home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 380 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Akademiet - Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Akademiet - Challenge  (Læst 41371 gange)
hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #30: 21 Sep 2014, 19:18 »

Må man bruge lfc marshalls update der gør at man "teknisk set" spiller i sæson 14/15.. er nemlig startet med barca med nye handler og transferforbud ..
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #31: 21 Sep 2014, 19:26 »

Nej vi spiller kun med officielle patch
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #32: 25 Sep 2014, 20:00 »

Så nu er jeg dælme også med!  Thumbs Up

En skam jeg har købt udenlandske spiller før i tiden med mit Frankfurt save. Har ellers MANGE akademi spiller efterhånden Smiley
« Seneste Redigering: 25 Sep 2014, 20:06 af L.Wee » Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #33: 27 Sep 2014, 08:34 »

Så nu er jeg dælme også med!  Thumbs Up

En skam jeg har købt udenlandske spiller før i tiden med mit Frankfurt save. Har ellers MANGE akademi spiller efterhånden Smiley

Fedt...

Men der er ikke længe til FM15 lander, så mn du når det? Med mindre du selvfølgelig ikke skal spille FM15 Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #34: 29 Sep 2014, 11:03 »

Åh nu må vi se, går efter det med hård hånd.
Har solgt min bedste angriber allerede for at få plads til Østrigske spiller Opstemt

Men er det ikke også først i november det kommer?
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #35: 29 Sep 2014, 23:33 »

Jeg er startet med RB Salzburg, har siden FM 12 haft en svaghed for det østrigske hold First Vienna FC, men valgt at starte denne challenge med RB Salzburg.

Her er en lille update på de første 6-7 måneder.
Har solgt godt ud af de udenlandske spiller og fået en rimelig go' sum for dem. Og har så hentet tidligere akademi spillere samt unge spillere ind for en slik Smiley
Desuden har jeg aldrig oplevet at ens spiller har været så eftertragtet, får tilbud konstant...

Dog ser det ud til at det vil blive svært at holde på det helt store talent, som alle storklubber er efter Smiley
Valentino Lazaro er kun 525k€ værd.


« Seneste Redigering: 29 Sep 2014, 23:37 af L.Wee » Logged

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #36: 01 Okt 2014, 14:37 »

Må spillere man køber fra sine samarbejdsklubber gerne være spillere som ikke bliver egen avl, eller skal spillere fra samarbejdsklubber også være yngre end 18 så de bliver egen avl efter  år ?
Logged


L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #37: 01 Okt 2014, 19:06 »

Gælder ham her som udviklet i klubben?
Han er vel ikke akademi  spiller når han er hentet?

Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #38: 01 Okt 2014, 22:44 »

Må spillere man køber fra sine samarbejdsklubber gerne være spillere som ikke bliver egen avl, eller skal spillere fra samarbejdsklubber også være yngre end 18 så de bliver egen avl efter  år ?

Alle skal ende som egen avl
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #39: 02 Okt 2014, 18:16 »

Endnu et spørgsmål fra mig Peace

hvis man går ind i spiller søgning og vælger 'egen avl status' og så vælger 'udviklet i klubben' er det så spillere som jeg må købe og som tæller som tidligere akadami spillere ?
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #40: 02 Okt 2014, 19:22 »

Endnu et spørgsmål fra mig Peace

hvis man går ind i spiller søgning og vælger 'egen avl status' og så vælger 'udviklet i klubben' er det så spillere som jeg må købe og som tæller som tidligere akadami spillere ?

Ja så er det egen avl men ikke sikkert at de er fra dit eget akademi..

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #41: 03 Okt 2014, 15:48 »

Ved ikke lige hvad der er sket med mine billeder fra gratisupload, hvor uploader i billeder?

Men hvordan vurderes ham her?

Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #42: 07 Okt 2014, 17:20 »

Nevermind, han ville have 26k€ i ugen!  crazy

Det er dælme en hård challenge, plejer at holde på mine spiller i hele spillet. Så det er hårdt at skulle sælge sine bedste spiller fordi de ikke er østriger!  Græder Grin
Logged

Tyskeren
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #43: 13 Okt 2014, 22:09 »

Til at starte med lige en omgang ros til Wester for at have smidt challengen op!

