home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 577 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FC Roskilde - på vej mod toppen!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange stjerner giver i min start på sæsonen?
*
**

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: FC Roskilde - på vej mod toppen!  (Læst 11154 gange)
Mikkellas
Gæst

FC Roskilde - på vej mod toppen!
« : 03 Nov 2006, 21:38 »

FC Roskilde

FC Roskilde præsentere ny træner!
Fredag d. 1. juni kl 1000 havde bestyrelsesformand Thomas Fogt inkaldt til pressemøde med nyt om trænerstaben.
Da det startede begyndte Thomas med noget om den tidligere træner: "Jeg må beklageligt sige at Martin Jungsgaard har sagt jobbet op. Martin havde en meget syg mor, og ville gerne bruge noget tid på det. Desværre, for han havde gjort et godt stykke arbejde her i klubben, men vi må se fremad"
Jeg stod i baglokalet og ventede på at han kaldte mig ind, og så kom øjeblikket. "Sig nu velkommen til vores ny mand i spidsen: Mikkel Lasson." Der var ikke så megen blits som jeg havde regnet med, men det er jo trods alt en lille klub.
Jeg sagde lidt om mig selv og efter kom der et par spørgsmål.

Hvad er dine mål for sæsonen?"
"Jamen, jeg regner da med at vi slutter i top 6, gerne højere. Jeg vil gerne bygge holdet op til de næste par sæsoner."
Har du nogle indkøb i hovedet allerede nu?
"Nej, nu må vi vente og se. Jeg skal først lige ud at træne med gutterne, og så må vi se tiden an."

Så tog Thomas over og sagde farvel og fortsat god aften.

Det var så indledningen på min nye blog. Håber i kan lide starten. I kan forvente en update snarest  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 10 Nov 2006, 19:32 af Mikkellas » Logged

Mikkellas
Gæst

Sv: FC Roskilde - på vej mod toppen!
« Svar #1: 03 Nov 2006, 22:24 »

Så er det tid til venskabskampene og nogle transfers.

Lørdag 2. juli 2005
Min første venskabskamp var mod Randers fra SAS Ligaen på hjemmebane. Jeg regnede ikke med det store. Og det blev det heller ikke. Vi spillede ikke godt, vi var overmatchet på hele banen, hvilket ikke var så mærkligt.
0-2

Tirsdag 5. juli 2005
Mit første køb blev Karsten Dahl som blev hentet på fri transfer. Han er en rigtig slider på den defensive midtbane.
Han kan samtidig bidrage med sin rutine.

Samme dag skal vi spille mod Jægersbog i en venskabskamp på udebane.
Vi spiller en udemærket kamp. Vi er klart det bedste hold i kampen, men vi udnytter ikke vores chancer.
0-0

Fredag 8. juli 2005
Endnu en venskabskamp. Modstanderen er Fremad Amager som vi møder hjemme i Roskilde.
Kampen bliver som jeg regnede med. Fremad Amager spiller bolden uden om os og scorer let et par mål. Vi får dog skabt enkelte chancer og i modsætning til de andre kampe fik vi scoret. Anders Jørgensen var manden bag vores mål.
1-2

Mandag 11. juli 2005
Vi skal idag møde HIK på hjemmebane i endnu en venskabskamp.
Vi starter kampen godt med et par store chancer, men brænder begge. Istedet kan HIK bringe sig foran efter 15 minutters spil. HIK er dem der spillede bedst, men vi var utrolig farlige på vores kontraangreb. Det resulterede i en scoring efter 59 minutter, hvor Martin Sommer scorede.
1-1

Torsdag 14. juli 2005
Idag kunne vi præsentere endnu en spiller. Rasmus Borup er henter på en fri transfer. Han kommer nok til at være reserve for Svendsen og Sommer, men han skal nok få sin chance.

Lørdag 16. juli 2005
Vi skal møde SAS Liga holdet Vejle. Det er vores sidste venskabskamp inden det hele går løs.
De starter med et par chancer. Vi har ikke bolden meget men vi har stadig et par chancer. Men Vejle udnytter en af deres mange chancer i anden halvleg, og vi kunne ikke.
0-1

« Seneste Redigering: 04 Nov 2006, 12:59 af Mikkellas » Logged

Baune
Gæst

« Svar #2: 03 Nov 2006, 22:54 »

Weee FC ROSKILDE! Det er jo holdet!
Glæder mig til at følge din blog .

