home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 422 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  The_Gerrard betting forslag
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: The_Gerrard betting forslag  (Læst 18379 gange)
The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
The_Gerrard betting forslag
« : 28 Aug 2014, 18:01 »

Hej allesammen Cool

Jeg har valgt at starte en odds "blog" op (igen), men denne gang vil der være mere tanke bag handling. Jeg har nogle ting, som jeg har prøvet af (challenges, doubler, singler osv.), og noget af det har jeg holdt fast i, og det vil jeg dele med jer. Jeg lover IKKE overskud, jeg vil ikke love noget udover, at jeg vil gøre alt for at vinde.

Jeg vil så vidt muligt komme med begrundelser for mine forslag. Jeg ønsker ingen onde toner i tråden, og hvis der er nogen, som har lyst til at hate på mig, så gør det venligst over PB Peace Debatter, diskussioner og kommentarer m.m. er selvfølgelig velkomne, og jeg vil med glæde deltage i dem.

Af bookmakers vælger jeg oftest unibet eller bet365, da de efter min mening har flest udbud. De har derimod også god service af personlige erfaringer, og så har de også noget livestream, som nogle gange gør dig klogere på en du oddser på. Jeg vil hovedsageligt holde mig til fodbold og tennis, men der kan da også forekomme bets på andre sportsgrene. Jeg starter med at smide 1000 kroner ind på en af siderne, og får derved 1000 kroner i indskudsbonus, så har vi lidt at lege med. Regnskab holder vi i dette indlæg (første indlæg), og det vil kunne ses under den fine streg.

Mine indskud vil nok være lidt forskellige. Det er alt efter, hvor sikker jeg er på det "system" jeg kører. Nævnt før - double, challenge, singler osv.

Som sagt er jeg åben overfor debatter, diskussioner og sådan, så hvis I har forslag til bets eller noget andet, så er I hjertens velkomne til at dele det med mig og andre, så fyr bare løs! - Bare husk den gode tone Peace

Til sidst vil jeg slutte af med at sige held og lykke til jer alle, og må vi alle have en vellykket tråd her Smiley

P.S. sig endelig til hvis I spiller med!
Sider jeg bruger til info:
http://www.betinf.com/
http://oddsforum.dk/index.php

1880,74 kroner
-44,26 kroner
-400 kroner
+325 kroner

Budget:
Double:
Challenge:
Single:


Single:
En single er, ja det siger lidt sig selv, en kupon, hvor man kun oddser på én kamp.

Double:
En double er, hvor man oddser på to kampe. Begge kampe SKAL gå hjem, eller den ene må i hvert fald IKKE tabes.

Challenge:
En challenge er noget nyt. Det er ikke noget, som man har hørt specielt meget om førhen, og det er et "system".
Mine challenges går ud på, at jeg fx starter med at oddse på en double (kan også være en single i mine challenges), som giver 2,10 igen med et indskud på 200 kroner. Hvis den går hjem, står du med 420 kroner. De 420 kroner skal ALLE smides på næste kupon.
Det ville jo så være 1/3, så vi skal vinde 3 gange, før challengen er vundet. Mit andet bet ville så fx være på odds 1,80. Hvis den går hjem, er det jo så 420*1,80 = 756 kroner. De kroner skal så smides på tredje og sidste kupon, hvis jeg når så langt.
Min challenge afsluttes altså ved, at jeg enten vinder tre gange i træk, eller når jeg taber.
« Seneste Redigering: 21 Sep 2014, 14:16 af The_Gerrard » Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #1: 28 Aug 2014, 18:59 »

Lad os se om du har lært noget fra din tidligere tråd, eller om du som du lover, kommer til at begrunde mere.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #2: 28 Aug 2014, 19:34 »

Det kan vel kun blive bedre end sidste gang.
Logged


The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #3: 28 Aug 2014, 19:47 »

Lad os se om du har lært noget fra din tidligere tråd, eller om du som du lover, kommer til at begrunde mere.
Som jeg skrev lover jeg ikke noget; jeg skrev at "jeg vil så vidt muligt komme med begrundelser for mine forslag" Smiley
Det kan vel kun blive bedre end sidste gang.
Du er rimelig skarp til at huske, hvis du kan huske præcis hvad der skete i min sidste blog - det er mange år tilbage. Desuden er det da en fin tone du starter ud med Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #4: 28 Aug 2014, 19:55 »

det er mange år tilbage.