Jeg har valgt at starte paa denne challenge som mit sidste spil i FM14!!! Efter nogle halvforkölede forsög med Dortmund (som föltes lidt for nemt) samt Hoffenheim (hvor jeg fik mesterklö) kiggede jeg mod Holland. Först var tanken at tage Ajax, men da jeg flippede de forskellige hold igennem faldt min opmärksomhed paa Feyenoord.

Jeg endte med at välge Feyenoord til denne challenge af flere grunde:
1. De har fra start en del spändende, unge spillere med godt potentiale, samt at en god portion af holdet fra start er home-grown, saa man paa en realistisk maade kan arbejde sig hen imod et fuldt hold med home-grown, istedet for at smide 80% af holdet paa porten
2. Spillermaterialet passer rigtig godt til 4-2-3-1, som er min foretrukne FM14 formation
3. Ökonomien er temmelig elendig, saa det passer fint ind i historien om at fokusere paa egne talenter

Jeg er naaet et godt stykke ind i 3. säson, men vil starte med at berette lidt fra förste säson.

Den förste säson blev det grundet den meget stramme ökonomi kun til en enkelt transfer - Frederik Holst blev hentet til klubben, da der seriöst mangler back-up paa midten, hvis man vil spille med 2 centrale midtbanespillere. Paa höjrefjlöjen var der derimod tre spillere, og jeg valgte at skille med af med Wesley Verhoek, som var löntungest og dermed give plads i truppen til Gerson Pisas, et ungt talent paa bare 17 aar.



Säsonen igennem prövede jeg at väre paapasselig med at smide for mange unge ind paa holdet med det samme, men prövede at läne mig op af en stamme af "erfarne" spillere. Naar jeg skriver "erfarne" hänger det sammen med at bärende kräfter som eksempelvis Bruno Martins Indi eller Jordy Clasie er i starten af 20'erne. Grunden til denne tilbageholdenhed hänger sammen med at jeg ikke tror paa en revolution. Konceptet skal köres ind over tid, eller er det ikke "sustainable". Lidt ligesom i virkeligheden, hvir mange ikke Bröndby-fans i sidste säson ikke forstod at man ikke stillede med et rent U19 hold, naar nu strategien var "egne talenter". Egne talenter er godt, men uden en moden stamme til at give det hele retning falder korthuset sammen og talenterne gaar i staa!

Strategien endte med at give pote og sende det förste mesterskab til De Kuip siden säsonen 98/99 hvor holdet var under ledelse af Leo Beenhakker og havde Jon Dahl Tomasson som topscorer med 16 maal:



Som nedenstaaende billeder viser blev der brugt bredt af truppen - der er dog stadig lang vej til at naa maalet om rent home-grown:





Blandt de unge spillere der fik chancen, skilte isär 4 styk sig ud. Tonny Trindade de Vilhena og Jean-Paul Boetius var stamspillere i hele säsonen som henholdsvis AM of AML inside forward. JPB blev endda nummer 2 paa den interne topscorerliste med 11 maal.





Udover de to faste startere blev ogsaa Terence Kongolo og Frederik Holst indspillet paa holdet. Ikke som faste i start-11, men begge fik dog en del kampe alligevel.





Maalet for säson 2 er tildels at öge antallet af home-grown spillere - isär gennem indköb af äldre akademispillere, der igennem klubbens ögede succes har interesse i at komme tilbage (Truppens gennemsnitsalder er fortsat meget lav og jeg vil gerne have äldre spillere ind, der kan coache de unge). Derudover skal de fire ovennävnte spilles endnu mere ind i bärende roller og muligvis skal der implementeres 1-2 nye unge spillere omkring stammen paa holdet.
« Seneste Redigering: 13 Okt 2014, 22:16 af Tyskeren » Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #44: 14 Okt 2014, 17:33 »

Øv var sikker på jeg var kommet af med alle ikke egen spillere, så må man vente endnu en sæson  Sur Ubeslutsom
Han nåede at spille 1-2 kampe i ligaen, satens  ticked off

Men lækkert at man kan vinde sådan en kamp, kun med egne spillere
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010