home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 434 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  The_Gerrard betting forslag
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: The_Gerrard betting forslag  (Læst 18387 gange)
Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #30: 03 Sep 2014, 14:02 »

At nogle af begrundelserne har været helt skudte.. er hvad det er Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #31: 03 Sep 2014, 14:16 »

At nogle af begrundelserne har været helt skudte.. er hvad det er Peace

Så længe der bliver begrundet, så man forstår baggrunden, så er det bedre end ingenting.

Så kan man være uenig eller ej, og så kan man lade være med at følge med eller følge rådet! Wink
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #32: 03 Sep 2014, 14:26 »

Laver du på noget tidspunkt en oversigt over dit regnskab?

Det står på første side, og det bliver opdateret senere i dag angående odds i går Peace
Cool at du har taget din tidligere kritik med dig og nu har begrundelser med.

Meget mere lovende end førhen.
Min fætter var ikke så meget for at bruge al den tid på begrundelser førhen i den blog - derfor der slet ingenting var. Han ville bare vente til vi blev spurgt Smiley Men tak for det!
At nogle af begrundelserne har været helt skudte.. er hvad det er Peace
Så længe der bliver begrundet, så man forstår baggrunden, så er det bedre end ingenting.

Så kan man være uenig eller ej, og så kan man lade være med at følge med eller følge rådet! Wink
Altså begrundelser er jo i og for sig ens egen mening, men jeg har trods alt været rimelig uheldig, så begrundelserne har vel været okay indtil videre Wink Men som Skovlyst siger, uanset begrundelserne, så kan man jo selv bestemme hvad man vil gøre Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #33: 03 Sep 2014, 14:53 »

Din begrundelse med United (jf. Et navn jeg ikke må kalde dem, da deres "fans" er butthurt http://imgur.com/OuTICJf (Billedet er ikke for sarte U "fans"), var ret langt ude at skide. Forvente de kunne få 3 point på Turfen er jo helt væk Peace
At mit odds på modsatte side heller ikke gik hjem, er hvad det er Skuffet
« Seneste Redigering: 03 Sep 2014, 15:03 af Spardle » Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #34: 03 Sep 2014, 15:07 »

Din begrundelse med United (jf. Et navn jeg ikke må kalde dem, da deres "fans" er butthurt http://imgur.com/OuTICJf (Billedet er ikke for sarte U "fans"), var ret langt ude at skide. Forvente de kunne få 3 point på Turfen er jo helt væk Peace
At mit odds på modsatte side heller ikke gik hjem, er hvad det er Skuffet
United fans har god grund til at have ondt i røven. De mobbede Liverpool fans for hårdt for kort tid siden, og nu står de i samme situation Peace
Men måske det var lidt ude at skide, men nævnte trods alt også skader og alt det andet som går United imod Wink Men så længe det kun er én begrundelse du fremhæver, så er jeg da godt tilfreds med din kritik Peace
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #35: 03 Sep 2014, 15:10 »

Har ikke ligefrem læst alle dine begrundelser, læste lige den, fordi jeg slet ikke kunne forstå det odds Peace

Har heller ingen viden indenfor tennis, hvor omtrent halvdelen af dine odds er.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #36: 03 Sep 2014, 15:48 »

Har ikke ligefrem læst alle dine begrundelser, læste lige den, fordi jeg slet ikke kunne forstå det odds Peace

Har heller ingen viden indenfor tennis, hvor omtrent halvdelen af dine odds er.
Haha, så synes jeg det er lidt sjovt, at du nok var den, som kommentarede allermest på de manglende begrundelser fra starten af Peace
Begrundelser for i dag er kommet op.
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #37: 03 Sep 2014, 20:22 »

Dejligt - sikret overskud igen (y)
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #38: 04 Sep 2014, 09:19 »

Det var katans! Wawrinka blev sgu snydt på målstregen af en velspillende Nishikori - endnu engang en dag med kun én forkert! Skal jeg mon prøve udelukkende singler?
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #39: 04 Sep 2014, 10:36 »

Bedre med noget 3/4 systemspil.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #40: 04 Sep 2014, 10:45 »

Singler er vejen frem til et overskud på længere sigt. Det tager tid, men er mere sikkert.
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #41: 04 Sep 2014, 11:14 »

Bedre med noget 3/4 systemspil.
Systemspil er ikke vejen frem i længden. Man kan selvfølgelig være heldig, men det er ikke noget, der er godt på lang sigt!
Singler er vejen frem til et overskud på længere sigt. Det tager tid, men er mere sikkert.
Lige præcis, og det har du helt ret i! Det er også det, som har fungeret for mig, men jeg prøver lige doubler i et lille stykke tid endnu og ser det an Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #42: 04 Sep 2014, 12:03 »

