home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 723 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 150 151 [152] 153 154 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 453247 gange)
vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2265: 21 Mar 2014, 15:31 »

Det blev til Atletico Madrid i kvartfinalen en svær modstander som har spillet rigtig godt i denne sæson men jeg er sikker på sejr!
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2266: 22 Mar 2014, 08:49 »

FC Barcelona - Atletico Madrid 55/45
Real Madrid - Dortmund 65/35
PSG - Chelsea 50/50
Bayern - United 100/0

Tillykke med semifinalepladsen Bayern!

Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2267: 23 Mar 2014, 23:33 »

Fantastisk aften. Først og fremmest til samtlige Real Madrid fans: Tak for en fantastisk kamp, der havde alt.
I kan være stolte af jeres træner. I har fundet en, der giver den ære til Real Madrid, som klubben virkelig fortjener. En træner, der vil angribe, med et hold, der er skabt til at angribe. Dette har givet den bedste El Clásico længe set, og for den neutrale seer tør jeg væde med, at dette også ville have gjaldt, hvis Barca ikke havde vundet.
Det er lang tid siden jeg har været så meget oppe at køre over en kamp, og sikke en rutschebanetur den var. Det var næsten, så jeg fik tårer i øjnene, da Messi satte bold ind til slut. Kampen i toppen af ligaen er så tæt som aldrig før. Det bliver en fantastisk spændende afslutning på ligaen, i en fantastisk spændende sæson. Jeg er så glad. Fantastisk aften.   
Logged

FC Barcelona

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2268: 24 Mar 2014, 07:26 »

Fantastisk kamp. Messi er klart verdens bedste. Vi har været uhyggelig stærke mod andre tophold, sejre i begge kampe mod City og Real. Nu skal vi sgu holde fokus og motivationen imod de mindre hold!
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2269: 24 Mar 2014, 08:22 »

Synes kampen i går var legendarisk, fedt at holdet kæmpede til sidste minut!

Synes dog at det var ret tydeligt at vi mangler noget i forsvaret. Vi har KUN Pique og Macherano, ingen varrians.
Det synes jeg er ret tydligt at vi lider under i går, Real går fra minut et efter Mascheranos side, og slår indlæg hvor han er svagest.
Håber virkelig vi forstærker forsvaret i sommerpausen.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2270: 24 Mar 2014, 13:47 »

Synes kampen i går var legendarisk, fedt at holdet kæmpede til sidste minut!

Synes dog at det var ret tydeligt at vi mangler noget i forsvaret. Vi har KUN Pique og Macherano, ingen varrians.
Det synes jeg er ret tydligt at vi lider under i går, Real går fra minut et efter Mascheranos side, og slår indlæg hvor han er svagest.
Håber virkelig vi forstærker forsvaret i sommerpausen.

Og så skal man ikke glemme Daniel Alves. Jesus, hvor har han mistet en del i forsvaret. Han er god offensivt (selvom jeg ikke altid forstår hans indlæg), men synes nu det kunne være fint at skippe ham væk, så vi kan køre Montoya ind.

(Tilføjelse: Jeg ved ikke helt, om jeg er solgt på Montoya. Han har lidt mangler i offensiven, og ligner ikke rigtigt Alves' afløser, men han bør få chancen imo - så kan vi altid kigge på en bedre spiller senere)

Vi har dog Bartra, som jeg har stor fidus til, men en forstærkning ville bestemt ikke gøre noget. Men skal det være Thiago Silva, som er blevet rygtet til i årevis? Jeg ved, at han tidligere kæmpede lidt med skader, men ved ikke om det er blevet bedre.

Håber også lidt på en midtbaneforstærknin g. Ilkay Gündogan er velkommen. Ham og en forsvarsspiller (og Ter Stegen naturligvis), og så er jeg meget tilfreds.
« Seneste Redigering: 24 Mar 2014, 14:50 af Bradley Beal » Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2271: 24 Mar 2014, 17:26 »

Og så skal man ikke glemme Daniel Alves. Jesus, hvor har han mistet en del i forsvaret. Han er god offensivt (selvom jeg ikke altid forstår hans indlæg), men synes nu det kunne være fint at skippe ham væk, så vi kan køre Montoya ind.

(Tilføjelse: Jeg ved ikke helt, om jeg er solgt på Montoya. Han har lidt mangler i offensiven, og ligner ikke rigtigt Alves' afløser, men han bør få chancen imo - så kan vi altid kigge på en bedre spiller senere)

Vi har dog Bartra, som jeg har stor fidus til, men en forstærkning ville bestemt ikke gøre noget. Men skal det være Thiago Silva, som er blevet rygtet til i årevis? Jeg ved, at han tidligere kæmpede lidt med skader, men ved ikke om det er blevet bedre.

