home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 763 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 153 154 [155] 156 157 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 453294 gange)
JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2310: 02 Apr 2014, 15:53 »

Hvis ter Stegen har underskrevet kontrakten før dagens afgørelse, så tænker jeg da, at han gerne må skifte.
Logged

Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2311: 02 Apr 2014, 15:58 »

Hvis ter Stegen har underskrevet kontrakten før dagens afgørelse, så tænker jeg da, at han gerne må skifte.
Der er lidt tvivl om hvordan og hvorledes FIFA tolker deres egen afgørelse. Det kommer an på om Fifa anser handlerne som færdige eller om de først er færdige til sommer, når spilleren er registeret hos Barcelona. I givet fald hvad skal der så ske med Halinovic og måske Ter Stegen, som har skrevet under og deres nuværende klubber har måske allerede budgeret med indkomsten fra salget.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2312: 02 Apr 2014, 16:03 »

Hvis ter Stegen satte sin underskrift i sidste transfervindue, så må den transfer vel gælde for sidste transfervindue.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2313: 02 Apr 2014, 16:09 »

FIFA har de sidste år truet med sanktioner hvis klubberne overskred tranfer reglerne - nu ser det så ud til at de slår til og det blev så Barcelona der blev fanget med bukserne nede - straffen er så transfer stop hvilket jeg syntes er dumt - istedet skulle det ramme penge pungen og deltagelse i f.eks. CL EL etc.

Straffen ved et tranfer stop rammer vilkårligt og kan også gå ud over spillere som er under forhandling og det er IMO ikke rimeligt.

Jeg håber Barca appellerer og at FIFA få kigget på om det er den rigtige måde at straffe på - jeg kan ikke forholde mig til om Barca er skyldig eller ej - men har på fornemmelsen at de nok ikke kun er Barca vi vil se straffet i de kommende år.
Logged

YNWA

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2314: 02 Apr 2014, 16:24 »

Tja, man kan vel sige, at når det et transferreglerne de ikke kan finde ud af at overholde, så må de jo lide på samme måde. På den måde er straffen vil logisk.

Når det er sagt, så er der selvfølgelig ingen tvivl om, at Barcelona appellerer straffen, og at den vil blive enten udsat til efter sommeren eller sandsynligvis bare omformuleret til en lidt større bøde, præcis som det skete med Chelsea i 2010.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2315: 02 Apr 2014, 18:49 »

Neymar spillede ikke bedre end Messi, tværtimod. Messi spillede ikke så godt som vi ved han kan, men skabte alligevel en del farlige chancer. Det er simpelthen for irriterende at se Neymar spille, en dag som i går overstrålede hans svømmeevner hans fodboldevner.
+1 Det er så pisse klamt at se på, håber vi sælger ham til et skuespillerakademi! Pedro og især Alexis er bedre fodboldspilere.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2316: 02 Apr 2014, 19:53 »

+1 Det er så pisse klamt at se på, håber vi sælger ham til et skuespillerakademi! Pedro og især Alexis er bedre fodboldspilere.

Lodret uenig.

Neymar har nogle uovertrufne kvaliteter som fodboldspiller - Det kan alle og enhver se, selvom man hader Barca, hvilket jeg selv gør. Hans utrolige speed, driblinger  og teknik gør ham til en giftig offensiv spiller. Ja, han har ikke spillet super godt i sin debut-sæson. Han skal også lige vænne sig til niveauet i La Liga.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2317: 02 Apr 2014, 19:59 »

Jeg kan sjældent tilslutte mig noget som helst som Messi1987 skriver, og vil egentlig også gerne tage afstand fra den her udtalelse, men han har dog ret i at Alexis lige i øjeblikket er markant bedre spillende end Neymar. Nu var det ganske vidst ikke ligefrem sådan han formulerede det, men jeg gætter på at det er det han mener. I den sammenhæng skal det selvfølgelig også påpeges at Alexis har været vanvittigt god i denne sæson. Udover det er jeg ganske enig med dig, MBJ.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2318: 02 Apr 2014, 20:24 »

Lodret uenig.

