home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 570 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Lazio > Man City > Juventus > Valencia
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken af de blogs jeg har skrevet har du syntes bedst om?
PSG -> Arsenal -> Schalke -> Espanyol -> Milan -> OPGAVEN FULDFØRT!
- 17 (56,7%)
Schau, Schalke og tyskerne
- 2 (6,7%)
Tottenham > St. Etienne > Inter
- 0 (0%)
Europa rundt
- 7 (23,3%)
Lazio > Man City > Juventus > Valencia
- 4 (13,3%)
En anden...
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 30

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Lazio > Man City > Juventus > Valencia  (Læst 21584 gange)
cube
Manager
********

Offline Offline

 
Lazio > Man City > Juventus > Valencia
« : 03 Nov 2006, 10:12 »

De højtflyvende ørne
En fortælling om S.S. Lazio

Frataget 11 point og nu med en ny og uerfaren manager. Fremtidsperspektive rne ser noget vage ud for S.S. Lazio, der netop har ansat danske Kasper Pyndt Rasmussen som manager, da Delio Rossi, der før stod i spidsen for holdet, viste sig at være blandet ind i den store skandale. Hvad skal der dog blive af Aquilotti - de unge ørne?

Den nye manager nægter tydeligvis at hvilke på laurbærene. Alt andet ville dog også være mindre begavet. Økonomien, der lød på over 100 mio. kr. har givet mulighed for at hente flere spillere. Kasper Pyndt har i samarbejde med ledelsen hentet følgende spillere til den traditionsrige klub:

Dagoberto - 13.000.000
Leon Andreasen - 15.000.000
Sherman Cárdenas - fri transfer
Eric Addo - 6.000.000

Fansene har taget særligt godt imod den blot 16 år gamle Sherman Cárdenas som man spår til at blive en stor spiller for klubben. Cárdenas kan med stor sandsynlighed også se frem til en del førseholdsfodbold allerede i denne sæson, da der mangler en decideret kreativ kræft på midtbanen, hvor Christian Ledesma, der også er et nyligt indkøb, tager sig af de defensive, men også spilfordelende pligter.



S.S. Lazio
Truppen 2006


Mm: Líbis Arenas*, Angelo Peruzzi og Tomasso Berni
Bedømmelse: 7/10

FV: Riccardo Bonetto* og Luciano Zauri
FC: Leon Andreasen*, Eric Addo*, Sebastiano Seviglia, Emílson Sanchez Cribari og Guglielmo Stendardo
FH: Massimo Oddo* og Manuel Belleri
Bedømmelse: 7/10

MC: Christian Ledesma*, Gaby Mudingayi, Alberto Quadri og Roberto Baronio, Sherman Cárdenas*
OMV: Pasquale Foggia* og Christian José Manfredini
OMH: Stefano Mauri*
Bedømmelse: 7/10

AC: Goran Pandev*, Dagoberto, Tomasso Rocchi* og Stephen Ayodele Makinwa
Bedømmelse: 8/10

Her må Massimo Oddo, Christian Ledesma og Tomasso Rocchi uden tvivl betegnes som holdets største profiler. Ledesma er om muligt Lazios allervigtigste spiller, da han er spilfordeler og samtidig har et enormt løbepensum på midtbanen. Cárdenas kan få det meget svært, hvis han ikke har ham at støtte sig til.

Venskabskampene er ikke helt forløbet som de skulle for Lazio, da mange er blevet til uafgjorte resultater mod mindre respekterede mandskaber som Sion, Xamax og St. Gallen. Til gengæld har holdet ikke tabt en eneste af de 5 kampe.




S.S. Lazio
D. 1. januar 2007

Januar måneds transfervindue åbner snart og det er gået Lazio over al forventning, da det i ligaen er blevet til 10 sejre, 4 uafgjorte og 3 nederlag. Hvis de ikke havde fået fratrukket 11 point ville de på nuværende tidspunkt nr. 3. Resultaterne ser således ud:

Hvid = sejr
Beige = uafgjort
Grå = nederlag

2-1 Lazio - Chievo
1-1 Siena - Lazio
3-1 Lazio - Fiorentina
1-0 Inter - Lazio
1-5 Torino - Lazio
2-0 Lazio - Cagliari
0-0 Lazio - Udinese
2-3 Reggina - Lazio
0-2 Messina - Lazio
2-0 Roma - Lazio
2-1 Milan - Lazio
1-0 Lazio - Parma
1-1 Empoli - Lazio
2-2 Lazio - Livorno
1-2 Palermo - Lazio
1-0 Lazio - Atalanta
0-4 Ascoli - Lazio

