home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 759 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Lazio > Man City > Juventus > Valencia
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken af de blogs jeg har skrevet har du syntes bedst om?
PSG -> Arsenal -> Schalke -> Espanyol -> Milan -> OPGAVEN FULDFØRT!
- 17 (56,7%)
Schau, Schalke og tyskerne
- 2 (6,7%)
Tottenham > St. Etienne > Inter
- 0 (0%)
Europa rundt
- 7 (23,3%)
Lazio > Man City > Juventus > Valencia
- 4 (13,3%)
En anden...
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 30

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Lazio > Man City > Juventus > Valencia  (Læst 21786 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lazio > Man City
« Svar #75: 10 Nov 2006, 10:53 »

Det bliver jo bedre og bedre Opstemt

Måske du skulle blive træner IRL Grin
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Niko
Gæst
 
Sv: Lazio > Man City
« Svar #76: 10 Nov 2006, 10:58 »

Tak for updaten , jeq har ventet spændt Opstemt
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lazio > Man City
« Svar #77: 10 Nov 2006, 12:10 »

Jeg synes det er nogle rigtig syge resultater at opnå i FM 2007, tillykke med det  Thumbs Up

Bloggen er dog lidt "hurtig", synes jeg, så der er kun givet 3 stjerner fra mig.

Tag et år mere i City og vind Champions League, så kan du altid skifte job
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lazio > Man City
« Svar #78: 10 Nov 2006, 12:18 »

[size=13pt]Holdet

Spillere med rød prik forventes at starte på banen:




Der er godt nok ikke mange briter tilbage på dit hold  Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lazio > Man City
« Svar #79: 10 Nov 2006, 15:21 »

Kanon flot at vinde mesterskabet  Thumbs Up Det er jo næsten lige så godt som min præstation med dem i 06.

Kunne man få et SS af Giles Barnes? Jeg har nemlig længe haft ham på min shortlist.
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Lazio > Man City
« Svar #80: 10 Nov 2006, 16:01 »

Jeg synes det er nogle rigtig syge resultater at opnå i FM 2007, tillykke med det  Thumbs Up

Bloggen er dog lidt "hurtig", synes jeg, så der er kun givet 3 stjerner fra mig.

Tag et år mere i City og vind Champions League, så kan du altid skifte job

Ja. Det har jeg også givet udtryk for at sådan bliver det desværre nødt til at være. Har ikke tid nok til en mere fyldig udgave. Det kan jo være det ændrer sig engang.

Jeg bliver i City.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Lazio > Man City
« Svar #81: 10 Nov 2006, 16:04 »

Kanon flot at vinde mesterskabet  Thumbs Up Det er jo næsten lige så godt som min præstation med dem i 06.

Kunne man få et SS af Giles Barnes? Jeg har nemlig længe haft ham på min shortlist.

Here you go
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Lazio > Man City
« Svar #82: 10 Nov 2006, 19:10 »

August 2012

4-1 Arsenal (Charity Shield)
1-0 Wigan
2-0 Burnley
2-0 Derby

City fik en optimal start på sæsonen med 4 sejre i 4 kampe. At slå Arsenal med hele 4-1 var en imponerende præstation, mens holdet endnu ikke har lukket mål ind i ligaen, hvor man dog også har mødt 3 hold, der ikke er blandt de helt store.



September 2012

0-1 Queens Park Rangers
2-2 Celtic (CL gruppespil)
2-1 Arsenal
1-0 Liverpool
1-1 Zaragoza (CL gruppespil)
1-1 Portsmouth


Måneden startede skidt for City, der led sæsonens første nederlag - 0-1 mod QPR. Efterfølgende spillede man lidt skuffende uafgjort med Celtic, men så blev der rettet op på det ved først at slå Arsenal og derefter Liverpool. Alt i alt var det en noget blandet måned, hvor spillet vekslede mellem det fantastiske og det lettere pinlige. Kun at vinde 2 ud af 6 kampe er ikke helt godt nok.



Oktober 2012

3-1 Roma (CL gruppespil)
2-1 Charlton
4-0 West Bromwich
0-1 Reading
1-2 Roma (CL gruppespil)


Oktober startede perfekt med sejre over Roma, Charlton og West Brom, men så gik gassen ud og Manchester City led to svidende nederlag. Først til Reading, der sendte holdet udenfor top 3 i ligaen og så til Roma, der sendte holdet udenfor kval pladserne i CL gruppen. Det fungerede ikke optimalt og det kunne alle og enhver se.



November 2012

2-1 Blackburn
2-1 Arsenal (Carling Cup 4. runde)
4-1 Chelsea
3-1 Celtic (CL gruppespil)
1-0 Everton

Dette var en helt igennem fantastisk måned for de lyseblå, der bare hentede sejr efter sejr. Arsenal, Chelsea og Celtic røg alle på listen over besejrede hold til fansenes store glæde. Med en måned, der rummede 5 sejre i 5 kampe har City for alvor meldt sig ind i kampen igen.



December 2012

2-1 Leeds
1-1 Zaragoza
1-0 Cardiff
0-1 Manchester Utd
1-0 Aston Villa
3-4 Liverpool (Carling Cup kvartfinalen)
3-0 Middlesbrough
1-0 Wigan
2-1 Burnley

Måneden startede fint for City, der let slog Leeds. Det blev straks værre, da holdet spillede 1-1 mod Zaragoza i CL. Heldigvis var det uafgjorte resultat nok til en 2. plads i gruppen. Senere blev det offentliggjort at Manchester Citys modstander i ottendedelsfinalen bliver Inter Milan.
Af de følgende 7 kampe blev 5 vundet og de to nederlag holdet led var mod henholdvis Man Utd og Liverpool. Når alt kommer til alt var det en rigtig god måned for Manchester City, der nu er 1 point efter Liverpool i kampen om guldet.

Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

F.C.K.
Gæst
 
Sv: Lazio > Man City
« Svar #83: 10 Nov 2006, 19:24 »

Nice nok Cube.. Har givet din blog: *****
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Lazio > Man City
« Svar #84: 10 Nov 2006, 20:13 »

Synes det er en god måde at sætte det op, men din tidligere var bedre. Men ellers gode resultater Thumbs Up
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Lazio > Man City
« Svar #85: 11 Nov 2006, 14:29 »

Synes det er en god måde at sætte det op, men din tidligere var bedre. Men ellers gode resultater Thumbs Up

Jeg går - som tidligere sagt - ikke så dybt ind i denne blog Smiley Men tak.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Lazio > Man City
« Svar #86: 11 Nov 2006, 17:13 »

Barclays Premiership:
Evigt velspillende Liverpool satte sjældent point til i kampen om mesterskabet. Det gjorde City heller ikke, men alligevel var der for det meste mellem 2 og 5 point op til The Reds.

Med 3 runder igen sikrede Liverpool sig mesterskabet. Manchester City nåede aldrig op på siden af dem. Til det var de simpelthen ikke stabile nok. I næstsidste runde slog de United med 1-0 og så var 2. pladsen sikret.
1. Liverpool, 2. Manchester City, 3. Manchester Utd.

Årets spiller: Giles Barnes, Manchester City
Årets unge spiller: Simen Solberg, Reading
Årets manager: Fatih Terim, Liverpool (Kasper Pyndt Rasmussen nr. 2)
Årets fodboldspiller: Kieran Lee, Tottenham
Årets topscorer: Jermain Defoe, 18 mål
Årets mål: Peter Crouch, West Ham



Champions League:
I Champions League havde City tilspillet sig en plads i ottendedelsfinalen og her hed modstanderen Inter.
Englænderne chokstartede hjemme ved at bringe sig i front på straffe. I 2. halvleg gjorde Samaras det til 2-0, inden både Mvuemba og Ireland nettede. City vandt fantastisk 4-1 hjemme. Indtægterne fra kampen på 30 mio. kr. var ny rekord for Manchester City.

I returkampen på San Siro var det igen City, der kom foran på et straffespark i 1. halvleg. Denne gang formåede Inter dog hurtigt at udligne, men Samaras var effektiv og så stod der 1-2 til City ved pausen.
Italienerne pressede i 2. halvleg og hentede en 3-2 sejr, men det var ikke nok.

City var så heldige at trække Rangers i kvartfinalen og den første kamp på Ibrox i Glasgow blev da også vundet med 1-2, selvom englænderne var nede med 1-0 ved pausen..


I returkampen skulle der ikke gå mere end 14 minutter før City kom foran. Det var Vailatti, der satte bolden i kassen. Trods City-dominans i 1. halvleg formåede Rangers at udligne og der stod 1-1 ved pausen.
5 minutter inde i 2. halvleg var det igen Vailatti, der bragte englænderne i front, men i en ikke imponerende kamp formåede Rangers igen at udligne. Kampen endte 2-2, men Manchester City var videre til semifinalen.

I semifinalen mødte City Real Madrid. På Bernabeu kom madrilenerne godt fra start og førte 3-0 ved pausen. På trods af at kampen egentlig var meget lige vandt spanierne med disse overbevisende cifre og der skulle et mirakel til for at City skulle klare at komme videre.

Returkampen var mindst lige så tæt som den første, men endnu engang var Real Madrid bare skarpest på deres chancer og det resulterede i en 1-2 sejr. Dermed var City ude af kampen om trofæer i denne sæson.



Efter sæsonens afslutning afslørede Pyndt Rasmussen, at han ikke fortsætter i City endnu en sæson. Den ambitiøse manager vil videre. Han fortæller om sin drøm om at blive træner for en spansk storklub.

« Seneste Redigering: 11 Nov 2006, 17:41 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

MeeLo
Gæst
 
Sv: Lazio > Man City > ?
« Svar #87: 11 Nov 2006, 17:36 »

Det er ellers rigtig spændende Cube. Jeg kan egentligt godt lide at du ikke går så meget i dybden, det gør det lidt nemmere at følge med Wink
Det bliver spændende at se, hvor din karriere fortsætter Smiley
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lazio > Man City > ?
« Svar #88: 12 Nov 2006, 14:36 »

fed blog
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Lazio > Man City > ?
« Svar #89: 12 Nov 2006, 21:32 »

Kasper Pyndt Rasmussen er tilbage i trænergerningen. Da den tidligere Lazio og City boss sidste år sagde sit job op havde han nok ikke regnet med at skulle gå et helt år uden arbejde, men det var altså faktum.
Danskeren fik tilbud fra Hertha BSC, Bilbao, Werder Bremen m.fl., men den 32-årige takkede nej til kontrakterne. Han slog endelig til, da han efter et helt år fik et tilbud af Juventus, der var nede i et dybt hul spillemæssigt.
"Oprindeligt ville jeg helst til det spanske, men der dukkede ikke noget op og så var Juventus et oplagt valg."

Fra intet arbejde til overarbejde. Udover Juventus jobbet har Kasper Pyndt Rasmussen også takket ja til at være spansk landstræner: "Jeg fik tilbud fra Italien, England og Spanien og af dem fandt jeg Spanien, der nåede kvartfinalen til VM, mest interessant. Det bliver dejligt at komme i arbejde igen."
Spanien ligger i øjeblikket nr. 6 på verdensranglisten.

Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010