Så er der flere kampe på menuen.
Lørdag 6. august 2005Første kamp i ligaen. Det er Brønshøj der tager imod os. En kamp der bliver svær på mange måder. Brønshøj har et godt hold, men det har vi også, så vi har en lille chance.
Vi er i stærkeste opstilling fra højre mod venstre:
Kim Bøje
Jonas Jensen, Morten Overgaard (C), Tim Franklev, Lasse Ibsen
Karsten Dahl
Anders Jørgensen, Michael Jørgensen, Charlie Tannoukhi, Peter Hasselgreen
Philip H. Svendsen
Vi starter bedst i første halvleg og har mange hjørnespark, men vi får ikke nogen rigtige chancer på dem. Brønshøj har ikke nogle skud på mål. Vi styrer spillet totalt, men scorer altså ikke.
Anden halvleg bliver også styret af os. Vi har nogle enkelte chancer men formår ikke at score. Efter 72 minutter bliver Rasmus Greve skadet. Det er efter vi har brugt alle tre udskiftninger, så vi må spille en mand i undertal i de sidste 20 minutter. Selvom vi gjorde det styrede vi også det til sidst.
0-0"Vi spiller en god kamp, men vi er for ineffektive foran mål" sagde Charlie Tannoukhi efter kampen.
MoM: Morten Overgaard, FC Roskilde (8)
Onsdag 10. august 2005Vi skal møde Skovlunde på udebane i Dong Cuppen idag. En kamp jeg forventer at vi vinder. Men det kan godt gå hen og blive spændende hvis vi ikke spiller op til vores bedste.
Vi stiller med følgende hold til dagens kamp, fra højre mod venstre:
Kim Bøje
Jonas Jensen, Morten Overgaard (C), Tim Franklev, Lasse Ibsen
Karsten Dahl
Anders Jørgensen, Michael Jørgensen, Kenneth F. Pedersen, Peter Hasselgreen
Rasmus Borup
Vi starter kampen godt med at par friløbere, men vi brænder begge. Skovlunde har ligeledes et par kæmpe chancer, men Kim Bøje holder os inde i kampen. Efter 35 minutter kommer forløsningen. Vi scorer! Det var Anders Jørgensen der scorede målet.
Anden halvleg styrer vi totalt, men giver stadig nogle chancer væk. Kim Bøje viste sin store klasse, da Skovlunde var to mod en, men Bøje reddede på mærkeligste vis. Vi har selv nogle store chancer, men udnytter dem ikke. Efter 85 minutters spil, scorer vi på et af vores mange farlige kontraangreb. Michael Jørgensen var skarpretteren.
0-2"Vi spiller en god kamp igen, men udnytter ikke chancerne godt nok, det må vi arbejde med. Min egen præstation kan jeg være godt tilfreds med. Jeg holder os inde i kampen med et par gode redninger" sagde Kim Bøje efter kampen.
MoM: Morten Overgaard, FC Roskilde (8)
Torsdag 11. august 2005Idag skulle der foretages lodtrækning til Dong Cuppens 3. runde. Der er næsten kun gode hold tilbage, men jeg må håbe på det bedste.
Vi skulle møde AB fra Viasat Sport Divisionen på hjemmebane. Ikke den bedste lodtrækning, men vi må se lyst på det.
Søndag 14. august 2005Kamp mod Hvidovre hjemme i Roskilde. Hvidovre er et stærkt hold, som er en af favoritterne til at rykke op. Men jeg tror på at vi kan få point ud af kampen, men nu må vi se.
Vi stiller således op, fra højre mod venstre:
Kim Bøje
Anders Dahl, Morten Overgaard (C), Tim Franklev, Jonas Jensen
Karsten Dahl
Anders Jørgensen, Michael Jørgensen, Kenneth F. Pedersen, Peter Hasselgreen
Philip H. Svendsen
Vi er overraskende i førersædet i hele første halvleg, Hvidovre har ikke skabt noget som helst. Vores spil flyder, men vi skaber ikke så mange chancer. Men efter 35 minutter sparker Kim Bøje en lang bold op og den ryger over forsvaret og så har Kenneth Fuhr Pedersen en friløber og der scorer han sikkert.
Anden halvleg styrer vi også. Vi skaber flere chancer end i første halvleg, men vi scorer først efter 60 minutter da Morten Overgaard stiger højst efter et hjørnespark og header den ind.
Sidst i kampen får vi endnu en skade, denne gang gik det ud over Lasse Ibsen. Mere sker der ikke i kampen og vi vinder.
2-0"Vi spiller en fantastisk kamp idag. Vi lukker godt af bagude og scorer de mål der skal scores. Jeg er meget stolt lige nu. Det er ikke mange hold der formår at slå Hvidovre." sagde Karsten Dahl efter sejren.
MoM: Morten Overgaard, FC Roskilde (9)
Her er stillingen efter et par kampe i 2. division øst:

Håber i kan lide bloggen. Skriv hvis i skal have SS af noget. Flere updates idag, hvis jeg får spillet