Huskede som var det i år, du havde en blog med din fætter..
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #5: 28 Aug 2014, 19:56 »

En blog som tilfældeligvis er blevet slettet fra siden crazy
Logged


The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #6: 28 Aug 2014, 20:01 »

Huskede som var det i år, du havde en blog med din fætter..
Det var i oktober/november år 2012.
En blog som tilfældeligvis er blevet slettet fra siden crazy
Det fik jeg en admin til for at vi kunne undgå netop dette.. Kan ikke se meningen med de ligegyldige diskussioner folk vil ind i hele tiden..
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #7: 28 Aug 2014, 20:10 »

Kommer der så nogle bets her til aften*? Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #8: 28 Aug 2014, 21:27 »

lad da manden give det et forsøg. brokker i jer også over alle andre der laver blogs fra dag til dag. husker i at skrive til dem alle sammen. kunne være han tænkte at denne her gang skulle det være!

Held og lykke. Vil følge med i tråden og måske få nogle tips Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #9: 29 Aug 2014, 09:59 »

Kommer der så nogle bets her til aften*? Smiley
Desværre fik jeg ikke lavet bets i går - i hvert fald ikke nogen jeg kunne nå at slå op Smiley
lad da manden give det et forsøg. brokker i jer også over alle andre der laver blogs fra dag til dag. husker i at skrive til dem alle sammen. kunne være han tænkte at denne her gang skulle det være!

Held og lykke. Vil følge med i tråden og måske få nogle tips Smiley
Tak for det! Tænker nemlig det samme. Det er jo ikke ligefrem fordi jeg spammer alle andre tråde, så kan ikke se hvorfor dette bringer folks pis i kog Smiley
Det lyder fint Peace
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #10: 29 Aug 2014, 10:43 »

Det var i oktober/november år 2012.Det fik jeg en admin til for at vi kunne undgå netop dette.. Kan ikke se meningen med de ligegyldige diskussioner folk vil ind i hele tiden..

Fætrene gufs oddsblog var ikke i 2012, forstår ikke du prøver at lyve op i vores fjæs.

Men giver ham en chance, men fortæller ham bare han skal være opmærksom på at komme med begrundelser, hvis han vil have lidt succes, og ikke bare ligge odds op. Der er oddstråden et LANGT bedre alternativ.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #11: 29 Aug 2014, 13:01 »

Du er rimelig skarp til at huske, hvis du kan huske præcis hvad der skete i min sidste blog - det er mange år tilbage.

Det var i oktober/november år 2012.

Hehe, det var hverken "mange år tilbage" eller oktober/november 2012. Det var november 2013.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:IJ7ENob0mGsJ:fmfreaks.dk/index.php%3Ftopic%3D36747.msg1147597%3Btopicseen+&cd=1&hl=da&ct=clnk&gl=dk
Logged



The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #12: 29 Aug 2014, 13:43 »

Fætrene gufs oddsblog var ikke i 2012, forstår ikke du prøver at lyve op i vores fjæs.

Men giver ham en chance, men fortæller ham bare han skal være opmærksom på at komme med begrundelser, hvis han vil have lidt succes, og ikke bare ligge odds op. Der er oddstråden et LANGT bedre alternativ.
Jeg prøver bestemt ikke på at lyve, det er ganske enkelt bare sådan jeg husker det! Desuden var MIN sidst blog mange år tilbage, og den gik en del bedre (meget bedre) end fællesblog med fætter.
Dog tror jeg ikke det er det med begrundelserne der giver succes eller ej - det er ganske enkelt om der er overskud. Hvis jeg har begrundelser, men alligevel taber, så er det vel et-fedt Smiley
Samme svar som til Spardle.
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #13: 29 Aug 2014, 13:51 »

Men helt seriøst, hvorfor starter I på det her mundhuggeri? Jeg skrev i første indlæg, at den her blog vil blive bedre og anderledes - hvorfor så begynde på alt jeres ligegyldige fis? Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #14: 29 Aug 2014, 13:57 »

Vi sikre os bare du holder dit ord om den bliver bedre, vildere større, færre deltagere osv.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010