home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 680 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 151 152 [153] 154 155 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 453232 gange)
warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2280: 27 Mar 2014, 15:23 »

City hentede Marton Fulop uden for transfervinduet i 2010, fordi at Shay Given var skadet, og Joe Hart var udlejet. Den eneste de havde var Gunnar Nielsen, og derfor fik de dispensation til at hente Fulop på leje.

Kunne det have noget at gøre med det var en lejeaftale inden for de engelske grænser? Der er jo en hel del særlige lejeaftaler man kan lave der...
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Svartovich
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2281: 27 Mar 2014, 15:24 »

Kunne det have noget at gøre med det var en lejeaftale inden for de engelske grænser? Der er jo en hel del særlige lejeaftaler man kan lave der...
Aner det ikke, jeg ved bare de ansøgte UEFA om dispensation.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2282: 27 Mar 2014, 15:25 »

Aner det ikke, jeg ved bare de ansøgte UEFA om dispensation.
Okay? Jamen så der er vel en reel mulighed for det...
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Svartovich
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2283: 27 Mar 2014, 15:27 »

Okay? Jamen så der er vel en reel mulighed for det...
Ja? Jeg siger bare at UEFA gav dem dispensation, og de har vel ikke særlige regler for engelske klubber? Men som sagt  ved jeg ikke hvad der skete i det konkrete eksempel, såvel som du heller ikke gør. Wink
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2284: 27 Mar 2014, 15:29 »

Ja? Jeg siger bare at UEFA gav dem dispensation, og de har vel ikke særlige regler for engelske klubber? Men som sagt  ved jeg ikke hvad der skete i det konkrete eksempel, såvel som du heller ikke gør. Wink
Helt enig Smiley
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2285: 27 Mar 2014, 15:33 »

Sport skriver, at Barca står klar med en kontrakt til Valdés, hvis hans nuværende aftale ryger i vasken grundet skaden. Det virker også meget naturligt. For hans skyld håber jeg dog, at hans aftale står ved magt.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2286: 01 Apr 2014, 16:26 »

Svær kamp i aften! Vi skal mod et af verdens bedste hold som har verdens måske bedste træner, dog tror jeg på at vi vinder samlet, af samme grund som vi slog Real og City, fordi vi har Messi Smiley
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2287: 01 Apr 2014, 16:39 »

Svær kamp i aften! Vi skal mod et af verdens bedste hold som har verdens måske bedste træner, dog tror jeg på at vi vinder samlet, af samme grund som vi slog Real og City, fordi vi har Messi Smiley
Helt enig Opstemt
Logged

jepze
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2288: 01 Apr 2014, 17:21 »

Svær kamp i aften! Vi skal mod et af verdens bedste hold som har verdens måske bedste træner, dog tror jeg på at vi vinder samlet, af samme grund som vi slog Real og City, fordi vi har Messi Smiley
Messi tror jeg ikke kan fører Barca til sejr i denne kamp. Atletico Madrid stiller op med stærkeste taktik som altid, og Barca har ikke den bedste keeper som andet valg i klubben, så jeg ser dem nok ikke til favoritter på grund af messi, da det bliver forsvaret, som kommer til at spille den vigtigste rolle for Barca i denne kamp. Smiley
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2289: 01 Apr 2014, 23:00 »

Når så er vi bagud og Neymar viser gang på gang hans store talent indenfor skuespiller branchen. At gode ting må være at vi stadig har en chance for at gå videre.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2290: 02 Apr 2014, 09:16 »

Når så er vi bagud og Neymar viser gang på gang hans store talent indenfor skuespiller branchen. At gode ting må være at vi stadig har en chance for at gå videre.

Nu ved jeg ikke om du lagde mærke til det, men han viste rent faktisk også en helt masse andre talenter. Jeg ved ikke helt hvorfor du har så stort et behov for at fokusere på dét her? Er det monstro for at fjerne fokus fra at Messi ikke spillede en specielt god kamp? For det gjorde han vitterligt ikke. Iniesta, Neymar, Bartra og Busquets var i hvert fald alle bedre end Messi var.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Naustratze
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2291: 02 Apr 2014, 09:53 »

Neymar spillede ikke bedre end Messi, tværtimod. Messi spillede ikke så godt som vi ved han kan, men skabte alligevel en del farlige chancer. Det er simpelthen for irriterende at se Neymar spille, en dag som i går overstrålede hans svømmeevner hans fodboldevner.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2292: 02 Apr 2014, 10:04 »

Det mener jeg afgjort at han gjorde. Messi spillede ikke skidt. Det ville være dumt at påstå. Han skabte trods alt et par fine chancer. Men han var for usynlig og var pakket ind i 4-5 spillere. Han skulle have søgt dybere, for at kunne deltage mere i spillet. I stedet insisterede han på at blive i det rum, der dybest set ikke eksisterede, mellem Atlético's forsvar og midtbane. Neymar startede ikke så godt på højrekanten. Det er ikke nogen stor overraskelse. Det er en uvant position for ham og han har lang sværere ved at udfordre fra det udgangspunkt, end hvis han tager udgangspunkt i venstresiden. Det så vi også tydeligt da han kom over i venstresiden. Han var en pestilens overfor Juanfran. Hvis han ikke satte Juanfran, så var det fordi der blev begået frispark imod ham. Så kan man snakke om at Neymar overdramatiserer meget, men der var ikke desto mindre frispark i 9 ud af 10 tilfælde.

At du mener at Neymar's 'svømmeevner', hvad i alverden det så end betyder, overstrålede hans evner som fodboldspiller, fortæller nok bare at du ikke er i stand til at se gennem klichéerne og avisoverskrifterne, og komme ind til kernen af sagen når vi snakker om hvor godt Neymar spillede. Det formår man nemlig ikke at gøre, hvis man konstant retter fokus mod 'svømmeevnerne'; de har intet at gøre med hvor godt eller hvor skidt Neymar spillede.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2293: 02 Apr 2014, 12:34 »

Så er der tilsyneladende meldinger om I ikke må hente spillere før sommeren 2015...

http://www.bold.dk/nyt/Barca-chok-To-transfervinduers-karantaene
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2294: 02 Apr 2014, 12:37 »

Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Sider: 1 ... 151 152 [153] 154 155 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010