Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
21 Maj 2025, 22:37
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23570
0 Brugere, 578 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mmb79493
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Fodboldklub? Nej, firma!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
Forfatter
Emne: Fodboldklub? Nej, firma! (Læst 2152 gange)
DelPiero
Gæst
Fodboldklub? Nej, firma!
«
:
03 Nov 2006, 19:49 »
Fodboldklubber er ikke længere fodboldklubber. Mange af fodboldklubber bliver brugt som rigemænds sideforetninger. Men der skal hvertfald heller ikke herske nogen tvivl om at en fodboldklub er og fra nu af altid vil være en god foretning.
Men det er jo ikke godt for Fodboldklubben, eller er det? For hvis der ikke var alle de penge i fodbold ville det heller ikke være ligeså eksklusivt. Tænk hvis du kom hjem og fik at vide at Man. Utd. havde solgt Rooney for en knap og en rulle ståltråd.
Så mit spørgsmål til jer er: Hvad synes i?
Personligt er jeg på dybt vand, f.eks. piner det mig og se mit store idol Beckham værre bænket meget af tiden, men når der så er dømt asien tur spiller han inde konstant!
Men biddrag med jeres ejen mening. Og lad os så få en god debat igang, så vi kan sidde og kigge tilbage på den som en: Måske nogen gange overhedet, men aldrig krænkene og direkte ondsindet debat.
CaptainKicker
Ynglingespiller
Sv: Fodboldklub? Nej, firma!
«
Svar #1:
03 Nov 2006, 19:51 »
Desværre har fodbold mistet sin charme, og alt handler nu om penge
Klub med mange penge = købe mange spillere = de fleste ender på bænken = det ikk sjovt!
Eller man kan sige på en anden måde også
Penge = Tophold i liga (hvis man bruger fornuftigt)
Selv syntes jeg det var synd at Lyngby gik konkurs, men penge betyder åbenbart meget i dag, og det må vi leve med.
donthomas
Landsholdsspiller
«
Svar #2:
03 Nov 2006, 20:01 »
penge er heldigvis stadig ikke alt i fodbold..
Der er stadig lidt loyalitet rundt omkring i fodbold vernden.. Man husker jo nok hvordan Steven fra lille liverpool var ved at skifte til chelski.. men liverpools fans blev en lille smule sure på ham og så kom han jo i tanke om at han ikke kunne skifte fra hans elskede liverpool.. jeg ved ikke om det var fansene af brændinger af hans trøje der fik ham på andre tanker men respekt fra min side til steven g for at blive og vise loyalitet..
Helt det samme kan jo ikke siges om A. Cole tidliger Arsenal nu chelski spiller.. han valgte de store penge frem for loyalitet..
Men pengene er store i fodbold og de bliver nok næppe mindre efter som den ene fodbold klub efter den anden bliver overtaget af en eller anden rigmand, som har brug for et nyt stykke legetøj.. hvad sker der når de ikke syntes det er sjovt mere..
Mijitrix
Førsteholdsspiller
«
Svar #3:
03 Nov 2006, 21:27 »
da jeg kom nd troet jeg vi skulle til og diskutere Casauls nej men
men ja penge er desværre en stor magt faktor
i sommers var endnu et bevis på det West Ham United der "fik" Carlos tevez og ham den anden argentiner de kan fremover skifte for 850k mil til west ham da de er ejet af et Firma
og igen Chelsea inden Roman kom til var det en Stolt og Traditionsrig klub jeg selv holdte med
jeg klaret 2år der inden der blev for meget for der er jo ikk noget værre end et hold der kan købe sig til Sejren og det mener jeg højgrad Chelsea har gjort for de Store spiller der er knap fra deres egen klub og det er kun få af dem der endelig er fra england
/-/-/-/-MijiTrix der håber det var forståeligt
Come On You Spurs
COYS
lurking
ZaZZal
Reserveholdsspiller
«
Svar #4:
04 Nov 2006, 10:50 »
Jeg syntes at det ødelægger fodbold lidt, de store stjerne bliver jo samlet et sted efterhånden .. og det er ikk så meget mere at man skal kæmpe sig til penge, ved at vinde f.eks. CL .. eller ligaen .. Chelsea får jo bare pengene af Abramovic ..
