
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2348: 25 Apr 2014, 19:24 »

Hvil i fred, Tito. Det er tragisk.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2349: 27 Apr 2014, 17:06 »

Den her kamp skal vindes hvis vi skal gøre os forhåbninger om Mesterskabet Kom så Barca!
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2350: 28 Apr 2014, 00:52 »

En Villarreal fan kastede en banan på banen i anden halvleg af aftenens kamp. Dani Alves' reaktion var intet mindre end legendarisk. Efterfølgende har han også været ude med et par skarpe udtalelser:

'Banana incident? I have been in Spain for 11 years now, and it happened from the start. You have to laugh at those retards.'
'I don't know who threw the banana, but thanks to him I got some potassium and got energy to place those 2 crosses which got us the 2 goals.'


Derudover har han også Tweetet følgende:

'My father always told me: son, you should eat bananas to avoid cramps. What about that? Hahaha.'

Når det så er sagt, er det simpelthen for latterligt at RFEF stadig ser passivt til, mens åbenlys racisme foregår. Som Dani Alves siger er det altså noget der har foregået i mange år, og man føler bare overhovedet ikke at RFEF gør noget som helst for at komme problemet til livs.
« Seneste Redigering: 28 Apr 2014, 01:32 af Batigol » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2351: 28 Apr 2014, 01:23 »

Dani Alves fornuftig og forbilledlig? Illuminati.

Ej, er sgu imponeret. Virkelig en kølig måde han har håndteret det på Opstemt
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2352: 02 Maj 2014, 22:46 »

Mere og mere tyder efterhånden på at Luis Enrique overtager holdet efter sæsonen. Eventuelt med Puyol som assistent.

Det jeg godt kan lide ved Luis Enrique er, at han er fuldkommen ligeglad med ens navn. Meget kontant. Men sådan rent taktisk er han ikke den bedste.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2353: 02 Maj 2014, 23:50 »

Jeg har slet ikke noget billede af hvad han kan og ikke kan rent taktisk som træner. Jeg ved at han gjorde et fantastisk stykke arbejde med B-holdet, skuffede med Roma, men har gjort det rigtig fint i Celta. Hvad jeg finder tiltrækkende ved idéen om Luis Enrique, er naturligvis at han kender klubben ud og ind. Han kan formentlig identificere sig med filosofierne og strategierne noget bedre end Tata har kunnet. Derudover forestiller jeg mig at han er rigtig god til at give de unge spillere chancen, hvilket jeg lidt har savnet i løbet af denne sæson. Bartra og Piqué har åbenlyst været vores stærkeste forsvarsduo, men alligevel har Tata valgt at gå erfaringens vej, i form af Mascherano, igen og igen - også selvom det tydeligvis ikke fungerede.

Hvis Tata ikke fortsætter vil jeg rigtig gerne have Luis Enrique ind - og jeg vil rigtig gerne have Puyol som assistent. Dels ville det betyde at jeg ikke skulle lide den forfærdelighed at se ham i en fremmed trøje, dels ville det betyde at vi fortsat vil have én af vores største kulturbærere, hvis da ikke den største, til stede i omklædningsrummet.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2354: 03 Maj 2014, 17:52 »

Sejren var sådan set hjemme men så lukker vi et mål ind i overtiden fuck noget lort!
Logged

Sider: 1 ... 155 156 [157] 158 159 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010