home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  1 Bruger, 582 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Ingen Tifo i Parken søndag ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Ingen Tifo i Parken søndag ?  (Læst 16079 gange)
wirenfeldt
Gæst

Sv: Ingen Tifo i Parken søndag ?
« Svar #60: 03 Nov 2006, 16:14 »

Boder:
2 timer uden mad? - wow, man kan jo selv tage noget med.
Tjaa, så vil FCK-bestyrelsen jo bare forbyde dette til næste New Firm i Parken, da det muligvis kan anvendes som kasteskyts osv..
Boderne lukkes, fordi de blev smadret sidst, så ingen Brøndby-tilhængere, end ikke Hermann på 67 og hans syvårige barnebarn kan få en kop kakao. Det er sgu da for åndsvagt. Så må de i stedet få nogle af Brøndbys folk til at stå i boderne. Det ville formentlig fjerne det ene problem.
Du tror ikke at de blå-gule fans vil tænke "Haha hvor er de dumme, vi snyder dem da bare.." ..

wirenfeldt
Gæst

« Svar #61: 03 Nov 2006, 16:14 »

Vi bliver aldrig enige så hvorfor bruge tid på det !
Det er det der er det sjove ved en debat! OG YES! Endelig er der kommet kan i en god debat.. Smiley

United-styrer
Gæst

« Svar #62: 03 Nov 2006, 16:18 »

Du tror ikke at de blå-gule fans vil tænke "Haha hvor er de dumme, vi snyder dem da bare.." ..

Forstår ikke, hvad du mener her?

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #63: 03 Nov 2006, 16:18 »

Tjaa, så vil FCK-bestyrelsen jo bare forbyde dette til næste New Firm i Parken, da det muligvis kan anvendes som kasteskyts osv..

Nu kom der et konkret svar til mig, så venlig er man at svare.

Jeg håber ikke, at det var alt for seriøst fra din side, da det jo bare er en tilsvining af F*CK-bestyrelsen.

Mht. kasteskyts, så er jeg overbevist om, at dem som ønsker at lave ballade, nok skal få det gjort, hvad enten de har 2-pindsflag, gamle pølser, eller stole at kaste med,

LosCules
Gæst

« Svar #64: 03 Nov 2006, 16:27 »

For der er ikke nogle af jer andre der har provokerende adfær??

Nårh? nej, kan godt se hvad du mener.

Lol.. Tror squ at ødelagte sæder er lidt mere alvorlige end provokerende adfærd. Rullende Øjne

wirenfeldt
Gæst

« Svar #65: 03 Nov 2006, 16:34 »

Forstår ikke, hvad du mener her?
Jo, hvis Brøndby-fans blev sat i FCK's boder, for at tjene lidt skillinger til deres hadeklub nummer 1, tror du så ikke at Brøndby ville skide dem et stykke, også råbe "FRI FADØL OG PØLSER" .. Eller lignende.. ? Tror skam ikke at det ville være en fin løsning at smide folk med så stort et had til FCK ind i deres boder..

@ Hafiz , det var ment med et smil på læben. Desuden hader jeg ikke FCK's bestyrelse, er fuldstændig neutral i den her debat.. Smiley Jeg vil faktisk gå så langt og sige at  jeg har kæmpe respekt for hvad bestyrelsen har udrettet!

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #66: 03 Nov 2006, 16:46 »

Nå, nu vil jeg lige være lige så barnlig som ps&e's ledelse. Læs mit indlæg i nedenstående link. Og JA, jeg mener helt seriøst at vi skal lægge en ordentlig dej på d-tribunen. Der er ikke anvendt ironi i indlægget, og jeg håber at alle Brøndbyfans her på siden, vil følge eksemplet, og give det videre til andre.

http://allehaderos.dk/forum/viewtopic.php?t=4794&start=30

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #67: 03 Nov 2006, 16:48 »

Nå, nu vil jeg lige være lige så barnlig som ps&e's ledelse. Læs mit indlæg i nedenstående link. Og JA, jeg mener helt seriøst at vi skal lægge en ordentlig dej på d-tribunen. Der er ikke anvendt ironi i indlægget, og jeg håber at alle Brøndbyfans her på siden, vil følge eksemplet, og give det videre til andre.

Jeg har fulgt tråden derinde det meste af dagen med stor fornøjelse, og håber virkelig at nogle af ideerne bliver realiseret.
« Seneste Redigering: 03 Nov 2006, 16:58 af Ramos 4 » Logged

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #68: 03 Nov 2006, 16:55 »

Jeg håber da på at i på en eller anden måde gør oprør mod det, men hvis man skal blive hørt handler det altså om ikke at lave noget dumt, som forslået i den ovenstående tråd. Hvis nu for helvede i er almindelige fans og ikke bare er ballademagere, for at storme ind med romerlys og placere afføring på tribunen er altså ikke noget der giver respekt fra nogen sider.

Jeg håber virkelig for dig at der er anvendt ironi i dit indlæg, selvom du skriver det ikke er et gram ironi i dit indlæg.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

wirenfeldt
Gæst

« Svar #69: 03 Nov 2006, 16:57 »

Fuldstændig enig med Hcan! Et oprør er på sin plads, men hvad hjælper det at gøre det endnu værre på denne måde?

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #70: 03 Nov 2006, 17:00 »

Der er helt seriøst overhovedet ikke anvendt ironi. Jeg mener at det kunne være så fedt at se en hel tribune skide, og at ps&e helt ærligt fortjener det. Brøndbyfans ville blive berygtede i hele verden! Opstemt

absalonsen
Gæst

« Svar #71: 03 Nov 2006, 17:04 »

Kan godt lide den med italienske tilstande! Var selv inde og se Inter - Livorno sidste år. Der var et stort afsnit, som var helt tomt. Efter 15 minutter, væltede det ind med tilhængere, og i løbet af 30 sekunder var afsnittet fuldt! de sang, viftede med flag, der var bannere overat, det var for fedt!

Men nok om italienske tilstande. Ville være for fedt hvis BIF fans gjorde det!

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #72: 03 Nov 2006, 17:05 »

Der er helt seriøst overhovedet ikke anvendt ironi. Jeg mener at det kunne være så fedt at se en hel tribune skide, og at ps&e helt ærligt fortjener det. Brøndbyfans ville blive berygtede i hele verden! Opstemt

Hvad ville I dog nogensinde få ud af det?? Nu spørg jeg bare

F.C.K.
Gæst

« Svar #73: 03 Nov 2006, 17:11 »

Er den side ikk noget fra en hooliganside Huh

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #74: 03 Nov 2006, 17:14 »

Der er ikke meget hooligan over AHO Smiley jeg har selv en bruger derinde, og kan fortælle at debatten for det meste holdes i et rigtigt godt og sobert niveau. Der er ikke flere hooligans derinde end på alle andre fodbold-fansider.
Men back to topic.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010