jeg er STOR Real Madrid fan .. men jeg syntes det er latterligt at de køber spillere som Beckham bare for at han skal sælge merchandise og så sætter de ham bare på bænken, han er/var jo en fantastisk fodbold spiller, men Real har bare "ødelagt" ham ligesom de ogs ødelægger mange andre stjerne, men jeg syntes de er ved at lære at de skal købe spillere fordi de mangler en spiller på den plads og ikk for bare at sælge merchandise -
DelPiero
Gæst
«
Svar #5:
05 Nov 2006, 11:16 »
Citat af: Mike Hansen 03 Nov 2006, 19:51
Der synes jeg du sætter det ret meget sort på hvidt.
Der er stadig meget charme i fodbold: Lækre finter, dommerfejl, flottemål, peter crouch, dommerfejl osv.
hamdenrare
Ynglingespiller
«
Svar #6:
06 Nov 2006, 14:03 »
At bruge et ord som fantastisk om Beckham og fodbold er lige lovligt overdrevet.. Helt ærligt, så kan han jo intet andet end at sparke indlæg, frispark og så kan han løbe længe(ikke hurtigt).. Så nej jeg synes ikke han er en fantastisk fodboldspiller, vist er han da ganske udemærket, men der er stadig lang vej til at være fantastisk!
Men manden har til gengæld et fantastisk image udadtil, og det synes jeg at mange blander sammen med hans fodboldspil.. Beckham er et glimrende eksempel på hvor meget medierne kan hype ting og personer!
Til sidst, så ville jeg da foretrække at være en mere allround spiller end en type som Beckham.. Folk der påstår at han er deres idol, det er for 2 ting.. Hans popularitet (image) og så hans sparketeknik, hvilket egentlig også er ret overvurderet, hvornår har manden sidst scoret på frispark?
wirenfeldt
Gæst
«
Svar #7:
06 Nov 2006, 15:03 »
Citat af: Mike Hansen 03 Nov 2006, 19:51
Klub med mange penge = købe mange spillere = de fleste ender på bænken = det ikk sjovt!
Eller man kan sige på en anden måde også
Penge = Tophold i liga (hvis man bruger fornuftigt)
Selv syntes jeg det var synd at Lyngby gik konkurs, men penge betyder åbenbart meget i dag, og det må vi leve med.
Det der er der ikke rigtig sammenhæng i, synes jeg ihvertfald ikke.. Hvis en klub, Chelsea f.eks, køber mange stjernespillere, så ender de fleste på bænken. Det er hvad du har skrevet, det kan alle vel se at det ikke passer? Desuden fremstiller folk efterhånden Chelsea som et fængsel der har den store Oliebaron til at hente nogle geniale spillere, og puha hvor kommer de ind i dette fængsel og får det elendigt. Nej ved I hvad? Bag denne "facade", hvis man kan kalde dét det, der er der et kammeratskab uden lige. En Terry og Lampard som træder i karakter, og sammen med de andre rutinerede kræfter, udgør de en af verdens stærkeste trupper. Det at russeren købte klubben og tilførte den en kæmpe kapital har jo kun ændret engelsk og internationalt fodbold positivt? De hold som førhen sad utrolig godt på tronen af engelsk fodbold, har jo pludselig fået ubeskrivelig godt modstand - og det kan opfattes på mange måder. Størstedelen mener at det er unfair, men hov? Er det ikke bare fordi I har indset at der nu er et hold som kan slå jeres elskede klub? Ved at yde denne modstand på banen, og egentlig også denne magtkamp som Chelsea's boss sætter igang i medierne efter næsten hver kmap efterhånden, bidrager de med positiv modstand. De andre hold skal netop nu til at klemme ballerne ekstre godt sammen, for at kunne hamle op med Chelsea. Og på denne måde kan vi få noget bedre fodbold i England, hvis I forstår? .. derfor synes jeg ikke penge ødelægger fodbolden. Derfor synes jeg det er fedt at Danmarks rigeste klub ligenu er i CL for at tjene endnu flere penge! FORDI at de på denne måde kan skrabe flere penge hjem, få en bedre trup, gøre suppen bedre, skaffe flere point til DK, så de får flere UEFA-pladser eller lign. Det er dét der gør at jeg synes pengene ikke ødelægger bolden.
