home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 389 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  100 % - #The End
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: 100 % - #The End  (Læst 48837 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #15
« Svar #30: 17 Jun 2014, 21:37 »


#16 – De nye talenter
Så ankom der et nyt kuld talenter og pt. er der fem spændende emner på u18 holdet, som jeg gerne vil præsentere. Den første ankom sidste år og er venstre backen David Griffiths, som jeg tidligere nævnt håber, er klar til at overtage for Evra når hans kontrakt udløber efter næste sæson. Den unge waliser er vurderet til 4 stjerner og med gode stats i determination, så tror jeg klart på ham. Jeg forventer, at leje ham ud i næste sæson, så han kan få et år med førsteholdskampe inden han trækkes op.

Den næste i rækken er også back med til højre side. Hans navn er Andrew Carragher og er ligeledes vurderet til 4 stjerner. Han er kun 15 år og får lige et par sæsoner på u18 holdet, før jeg gør mere ved ham. Hans gode stats i determination gør dog, at jeg vil følge ham tæt, for potentialet og personligheden er til stede. Helt generelt er det nogle ret beslutsomme talenter der ankommer fra akademiet, som i også kan se på de næste tre.

Byron Kaveney er kun 15 år og hans naturlige position er i midterforsvaret. Hans professionelle personlighed og gode stats i determination gør, at jeg tror vi har fat i en spiller til fremtiden. Mine trænere er enige og giver ham 4,5 stjerne. Han vil ligesom Andrew Carragher tilbringe de næste par sæsoner på u18 holdet men de skal følges tæt, for jeg tror vi har fat i noget her.

Neil Elliott er angriber som ligeledes har rigtige gode stats i determination og med en beslutsom personlighed, så er der grobund for noget stort. Elliott er som de andre en rigtig holdspiller med stor arbejdsiver, hvilket passer perfekt ind til den spillestil jeg ønsker. Neil Elliott bliver vurderet til 4,5 stjerne. Jeg håber, at jeg kan træne ham op til at blive en god komplet angriber, for det er den type jeg søger. Han manglede fart bekymre mig en smule.

Jeg har selvfølgelig gemt det bedste til sidst. Et talent der er vurderet til 5 stjerner og endnu bedre, så er han dansk. Navnet er Lars Andersen og som i kan se, så har han også gode stats i teamwork, work rate og determination. Hans personlighed er beslutsom, så alt er til stede for at skabe en vaskeægte dansk superstjerne. Han bliver helt sikkert en del af truppen allerede i den kommende sæson på trods af hans kun 15 år.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #16
« Svar #31: 18 Jun 2014, 10:17 »


#17 – En hård måned

Så ramte jeg en af de måneder i FM, hvor alt kulminere. Den måned hvor programmet er voldsomt tæt og hvor man oven i hatten skal møde alle de store. Jeg syntes, det er påfaldende tit, at dette sker i FM. Altså at man rammer en stime af kampe i ligaen, hvor man skal møde alle topholdene lige i streg.

Nå men sådan en røg jeg altså ind samtidig med der var Champions League kvartfinaler og FA Cup semifinaler. Så der var pres på.

Jeg frygtede selvfølgelig, at jeg ville miste mit forspring i ligaen henover denne stime af kampe. For jeg kunne umuligt stille stærkeste 11er i hver eneste kamp. Flere af mine spillere viste træthedstegn efter en lang sæson og jeg var bange for, at jeg ville løbe ind i skader netop pga. dette.

Så jeg måtte blande kortene og vidste, at jeg umuligt kunne komme igennem uden point tab. Målet var, at holde min 1. plads i ligaen og kommer videre i FA og CHL. Heldigvis havde jeg lidt at give af i Premier League.

Programmet i ligaen lød på Arsenal, Chelsea, Liverpool og Tottenham. Målet var, at opnå 7 point for så ville jeg stadig være foran. Det startede dog skidt, da jeg kun fik 1 point mod Arsenal og efterfølgende tabte til Chelsea på hjemmebane. Så der var pres på før de to udekampe mod Liverpool og Tottenham. Endnu mere pres på blev der, da jeg mistede Wayne Rooney. Han løb ind i en skade der ville holde ham ude resten af sæsonen.

