home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 435 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Lazio > Man City > Juventus > Valencia
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken af de blogs jeg har skrevet har du syntes bedst om?
PSG -> Arsenal -> Schalke -> Espanyol -> Milan -> OPGAVEN FULDFØRT!
- 17 (56,7%)
Schau, Schalke og tyskerne
- 2 (6,7%)
Tottenham > St. Etienne > Inter
- 0 (0%)
Europa rundt
- 7 (23,3%)
Lazio > Man City > Juventus > Valencia
- 4 (13,3%)
En anden...
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 30

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Lazio > Man City > Juventus > Valencia  (Læst 21727 gange)
FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De højtflyvende ørne
« Svar #45: 07 Nov 2006, 15:55 »

flot flot flot.. det kan ikk gøres bedre kapper min veeen Opstemt.. hvad skal du så bruge alle pengene på?? Opstemt
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: De højtflyvende ørne
« Svar #46: 07 Nov 2006, 15:56 »

flot flot flot.. det kan ikk gøres bedre kapper min veeen Opstemt.. hvad skal du så bruge alle pengene på?? Opstemt

Nu er det ikke fordi jeg fik specielt mange penge for at vinde... fik 11 mio. kr.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De højtflyvende ørne
« Svar #47: 07 Nov 2006, 15:58 »

nåh.. surt .. og nederen Peace
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: De højtflyvende ørne
« Svar #48: 07 Nov 2006, 16:14 »

Nu er det ikke fordi jeg fik specielt mange penge for at vinde... fik 11 mio. kr.

11 mio, selvom du havde vundet Serie A? Huh - Måske du skulle overveje at efterspørge nogle flere også måske et ultimatum?  Shockeret

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: De højtflyvende ørne
« Svar #49: 07 Nov 2006, 16:18 »

11 mio, selvom du havde vundet Serie A? Huh - Måske du skulle overveje at efterspørge nogle flere også måske et ultimatum?  Shockeret

Kerm

Det tror jeg næppe nytter noget. Men det går sgu' nok.

EDIT: Jeg fik 11 mio. for min placering i Serie A - det har ikke noget med tv-penge at gøre hvis du troede det.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: De højtflyvende ørne
« Svar #50: 07 Nov 2006, 16:21 »

Det tror jeg næppe nytter noget. Men det går sgu' nok.

EDIT: Jeg fik 11 mio. for min placering i Serie A - det har ikke noget med tv-penge at gøre hvis du troede det.

Hovsa, en lille læsefejl fra mine sidde.. Opstemt - My bad! Opstemt - Men hvor mange penge har du så fået i alt til at købe ind for?

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De højtflyvende ørne
« Svar #51: 07 Nov 2006, 16:56 »

fuck du er god cube. bare bliv ved.... jeg skal lige prøve din taktik... glæder mig til at hører mere til dig og lazio
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: De højtflyvende ørne
« Svar #52: 07 Nov 2006, 17:54 »

Hovsa, en lille læsefejl fra mine sidde.. Opstemt - My bad! Opstemt - Men hvor mange penge har du så fået i alt til at købe ind for?

Kerm

Lidt over 100 mio Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: De højtflyvende ørne
« Svar #53: 07 Nov 2006, 18:11 »

Blandet nyt

Lazio har forstærket truppen i håbet om at kunne forsvare det italienske mesterskab. Der er derfor blevet hentet spillere fra Valencia, Sevilla og Schalke:

César Arzo - fra Sevilla - 60.000.000 kr.
Jaime Gavilán - fra Valencia - fri transfer
Carlos Zambrano - fra Schalke - 12.000.000 kr.

Købet af Arzo er et skridt i den rigtige retning og den dygtige midterforsvarer kan blive en vigtig mand på holdet. Desværre er han - lige efter han ankom - løber ind i en skade, der holder ham ude i 2-3 måneder.
Gavilán er en fantastisk venstre fløj, der hidtil har spillet i Valencia med fin succes. Gavilán kan forventes at få en del kampe i den kommende sæson.
Zambrano er blot 19 år gammel og hentet som en subsitut i forsvaret. Han kan udvikle sig til en meget dygtig spiller.



Lazio har spillet 6 venskabskampe og det er blevet til 4 sejre, 1 uafgjort og 1 nederlag. Resultaterne ser sådan ud:

U 1-1 Lorient
U 1-0 Taranto
U 4-1 Villajoyoso
U 2-0 Cisco Roma
U 3-4 Murcia
U 5-1 Manfredonia



Desværre for Lazio er følgende spillere blevet skadet op til sæsonen:

Líbis Arenas: Ude i op til 7 måneder
César Arzo: Ude i op til 3 måneder
Carlos Zambrano: Ude i op til 1 uge
Kevin Larsen: Ude i op til 2 uger
Markus Rosenberg: Ude i op til 1 uge
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: De højtflyvende ørne
« Svar #54: 07 Nov 2006, 20:43 »

Et "Arrivederci" til Lazio

Sæsonen startede forfærdeligt for mestrene fra Lazio, der ikke formåede at vinde de kampe, der skulle til. Den unge danske manager, Kasper Pyndt Rasmussen, havde før følt sig presset, men nu - som forsvarende mester - var presset større end han kunne bære. Trods en eminent start på Champions League med sejre over Arsenal, HSV og Rosenborg valgte danskeren at trække sig fra posten som Lazio træner.

