home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:22:54 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23429
  1 Bruger, 491 Gæster Online.

Indlæg: 1132890 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: godrejyeshwantpur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 131 132 [133] 134 135 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 452899 gange)
Icemate
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1980: 31 Jan 2013, 23:09 »

Som jeg også skrev i går, havde Carlos Clos Gómez ikke ligefrem sin bedste kamp i går, hvilket fint demonstreres i denne video. Lige nu er det mig en gåde at jeg ikke var mere ophidset i går, for Arbeloa begik da uden nogen som helst tvivl frispark nok til at gøre sig fortjent til to gule kort - og det er endda blot i første halvleg. Der er ofte blevet uddelt direkte rødt for at 'slå' ligesom Arbeloa gør mod Alves, men her giver det end ikke en advarsel, selvom jeg medgiver at det mere er to skub end to egentlig slag, men ikke desto mindre er det som minimum til en advarsel. Jeg er ærligt talt lidt rystet, efter lige at have set videoen her. Som bekendt er det endda kun fra første halvleg.

Skal vi nu ikke slappe lidt af med hetzen? Det er et derby for fanden, der bliver gået mere til den end i "normale" kampe. Nu har jeg siddet og kigget på den video du har linket til og helt ærligt, hvad er meningen med det, andet end at placere skylden på dommeren?

Jesus en omgang tuderi.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1981: 31 Jan 2013, 23:15 »

Skal vi nu ikke slappe lidt af med hetzen? Det er et derby for fanden, der bliver gået mere til den end i "normale" kampe. Nu har jeg siddet og kigget på den video du har linket til og helt ærligt, hvad er meningen med det, andet end at placere skylden på dommeren?

Jesus en omgang tuderi.

Det er ikke at 'gå mere til den' at komme så for sent som Arbeloa gør i flere af situationerne, at lange ud efter en modstander som Arbeloa gør eller at stemple en modstander alt, alt for sent som Callejón gør. Hvis du læser det indlæg jeg skrev i går, vil du vide at jeg ikke forsøge at placere skylden for det uafgjorte resultat på dommeren. Jeg er fuldstændig afklaret på dét punkt. Barcelona fik ikke lukket af i en afgørende situation, og misbrugte flere store chancer i den anden ende. Længere er den ikke. Men det betyder ikke at dommeren har helle og ikke kan kritiseres, for det bør og det skal han efter sådan en præstation.

Skriv i øvrigt ordentligt for fremtiden, hvis du vil debattere med mig. Jeg ved ikke hvor jeg 'tuder'. Min kritik af Clos Gómez er åbenlyst ganske berettiget, og jeg må igen påpege at jeg ikke forsøger at bruge hverken ham eller hans præstation som en form for 'scapegoat'.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1982: 31 Jan 2013, 23:25 »

Jeg er ganske enig i af dommeren var af tvivlsom kvalitet i går, men jeg synes nu langt fra det var ubetinget i mod Barcelona. Jeg skal ikke afvise at logoet på den t-shirt jeg så kampen i smittede af på min dømmekraft, men jeg synes han var lige elendig i begge retninger. Og hvis ikke, så huske også at Real trods alt var på hjemmebane, og Barca nok skal få deres hjælp (som de plejer (troll)) i returkampen.

Derudover kan jeg måske fornemme at du synes resultatet var ufortjent til Real Madrids fordel, og der må jeg da lige atter nævne min uenighed. Real Madrid havde så sandeligt også sine chancer til at afgøre kampen til deres fordel. Uafgjort var et ganske fair resultat i mine øjne.
Logged

Vuelve la ilusión

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1983: 31 Jan 2013, 23:34 »

Jamen, jeg er skam enig i at det ikke ubetinget gik i Real Madrid's retning. Det har jeg i øvrigt heller aldrig givet udtryk for. Jeg skrev følgende i går:

'I øvrigt må jeg igen sige at jeg synes at Clos Gómez dømte forfærdeligt. Han undlod at fløjte ved de helt klare forseelser i løbet af anden halvleg, og fløjtede i stedet hver gang der var en mindre eller nærmest helt usynlig forseelse. Det bliver så frustrerende at se på, når dommerens linje er så dårligt defineret, og når han så i øvrigt endda vælger at afvige fra denne linje talrige gange. RFEF; ny dommer til returen, tak.'