Endnu mere håbløst blev det, da jeg løb ind i tidlige røde kort i begge kampe. Det var sq op af bakke men helt mirakuløst vandt jeg kampen mod Liverpool med 0-1 og fik 1 point med hjem mod Tottenham. Jeg nåede ikke helt mine 7 point men omstændighederne taget i betragtning, så var jeg tilfreds med de 5 point. Hvilket betød, at jeg stadig holdte fast i toppen af ligaen og da jeg samtidig slog Chelsea i CHL og Sheff Utd i FA Cuppen, så kom jeg alligevel fornuftigt i mål.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 100 % - #17
« Svar #32: 18 Jun 2014, 11:25 »

Stærke talenter må man sige. Bliver spændende at følge dem fremadrettet.

Selvom du er på vej mod mesterskabet igen, føler du så, at du bliver nødt til at skulle ud og forstærke truppen?

Ellers keep up the good work!
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #17
« Svar #33: 18 Jun 2014, 14:10 »

Stærke talenter må man sige. Bliver spændende at følge dem fremadrettet.

Selvom du er på vej mod mesterskabet igen, føler du så, at du bliver nødt til at skulle ud og forstærke truppen?

Ellers keep up the good work!

Ja jeg er ret tilfreds med de akademiet levere i denne omgang.

Nu vandt jeg jo ikke mesterskabet sidste sæson, så håber jeg vinder dette. Jeg forventer en enkel forstærkning til den centrale midtbane som bliver en indkøbt stjerne og så skal Lars Andersen helt klart være en del af truppen. Om der sker andet, det ved jeg ikke endnu..

og tak...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #17
« Svar #34: 18 Jun 2014, 16:40 »


#18 – En legende takker af…
Egentlig var Ryan Giggs slet ikke en del af planerne denne sæson, det var ikke meningen, at han skulle spille nogle kampe. Nu var det bare sådan, at jeg havde CHL semifinale kamp mod FC Bayern og 4 dage senere FA Cup finale mod Man City. Derimellem var der også lige en Premier League kamp mod Southampton. Altså 3 kampe på 5 dage. Det var vel og mærket med en hårdt såret trup. Alle spillerne var ramt af træthed og jeg havde flere spillere på skadeslisten deriblandt Rooney og RvP og på midtbanen manglede Cleverley og Powell. Så jeg trak gode gamle Giggs tilbage i truppen sammen med det store danske håb Lars Andersen.

De to fik en hovedrolle i kampen mod Southampton, hvor jeg stillede med et noget amputeret hold. For jeg valgte at stille med stærkest mulig opstilling i kampene mod City og Bayern. Et valg jeg blev rigtig glad for, for jeg vandt FA Cup finalen og spillede mig i CHL finalen hvor Real Madrid venter. Men som sagt så fik Giggs og Andersen en hovedrolle i Southampton kampen.

Ryan Giggs blev MoM da han scorede begge mål i 2-1 sejren. Lars Andersen fik tilkæmpet sig et straffespark og satte også rekord for yngste United spiller nogensinde. Ryan Giggs satte også rekord ved at blive ældste målscorer i Premier Leagues historie. Med sejren over Southampton var mesterskabet så godt som hjemme. Jeg var 4 point foran med kun 2 kampe igen.




I de efterfølgende kampe som begge var på hjemmebane imod henholdsvis Aston Villa og Swansea, så var Giggs en del af truppen. I Villa kampen blev han skiftet ind i pausen, da jeg var foran med 3-0 og mesterskabet var dermed i hus. Af respekt for det store United ikon, så skulle han selvfølgelig have en rolle i mesterskabsfesten.  Og han fik da også sat sit aftryk, da han scorede på straffe og leverede en enkel assist. Jeg vandt kampen med 7-0. En episk måde at lukke og slukke mesterskabskampen på. I Swansea kampen startede legenden inde, så jeg kunne skifte ham ud i slutningen af kampen til stående bifald. Eller det forestiller jeg mig i hvert fald. Kampen blev vundet med 4-0.

