home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 744 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 152 153 [154] 155 156 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 453288 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2295: 02 Apr 2014, 13:37 »

Lad os nu se. Chelsea blev ramt af lignende sanktioner i 2010 og fik dem ophævet ved CAS. Jeg kan umuligt forestille mig, at Barcelona ikke vil gå til CAS med denne sag. Det betyder formentlig også at karantænen ikke træder i kraft, før end CAS har afsagt sin dom over sagen.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2296: 02 Apr 2014, 13:47 »

Av for satan. Det var ellers i dette vindue, hvor der burde handles ind til defensiven, og hvor man måske skulle kigge efter en arvtager til Xavi, hvis ikke man stoler på Fabregas på den position. Ligeledes kan positionen mellem stængerne blive et problem, hvis ikke man kan få overtalt Valdes til at forlænge.

Jeg synes dog, at forbuddet mod at hente ikke-EU spillere under 18 er en dum regel i nogle tilfælde. Det ændrer dog ikke på, at det skal have konsekvenser, hvis ikke man kan overholde reglerne.
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2297: 02 Apr 2014, 13:50 »

Helt slemt er det altså ikke, det går jo meget godt i år. Vi mangler en forsvarsspiller og en målmand, men hvis vi liiiiiige får udskudt forbuddet lidt, så har vi jo allerede målmanden på plads. Rafinha kommer ind og giver lidt bredde på midtbanen, og Gerard Deulofeu er også moden nok til førsteholdet.

I et lidt bizart tilfælde, så kan det jo ende med at blive Gladbach, der bliver mest screwed her, da ter Stegen har kontraktudløb i 2015, så i princippet kan han blive og så smutte gratis næste sommer.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2298: 02 Apr 2014, 13:52 »

Av for satan. Det var ellers i dette vindue, hvor der burde handles ind til defensiven, og hvor man måske skulle kigge efter en arvtager til Xavi, hvis ikke man stoler på Fabregas på den position. Ligeledes kan positionen mellem stængerne blive et problem, hvis ikke man kan få overtalt Valdes til at forlænge.

Jeg synes dog, at forbuddet mod at hente ikke-EU spillere under 18 er en dum regel i nogle tilfælde. Det ændrer dog ikke på, at det skal have konsekvenser, hvis ikke man kan overholde reglerne.

Selvfølgelig skal det have konsekvenser. FIFA skal bare sørge for at de er konsistente i deres beslutningstagen. Hvis der rent faktisk er hold i det her, har jeg meget, meget svært ved at tro at Bacelona er alene om det. Jeg nægter at tro på at de andre europæiske storklubber har renere mel i posen end Barcelona; jeg tror sådan set at melet er omtrent ligeså beskidt i enhver anden europæisk storklub.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2299: 02 Apr 2014, 13:54 »

Helt slemt er det altså ikke, det går jo meget godt i år. Vi mangler en forsvarsspiller og en målmand, men hvis vi liiiiiige får udskudt forbuddet lidt, så har vi jo allerede målmanden på plads. Rafinha kommer ind og giver lidt bredde på midtbanen, og Gerard Deulofeu er også moden nok til førsteholdet.

I et lidt bizart tilfælde, så kan det jo ende med at blive Gladbach, der bliver mest screwed her, da ter Stegen har kontraktudløb i 2015, så i princippet kan han blive og så smutte gratis næste sommer.

Hvis Deulofeu bliver taget ind på førsteholdet, har jeg lidt svært ved at få kabalen til at gå op. Der bliver simpelthen for mange spillere om buddet. Nu har Alexis og Pedro sikkert været glade og tilfredse med antallet af minutter i denne sæson, men det er da nok kun fordi at både Messi og Neymar har været ude med skader. Tello skulle jo angiveligt være lidt utilfreds med den manglende spilletid. Det må også været svært for ham at finde fodfæste og en rytme, når man kun får 6-7 minutter i hver tredje kamp. Hvis Deulofeu skal ind bliver Tello nødt til at lade livet som Barcelona-spiller. For good.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2300: 02 Apr 2014, 14:02 »

Lad os nu se. Chelsea blev ramt af lignende sanktioner i 2010 og fik dem ophævet ved CAS. Jeg kan umuligt forestille mig, at Barcelona ikke vil gå til CAS med denne sag. Det betyder formentlig også at karantænen ikke træder i kraft, før end CAS har afsagt sin dom over sagen.

Nej, og det er slet ikke det samme. Chelsea betalte Vitesse for Kakuta, og derfor droppede de alle sager mod Chelsea..

Så nej, det kommer ikke til at ske, og de kommer også til at få deres straf.
Logged


JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2301: 02 Apr 2014, 14:06 »

Hvis Deulofeu bliver taget ind på førsteholdet, har jeg lidt svært ved at få kabalen til at gå op. Der bliver simpelthen for mange spillere om buddet. Nu har Alexis og Pedro sikkert været glade og tilfredse med antallet af minutter i denne sæson, men det er da nok kun fordi at både Messi og Neymar har været ude med skader. Tello skulle jo angiveligt være lidt utilfreds med den manglende spilletid. Det må også været svært for ham at finde fodfæste og en rytme, når man kun får 6-7 minutter i hver tredje kamp. Hvis Deulofeu skal ind bliver Tello nødt til at lade livet som Barcelona-spiller. For good.

