home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 614 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 436422 gange)
Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #420: 29 Aug 2010, 17:52 »

Det er helt rigtigt at de ikke har brug for flere og ser også hellere at Bojan får noget mere spilletid, men hvis de ville hente en mere så Suarez, som ikke kan spille CL.

Men helt sikkert få brugt de unge, vi så i sidste sæson hvad Pedro brugte tilliden til Smiley
Logged

Anders-G
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #421: 29 Aug 2010, 17:53 »

Undskyld, men hvad barca med alle de spillere?

De har lige hentet Villa, hvad skal de så med endnu en angriber.
jeg tror suarez var tiltænkt en plads på ventrekanten
Logged

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #422: 29 Aug 2010, 20:00 »

Sådan Messi og Iniesta, godt snuppet af Valdés !!
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #423: 30 Aug 2010, 00:27 »

Første runde kunne nærmest ikke gå bedre!

Messi og Villa på scoringstavlen, hvilket er vigtigt at de begge kommer i gang med scoringerne, hvis vi skal kunne køre sæsonen igennem ligeså suverænt som sidste sæson. Samtidig virker Iniesta oppe i gear og det kunne være dejligt med en skadesfri sæson til ham. Valdes viste igen hvor vigtig han er for os, da han snuppede et ellers udmærket straffespark, som dog aldrig skulle have været dømt!


Nogen der ved grunden til Xavi blev skiftet ud i pausen?

Samtidig vælger Mourinhos dyre stjerner at dumme sig fra start og kun får uafgjort, så vi allerede på dette tidspunkt er to point foran. Lad endelig denne udvikling forsætte og Real Madrid taber point i de svære udebanekampe.

Abidal er åbenbart blevet midterforsvarer i løbet af sommeren og det fungerede udmærket i dag, hvor forsvaret ikke var vanvittigt presset, men når vi skal møde bedre modstandere, så er jeg godt nok ikke ret glad for ham i midterforsvaret. Det er dog en udmærket løsning for at alle får spilletid for på nuværende tidspunkt ser jeg faktisk hellere Maxwell på backen end Abidal.

Villa mangler stadig lidt i sammenspillet mellem de andre og der var nogle situationer, hvor han ikke helt faldt ind i kombinationerne, men i forhold til Zlatan, så var det mange gange bedre! Han passer ind som type i systemet og viste også i dag, at han har de kompetencer, som Guardiola ønsker af sin angriber. Messi virkede faktisk også tændt i dag i forhold tidligere, hvor man ikke har kunne se på hans reaktioner at han var tændt, så stod han i dag og diskuterede med linjedommeren, hvilket man ikke ret tit ser. Men det er langt fra negativt, da hans genpres i nogle situationer var næsten perfekt.
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #424: 30 Aug 2010, 19:38 »

Vil give dig ret i Villa allerede er spillet bedre ind på holdet end Imbra var selv i slutning af sidste sæson. Men det var også fordi Ibra spiller med ryggen mod målet, så det er næsten umuligt at spille bolden i dybden til ham. Der er David Villa det modsatte han spiller med næsen mod målet og ligger op til flere dybe stikninger pga. af hans hurtighed. Vil også give dig ret i at det var dejligt at se Messi nærmest med fråde om munden den ene gang hvor han spiller en fejl aflevering og 15 sekunder efter er igennem og afslutter tæt forbi.

Glæder mig virkelig til at se holdet når alle er klar, så både Puyol og Pedro er med. Nu så jeg ikke anden halveg så ved ikke hvem Xavi skiftede med men vil egentlig gerne vide det?

Håber Marsch får lige så nemt ved at falde til som tilfældet med Villa er det.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #425: 30 Aug 2010, 20:28 »


Glæder mig virkelig til at se holdet når alle er klar, så både Puyol og Pedro er med. Nu så jeg ikke anden halveg så ved ikke hvem Xavi skiftede med men vil egentlig gerne vide det?

Pedro Smiley


Nogen der ved grunden til Xavi blev skiftet ud i pausen?

Han var tvivlsom op til kampen, men han har også haft en kort sommerferie, så mon ikke det bare er et formspørgsmål. :-)

Abidal er åbenbart blevet midterforsvarer i løbet af sommeren og det fungerede udmærket i dag, hvor forsvaret ikke var vanvittigt presset, men når vi skal møde bedre modstandere, så er jeg godt nok ikke ret glad for ham i midterforsvaret. Det er dog en udmærket løsning for at alle får spilletid for på nuværende tidspunkt ser jeg faktisk hellere Maxwell på backen end Abidal.

Abidal er blevet erstatningen for Rafael Marquez i midterforsvaret, ja, mens Pique dækker Marquez' pligter på den defensive midtbane. Adriano er købt til venstrebacken, hvor han skal spille mod Maxwell om pladsen. Abidal har jo tidligere spillet det, blandt andet på landsholdet, og det har vel noget med at gøre, at han bliver ældre, og så er det jo smart nok at rykke ham ind i midterforsvaret. Og herudover er de to brassere noget mere offensive :-)
« Seneste Redigering: 30 Aug 2010, 20:32 af JG7 » Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #426: 30 Aug 2010, 20:45 »

Så vidt jeg husker, så startede Ibrahimovic da ganske godt i sine første kampe for Barca? Jeg husker da i hvert fald han bombede skræmmende meget, for så senere at gå totalt kold og gå over til den ugidelige og dovne Zlatan vi alle kendte. Eller er jeg helt væk?
Logged

Vuelve la ilusión

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #427: 30 Aug 2010, 20:52 »

Så vidt jeg husker, så startede Ibrahimovic da ganske godt i sine første kampe for Barca? Jeg husker da i hvert fald han bombede skræmmende meget, for så senere at gå totalt kold og gå over til den ugidelige og dovne Zlatan vi alle kendte. Eller er jeg helt væk?