Mikkellas
Gæst

« Svar #3: 04 Nov 2006, 13:21 »

Så er der mere fra Roskilde.

Onsdag 27. juli 2005
Min første officielle kamp for klubben. Vi skal møde Varde fra 2. division vest i pokalturneringens 1. runde i Roskilde.
Vi dominere kampen fra start af, men udnytter ikke vores chancer. Varde har et par muligheder, men Kim Bøje er vågen hele tiden i vores mål. Der bliver heller ikke scoret i resten af kampen, vi skulle i forlænget spilletid hvor vi havde et par chancer, men vi kunne bare ikke score!
I straffesparkskonkur rencen scorer vi 4 og de 2.
0-0 (4-2 efter straffe)

Torsdag 28. juli 2005
Idag var der lodtrækning til Dong Cuppens anden runde. Vi blev trukket op af hatten og vi skulle møde Skovlunde på udebane, som ligger i samme division som os. Men jeg mener vi har et bedre hold end dem og burde slå dem.

Hvis i vil have SS af noget skriver i bare. Jeg vil også gerne have lidt flere kommentare, ellers gider jeg ikke rigtig skrive. Der kommer flere updates i løbet af dagen.

Mikkellas
Gæst

« Svar #4: 04 Nov 2006, 14:36 »

Så er der flere kampe på menuen.

Lørdag 6. august 2005
Første kamp i ligaen. Det er Brønshøj der tager imod os. En kamp der bliver svær på mange måder. Brønshøj har et godt hold, men det har vi også, så vi har en lille chance.

Vi er i stærkeste opstilling fra højre mod venstre:
Kim Bøje
Jonas Jensen, Morten Overgaard (C), Tim Franklev, Lasse Ibsen
Karsten Dahl
Anders Jørgensen, Michael Jørgensen, Charlie Tannoukhi, Peter Hasselgreen
Philip H. Svendsen

Vi starter bedst i første halvleg og har mange hjørnespark, men vi får ikke nogen rigtige chancer på dem. Brønshøj har ikke nogle skud på mål. Vi styrer spillet totalt, men scorer altså ikke.
Anden halvleg bliver også styret af os. Vi har nogle enkelte chancer men formår ikke at score. Efter 72 minutter bliver Rasmus Greve skadet. Det er efter vi har brugt alle tre udskiftninger, så vi må spille en mand i undertal i de sidste 20 minutter. Selvom vi gjorde det styrede vi også det til sidst.
0-0

"Vi spiller en god kamp, men vi er for ineffektive foran mål"  sagde Charlie Tannoukhi efter kampen.

MoM: Morten Overgaard, FC Roskilde (8)

Onsdag 10. august 2005
Vi skal møde Skovlunde på udebane i Dong Cuppen idag. En kamp jeg forventer at vi vinder. Men det kan godt gå hen og blive spændende hvis vi ikke spiller op til vores bedste.
Vi stiller med følgende hold til dagens kamp, fra højre mod venstre:
Kim Bøje
Jonas Jensen, Morten Overgaard (C), Tim Franklev, Lasse Ibsen
Karsten Dahl
Anders Jørgensen, Michael Jørgensen, Kenneth F. Pedersen, Peter Hasselgreen
Rasmus Borup

Vi starter kampen godt med at par friløbere, men vi brænder begge. Skovlunde har ligeledes et par kæmpe chancer, men Kim Bøje holder os inde i kampen. Efter 35 minutter kommer forløsningen. Vi scorer! Det var Anders Jørgensen der scorede målet.
Anden halvleg styrer vi totalt, men giver stadig nogle chancer væk. Kim Bøje viste sin store klasse, da Skovlunde var to mod en, men Bøje reddede på mærkeligste vis. Vi har selv nogle store chancer, men udnytter dem ikke. Efter 85 minutters spil, scorer vi på et af vores mange farlige kontraangreb. Michael Jørgensen var skarpretteren.
0-2

"Vi spiller en god kamp igen, men udnytter ikke chancerne godt nok, det må vi arbejde med. Min egen præstation kan jeg være godt tilfreds med. Jeg holder os inde i kampen med et par gode redninger"  sagde Kim Bøje efter kampen.

