home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 679 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 453095 gange)
Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2145: 19 Jul 2013, 18:17 »

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Vilanova-stopper-i-Barca

Hvis den er god nok, hvem ser i så overtage sædet?
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2146: 19 Jul 2013, 19:00 »

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Vilanova-stopper-i-Barca

Hvis den er god nok, hvem ser i så overtage sædet?

Sikke en nyhed! Først og fremmest god bedring til ham, synd at han aldrig rigtig fik muligheden for at præge holdet med sit konstante sygdomsforløb.

Mange af de store træneremner er jo desværre taget så tæt på sæsonstart, men en mand jeg sådan set rigtig gerne ville se i Barca er Villas-Boas - omend jeg godt ved det er usandsynligt når han har kontrakt med Tottenham. Men han vil gerne praktisere den slags offensive fodbold som jeg gerne vil se, hvor han i Chelsea nok forsøgte for meget i forhold til det spillermatriale han havde til rådighed. Et andet bud kunne være Bielsa der havde et noget svingende ophold i Bilbao men som jeg generelt synes har gjort det rigtig godt. Jeg husker især kampen i Europa League med Manchester United sidste år som en rigtig spændende affærer.
Et sidste bud kunne også være at de igen kigger indad og finder endnu en træner fra egne rækker. Som det er lige nu kan jeg ikke se hvem, men omvendt blev jeg også overrasket da Tito blev udnævnt i sin tid.
Men højest sandsynligt finder de nok nærmere en midlertidig erstatning.

Overordnet set, på trods af den dårlige timing lige op til sæsonstart, synes jeg dog at det er det bedste at Tito stopper. Med sådan en sygdom hængende overhovedet kan det hverken være sundt eller nemt at være i spidsen for en fodboldklub. Håber han bliver helt rask og kommer sig i et par år før han atter sætter sig i spidsen for et hold. 
« Seneste Redigering: 19 Jul 2013, 19:16 af Præsidenten » Logged

FC Barcelona

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2147: 19 Jul 2013, 20:32 »

Sikke en nyhed! Først og fremmest god bedring til ham, synd at han aldrig rigtig fik muligheden for at præge holdet med sit konstante sygdomsforløb.

Mange af de store træneremner er jo desværre taget så tæt på sæsonstart, men en mand jeg sådan set rigtig gerne ville se i Barca er Villas-Boas - omend jeg godt ved det er usandsynligt når han har kontrakt med Tottenham. Men han vil gerne praktisere den slags offensive fodbold som jeg gerne vil se, hvor han i Chelsea nok forsøgte for meget i forhold til det spillermatriale han havde til rådighed. Et andet bud kunne være Bielsa der havde et noget svingende ophold i Bilbao men som jeg generelt synes har gjort det rigtig godt. Jeg husker især kampen i Europa League med Manchester United sidste år som en rigtig spændende affærer.
Et sidste bud kunne også være at de igen kigger indad og finder endnu en træner fra egne rækker. Som det er lige nu kan jeg ikke se hvem, men omvendt blev jeg også overrasket da Tito blev udnævnt i sin tid.
Men højest sandsynligt finder de nok nærmere en midlertidig erstatning.

Overordnet set, på trods af den dårlige timing lige op til sæsonstart, synes jeg dog at det er det bedste at Tito stopper. Med sådan en sygdom hængende overhovedet kan det hverken være sundt eller nemt at være i spidsen for en fodboldklub. Håber han bliver helt rask og kommer sig i et par år før han atter sætter sig i spidsen for et hold. 

Enig i rigtig meget af det du skriver..

Min eneste bekymring ifht. træner er at jeg er bange for der ikke findes en kandidat til at føre Tiki taka videre?
Villas-Boas får vi næppe, Bielsa har jeg ikke det HELT store kendskab til, ved ikk om han kan føre Tiki Taka videre?
Der må være nogen her inde, som har noget kendskab til en mulig træner!
Jeg er personligt helt blank, og lidt bekymret for den kommende sæson.
BTW; det skulle jo angiveligt være igang nu, hvis nogen kan finde noget live på det ville det være nice!

