home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  1 Bruger, 585 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rugeklubber
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Rugeklubber  (Læst 4970 gange)
Don AA
Manager

Sv: Rugeklubber
« Svar #15: 02 Nov 2006, 23:12 »

I løbet af 1. sæson har jeg halveret min egenkapital/saldo (fra 140 mio. til 70 mio.). Og har i 2. sæson et underskud på ca. 15 mio. Hvordan kan jeg vende dette? Jeg har ikke planer om flere køb, men prøver derimod at skille mig af med et par spillere.

Hvad kan jeg ellers gøre?
Lave nye kontrakter med dine spillerer mange af dem har en kampbetalings bonus og den bliver jo dyr i lænden ellers er der også en sejrsbonus som du kan prøve at få ned eller helt væk

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

absalonsen
Gæst

« Svar #16: 03 Nov 2006, 20:17 »

Så har jeg lidt respons på de to unge United drenge, som jeg har lejet.

David Jones

Han er en rigtig god midtbanespiller. Han har straks sat sig på den defensive midtbane, hvor han gør det rigtigt godt. Alle angreb næsten går gennem ham. Fra forsvaret, bringer han den længere frem. Alt i alt en spiller jeg er meget glad for, og håber, at han bliver resten af sæson, og jeg måske kan skrive med ham bagefter opholdet. Men det bliver svært, da hans værdi er steget fra 30 mio. til 37 mio.

Dejligt at have ham fuldstændig GRATIS!  Smiley

7(1) kampe, 0 mål, 7.30 i genm. bedømmelse.

Ryan Shawcross

Denne unge midterforsvar, har virkeligt nogle kvaliteter, desværre for vi dem ikke altid, at se. Det er nok også frundentil, at han endnu ikke har slået hveren Per eller Andriy Rusol af, men han ville være en god afløser for Per, som jo er oppe i årene.
Ellers ved jeg ikke hvad jeg skal skrive om den unge waliser, som nok også har et stort talent i sig. Hans værdig er desuden steget fra 10 til 11 mio.

1(4) kampe, 0 mål, 6.40 i genm. bedømmelse.

vesperGT
Manager

« Svar #17: 03 Nov 2006, 20:19 »

Lave nye kontrakter med dine spillerer mange af dem har en kampbetalings bonus og den bliver jo dyr i lænden ellers er der også en sejrsbonus som du kan prøve at få ned eller helt væk

Så gå dog til kiropraktor hvis du har ondt i lænden  Grin

absalonsen
Gæst

« Svar #18: 03 Nov 2006, 20:26 »

Nu spillede jeg lige en kamp. En kamp, hvor begge lejesvenne vidste sig, fra deres bedste side. I hvert fald spillede de begge til et flot 8-tal, og Shawcross blev MoM. Så det er helt fint.  Thumbs Up

alannlfc
Lilleputspiller
*

« Svar #19: 03 Nov 2006, 23:49 »

I mit Brøndby spil fik jeg også pludselig en nyhed om, at Brøndy var blevet rugekasse. Gudskelov ikke for Man Utd. , me nfor Chelsea.

Et helt vildt fedt samarbejde. De betaler pænt med penge for det,, møder gladeligt op til træningskampe og har sendt John Obi Mikel på lån.  Thumbs Up

Jeg har spillet videre i 2 sæson, hvor jeg har fået lov til, at forlænge hans lejekontrakt hvert år.
Samtidig har jeg fået mulighed for, at købe 2 spanske U21 landsholdsspillere i Chelsea, som begge er superklasse. Det var til en ren tilbudspris.

Den eneste ulempe er, at Chelsea i hver transfer vindue forsøger, at få mig til, at overtage deres 3. keeper Hilario. ticked off

donut17
Ynglingespiller

« Svar #20: 04 Nov 2006, 00:15 »

haha hilario er way bedre end ankergreen

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

alannlfc
Lilleputspiller
*

« Svar #21: 04 Nov 2006, 11:09 »

haha hilario er way bedre end ankergreen

Det har du ret i. Ankergreen er også long gone i mit spil. Peter Enckelman er mit første valg, mens en ny dansk spiller Mikkel Andersen er reserve. Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #22: 05 Nov 2006, 14:43 »

Så er der en smule mere respons på de to.

Jones:

Han fortsætter med at gøre det godt. 28(3) kampe og en genm. bedømmelse på 7.16. Han fik desuden scoret sit første mål, og hvilket mål! Et fantastisk langskud, som sikrede mig videre adgang i Uefa Cuppen, målet er sendt ind til "månedens mål."

Ryan Shawcross:

Han er nu blevet skadet i 6-8 måneder, så han når næppe at blive klar til næste sæsonstart. Jeg har opsagt hans lejekontrakt, og han vender tilbage til United.
Da han spillede fik jeg både hans gode og dårlige side, at se. Han spillede godt i nogle kampe, men tabte hovedet i andre. Såledels blev det til to røde kort til den unge forsvarsspiller.

-KNM-
Manager

« Svar #23: 05 Nov 2006, 14:45 »

Ryan Shawcross:

Han er nu blevet skadet i 6-8 måneder, så han når næppe at blive klar til næste sæsonstart. Jeg har opsagt hans lejekontrakt, og han vender tilbage til United.
Da han spillede fik jeg både hans gode og dårlige side, at se. Han spillede godt i nogle kampe, men tabte hovedet i andre. Såledels blev det til to røde kort til den unge forsvarsspiller.

hvem er det det minder mig om??

absalonsen
Gæst

« Svar #24: 05 Nov 2006, 14:46 »

hvem er det det minder mig om??

Mark Howard!!  Opstemt

absalonsen
Gæst

« Svar #25: 07 Nov 2006, 20:07 »

Så er sæsonen forbi. Det blev til en fin 1. plads i ligaen, og David Jones var stærkt medvirkende til den gode sæson-. En spiller, som jeg absulot håber, at kunne få fingrene i, selvom at han er 39 mio. værd.

Smiley

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010