MoM: Morten Overgaard, FC Roskilde (8)

Torsdag 11. august 2005
Idag skulle der foretages lodtrækning til Dong Cuppens 3. runde. Der er næsten kun gode hold tilbage, men jeg må håbe på det bedste.
Vi skulle møde AB fra Viasat Sport Divisionen på hjemmebane. Ikke den bedste lodtrækning, men vi må se lyst på det.

Søndag 14. august 2005
Kamp mod Hvidovre hjemme i Roskilde. Hvidovre er et stærkt hold, som er en af favoritterne til at rykke op. Men jeg tror på at vi kan få point ud af kampen, men nu må vi se.
Vi stiller således op, fra højre mod venstre:
Kim Bøje
Anders Dahl, Morten Overgaard (C), Tim Franklev, Jonas Jensen
Karsten Dahl
Anders Jørgensen, Michael Jørgensen, Kenneth F. Pedersen, Peter Hasselgreen
Philip H. Svendsen

Vi er overraskende i førersædet i hele første halvleg, Hvidovre har ikke skabt noget som helst. Vores spil flyder, men vi skaber ikke så mange chancer. Men efter 35 minutter sparker Kim Bøje en lang bold op og den ryger over forsvaret og så har Kenneth Fuhr Pedersen en friløber og der scorer han sikkert.
Anden halvleg styrer vi også. Vi skaber flere chancer end i første halvleg, men vi scorer først efter 60 minutter da Morten Overgaard stiger højst efter et hjørnespark og header den ind.
Sidst i kampen får vi endnu en skade, denne gang gik det ud over Lasse Ibsen. Mere sker der ikke i kampen og vi vinder.
2-0

"Vi spiller en fantastisk kamp idag. Vi lukker godt af bagude og scorer de mål der skal scores. Jeg er meget stolt lige nu. Det er ikke mange hold der formår at slå Hvidovre."  sagde Karsten Dahl efter sejren.

MoM: Morten Overgaard, FC Roskilde (9)

Her er stillingen efter et par kampe i 2. division øst:

Håber i kan lide bloggen. Skriv hvis i skal have SS af noget. Flere updates idag, hvis jeg får spillet Thumbs Up

Mikkellas
Gæst

« Svar #5: 04 Nov 2006, 14:51 »

I må altså meget gerne kommentere! Der er jo ikke noget ved at skrive en blog hvis der ikke kommenteres. Det er jo det der gør det spændende at skrive.

donut17
Ynglingespiller

« Svar #6: 04 Nov 2006, 14:54 »

den sidste update er klart den bedste, jo mere udførlig desto bedre... men er det ikke 06 versionen?

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

Mikkellas
Gæst

« Svar #7: 04 Nov 2006, 14:55 »

Jo det er det. Gad ikke skrive så meget om venskabskampene, det er derfor de første par updates ikke var så fyldige. Godt at du kunne lide den. Håber du vil følge med i fremtiden, det får jeg brug for! Thumbs Up

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #8: 04 Nov 2006, 14:56 »

gode results, og godt skrevet og opsat blog, du må ikke stoppe, jeg er fast læser, men måske den enste?

Mikkellas
Gæst

« Svar #9: 04 Nov 2006, 14:58 »

Det lyder godt. Håber du vil fortsætte i lang tid. Har du nogle forslag til forbedringer?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #10: 04 Nov 2006, 15:02 »

Ææææh, næ, det er en meget cool blog du har stablet på benene, øvligt med så lidt læsere!

Mikkellas
Gæst

« Svar #11: 04 Nov 2006, 15:04 »

Ja, men det er jo nok det at det er 2006 versionen, men havde også håbet på lidt flere læsere! Men det kan jo godt være der er mange, men at de bare ikke gider kommentere. Men håber du vil blive ved med at kommentere.

donut17
Ynglingespiller

« Svar #12: 04 Nov 2006, 15:07 »

hvorfor spiller du ik med 07 versionen, tror det ville give mange flere læsere

Forza FCK

Mikkellas
Gæst

« Svar #13: 04 Nov 2006, 15:09 »

Har ikke købt det. Ønsker mig det nok i julegave vil jeg tro Thumbs Up Men Dusty's blog er da også 06 og han har da fortsat mange læsere. Håber også jeg kan få det selvom det er 06 versionen Thumbs Up

donut17
Ynglingespiller

« Svar #14: 04 Nov 2006, 15:13 »

ønsker dig alt held med roskilde fremover

Forza FCK

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010