Double:

Tomas Berdych - Marin Cilic | US Open kvartfinalerne - Tennis |
Bet365 | 1X2 | 1 | 1,53 |
Kampstart klokken 19:30 |

Begge spillere er nogle høje drenge, som har sin klart stærkeste side i deres serv! Det er sjældent, at de bliver brudt, så denne kamp handler om, at få modstanderes serv i spil, og så måske lade den anden lave fejl.
Ja, nu fik jeg sagt, at det er sjældent, at de bliver brudt. Det er altså sket en del gange for Cilic i denne turnering. Cilic har vundet sine kampe 1-0 (Baghdatis trak sig), 3-0, 3-1 og 3-2. De to seneste han har slået (Simon og Anderson), har dog været i rigtig god form, og alligevel har Cilic besejret dem, dog ikke overbevisende.
Berdych derimod har ikke været ligeså "svag" som Cilic (dog mødt svagere modstandere efter min mening). Han har vundet sine kampe 3-0, 3-2, 3-0 og 3-0. Han spillede kamp i går nat, så han har ikke haft ligeså lang hvilkepause, men det var altså en nem kamp på omkring 1 time og 40 min, så det var bare en dag på kontoret,
Berdych er bedst i det åbne spil, og det virker til, at han har fået sin serv bedre igang end Cilic.

Vejle - Vendsyssel FF | NordicBet Ligaen Danmark - Fodbold |
Bet365 | Dobbeltchance | X2 | 1,72 |
Kampstart klokken 19:00 |

Jeg synes dælme, at vi får et højt odds her! Vendsyssel ligger nummer 1 (4 sejre, 1 uafgjort og 1 nederlag, hvor Vejle ligger nummer 7 (1 sejr, 4 uafgjort og 1 nederlag). Grunden er måske, at Vejle trods alt kun har tabt én.
Vejle mangler Viljormur Davidsen og Niels Bisp Rasmussen. De har fået Jacob "Taz" Sørensen tilbage fra skade, men formoder ikke han starter inde!
Det skal siges, at jeg ikke har kunne finde nogen informationer om skader og karantæner omkring Vendsyssel, så jeg regner med, de er i stærkeste opstilling.

Indskud: 200 kroner.
Samlet odds: 2,6316.

Single:

Gaël Monfils - Roger Federer | US Open kvartfinalerne - Tennis |
Bet365 | Præcis sejr | 1-3 | 3,50 |
Kampstart klokken 02:00 |

En lille lækkerbisken, eller en lille bombe om I vil.
Monfils har gået igennem alle sine kampe 3-0 under US Open, og han har været rigtig velspillende! Jeg ved ikke, om det var spil for galleriet, men han stod tit og hev efter vejret imod Dimitrov. Monfils spillede rigtig klogt; vandt sine servepartier, og når Dimitrov servede, fik han mange bolde i spil, og så lod han Dimitrov lave fejl. Det skal han dog ikke regne med at kunne spille på imod Federer, så han skal diske op med flere vinderbolde for at slå Federer.
Som sagt så er Federer min favorit til US Open. Han har deltaget i to opvarmningsturnerin ger op til US Open, så han må være meget veloplagt! I Toronto blev han slået ud af Tsonga, så han rejste til Cincinatti for at deltage der. Han gik hele vejen, og han slog blandt andet Monfils 2-1 på vejen. Han tabte dog 3 sæt i alt i sine fem kampe, og allerede til US Open er han også blev brudt én ud af fire kampe (han har mistet ét sæt).
Monfils plejer godt at kunne bryde Federer, og han plejer at være en hård modstander! Monfils virkede dog træt imod Dimitrov, så jeg tror, at Federer vinder, og det er forholdsvis overbevisende.

Indskud: 200 kroner.
Samlet odds: 3,50.
« Seneste Redigering: 05 Sep 2014, 09:44 af The_Gerrard » Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #43: 05 Sep 2014, 12:21 »

Jeg var sgu ikke skarp nok i går. Cilic var godt nok velspillende, eller/og Berdych var rigtig skidt spillende! Federer vandt som forventet, men han skulle desværre tabe de første to sæt før han vågnede op Skuffet
Jeg vil ikke smide posts op i dag, da jeg ikke vil "anbefale" den kupon jeg har spillet.
Jeg har dog valgt at lave en double med Wozniacki og Peng til over 2,5 og det samme imellem Serena-Makarova. Det giver et samlet odds på omkring 9 gange igen Smiley God fredag derude!
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The_Gerrard betting forslag
« Svar #44: 05 Sep 2014, 13:07 »

Men Serena's og Wozniacki's modstandere har gjort det forrygende i US Open indtil videre, så derfor har jeg satset på over 2,5 Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010