Hvad jeg har skrevet nu, er blot en lille opfølgning på dette afsnit, hvor jeg kan komme med nogle helt konkrete eksempler, i form af den video jeg linker til. Som bekendt var hans linje ualmindeligt ringe defineret, og han afveg fra den så ofte at jeg til sidst sad og spurgte mig selv om, om han ikke bare fløjtede, når han lige havde brug for at få vejret.

Sidst vil jeg ikke sige at det var ufortjent. Det er et ord jeg ikke bryder mig om. I går skrev jeg at det var uheldigt, hvilket man ikke skal lægge mere i, end at jeg synes at det var dumt at Barcelona ikke fik udnyttet nogle af de store chancer. Her snakker jeg primært om Cesc og Xavi's tidlige chance efter Carvalho's dårlige tilbagelægning og Pedro's friløber i anden halvleg.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Icemate
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1984: 31 Jan 2013, 23:36 »

Det er ikke at 'gå mere til den' at komme så for sent som Arbeloa gør i flere af situationerne, at lange ud efter en modstander som Arbeloa gør eller at stemple en modstander alt, alt for sent som Callejón gør. Hvis du læser det indlæg jeg skrev i går, vil du vide at jeg ikke forsøge at placere skylden for det uafgjorte resultat på dommeren. Jeg er fuldstændig afklaret på dét punkt. Barcelona fik ikke lukket af i en afgørende situation, og misbrugte flere store chancer i den anden ende. Længere er den ikke. Men det betyder ikke at dommeren har helle og ikke kan kritiseres, for det bør og det skal han efter sådan en præstation.

Skriv i øvrigt ordentligt for fremtiden, hvis du vil debattere med mig. Jeg ved ikke hvor jeg 'tuder'. Min kritik af Clos Gómez er åbenlyst ganske berettiget, og jeg må igen påpege at jeg ikke forsøger at bruge hverken ham eller hans præstation som en form for 'scapegoat'.

Hvis du ikke forsøger at bruge dommeren som 'scapegoat', så er det da utrolig flot at du linker til en 9 minutter langt klip om netop dommeren og hans indsats i gårsdagens kamp.

Og der er immervæk stor forskel på at kritisere dommeren og skrive et sådant indlæg du lagde for dagen med her.

Langer ud efter modstanderen? Indtil videre har du kaldt det slå, skubbe og lange ud efter. Kan du bestemme dig hvad han egentlig gør?

Og siden du ikke ved hvor du har gang i den helt store tudekoncert, så er det dit massive indlæg om dommeren der refereres til.
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1985: 31 Jan 2013, 23:42 »

Jamen, jeg er skam enig i at det ikke ubetinget gik i Real Madrid's retning. Det har jeg i øvrigt heller aldrig givet udtryk for. Jeg skrev følgende i går:

'I øvrigt må jeg igen sige at jeg synes at Clos Gómez dømte forfærdeligt. Han undlod at fløjte ved de helt klare forseelser i løbet af anden halvleg, og fløjtede i stedet hver gang der var en mindre eller nærmest helt usynlig forseelse. Det bliver så frustrerende at se på, når dommerens linje er så dårligt defineret, og når han så i øvrigt endda vælger at afvige fra denne linje talrige gange. RFEF; ny dommer til returen, tak.'

Hvad jeg har skrevet nu, er blot en lille opfølgning på dette afsnit, hvor jeg kan komme med nogle helt konkrete eksempler, i form af den video jeg linker til. Som bekendt var hans linje ualmindeligt ringe defineret, og han afveg fra den så ofte at jeg til sidst sad og spurgte mig selv om, om han ikke bare fløjtede, når han lige havde brug for at få vejret.

Sidst vil jeg ikke sige at det var ufortjent. Det er et ord jeg ikke bryder mig om. I går skrev jeg at det var uheldigt, hvilket man ikke skal lægge mere i, end at jeg synes at det var dumt at Barcelona ikke fik udnyttet nogle af de store chancer. Her snakker jeg primært om Cesc og Xavi's tidlige chance efter Carvalho's dårlige tilbagelægning og Pedro's friløber i anden halvleg.

