home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 362 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Ugens bruger
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Ugens bruger  (Læst 5311 gange)
Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Ugens bruger
« : 17 Jul 2014, 12:55 »

UGENS BRUGER

Nu hvor FmFreaks (fuldt forståeligt) har valgt at gøre de månedlige awards til kvartalsawards, vil denne tråd prøve at hjælpe brugerne med at få stillet deres tørst efter de elskede awards, hvor vi kårer de dygtigste brugere.

Derfor vil jeg og et par andre brugere starte awards op, hvor der hver uge kåres en Ugens bruger. Det er en meget meget prestigefuld titel, som man gerne vil skilte med at have vundet - dette kan eksempelvis gøres i ens signatur.

Modsat de officielle awards her på siden vil disse awards i højere grad inddrage brugerne i beslutningsprocesse n. Brugerne vil således både kunne nominere andre brugere (med dertilhørende begrundelser) og stemme på ens favorit for den pågældende uge i afstemningen, der bliver sat op i denne tråd.

Så vidt muligt vil der hver fredag blive lagt en afstemning op her i tråden med nominerede til Ugens bruger. Natten til mandag vil afstemningen være afsluttet, og Ugens bruger kan kåres.

Bemærk, at disse ugentlige awards er helt og aldeles uofficielle; FmFreaks-crewet har intet at gøre med disse awards.



Så nu er det bare med at komme i gang med at nominere brugere. Dette kan gøres både her i tråden og i en privat besked til undertegnede, såfremt ens nominering er privat. Gerne med en lille begrundelse for nominering.

I morgen (fredag) vil jeg smide de nominerede op i en afstemning og en lille begrundelse for, hvorfor netop de er nomineret.
« Seneste Redigering: 17 Jul 2014, 13:03 af Vinokourov » Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

JG7
Gæst
 
Sv: Ugens bruger
« Svar #1: 17 Jul 2014, 13:01 »

Jeg vil gerne nominere David Nordentoft
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ugens bruger
« Svar #2: 17 Jul 2014, 13:03 »

Jeg vil gerne nominere Hansen, fordi han har været dejlig stille i denne uge.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ugens bruger
« Svar #3: 17 Jul 2014, 13:03 »

Jeg vil gerne nominere David Nordentoft
Tak for nomineringen! En lille begrundelse?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

JG7
Gæst
 
Sv: Ugens bruger
« Svar #4: 17 Jul 2014, 13:05 »

Tak for nomineringen! En lille begrundelse?

Ej, det gider jeg fandme ikke.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ugens bruger
« Svar #5: 17 Jul 2014, 13:21 »

Vinokourov nu crewet intet har med awardsne at gøre, må de så godt stemme på dem de synes har fortjent den prestigefyldte titel?

Men jeg vil da nominerer Vinokourov for at få denne award til at begynde.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ugens bruger
« Svar #6: 17 Jul 2014, 14:13 »

Vinokourov nu crewet intet har med awardsne at gøre, må de så godt stemme på dem de synes har fortjent den prestigefyldte titel?
Det må de i hvert fald. Og selvom det hedder Ugens bruger, kan crewmedlemmer ligeledes nomineres.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Ugens bruger
« Svar #7: 17 Jul 2014, 14:43 »

Kan man vinde, selvom man bor i mors kælder?
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ugens bruger
« Svar #8: 17 Jul 2014, 15:58 »

Jeg vil gerne nominerer Vinokourov for at oprette denne tråd.
Logged


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ugens bruger
« Svar #9: 17 Jul 2014, 16:07 »

Jeg vil gerne nominerer BIG Bauke Mollema for at blive bannet, så vi slipper for at høre på ham.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ugens bruger
« Svar #10: 18 Jul 2014, 13:28 »

Denne tråd er af en eller anden grund blevet flyttet fra baren til børnehaven. Det finder jeg en anelse mærkeligt. Såfremt børnehaven bliver denne tråds permanente placering, ser jeg ingen grund til at starte disse awards.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ugens bruger
« Svar #11: 18 Jul 2014, 16:08 »

Det ville egentlig være synd. Indrømmet, man skulle nok væk fra useriøse nomineringer og alt det gøgleri der ofte følger i kølvandet på de her tråde, men synes faktisk det var en god ide Smiley

Brugere der nominerer og vælger brugere hver uge. Synes kvartals-awards er lige sjældent nok, selvom aktiviteten på siden er dalet. Men hvis man faktisk gjorde noget seriøst ud af den her tråd og brugerne ville tage den til sig i almindelighed, så ville jeg da klart sige go for it! Kan rigtig godt lide konceptet bag Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ugens bruger
« Svar #12: 20 Jul 2014, 02:02 »

Nemlig, Pluto. Men crewet mener åbenbart, at initiativet kun er børnehaven værdig...
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Ugens bruger
« Svar #13: 20 Jul 2014, 12:07 »

I og for sig, så syntes jeg at ideen bag dette er ganske fint. Dog kan jeg sagtens følge crewet begrundelse med at flytte tråden, når man ser på seriøsiteten af tråden indtil videre..

Det første indlæg virker meget seriøst og jeg tror da også at man mener det forholdsvis meget seriøst. Problemet er blot at mange brugere ligger på et væsentlig lavere niveau, hvilket allerede kan ses på de indlæg der er skrevet...

Ideen er ganske fin, men mener man det seriøst så skal I der står bag, være skarpe på at slå ned på de brugere som ser dette som et nyt sted at pjatte rundt med interne drillerier..
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ugens bruger
« Svar #14: 20 Jul 2014, 17:24 »

Tror lidt det bunder ud i at sidens trolls lige gav deres besyv med, og dermed sænkede niveauet i tråden drastisk.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010