Allerede en uge efter Pyndts opsigelse meldte der sig en ny mulig arbejdsgiver på banen. Det var John Wardle, siddende formand i Manchester City, der tog kontakt til Pyndt.
I dag blev Kasper Pyndt Rasmussen annonceret som ny træner for Manchester City, der i øjeblikket ligger nr. 15 i Premier League.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

supermehl
Gæst
 
Sv: De højtflyvende ørne
« Svar #55: 07 Nov 2006, 20:46 »

Logged

F.C.K.
Gæst
 
Sv: De højtflyvende ørne
« Svar #56: 07 Nov 2006, 20:51 »

Et "Arrivederci" til Lazio

Sæsonen startede forfærdeligt for mestrene fra Lazio, der ikke formåede at vinde de kampe, der skulle til. Den unge danske manager, Kasper Pyndt Rasmussen, havde før følt sig presset, men nu - som forsvarende mester - var presset større end han kunne bære. Trods en eminent start på Champions League med sejre over Arsenal, HSV og Rosenborg valgte danskeren at trække sig fra posten som Lazio træner.

Allerede en uge efter Pyndts opsigelse meldte der sig en ny mulig arbejdsgiver på banen. Det var John Wardle, siddende formand i Manchester City, der tog kontakt til Pyndt.
I dag blev Kasper Pyndt Rasmussen annonceret som ny træner for Manchester City, der i øjeblikket ligger nr. 15 i Premier League.

Nice det bliver noget af en udfordring ! Shockeret
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lazio > Man City
« Svar #57: 07 Nov 2006, 20:53 »

Spændende. Tillykke med mesterskabet i Lazio forresten.
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: De højtflyvende ørne
« Svar #58: 07 Nov 2006, 20:54 »


Hihi  Wink

Stol ALDRIG på mig Wink
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Lazio > Man City
« Svar #59: 07 Nov 2006, 21:55 »

Pyndts første tid i City

Dette mandskab var, hvad Kasper Pyndt Rasmussen fik til rådighed. Et mandskab med en gennemsnitsalder på omkring de 24 og enkelte profiler i form af 22-årige Micah Richards og 21-årige Daniel Sturridge. Den eneste i Pyndts startopstilling, der har rundet de 30 er franskmanden Sylvain Distin, der er 32 år gammel.
Manchester City anno 2010 ser således ud:

Taktikken valgte Pyndt, som det ses ovenfor, til at være en 4-1-3-2 med en defensiv midtbane og offensive fløje. Om denne taktik skal få succes kan du se nedenfor.




Jagten på toppen

Bestyrelsen og fansenes målsætning er overlevelse i Premier League, men Pyndt vil mere end det. Det første 7 kampe forløb som følger:

Everton - Manchester City
Der skulle en god indsats til at slå Everton, der rådede over profiler som Didier Drogba og James Beattie. Kampen blev en meget lige affære, men i sidste ende kunne City trække det længste strå. 21-årige Daniel Sturridge afgjorde kampen til de lyseblås fordel.
0-1

Manchester City - Charlton
Et middelmådigt hold, der burde være muligt at slå, men Charlton bed fra sig fra start og var 1. halvlegs bedste hold. I 2. halvleg skruede City tempoet op og så kunne Daniel Sturridge ellers nette to gange og sikre 2 sejre på stribe. God start for Pyndt Rasmussen.
2-0

Manchester City - Manchester Utd
Rivalerne tørnede sammen i en kamp, der gjaldt meget for begge hold. United lå nr. 10 i rækken, mens City lå nr. 13. Hjemmeholdet startede bedst og så kunne Salvkovski bringe City i front efter blot 2 minutter til fansenes store begejstring. Resultatet holdt til det 75. minut, hvor Sturridge udbyggede, inden Montolivo reducerede for United.
2-1

Manchester City - Sheffield Utd
Blot 12 minutter gammel og så stod der 2-0 til hjemmeholdet på scoringer af Slavkovski og Richards. Der er set bedre halvlege fra Citys side, men de kunne gå til pause med en 2-0 føring.
City spillede noget bedre i 2. halvleg og kunne score hele 3 mål yderligere.
5-0

Aston Villa - Manchester City
En skuffende 1. halvleg for City sluttede med en 1-0 føring til hjemmeholdet, der havde spillet udemærket. Et frisparksmål i 2. halvleg bragte Villa på 2-0 og så var der lang vej igen for City, der til slut totalt kollapsede.
4-0

Chelsea - Manchester City
En alt alt for stor mundfuld - det var lige, hvad Chelsea var for Manchester City, der måtte indkassere endnu et svidende nederlag - denne gang på 3-0. Målene blev scoret af Arjen Robben og til slut et selvmål af Kasper Schmeichel i City målet.
3-0

Manchester City - Preston
Man må konstatere at der var forskel på holdene i dag. City var egentlig ikke specielt prangende, men udnyttede de muligheder, der opstod. Græske Samaras scorede 3 mål i en kamp, der blev vundet sikkert af Manchester City. Der var dog stadig plads til forbedringer.
3-0

Manchester City er rykket fra 15. pladsen til 10. pladsen.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010