I Coppa Italia røg man ud allerede i kvallen med et samlet nederlag til Siena. Alt i alt har det dog været nogle fantastiske måneder for S.S. Lazio, der allerede har hele 13 point ned til nedrykningspladsern e. Holdet besidder en flot 7. plads i ligaen, der med de 11 fratrukne point oveni hatten kunne have været en 3. plads. Hvis Lazio holder 7. pladsen eller avancerer kan de se frem til europæisk fodbold i næste sæson, da netop 7. pladsen giver adgang til UEFA's Intertoto Cup. Værd at bemærke er det, at Lazio kun har tabt til Roma, Milan og Inter, der alle er tophold.
Serie A's top 10 ser således ud:

1. Inter, 40
2. Roma, 35
3. Milan, 27
4. Ascoli, 27
5. Udinese, 26
6. Sampdoria, 24
7. Lazio, 23
8. Palermo, 23
9. Livorno, 22
10. Chievo, 21
« Seneste Redigering: 14 Nov 2006, 17:45 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ørnen flyver højt
« Svar #1: 03 Nov 2006, 10:20 »

Herligt herligt...  Cube er tilbage. Tror og håber på at det (igen) bliver en super-blog. Det starter i hvert fald godt!
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Ørnen flyver højt
« Svar #2: 03 Nov 2006, 10:27 »

Herligt herligt...  Cube er tilbage. Tror og håber på at det (igen) bliver en super-blog. Det starter i hvert fald godt!

Det håber jeg da også, men bemærk at der ikke bliver lagt helt så stort arbejde i denne blog som i de foregående. Den vil blive lidt mere resultatspræget, men jeg efterstræber da stadig at gøre den så god som muligt Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Ørnen flyver højt
« Svar #3: 03 Nov 2006, 10:32 »

Dejligt med en ny blog fra din side.. Og klub valget er da også meget spændende, så det ser godt ud intil videre..  Thumbs Up
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ørnen flyver højt
« Svar #4: 03 Nov 2006, 10:32 »

Det håber jeg da også, men bemærk at der ikke bliver lagt helt så stort arbejde i denne blog som i de foregående. Den vil blive lidt mere resultatspræget, men jeg efterstræber da stadig at gøre den så god som muligt Smiley

Jamen det lyder stagig godt.
Glæder mig til at følge historien...

 Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Møller
Gæst
 
Sv: Ørnen flyver højt
« Svar #5: 03 Nov 2006, 10:35 »

Super cube Smiley godt arbejde


KUTGW og held og lykke herfra  !!!! endelig er du tilbage
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Ørnen flyver højt
« Svar #6: 03 Nov 2006, 10:36 »

Super cube Smiley godt arbejde


KUTGW og held og lykke herfra  !!!! endelig er du tilbage

Nånå, så lang tid gik der nu heller ikke Wink
Takker.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ørnen flyver højt
« Svar #7: 03 Nov 2006, 11:12 »

ved godt det er lidt OT men: Hvad skete der med Birmingham-bloggen?? crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ørnen flyver højt
« Svar #8: 03 Nov 2006, 11:23 »

ved godt det er lidt OT men: Hvad skete der med Birmingham-bloggen?? crazy

Jeg er ked af det, men bloggen lukker. Jeg har mistet lysten til spille, bl.a. fordi det kniber med det taktiske, og så mister jeg lysten. Nu vil jeg spille lidt mere for sjov i et stykke tid for at finde ud af, hvad der fungerer og hvad der ikke fungerer.

Mvh cube.

Smiley

Men rigtig god start Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ørnen flyver højt
« Svar #9: 03 Nov 2006, 11:41 »

super gode resultater og gode indkøb Cube , fortsæt det gode arbejde
Logged



cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Ørnen flyver højt
« Svar #10: 03 Nov 2006, 16:26 »

S.S. Lazio
En sæson i ørnens tegn

Det er blevet tid til evaluering. Lazio har færdigspillet sæsonen og er sluttet på en placering langt over, hvad medierne forventede af de unge ørne. Medieprognosen lød på en 13. plads. Lad os se på, hvordan det rent faktisk gik de lyseblå.

Januar 2007:
Efter at have pryglet Ascoli med 4-0 tog Lazio imod Catania og endnu engang blev det til sejr. Derefter begyndte spillet at hale en smule og i de følgende 3 kampe blev det ikke til en eneste sejr. Først spillede de uafgjort, 0-0, mod Sampdoria, derefter blev de pryglet af de senere ligavindere fra Inter og til sidst tabte de meget skuffende med 3-0 til Chievo. Alt i alt en måned, hvor det ikke har været rart at være Lazio supporter.