Glimrende, så har jeg nok mistolket dine indlæg en anelse. Vi er jo enige.
Logged

Vuelve la ilusión

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1986: 31 Jan 2013, 23:44 »

Læs hvad jeg skriver i mit svar til knudsen_0, Icemate. Jeg var inde på det allerede i går, men der var det en ret løs og alt andet end konkret kritik af Clos Gómez. Derfor linkede jeg til videoen.

Hvorfor er der stor forskel på at skrive hvad jeg gør, og så på at kritisere dommeren? Mit indlæg er, i sin helhed og i sin essens, en kritik af dommeren. Indlægget kan ikke defineres mere klart. Jeg har allerede påpeget, at Barcelona kun kan takke sig selv og Varane's fremragende kamp, for at de kom fra Madrid med et uafgjort resultat.

Det er i og for sig ret irrelevant om Arbeloa slår, skubber eller langer ud efter. Kald det hvad du vil. Pointen er sådan set bare den, at den manglende advarsel i netop denne situation, er et helt og aldeles fremragende eksempel på, hvor ringe defineret en linje Clos Gómez dømte efter i går.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1987: 01 Feb 2013, 14:30 »

Flere medier har siden kampen meldt om dårligt opførsel fra Messi's side, hvor han angiveligt skulle have sagt følgende til Real's assistenttræner i spillertunnelen: "Hvad glor du på? Hold din kæft, du er Mourinhos dukke!"

Herefter skulle han have stødt på Arbeloa med hans kone i parkeringskælderen og sagt: "Hvad kigger du på, narrøv? Jeg venter på dig i Barcelona!"

Jeg læser selvfølgelig kun Real Madrid-venlige fansites og er derfor ikke stødt på nogle holdninger til dette fra Barca's synspunkt? Er der nogen der ved om dette på nogen måde kan bekræftes? Hvis det er rigtigt som det står skrevet, så er han da en charmerende fætter ham Messi. Samtidigt har jeg også svært ved at se at hvis ordene rigtigt nok kom fra Messi, så er blevet taget helt ud af kontekst hvor både Karanka og Arbeloa sandsynligvis også har sagt noget den anden vej.
Logged

Vuelve la ilusión

Dr. Def
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1988: 01 Feb 2013, 16:46 »

Flere medier har siden kampen meldt om dårligt opførsel fra Messi's side, hvor han angiveligt skulle have sagt følgende til Real's assistenttræner i spillertunnelen: "Hvad glor du på? Hold din kæft, du er Mourinhos dukke!"

Herefter skulle han have stødt på Arbeloa med hans kone i parkeringskælderen og sagt: "Hvad kigger du på, narrøv? Jeg venter på dig i Barcelona!"

Jeg læser selvfølgelig kun Real Madrid-venlige fansites og er derfor ikke stødt på nogle holdninger til dette fra Barca's synspunkt? Er der nogen der ved om dette på nogen måde kan bekræftes? Hvis det er rigtigt som det står skrevet, så er han da en charmerende fætter ham Messi. Samtidigt har jeg også svært ved at se at hvis ordene rigtigt nok kom fra Messi, så er blevet taget helt ud af kontekst hvor både Karanka og Arbeloa sandsynligvis også har sagt noget den anden vej.

Medmindre Messi lejer et tæskehold er der ikke nogen som helst fare for den lille mand banker noget som helst overhovedet!!

Tror godt du kan regne med det er løgn
Logged

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1989: 01 Feb 2013, 16:59 »

Det startede oprindeligt hos Punto Pelota. Jeg tror ikke at jeg fornærmer nogen, hvis jeg kalder Punto Pelota glad for Real Madrid og mindre glad for Barcelona. Så er det også formuleret så pænt som jeg nu kan gøre det. Marca bragte senere historien og bekræftede den, men kort tid efter meddelte Radio Marca at det var en falsk historie startet af Madrid-venlige medier, med det formål at skubbe historierne om de racistiske tilråb der angiveligt var efter Dani Alves i baggrunden. Så der hersker, mildest talt, lidt tvivl om hvorvidt der er sket noget eller ej. Goal.com bragte et 'interview' med Jordi Alba, hvor han insinuerede at der var sket noget i parkeringskælderen, men det var en artikel uden nogen referencer eller citerede kilder.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1990: 01 Feb 2013, 19:15 »