Håber også lidt på en midtbaneforstærknin g. Ilkay Gündogan er velkommen. Ham og en forsvarsspiller (og Ter Stegen naturligvis), og så er jeg meget tilfreds.

Jeg er meget enig i store dele af indlægget.

Alves var fuldstændig ustyrlig for et par år siden, men siden da er det gået ned af bakke. Defensivt synes jeg slet ikke, han er så stærk, som han har været, og offensivt synes jeg, han sender alt for mange indlæg ind i hvad der ligner desperation. Det nytter ikke noget når modstanderen som regel dominerer luftrummet i forhold til Barca. Jeg savner lidt den tid, hvor Messi og Alves i højre side spillede fuldstændig fortryllende sammen.

Montoya skal selvfølgelig have chancen, men jeg er ikke sikker på, at han er langtidsholdbar. Bartra ser jeg omvendt et stort lys i. Når kommentatorer snakker om, at Bartra vidst ikke er en spiller, Barca ville have købt og brugt, hvis ikke han var opfostret i La Masia, så synes jeg, det vidner om, at de ikke følger holdet. Jeg synes, han gør det sublimt næsten hver gang han kommer på banen, og kan ikke forstå hvorfor han ikke får chancen noget oftere, eksempelvis i stedet for Mascherano. Dette ændrer selvfølgelig ikke på, at vi skal have en ny forsvarsspiller, men jeg synes det ville være ærgerligt, hvis vi anskaffer os to, som der går lidt rygter om. Det synes jeg ville være synd for Bartras udvikling.

Derudover bliver det helt mærkeligt, at man ikke skal se Valdes vogte buret i næste sæson.
Logged

FC Barcelona

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2272: 24 Mar 2014, 17:49 »

Fed sejr! Håber at RMD har dårlig selvtillid til deres kamp mod Sevilla (Håber det en ligakamp) og hvor de så taber og vi vinder!
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2273: 27 Mar 2014, 12:00 »

Stakkels Valdés. Må vinke farvel til både VM og et muligt sidste mesterskab.
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2274: 27 Mar 2014, 14:32 »

Der går rygter om, at vi har blevet bevilliget tilladelse til at hente en målmand allerede nu, nogle der kan bekræfte det?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2275: 27 Mar 2014, 14:51 »

Der går rygter om, at vi har blevet bevilliget tilladelse til at hente en målmand allerede nu, nogle der kan bekræfte det?

Det skulle da været helt ekstraordinært! Det har jeg aldrig hørt om før... Skulle det være tilfældet, vil de fleste nok rynke på næsen over det...
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2276: 27 Mar 2014, 14:52 »

Tvivler også pænt meget. Det er vel vores eget ansvar at have god bredde på bænken i sådanne tilfælde..

Edit: Valdés skadet, Casillas spiller ikke nok, Reina er Reina... De Gea må vel snart stå på det landshold..
« Seneste Redigering: 27 Mar 2014, 14:55 af Bradley Beal » Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2277: 27 Mar 2014, 15:05 »

Mener det er set før med dispensation når det gælder målmænd. Men er det ikke kun hvis man ikke har flere tilbage i 1. holdstruppen?
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2278: 27 Mar 2014, 15:09 »

Jeg vil meget gerne se et eksempel på det... Jeg har aldrig hørt om man kan hente en målmand der er på kontrakt uden for vinduet. Man kan godt søge om at få en "registrering" såfremt man har skader. Så man jo med Esbjerg. Så måden det skulle ske på, var ved I skulle hente en mm på fri transfer (klubløs) og så bede om at få ham indskrevet.
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Svartovich
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2279: 27 Mar 2014, 15:14 »

Jeg vil meget gerne se et eksempel på det... Jeg har aldrig hørt om man kan hente en målmand der er på kontrakt uden for vinduet. Man kan godt søge om at få en "registrering" såfremt man har skader. Så man jo med Esbjerg. Så måden det skulle ske på, var ved I skulle hente en mm på fri transfer (klubløs) og så bede om at få ham indskrevet.
City hentede Marton Fulop uden for transfervinduet i 2010, fordi at Shay Given var skadet, og Joe Hart var udlejet. Den eneste de havde var Gunnar Nielsen, og derfor fik de dispensation til at hente Fulop på leje.
Logged

Sider: 1 ... 150 151 [152] 153 154 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010