2-0 Catania - Lazio
0-0 Lazio - Sampdoria
1-4 Lazio - Inter
3-0 Chievo - Lazio


Februar 2007:
Der blev ligeledes spillet 4 kampe i februar måned. Denne gang gik det dog noget bedre for Lazio, der først spillede uafgjort mod både Cagliari og Fiorentina, inden de slog Torino og Messina med henholdvis 2-0 og 3-0. En acceptabel måned for manager Kasper Pyndt, der igen kunne se sit hold rykke op i tabellen.

1-1 Fiorentina - Lazio
3-3 Cagliari - Lazio

3-0 Lazio - Torino
2-0 Lazio - Messina

Marts 2007:
Blot 3 kampe skulle spilles i marts måned. Kampe mod Udinese, bundproppen Reggina og topholdet Roma. Ikke en let måned, og det skulle det heller ikke vise sig at blive. Først tabte Lazio 1-4 mod Udinese i en kamp, hvor de sort-hvide let kunne have vundet større, derefter fik man 2-2 mod ligaens bundprop fra Reggina i en meget skuffende kamp, for til sidst at få kæmpeprygl af Roma med 0-4. Alt i alt en ganske forfærdelig måned for den danske manager.

4-1 Udinese - Lazio
2-2 Lazio - Reggina
0-4 Lazio - Roma

April 2007:
Lazio lå på en 10. plads, men håbet blev lysegrønt i april måned, da holdet gik ubesejret igennem de 5 kampe, de spillede. Først overraskede Lazio alt og alle ved at spille 0-0 mod Milan i en kamp, der kunne have være vippet til begge sider. Herefter slog de Empoli og Parma, mens de spillede uafgjort mod Livorno og Palermo.
En meget opløftende måned for holdet, der nu var tilbage i kampen om Europa. Man lå nu på den 7. plads, der kvalificerede til Intertoto Cuppen.

0-0 Lazio - Milan
1-0 Lazio - Empoli
1-1 Livorno - Lazio
0-3 Parma - Lazio
0-0 Lazio - Palermo

Maj 2007:
Det blev bare bedre for S.S. Lazio, der var ubesejret i 5 kampe. Efter 0-0 mod Palermo i sidste kamp slog de Atalanta med 2-1 i en meget tæt kamp, inden det blev til 0-0 mod Catania. 6. pladsen var dog ikke langt væk, men det krævede sejre i de sidste to kampe og det var lige, hvad Lazio fik: Ufattelige 1-5 over Sampdoria og til sidst 2-1 over Ascoli. Det sikrede holdet ligaens 6. plads og kvalifikation til UEFA Cuppen.
Jubelscenerne fra manager Kasper Pyndt tydede på at holdet havde opnået noget stort.

1-2 Atalanta - Lazio
0-0 Lazio - Catania
1-5 Sampdoria - Lazio
2-1 Lazio - Ascoli



Som det ses sluttede S.S. Lazio af med 9 kampe uden nederlag, hvilket klubbens direktør senere har beskrevet som "en fantastisk præstation".
Kasper Pyndt Rasmussen har været en mand af få ord, hvad angår fremtidsplanerne for S.S. Lazio, men eksperter vurderer at holdet kan begå sig i Champions League allerede i næste sæson, da klubbens økonomi ser ganske fremragende ud. Men først et kig på slutstillingen:




Følgende spillere slutter sig til klubben på fri transfer ved 1. juli vinduet: Thomas Hitzlsperger, Marko Babic og Valdo, mens norske Kevin Larsen er hentet for 7 mio. kr.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Ørnen flyver højt
« Svar #11: 03 Nov 2006, 16:35 »

Hvor er det dog uendeligt irriterende at tv-pengene ikke kommer ind på kontoen selvom der står at det er sket.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: Ørnen flyver højt
« Svar #12: 03 Nov 2006, 17:03 »

Nice igen igen cube Smiley
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ørnen flyver højt
« Svar #13: 03 Nov 2006, 17:25 »

Hvor er det dog uendeligt irriterende at tv-pengene ikke kommer ind på kontoen selvom der står at det er sket.

En af grundene til at jeg venter med at spille FM07 til der er udkommet et par patches  Wink
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Ørnen flyver højt
« Svar #14: 03 Nov 2006, 18:01 »

En af grundene til at jeg venter med at spille FM07 til der er udkommet et par patches  Wink

Nu skal du ik' spille smart Grin!! Jeg fortryder ikke at jeg spiller 07!
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010