home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 772 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 453109 gange)
Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2160: 04 Aug 2013, 15:51 »

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/2013/08/04/0804140128.htm AV AV det er sgu ikke optimalt at opdage efter at have købt Neymar for mere end 400 millioner  Peace

Sygdommer kan naturligvis behandles men det er ikke nødvendigvis den letteste medicinske opgave at holde en anæmi i balance.

Selvom jeg ikke ligefrem er Barca fan, så mener jeg stadig at Barca har det bedst spillende hold i verden - glæder mig til ligaen starter og er spændt på at se hvordan Barca vil spille under den nye manager og hvordan Messi og Neymar får spillet til at fungere... det kunne godt gå hen og blive en stor sæson for Barca.

Med den lægeviden og den teknologi vi har i dag er det faktisk ikke det helt store problem, har ikke sat mig ind i om han er født med det, og har det kronisk.

Har han det Kronisk er det formentligt det der betegnes som moderart eller høj Anæmi, altså Hb under 5,0 mmol/L - eller Hb mellem 5,0 og -6,0 mmol/L

Er det blot Lav - Hb mellem 6 mmol/L og nedre grænse i referenceintervalle t så kan det klares ved han tager noget B vitamin og Jern.

Tvivler på han har det Kritisk/højt eller moderart, det ville læge tjekket have opdaget, og derved havde handlen ikke været gyldig.. Med Høj/kritisk amæno ville han formentligt ikke engang kunne klare en hel kamp i den danske liga, så er næste afskrevet, med moderart kan det styres, der kan dog forkomme enkelte kampe hvor han må sidde over, men sådan er det jo for alle spillere.

Lav anæmi kommer han ikke til at mærke med den rette kost, og de rette kosttilskud.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2161: 04 Aug 2013, 16:14 »

Citat
...for at øge Neymars antal af ilttransporterende røde blodlegemer...

Han skal da bare have noget EPO!  Opstemt

Ej, spøg til side. Det er naturligvis ikke sjovt, hvis det skal have indflydelse på hans præstationer.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2162: 04 Aug 2013, 16:16 »

Han så fin ud til Conf cup, hvor man spiller en masse kampe på kort tid, så tvivler på at det bliver noget problem. Læste at det kunne behandles osv, så det skulle vist løse sig. Desuden er det altid os der har bolden, og det betyder at vi er meget mindre trætte i kampene, hvor det handler mere om positionering, små løb og genpres, frem for at jagte en bold 24/7.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2163: 04 Aug 2013, 16:18 »

Han skal da bare have noget EPO!  Opstemt

Ej, spøg til side. Det er naturligvis ikke sjovt, hvis det skal have indflydelse på hans præstationer.

Der er allerede en del Anti-Barca tilhængere som beskylder Messi for at være dopet, så mon ikke dette sprøjter endnu mere næring til dem? Wink
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

mitnavnersten
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2164: 04 Aug 2013, 16:36 »

Så går de seriøse forhandlinger igang mellem Agger og Barca! Spændende at se om der kommer en dansk spiller derover Smiley
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2165: 04 Aug 2013, 18:40 »

Så går de seriøse forhandlinger igang mellem Agger og Barca! Spændende at se om der kommer en dansk spiller derover Smiley

IMO er det rigtigt set af af Barca - men damm håber ikke det sker - får Agger kan det være det rigtige skift idet der trods alt er færre kampe i Spanien og det lunere klima ville også kunne hjælpe på den skrøbelige fysik.

Angående doping rygterne omkring Barcelona og Real Madrid så er der intet bevis for doping - men der er mange spekulationer over hvad der har gjort at domstolene i Spanien har så travlt med at holde hånden over Puerto sagen.
Jeg nægter at tro på at det kun er en enkelt klub der evt. har været blandet ind i det.

 
Logged

YNWA

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2166: 04 Aug 2013, 20:58 »

Selvom jeg ikke ligefrem er Barca fan, så mener jeg stadig at Barca har det bedst spillende hold i verden
Selvom jeg er Barca fan, vil jeg godt indrømme at det klart er Bayern Munchen. De spiller vanvigtig godt lige meget hvem de spiller mod, når vi møder andre top top tophold som Real Madrid og især Bayern Munchen spiller vi helt ad helvede til pt. Skuffet
« Seneste Redigering: 04 Aug 2013, 21:03 af Messi1987 » Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2167: 05 Aug 2013, 20:33 »

Selvom jeg er Barca fan, vil jeg godt indrømme at det klart er Bayern Munchen. De spiller vanvigtig godt lige meget hvem de spiller mod, når vi møder andre top top tophold som Real Madrid og især Bayern Munchen spiller vi helt ad helvede til pt. Skuffet

Korrekt men nu har Bayern jo fået en ny træner..... så går det vel over Wink

Men samlet over de sidste 3-4 sæsoner så er det vel svært at komme uden om Barca Wink
Logged

YNWA

ask-ikk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2168: 05 Aug 2013, 21:59 »

Men samlet over de sidste 3-4 sæsoner så er det vel svært at komme uden om Barca Wink
Citat

Det er vel en subjektiv vurdering, men Barcelona revolutionerede uden tvivl fodbolden i den periode.
Lige pt. virker det dog alt for enkelt, at lukke deres Tiki-Taka ned - Købet af Neymar kan forhåbenligt, for dem,
ændre dette ;-)
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2169: 06 Aug 2013, 01:06 »