Der er en af jer der nævner Ashley Cole. Nu synes jeg du skal tænke over det. Det er hans arbejde han står med her. Forestil dig at du havde en høj stilling i et stort og flot firma, du tjente en god sum penge, og nød egentlig livet som det var. Men så kommer konkurenterne, de tilbyder dig væsentlig mere i løn, for at tiltræde i den samme stilling, bare i deres firma. Ville du sige nej til det? Tjaa, jeg ved da hvad jeg ville svare. Mere løn for at lave det samme - og samtidig have større chancer for at vinde titler og dermed ekstra penge? Jeg ville helt sikkert bede loyaliteten om at rende mig et kæmpe stykke, og straks skrive under på kontrakten, uden at læse detaljerne med småt.
Lige til sidst vil jeg godt slå fast at jeg faktisk ikke er Chelsea-mand, men Liverpool.
- wirenfeldt
DelPiero
Gæst
«
Svar #8:
06 Nov 2006, 15:44 »
Citat af: hamdenrare 06 Nov 2006, 14:03
At bruge et ord som fantastisk om Beckham og fodbold er lige lovligt overdrevet.. Helt ærligt, så kan han jo intet andet end at sparke indlæg, frispark og så kan han løbe længe(ikke hurtigt).. Så nej jeg synes ikke han er en fantastisk fodboldspiller, vist er han da ganske udemærket, men der er stadig lang vej til at være fantastisk!
Men manden har til gengæld et fantastisk image udadtil, og det synes jeg at mange blander sammen med hans fodboldspil.. Beckham er et glimrende eksempel på hvor meget medierne kan hype ting og personer!
Til sidst, så ville jeg da foretrække at være en mere allround spiller end en type som Beckham.. Folk der påstår at han er deres idol, det er for 2 ting.. Hans popularitet (image) og så hans sparketeknik, hvilket egentlig også er ret overvurderet, hvornår har manden sidst scoret på frispark?
Faktisk et glimrende indlæg.
Problemet er bare at denne debat ikke er om Becks
Citat af: wirenfeldt 06 Nov 2006, 15:03
Det der er der ikke rigtig sammenhæng i, synes jeg ihvertfald ikke.. Hvis en klub, Chelsea f.eks, køber mange stjernespillere, så ender de fleste på bænken. Det er hvad du har skrevet, det kan alle vel se at det ikke passer? Desuden fremstiller folk efterhånden Chelsea som et fængsel der har den store Oliebaron til at hente nogle geniale spillere, og puha hvor kommer de ind i dette fængsel og får det elendigt. Nej ved I hvad? Bag denne "facade", hvis man kan kalde dét det, der er der et kammeratskab uden lige. En Terry og Lampard som træder i karakter, og sammen med de andre rutinerede kræfter, udgør de en af verdens stærkeste trupper. Det at russeren købte klubben og tilførte den en kæmpe kapital har jo kun ændret engelsk og internationalt fodbold positivt? De hold som førhen sad utrolig godt på tronen af engelsk fodbold, har jo pludselig fået ubeskrivelig godt modstand - og det kan opfattes på mange måder. Størstedelen mener at det er unfair, men hov? Er det ikke bare fordi I har indset at der nu er et hold som kan slå jeres elskede klub? Ved at yde denne modstand på banen, og egentlig også denne magtkamp som Chelsea's boss sætter igang i medierne efter næsten hver kmap efterhånden, bidrager de med positiv modstand. De andre hold skal netop nu til at klemme ballerne ekstre godt sammen, for at kunne hamle op med Chelsea. Og på denne måde kan vi få noget bedre fodbold i England, hvis I forstår? .. derfor synes jeg ikke penge ødelægger fodbolden. Derfor synes jeg det er fedt at Danmarks rigeste klub ligenu er i CL for at tjene endnu flere penge! FORDI at de på denne måde kan skrabe flere penge hjem, få en bedre trup, gøre suppen bedre, skaffe flere point til DK, så de får flere UEFA-pladser eller lign. Det er dét der gør at jeg synes pengene ikke ødelægger bolden.