Neymar har nogle uovertrufne kvaliteter som fodboldspiller - Det kan alle og enhver se, selvom man hader Barca, hvilket jeg selv gør. Hans utrolige speed, driblinger  og teknik gør ham til en giftig offensiv spiller. Ja, han har ikke spillet super godt i sin debut-sæson. Han skal også lige vænne sig til niveauet i La Liga.
Det er noget af en påstand, ser du overhovedet Barcelonas kampe eller kigger du bare på tallene i FM ? Tunge 

Alexis er langt bedre end Neymar, det kan alle og enhver se.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2319: 02 Apr 2014, 20:41 »

Batigol: Messi skriver på intet tidspunkt, at det er netop nu, der menes, for så er jeg helt enig med ham i, at Alexis er bedre.

Messi: Ja, jeg ser Barcelonas kampe. Neymar har flere kvaliteter som fodboldspiller, og det bør du også kunne se, Messi. Du skal lige gemme dit had til hans store brug af 'diving' væk, for vi snakker om de fodboldmæssige kvaliteter.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2320: 02 Apr 2014, 21:22 »

Der er lidt tvivl om hvordan og hvorledes FIFA tolker deres egen afgørelse. Det kommer an på om Fifa anser handlerne som færdige eller om de først er færdige til sommer, når spilleren er registeret hos Barcelona.

Jeg tænker lidt, at der ikke burde være nogle problemer med Halilovic og ter Stegen, hvis man har en underskrevet aftale liggende med ham. Nantes, der også har transferforbud gældende fra sommeren af, har været ude og handle stort i vinters bl.a. Kian Hansen i Esbjerg, så der burde ingen problemer være, hvis aftalen er på plads før forbuddet træder i kraft.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2321: 02 Apr 2014, 22:06 »

Batigol: Messi skriver på intet tidspunkt, at det er netop nu, der menes, for så er jeg helt enig med ham i, at Alexis er bedre.

Messi: Ja, jeg ser Barcelonas kampe. Neymar har flere kvaliteter som fodboldspiller, og det bør du også kunne se, Messi. Du skal lige gemme dit had til hans store brug af 'diving' væk, for vi snakker om de fodboldmæssige kvaliteter.
...I FM!!! Wink
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2322: 02 Apr 2014, 22:37 »

...I FM!!! Wink

Jeg glæder mig til den dag, hvor man kan debattere med dig.
Logged

Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2323: 02 Apr 2014, 22:39 »

Jeg tænker lidt, at der ikke burde være nogle problemer med Halilovic og ter Stegen, hvis man har en underskrevet aftale liggende med ham. Nantes, der også har transferforbud gældende fra sommeren af, har været ude og handle stort i vinters bl.a. Kian Hansen i Esbjerg, så der burde ingen problemer være, hvis aftalen er på plads før forbuddet træder i kraft.
Det er jo så spørgsmålet om de er underskrevet inden transfervinduets lukning? Halinovic blev først offentliggjort for nogle dage siden officielt og Ter Stegen er jo egentlig stadig kraftige rygter og intet officielt. Fordi hvis de først er underskrevet efter transfervinduet, så er der jo helt andre regler.


Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2324: 02 Apr 2014, 23:21 »

Jeg tænker lidt, at der ikke burde være nogle problemer med Halilovic og ter Stegen, hvis man har en underskrevet aftale liggende med ham. Nantes, der også har transferforbud gældende fra sommeren af, har været ude og handle stort i vinters bl.a. Kian Hansen i Esbjerg, så der burde ingen problemer være, hvis aftalen er på plads før forbuddet træder i kraft.

Kian Hansen blev jo netop købt i vinters. Han er kun lejet tilbage til Esbjerg, så derfor kan hans handel aldrig komme i tvivl.

ter Stegen og Halilovic er oppe i luften.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 153 154 [155] 156 157 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010