Men samlet over de sidste 3-4 sæsoner så er det vel svært at komme uden om Barca Wink
Citat

Det er vel en subjektiv vurdering, men Barcelona revolutionerede uden tvivl fodbolden i den periode.
Lige pt. virker det dog alt for enkelt, at lukke deres Tiki-Taka ned - Købet af Neymar kan forhåbenligt, for dem,
ændre dette ;-)

Ikke nemmere end at de udlignede pointrekorden og satte point-rekord for første halvdel af en sæson. Barcas 2013 har uden tvivl haft enorm påvirkning af trænerskift, trænersygdom, Abidals sygdom og ikke mindst mæthed i forhold til titler. Tito er nu 100% gone, Martino har taget over, og han har genoplivet motivationen, Neymar er kommet til, CL blev tabt med et brag osv osv. En ny periode starter nu, og der er kun grund til at tro på at hjulene kommer til at rulle igen. På samme måde som da vi så Pep tage over i sin tid. Du kunne bare mærke det. Udfordrerene denne gang er dog tyske hold, modsat sidst hvor det var de engelske. Messi, Neymar, Iniesta og Cesc kommer til at dominere i den nye 3-4 år periode med succes, det tør jeg godt spå om Wink
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

mitnavnersten
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2170: 06 Aug 2013, 01:10 »

IMO er det rigtigt set af af Barca - men damm håber ikke det sker - får Agger kan det være det rigtige skift idet der trods alt er færre kampe i Spanien og det lunere klima ville også kunne hjælpe på den skrøbelige fysik.

Angående doping rygterne omkring Barcelona og Real Madrid så er der intet bevis for doping - men der er mange spekulationer over hvad der har gjort at domstolene i Spanien har så travlt med at holde hånden over Puerto sagen.
Jeg nægter at tro på at det kun er en enkelt klub der evt. har været blandet ind i det.

 

Egentligt ville jeg mene at han bliver fast mand på den her opstilling:


VALDES(PINTO)

ALBA(ADRIANO)-AGGER(PUJI)-PIQUE(MACHER)-ALVES(MONTOYA)

         Busquest(SONG)

XAVI(FABRE)-INIESTA(ROBERTO)

SANCHEZ(PEDRO)-MESSI(FABRE)-NEYMAR(INIESTA)
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2171: 07 Aug 2013, 19:18 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera-division/neymars-far-bekymrende-med-anaemi

Hvis det er decideret blodmangel må jeg erklære mig bekymret! Snakkede med den gamle om det i mandags (han er overlæge, med speciale i idræt)

Da jeg hørte han havde amnæsti var jeg til at starte med ikke bekymret, tænkte det bare var hans kost der måske ikke havde været helt optimal i brasilien, men som dagende gik begyndte jeg at tænke mere over det.

Er barca fan, og vil jeg altid være, men som jeg snakkede med den gamle om i mandags, mistænkte jeg svagt Barca for bloddoping, kæft det gør næsten ondt at skrive.. Nu udtaler hans far angiveligt at han har decideret blodmangel.

Den gamle sagde følgende: "Det KAN godt være bloddoping, men det ville bare være et mærkeligt tidspunkt at tappe på, det er normalt 4-5 måneder før athleten skal toppe man gør det"

Der var ikke meget mere i den samtale, ud over jeg sagde at det måske bare var efter confed cup, samt forkert kost.

Nu har jeg tænkt yderligere, og Neymar og generelt fodboldspillere er jo på hele året rundt (næsten) og skulle neymar tappes af Barca, er det eneste mulige tidspunkt jo nu?! Ikke at de har gjort det, pointerer det bare.

Jeg ved ikke hvad jeg skal tro, men der er ting der taler for og i mod, det ville være utraditionel procedure, men på den anden side hvornår ellers?

Hvad har i gjordt jer af tanker?!

Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2172: 07 Aug 2013, 20:12 »

Har Dr. Fuentes ikke også sagt at Spanien ville miste både EM og VM hvis det kom frem hvad han har hjulpet flere af de spanske spillere med?
« Seneste Redigering: 07 Aug 2013, 20:14 af Ready123 » Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2173: 07 Aug 2013, 21:18 »

Har Dr. Fuentes ikke også sagt at Spanien ville miste både EM og VM hvis det kom frem hvad han har hjulpet flere af de spanske spillere med?

Nej, det har jeg også hørt. Det virker også lidt betænkeligt, at han havde klinik samme sted som Barcelona tidligere udførte deres lægetjek.

Angående det med Neymar, virker det hele meget uprofesionelt og ugennemtænkt. Faren er ude og sige han mangler blod, til trods for at amnæst er meget nemt at opdage.

Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2174: 08 Aug 2013, 14:17 »

Nej, det har jeg også hørt. Det virker også lidt betænkeligt, at han havde klinik samme sted som Barcelona tidligere udførte deres lægetjek.

Angående det med Neymar, virker det hele meget uprofesionelt og ugennemtænkt. Faren er ude og sige han mangler blod, til trods for at amnæst er meget nemt at opdage.



Ja det nager mig som Barca fan, men synes som du pointere at det hele virker meget uorganiseret, men de har vel pengende til at dække over det i et krise ramt spanien.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: 1 ... 143 144 [145] 146 147 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010