Jeg ville være fint tilfreds med at Tello smutter. :-)
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2302: 02 Apr 2014, 14:13 »

Nej, og det er slet ikke det samme. Chelsea betalte Vitesse for Kakuta, og derfor droppede de alle sager mod Chelsea..

Så nej, det kommer ikke til at ske, og de kommer også til at få deres straf.

Jeg skriver sådan set ikke noget forkert. Jeg skriver intet om at baggrunden for sanktionerne var ens, derimod blot at sanktionerne er meget lig hinanden.

Derudover står du næppe i en position, hvor du kan vurdere hvorvidt Barcelona får deres straf eller ej. Dels har Barcelona altså 90 dage til at rede trådene ud, dels står det mig bekendt Barcelona fuldkommen frit for at gå til CAS med sagen. Jeg tvivler på at du ved mere end jeg, eller enhver anden, om hvad CAS ville sige til sagen.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2303: 02 Apr 2014, 14:15 »

De 90 dages frist har intet med forbuddet at gøre Smiley

Det er blot et krav fra FIFA, der lyder på, at kontraktforholdene med de ulovlige spillere skal være i orden på de 90 dage.
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2304: 02 Apr 2014, 14:16 »

Jeg skriver sådan set ikke noget forkert. Jeg skriver intet om at baggrunden for sanktionerne var ens, derimod blot at sanktionerne er meget lig hinanden.




Meget lig' ville jeg nok ikke kalde det, når Chelsea's kun var 1 spiller, hvor det vist er 10 spillere i Barca.
Logged


Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2305: 02 Apr 2014, 14:16 »

Jeg ville være fint tilfreds med at Tello smutter. :-)

Jeg har et kompliceret love/hate forhold til Cristian Tello. Jeg kan egentlig meget godt lide at han er en lidt anderledes størrelse end Pedro, Alexis og Neymar; han er lidt mere direkte og bringer noget andet end de tre nævnte gør. Omvendt er jeg ofte ved at flå håret ud, når han dribler bolden udover sidelinjen, eller forsøger, uden held, at lave en Henry-agtig inderside over i det fjerne hjørne. Jeg tror at Tello kan blive en rigtig, rigtig god spiller, og jeg ville meget gerne se ham være det i Barcelona, men jeg har virkelig svært ved at finde ud af, om jeg tror på at det kan lade sig gøre eller ej under de nuværende omstændigheder.

Hvorom alting er, så har jeg i øvrigt også større tiltro til Deulofeu, så hvad jeg mener om Tello er måske i virkeligheden slet ikke så vigtigt.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2306: 02 Apr 2014, 14:18 »

Meget lig' ville jeg nok ikke kalde det, når Chelsea's kun var 1 spiller, hvor det vist er 10 spillere i Barca.

Vil du ikke godt lige forstå, at jeg snakker om sanktionerne og ikke forseelsen? Nu er det tredje gang at jeg skriver det. Sanktionerne har i begge tilfælde været et transferforbud. Derfor er sanktionerne meget lig hinanden.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2307: 02 Apr 2014, 14:30 »

Vil du ikke godt lige forstå, at jeg snakker om sanktionerne og ikke forseelsen? Nu er det tredje gang at jeg skriver det. Sanktionerne har i begge tilfælde været et transferforbud. Derfor er sanktionerne meget lig hinanden.

Skriver du det ikke lige igen, så er du søøøøød?  Kys
Logged


Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2308: 02 Apr 2014, 14:33 »

Jeg snakker om sanktionerne. Velbekomme.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2309: 02 Apr 2014, 15:21 »

Jeg har ikke rigtig nogen særlig høj forståelse på transferforbud, men hvordan vil det komme til påvirke de handler i måske/måske ikke, har foretaget jer? vil en spiller som Marc-Andre Ter Stegen få lov til at fuldføre sit skifte? Vil i få lov til at forlænge med spillerne som har kontraktudløb her til sommer (i dont see why not)?

Hvis dette ikke er tilfældet får det jo store komplikationer for succes i Barcelona næste år (maybe). Offensivt forbliver i nok den samme, og Marc Bartra kan vel gå ind i jeres start 11'er, så det "løser" jeres forsvars problemer for en stund.
Med henblik på målmands posten, kender jeg intet til jeres tredje valg, og eventuelle talenter, men en klub af jeres størrelse, og med det ungdomsarbejde, må da have et talent eller to på positionen som kan udfylde posten, hvis i ikke må/får forlænget, og MATS ikke kommer fra Gladbach!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: 1 ... 152 153 [154] 155 156 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010