Der er en af jer der nævner Ashley Cole. Nu synes jeg du skal tænke over det. Det er hans arbejde han står med her. Forestil dig at du havde en høj stilling i et stort og flot firma, du tjente en god sum penge, og nød egentlig livet som det var. Men så kommer konkurenterne, de tilbyder dig væsentlig mere i løn, for at tiltræde i den samme stilling, bare i deres firma. Ville du sige nej til det? Tjaa, jeg ved da hvad jeg ville svare. Mere løn for at lave det samme - og samtidig have større chancer for at vinde titler og dermed ekstra penge? Jeg ville helt sikkert bede loyaliteten om at rende mig et kæmpe stykke, og straks skrive under på kontrakten, uden at læse detaljerne med småt.
Lige til sidst vil jeg godt slå fast at jeg faktisk ikke er Chelsea-mand, men Liverpool.
- wirenfeldt
Ja. Jeg kunne ikke give dig mere ret i det der Wirenfeldt. Selvom jeg ikke er glade for de svimlende høje summer i fodboldverdenen gør det ikke noget at klubber har penge. F.eks. hvis FCK begynder at tjene knapper kan vi hurtigt få en bedre liga!
wirenfeldt
Gæst
«
Svar #9:
06 Nov 2006, 15:50 »
Fik jeg stoppet debatten med det røvsyge lange indlæg?
[off-topic]Har forresten glemt at rose hamdenrare for hans geniale indlæg om Becks, det er præcis sådan jeg opfatter ham.[/off-topic]
DelPiero
Gæst
«
Svar #10:
08 Nov 2006, 22:12 »
Citat af: wirenfeldt 06 Nov 2006, 15:50
Fik jeg stoppet debatten med det røvsyge lange indlæg?
[off-topic]Har forresten glemt at rose hamdenrare for hans geniale indlæg om Becks, det er præcis sådan jeg opfatter ham.[/off-topic]
Håber jeg ikke Wiren.
Folk plejer normalt at skrige på debatfyldte emner, når de så endelig kommer er der ingen der svarer. -.-
DeBuur
Manager
«
Svar #11:
08 Nov 2006, 22:47 »
Der findes da stadig klubber som ikke drives som et kold og kedeligt Firma... kan da godt være at Chelsea og Man UTd er kedelige eksempler meeen så er der jo stadig Liverpool FC.... men det er jo nok også bare et spørgsmål om tid før en eller anden suspekt forretningsmand overtager Verdens Største Klub.
Men den dag Fans som liverpools m.fl er væk den dag er fodbolden død - imellem tiden må vi leve med disse fodbold købmænd.
YNWA
N17
Manager
«
Svar #12:
09 Nov 2006, 00:29 »
Alle klubber der vil begå sig skal have penge. Du ser ikke mange klubber holde ved, hvis de ikke har råd til at købe de bedste spillere - eller beholde deres egne. Nogen gange popper der jo klubber op, som lige har succes ét år eller to, også de væk igen - hvem sagde Blackburn f.eks!
Jeg er selv Spurs fan - og ja "vi" er én af de rigeste klubber og køber også en del spillere ind. Men klubben beholder engelske spillere som deres rygrad i truppen. Hvormange andre klubber rundt om beholder spillere fra deres
eget
land som rygrad. I England kan man vel tage storbrittanien som et "land".
Spurs har: Robinson, King, Dawson, Lennon, Jenas, Defoe, også Keane. Samt en masse talenter f.eks. Huddlestone og "Davenport"!