Nej, han scorede de fleste mål de først par måneder. Smiley
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #428: 30 Aug 2010, 20:54 »

Godt så, så vil jeg da gerne lige høre Søgaard, hvad herren mener med at Villa er spillet bedre end på holdet end Ibra var? Så vidt jeg husker havde Ibra allerede scoret 3 mål på 3 kampe i sin start (correcty me if i'm wrong).
Logged

Vuelve la ilusión

søgaard
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #429: 30 Aug 2010, 20:58 »

Så vidt jeg husker, så startede Ibrahimovic da ganske godt i sine første kampe for Barca? Jeg husker da i hvert fald han bombede skræmmende meget, for så senere at gå totalt kold og gå over til den ugidelige og dovne Zlatan vi alle kendte. Eller er jeg helt væk?
Zlatan startede fint og scorede fint i den første måneds tid i klubben, men der var stadigvæk store problemer i sammenspillet med Messi, Pedro og de andre offensive kræfter. Nogle gange ville han for meget på egen hånd og andre gange tilbød han sig ganske enkelt ikke i de små kombinationer. Problemet var vel reelt at det ikke blev bedre i løbet af sæsonen, som man havde håbet på. Zlatan tilpassede sig ikke til spillet i den grad, som Guardiola havde håbet/forventet. Her passer Villa bedre ind i kombinationerne og sammenspillet med Messi, Pedro, Xavi osv.. Fordelen vi havde med Eto'o var netop, at han også var dygtig i de små kombinationer og havde det killerinstinkt, som jeg mener Villa også besidder.. Zlatan er en god angriber, men som type passede han ganske enkelt ikke ind i systemet.


Han var tvivlsom op til kampen, men han har også haft en kort sommerferie, så mon ikke det bare er et formspørgsmål. :-)

Ah okay Smiley Havde ikke lige læst noget op til kampen, så det undrede mig at han blev skiftet ud i pausen.

Abidal er blevet erstatningen for Rafael Marquez i midterforsvaret, ja, mens Pique dækker Marquez' pligter på den defensive midtbane. Adriano er købt til venstrebacken, hvor han skal spille mod Maxwell om pladsen. Abidal har jo tidligere spillet det, blandt andet på landsholdet, og det har vel noget med at gøre, at han bliver ældre, og så er det jo smart nok at rykke ham ind i midterforsvaret. Og herudover er de to brassere noget mere offensive :-)
Det lyder meget sandsynligt og ganske fornuftigt. Så længe Puyol og Pique er førstevalgene, så har jeg ingen problemer med at se Abidal i midterforsvaret. Han spillede som sagt ganske udmærket. På længere sigt, så skal vi håbe på et af de unge talenter kan tage skridtet op og eller også skal vi ud at finde en makker til Pique, da Puyol og Abidal ikke kan blive ved for evigt. Det er dog ikke nogen, som vi skal finde i dette transfervindue, men først til næste sommer og måske endda senere alt efter, hvordan Puyol og Abidal klarer sæsonen.
Nu er det begrænset hvad jeg har set Adriano i Sevilla og de få optrædener i Barcelona, men Maxwell har overrasket mig positivt og er en ganske habil venstreback, som jeg helst ser som starter, hvilket det også virker til han bliver.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #430: 30 Aug 2010, 21:01 »

Godt så, så vil jeg da gerne lige høre Søgaard, hvad herren mener med at Villa er spillet bedre end på holdet end Ibra var? Så vidt jeg husker havde Ibra allerede scoret 3 mål på 3 kampe i sin start (correcty me if i'm wrong).

Scoringsmæssigt var Zlatan godt med, men samspillet fungerede egentligt ikke særlig godt. Mange af hans mål handlede om at han stod det rigtige sted, men ofte når han fik bolden et stykke fra mål, gik det galt.
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #431: 30 Aug 2010, 21:05 »

Det lyder rimeligt, den godtager jeg Wink Ser af princip ikke mange af Barca kampe, så det var ren undren.
Logged

Vuelve la ilusión

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #432: 06 Sep 2010, 21:46 »

Så fik man sgu anskaffet sig to billetter til udebaneafsnittet i Parken, når det hele går løs den 2. november! Godt man er medlem, for ellers havde det da været fuldstændig håbløst! Men omvendt, hvis man er villig til at ringe til Spanien 4 gange i løbet af 6 timer, så har man da næsten også fortjent to billetter, ikke sandt? Opstemt

Nå, men nu har jeg dem da. 4. gang jeg skal se Barcelona 'i levende live'. 2 gange på Camp Nou, 2 gange i Danmark! Opstemt
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #433: 06 Sep 2010, 22:05 »

Så fik man sgu anskaffet sig to billetter til udebaneafsnittet i Parken, når det hele går løs den 2. november! Godt man er medlem, for ellers havde det da været fuldstændig håbløst! Men omvendt, hvis man er villig til at ringe til Spanien 4 gange i løbet af 6 timer, så har man da næsten også fortjent to billetter, ikke sandt? Opstemt

Nå, men nu har jeg dem da. 4. gang jeg skal se Barcelona 'i levende live'. 2 gange på Camp Nou, 2 gange i Danmark! Opstemt

Respekt for du har valgt at få billet den vej, så du ender på den (i dit tilfælde) rigtige tribune  Thumbs Up
Logged


Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #434: 26 Okt 2010, 13:33 »

http://www.bold.dk/nyt/Messi-og-Mourinho-blandt-FIFA-nominerede

Messi kan da ikke undgå og vinde den igen! Thumbs Up Bliver nok en duel imellem ham og Ronaldo igen igen igen...

Logged

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010