Uanset hvad kan alle vel blive enige om at Arbeloa er en nar, og at Karanka ikke har noget at skulle have sagt i forhold til The special one.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1991: 01 Feb 2013, 19:42 »

Uanset hvad kan alle vel blive enige om at Arbeloa er en nar, og at Karanka ikke har noget at skulle have sagt i forhold til The special one.
Så det du siger er, at hvis Messi har sagt det der, hvilket jeg ikke tror, han har, så er det helt i orden?
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1992: 01 Feb 2013, 21:59 »

Medmindre Messi lejer et tæskehold er der ikke nogen som helst fare for den lille mand banker noget som helst overhovedet!!

Tror godt du kan regne med det er løgn

Forstår ikke hvad du skriver! Hvorfor skulle han leje et tæskehold, der er da ingen der siger han vil tæske nogen?

Det startede oprindeligt hos Punto Pelota. Jeg tror ikke at jeg fornærmer nogen, hvis jeg kalder Punto Pelota glad for Real Madrid og mindre glad for Barcelona. Så er det også formuleret så pænt som jeg nu kan gøre det. Marca bragte senere historien og bekræftede den, men kort tid efter meddelte Radio Marca at det var en falsk historie startet af Madrid-venlige medier, med det formål at skubbe historierne om de racistiske tilråb der angiveligt var efter Dani Alves i baggrunden. Så der hersker, mildest talt, lidt tvivl om hvorvidt der er sket noget eller ej. Goal.com bragte et 'interview' med Jordi Alba, hvor han insinuerede at der var sket noget i parkeringskælderen, men det var en artikel uden nogen referencer eller citerede kilder.

Denne konklusion er jeg også nået frem til. Men nu har Jose Callejon bekræftede hændelsen i parkeringskælderen på et pressemøde. Så helt løgn tror jeg nu ikke det er, men jeg mon ikke det er en sandhed med modifikationer.
Logged

Vuelve la ilusión

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1993: 02 Feb 2013, 15:04 »

Så det du siger er, at hvis Messi har sagt det der, hvilket jeg ikke tror, han har, så er det helt i orden?
Kommer an på situationen.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1994: 26 Feb 2013, 03:03 »

Nu begynder rygterne om Neymar for alvor at blive interessante. Klubbens vicepræsident, Josep Maria Bartomeu, udtalte i går at trænerstaben har spurgt efter Neymar. Med andre ord er han nu officielt i klubbens søgelys - noget som man ellers har været varsom med ikke at melde ud rent officielt. Det må næsten betyde at en aftale rykker nærmere og nærmere.

Jeg er lidt splittet. Til at starte med var jeg yderst skeptisk overfor ham. Han spillede jo i Brasilien og kom han til Europa kunne han jo tænkes at falde totalt igennem - det ville jo ikke ligefrem være først gang at det var set. Med tiden har han dog så småt vundet mig over. I takt med at rygterne og skriverierne er tiltaget i styrke, er jeg begyndt at følge Santos lidt mere og se nogle af deres kampe - og jeg må ærligt sige at Neymar har imponeret mig. Der er mere i ham end blot de finter man ser på YouTube. Han er en klog fodboldspiller, forstået på den måde at han godt kan finde ud af hvornår han skal drible og hvornår han ikke skal. Det er vigtigt i forhold til at kunne begå sig i Barcelona, for der kræves det af dig at du kan finde ud af at slippe bolden og også gøre det med rettidig omhu. Dertil virker det til at han er blevet mere og mere moden i sit spil og også er begyndt at tage ansvar og være en leder på banen. Det kommer til at kræve hårdt arbejde, men det er jeg ikke i tvivl om at han er indstillet på.

Hvad siger I? Ville det være det rigtig skifte for Neymar og ville det være et godt køb af Barcelona?
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 131 132 [133] 134 135 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010