Men hvad siger I, skulle man ikke lave, så
alle
hold i f.eks. England skulle have min. 5 spillere fra eget land i startopstillingen? Dette skulle selvfølgelig også gælde i Spanien osv!
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
wirenfeldt
Gæst
«
Svar #13:
09 Nov 2006, 08:15 »
Citat af: John Spurs 09 Nov 2006, 00:29
Alle klubber der vil begå sig skal have penge. Du ser ikke mange klubber holde ved, hvis de ikke har råd til at købe de bedste spillere - eller beholde deres egne. Nogen gange popper der jo klubber op, som lige har succes ét år eller to, også de væk igen - hvem sagde Blackburn f.eks!
Jeg er selv Spurs fan - og ja "vi" er én af de rigeste klubber og køber også en del spillere ind. Men klubben beholder engelske spillere som deres rygrad i truppen. Hvormange andre klubber rundt om beholder spillere fra deres
eget
land som rygrad. I England kan man vel tage storbrittanien som et "land".
Spurs har: Robinson, King, Dawson, Lennon, Jenas, Defoe, også Keane. Samt en masse talenter f.eks. Huddlestone og "Davenport"!
Men hvad siger I, skulle man ikke lave, så
alle
hold i f.eks. England skulle have min. 5 spillere fra eget land i startopstillingen? Dette skulle selvfølgelig også gælde i Spanien osv!
Så så jeg gerne at du lige uddybede dit ord "rygrad" ? For når du siger rygrad til mig, så tænker jeg på spillere der starter inde og er nogle utrolige vigtige brikker? Jeg tænker bare på Chelsea, de har jo Terry og Lampard som jeg vil mene er Chelsea's rygrad, så de har jo også beholdt nogen.. Liverpool har Gerrad, Carragher, Fowler (Dog købt tilbage
).. Det er da meget flot at Spurs beholder spillere, men skal vi tage Michael Owen som eksempel? Han ville selv afsted, selvom Liverpool ville holde ham. Og når de så får et godt tilbud, hvorfor så lade ham blive?..
Men en mand som Keane har nu rejst lidt rundt, så han tæller vel ikke rigtig? Desuden er det da heller ikke så mange år siden at Ledley King skiftede til Spurs?
Citat af: DeBuur 08 Nov 2006, 22:47
Der findes da stadig klubber som ikke drives som et kold og kedeligt Firma... kan da godt være at Chelsea og Man UTd er kedelige eksempler meeen så er der jo stadig Liverpool FC....
men det er jo nok også bare et spørgsmål om tid før en eller anden suspekt forretningsmand overtager Verdens Største Klub.
Men den dag Fans som liverpools m.fl er væk den dag er fodbolden død - imellem tiden må vi leve med disse fodbold købmænd.
Lad os nu se, det er jo en meget lille del af alle de store klubber der er blevet overtaget, og en meget lille del som forretningsmænd er interesseret i.. < Ihvertfald hvad vi ved af..
CaptainKicker
Ynglingespiller
«
Svar #14:
09 Nov 2006, 08:48 »
Citat af: DelPiero 05 Nov 2006, 11:16
Der synes jeg du sætter det ret meget sort på hvidt.
Der er stadig meget charme i fodbold: Lækre finter, dommerfejl, flottemål, peter crouch, dommerfejl osv.
Ja Liverpool er også en charme, men jeg mener bare at fodbold er ikke som det var dengang hvor f.eks Spurs var et superhold!
Men det jeg mente er bare, at det ligesom at tune en volvo fra 1935. Det kan godt være det er en gammel bil, men den har været til stede i lang tid, før de store BMW'er kom. Selvom volvoen ikke kan kører, har den stadig charme, med dens mærkelig design, men hvis man først begynder at smide en masse penge på lædersæder, ny motor, nye vinduer og så får den lige en klat Lilla maling med teksten : "Jeg er sej" og et dødningehovede.
Så mister den charmen.
Det er det samme jeg mener her.
En klub med masser af traditioner får ingen chance for noget, fordi alle andre hold får en klat penge og køber 4 stjernespillere.
Sider:
[
1
]
2
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »