home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:37:57 susankeaton Træningsbanen Taktikker FM24
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23580
  1 Bruger, 658 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Ingen Tifo i Parken søndag ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Ingen Tifo i Parken søndag ?  (Læst 15983 gange)
mini90
Landsholdsspiller

Sv: Ingen Tifo i Parken søndag ?
« Svar #90: 04 Nov 2006, 18:05 »

Har overvejet om vi må have trommen med ind?? Skuffet

hehe.. Nej for fanden? folk kan jo kravle ned i den hvis der sker balade og dermed gemme sig ?

Zone 43
Manager

« Svar #91: 04 Nov 2006, 18:21 »

hehe.. Nej for fanden? folk kan jo kravle ned i den hvis der sker balade og dermed gemme sig ?

Go' spas.. Grin

Burde dette emne ikke ligge inde under 'Fodbold'? Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #92: 04 Nov 2006, 18:23 »

Go' spas.. Grin

Burde dette emne ikke ligge inde under 'Fodbold'? Rullende Øjne

Jo burde den nok..

MY BAD ! crazy

mzarp
Lilleputspiller
*

« Svar #93: 04 Nov 2006, 19:37 »

Var fanden er det noget lort at lave!!!!
Hvad fanden kan tifoerne gøre der kan opildne til slåskamp?! det hele kommer an på hvordan kampen foregår!

Desler
Reserveholdsspiller

« Svar #94: 04 Nov 2006, 20:29 »

Altså jeg forstår udemærket begge parter i denne situation.. Er selv FCK´er, men ændrer dog ikke min indgangsvinkel. Det er skide ærgerligt at tifo-gruppen bliver nægtet adgang til morgendagens kamp. For det er sådan noget som det, der gør at FCK-BIF er over alle kampe i sas-liga, ligemget hvordan formen for holdene er. Og det er skide ærgerligt at mindretallet skal ødelægge det for flertallet, men giv mig anderledes løsning på det.. så tror jeg Nobels Fredspris ligger i dine arme næste år.

Sagen er bare at FCK sidste gang fik smadret sæder for rigtig mange penge, og initiativet er at fjerne tifo osv, for at optimere sikkerheden. Respektablet synes jeg, da jeg tror det også får de fredsfyldte brøndby fans til at stå sammen imod hooligansene i BIF, og det forventer jeg faktisk også.

N17
Manager

« Svar #95: 05 Nov 2006, 12:16 »

Der kan jo også kastes med tromme, eller trommestikkerne Opstemt crazy

Sagen er bare at FCK sidste gang fik smadret sæder for rigtig mange penge, og initiativet er at fjerne tifo osv, for at optimere sikkerheden. Respektablet synes jeg, da jeg tror det også får de fredsfyldte brøndby fans til at stå sammen imod hooligansene i BIF, og det forventer jeg faktisk også.

Nej det ikke acceptabelt overhovedet. Sæderne sidste gang blev ikke smadret under tifoen, men efter udvisningen og til sidst i kampen. Så det er bare en dårlig undskyldning. Personligt skal jeg heller ikke nyde noget af, at udpege de tosser der smadre sæderne, da jeg tidligere har været ved at få et par på kassen fordi jeg sagde noget til de idioter. Så må kontrollørene sku tage sig lidt sammen i stedet for at stå og krydre røv.

Desuden er det jo for latterligt, at de påstår der ikke vil stå nogen i boderne. Jeg kender da personligt flere, der gerne ville stå der, men er blevet det forbudt fra toppen i FCK. Dem jeg kender der har stået der, har hygget sig godt med fansene under kampen, så det er bare en dårlig undskyldning.

Men uanset hvad, så det værst for dem selv. For tror virkelig at FCK bliver sunget ud af Parken nu, når der bliver AMOK STEMNNING BLANDT BRØNDBY FANS - ITALIANO STYLE Djævel

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

CaptainKicker
Ynglingespiller

« Svar #96: 05 Nov 2006, 12:34 »

Jeg glæder mig virkelig til at se Brøndby's fans.
Uanset om FCK sætter noget lyddæmpende til eller hvad ved jeg, så tror jeg at BIF fans'ne vil synge på livet løs.

Glæder mig til at se en god kamp forhåbentligt UDEN ballade blandt FCK og BIF fans

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #97: 05 Nov 2006, 12:38 »

Så er maden da sikret:

Brøndby Support giver pizza foran Parken

Da FCK og Parken Sport & Entertainment ikke har set sig i stand til at åbne boderne på Coca-Cola Tribunen, har Brøndby Support for en yderst fornuftig pris bestilt 360 pizzaer hos Domino's Pizza. Pizzaerne uddeles gratis til alle Brøndbyfans bag Coca-Cola Tribunen, og første levering finder sted mellem 16.00 og 16.30 før aftenens kamp. Så hvis du skal have stillet sulten før kampen, så mød op bag Coca-Cola Tribunen og nyd godt af tilbuddet fra Brøndby Support.

-KNM-
Manager

« Svar #98: 05 Nov 2006, 13:43 »

Jeg må indrømme, at jeg synes FC har skudt sig selv i foden. I dag bliver vi vidner til det mest voldelige Derby nogensinde i dansk fodbold.
Jeg tror ikke der er EN fc fan der er sikret. Måske gamle, kvinder og børn, men mænd fra 18- 50 kan sagtens risikere at få tæsk. Hvis jeg var FC fan ville jeg ikke turde tage derind, og det siger en del, da jeg har en fornemmelse af de uskrevne regler inden for undergrundsmiljøet. Folk vil drikke sig hamrende stive inden kampen for at kompensere.

Jeg tror at hele Parken bliver smadret. Vi kommer til at se noget vi aldrig har set før.

N17
Manager

« Svar #99: 05 Nov 2006, 13:50 »

Det kunne ske, men tror/håber det ikke!

Men tror tilgengæld at Brøndby fans vil synge højere end nogensinde, der vil blive brugt halstørklæder, romerlys og røgbomber mere end nogensinde.

Men vol, det tror jeg dog ikke!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

-KNM-
Manager

« Svar #100: 05 Nov 2006, 14:09 »

Det er jeg ret overbevist om, selvfølgelig afhængigt af resultatet. Hvis det går dårligt tror jeg endda at vi kan se den første rigtige pitch invasion.

Jeg tror at der vil opstå vold i dag. Dog ikke sikker på hvor slemt det bliver. Det kommer helt an på stemningen og kampens udfald.

-KNM-
Manager

« Svar #101: 05 Nov 2006, 14:13 »

Emnet bliver behandlet i Totalfodbold lige nu

N17
Manager

« Svar #102: 05 Nov 2006, 14:14 »

ok hva siger de

TOTTENHAM HOTSPUR FC

-KNM-
Manager

« Svar #103: 05 Nov 2006, 14:19 »

De diskuterer hvorvidt det er en provokation. De diskuterer med Dan Hammer (kommerciel direktør i FCK). Han mener ikke at man kan dokumentere for medarbejdernes sikkerhed. Jais Tindborg bekræfter at BIFSUP. uddeler pizza og at der er tale om at dagens TIFO bliver at moone nedre C.

Per Friman er (som alle andre fornuftige mennesker) enige med mig. Grin Han mener at det kan opfattes som en provokation og derfor kan udløse det modsatte end hensigten er.

absalonsen
Gæst

« Svar #104: 05 Nov 2006, 14:38 »

De diskuterer hvorvidt det er en provokation. De diskuterer med Dan Hammer (kommerciel direktør i FCK). Han mener ikke at man kan dokumentere for medarbejdernes sikkerhed. Jais Tindborg bekræfter at BIFSUP. uddeler pizza og at der er tale om at dagens TIFO bliver at moone nedre C.

Per Friman er (som alle andre fornuftige mennesker) enige med mig. Grin Han mener at det kan opfattes som en provokation og derfor kan udløse det modsatte end hensigten er.

Jais bekræftede ikke, at "tifoen" ville være, at vise sin "bare", men blot at det var et rygte.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010