EDIT: Live stream af det her
http://www.youtube.com/v/IoAp9sZsS94
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2148: 19 Jul 2013, 20:41 »

Det var det, ikke meget der blev sagt, men vi kan forvente at få præsenteret en ny træner i løbet af næste uge.
Holdet drager IKKE til polen på træningslejr, de bliver hjemme i Barcelona og træner der, med træner staben.

Bestyrelsen har gennem dagen i dag snakket med hele coach teamet, Kaptajnerne blev der sagt, det må forstås som B holdets Anføre og viceanføre, og self A holdets anføre og viceanføre. Der er snakket med hele truppen samlet, samt enkelte B spillere, formentligt dem der var tiltænkt en plads hos Tito.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2149: 19 Jul 2013, 20:53 »

Jeg er overrasket over at Rossel så sikkert kan sige at han regner med at præsentere en ny træner allerede i næste uge. Det tyder på at de enten allerede har fundet vores fremtidige cheftræner eller at det er en midlertidig, hvilket jeg nok finder mest sandsynligt.
Hvorom alting står så går vi da i hvert fald en meget spændende uge i møde.
Logged

FC Barcelona

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2150: 19 Jul 2013, 20:55 »

Jeg har en fornemmelse af, at de præsenterer ham, de hentede som assistent i Girona. Mener jeg. Jeg kan ikke lige huske, hvad han hedder.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2151: 19 Jul 2013, 21:56 »

Bielsa har jeg ikke det HELT store kendskab til, ved ikk om han kan føre Tiki Taka videre?

Guardiola har flere gange erkendt, at Bielsa har været en af hans største inspirationer som træner. Det bør ikke være et problem, og Alexis Sanchez ville nok juble. Til gengæld synes jeg tit, jeg har hørt rygter om at han kører spillerne lidt for meget ned/køre dem trætte. Ved ikke om det er sandt, følger ikke rigtigt nok med til at kunne vurdere det.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2152: 20 Jul 2013, 01:01 »

Guardiola har flere gange erkendt, at Bielsa har været en af hans største inspirationer som træner. Det bør ikke være et problem, og Alexis Sanchez ville nok juble. Til gengæld synes jeg tit, jeg har hørt rygter om at han kører spillerne lidt for meget ned/køre dem trætte. Ved ikke om det er sandt, følger ikke rigtigt nok med til at kunne vurdere det.

En træner der kan få Alexis til at præsterer ville være godt Wink

Bielsa er umildbart min favorit, men er ikke 100 på ham, fordi jeg ikk har et særligt stort kendskab til ham, men af det jeg ved om de forskellige må han være min umildbare favorit.  Peace Peace

Håber ikke på en eller anden midlertidig løsning, håber vi finder en stabil træner.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2153: 20 Jul 2013, 04:48 »

Barcelona vil ikke hente en træner fra egne rækker. Ifølge Sport var de forberedt på det mulige tilbagefald og har en træner klar i ærmet. Han kommer udefra og derfor bliver det altså IKKE Roura eller Rubi, som overtager tøjlerne i det catalanske.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2154: 23 Jul 2013, 12:32 »

Så fik vi præsenteret den nye manager. Det blev Newells Old Boys 'Tata' Martino. Personligt kender jeg ikke noget til ham udover at Barca skulle have haft ham i søgelyset men en bruger på bold.dk skriver følgende:

Citat
Han er klublegende i Newell´s og har de samme træk som Bielsa - han er dog ikke skør og hans spillere går ikke død i løbet af sæsonen. Han er kendt for sit presspil, trekanterne, pasningsspillet, deltagende på sidelinjen og så er han virkelig en taktisk dygtig træner - han opererer gerne med flere formationer i løbet af en kamp alt efter hvordan modstanderen stiller sig.
Han har erklæret sig fan af vores spillestil og vil bevare den - dog vil han nok friske den op og komme med egne ideer, hvilket kun er positivt da vores tiki-taka godt kunne trænge til at friskes lidt op.
Han er desuden en meget stærk karakter, noget som Tito manglede lidt, og så er han kendt for at opdage og rette fejl med det samme. Han var meget eftertragtet i Spanien i år, blandt andet havde Málaga snøren ude efter ham. I forhold til vores tiki-taka er han mere direkte, noget som jeg også har savnet i vores spil. Ligesom Pep vil han spille flot fodbold, altså er sejr ikke nok for ham - hellere spille godt og så spille uafgjort, for han er af den opfattelse at så skal de store sejre nok komme. Han vil ikke revolutionere vores spil, han vil lave ændringer; motivere dem, få dem til at presse højt igen etc.
Han er meget aktiv på sidelinjen i øvrigt, Tito manglede også lidt her, og med Rubí som assistenttræner lyder det fornuftigt.

Han lyder virkelig som en interessant mand - en Bielsa uden "the craziness"

Edit: jeg har researchet og studeret manden meget siden han kom op som en mulig træner for os, og jeg må indrømme at han er den, der har imponeret mig mest. Eneste negative ting kunne være hans manglende internationale erfaring - dette kan dog være med til at han kan arbejde i fred uden for meget pres på sine skuldre. Tror virkelig han er et scoop for os!

Det lyder godt nok lækkert hvis det er sandt. Men kan godt være det bare er ønsketænkning. I hvert fald går vi en rigtig spændende sæson i møde med ny træner og Neymar!
Logged

FC Barcelona

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2155: 24 Jul 2013, 23:33 »

Hvad er status på Barcelonas målmandspost ? Har Valdes forlænget?
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2156: 25 Jul 2013, 00:02 »

Nej, men det er planen, at han bliver her i den kommende sæson, hvorefter hans kontrakt udløber.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2157: 25 Jul 2013, 09:04 »

Først og fremmest så hjælper en sølle underskriftindsamli ng med start i lille Danmark absolut ingenting og jeg håber da ikke, at du havde forhåbninger om at det kunne have en effekt.. Fint man viser sin utilfredshed, hvis man er utilfreds, men denne måde synes jeg virker relativ vattet.

Selvfølgelig er jeg klar over at det ikke har nogen effekt. Nu blev selve formålet med underskriftsindsaml ingen jo sådan set udpenslet sidst i mit indledende indlæg:

'Lad os se hvor mange vi er.'

Det var udelukkende for lige at stikke en finger i jorden og finde ud af hvor mange i min umiddelbare nærhed, der havde samme holdning til Rosell som jeg har. Jeg havde håbet at indsamlingen kunne leve sit eget liv, mens jeg trasker rundt hernede i Toscana og foretager mig ingenting, men set i bagklogskabens lys var det måske lige en anelse optimistisk. Jeg vil gerne kommentere på resten af dit indlæg, men det bliver først når jeg er landet i Danmark igen.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2158: 02 Aug 2013, 13:07 »

lidt rygter:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold

deportivo mundo nyhed, "oversat" af eb
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2159: 04 Aug 2013, 15:30 »

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/2013/08/04/0804140128.htm AV AV det er sgu ikke optimalt at opdage efter at have købt Neymar for mere end 400 millioner  Peace

Sygdommer kan naturligvis behandles men det er ikke nødvendigvis den letteste medicinske opgave at holde en anæmi i balance.

Selvom jeg ikke ligefrem er Barca fan, så mener jeg stadig at Barca har det bedst spillende hold i verden - glæder mig til ligaen starter og er spændt på at se hvordan Barca vil spille under den nye manager og hvordan Messi og Neymar får spillet til at fungere... det kunne godt gå hen og blive en stor sæson for Barca.
Logged

YNWA

Sider: 1 ... 142 143 [144] 145 146 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010