Nu var det slut for Ryan Giggs, for han ville ikke blive en del af truppen til CHL finalen. Han fik dog sat sit store aftryk på sæsonen og med sine 2 mål mod Southampton havde han stor andel i, at holdet kunne fastholde grebet og holde moralen højt da det var allermest tilspidset. En værdig måde for legenden at takke farvel på.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #18
« Svar #35: 18 Jun 2014, 19:08 »


#19 – Back to Back
Det var tid til Champions League finale og jeg havde mulighed for, at blive det første hold i historien til at vinde pokalen med de store øre to år i streg. Jeg stod dog foran en svær modstander, nemlig et Real Madrid hold spækket med store stjerner. Blandt andet en offensiv trio bestående af Cristiano Ronaldo, Gareth Bale og Luis Suárez. Og det blev en hæsblæsende finale, som jeg ville have givet min venstre arm for at se irl. For hold da kæft!




Det var den perfekte made, at slutte en fuldstændig fantastisk sæson af. Hele 6 titler blev det til. En sæson der bliver rigtig svær at toppe i fremtiden. Jeg er dog langt fra mæt, for jeg glæder mig til at udvikle nye talenter og glæder mig helt vildt til at se Lars Andersen i sin første sæson i United trøjen.



Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #19
« Svar #36: 19 Jun 2014, 00:42 »


#20 – For 80 mio. £ nye spillere
Jeg startede sæsonen med at kigge efter forstærkninger til min centrale midtbane og jeg havde flere store navne på min ønskeseddel. Navne som Paul Pogba, Arturo Vidal og Javi Martínez men priserne på dem var fuldstændig vanvittige, beløb på over 80 mio. £ som jeg aldrig nogensinde ville slippe. Jeg kunne jo få 3-4 gode spillere til den pris. Og det var præcis hvad jeg valgte i stedet.

Jeg gik ud og brugte 80 mio. £ på følgende 3 spillere: Pierre-Emil Højbjerg, Julian Draxler og Matija Nastasic. Samtidig hentede jeg selvfølgelig Lars Andersen op fra u18 holdet. Disse 4 spillere er de nye ansigter til denne sæson og det betyder selvfølgelig også, at nogen måtte forlade klubben. Jeg valgte at skaffe mig af med Valencia, Fletcher, Smalling og Cleverley.

I undre jer måske over salgene af Fletcher og Cleverley, da de er produkt af eget akademi men Fletcher var ved at være over the hill og Cleverley mange skader var efterhånden et problem. Jeg havde brug for nyt blod på den centrale midtbane og da der ikke var nye talenter klar endnu, så måtte jeg ud og købe, hvoraf Højbjerg var det ene. Så har jeg valgt, at skubbe Rooney en tak tilbage i rollen som holdet midtbane dynamo. På den måde kan jeg få plads til Mata i 10er positionen og give Januzaj en større rolle på kanten i den kommende sæson.


A-kæden                            B-kæden
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #20
« Svar #37: 19 Jun 2014, 09:37 »


#21 – For helvede da også…
Så mistede jeg fuldstændig lysten efter mine indkøb af Pierre-Emil Højbjerg, Julian Draxler og Matija Nastasic. Jeg kom simpelthen for langt væk fra konceptet. Så har jeg lavet om på konceptet. For jeg vil skide gerne forsætte med akademi tanken men tanken om at købe spillere for derefter at sælge dem igen, den ødelægger ligesom min energi til spillet.

Så jeg har valgt at starte helt forfra, så nu er jeg kommet under voldsomt tidspres. Så jeg udvider mine handlemuligheder på transfermarkedet. Jeg har at sætte nogle helt faste transferregler op men stadig med udgangspunkt i egen avl spillere.


•   Akademi spillere

•   Engelske u18 spillere der bliver egen avl

•   Danske u18 spillere der bliver egen avl

•   Tidligere akademi spillere - Ryan Shawcross, Ravel Morrison etc...

•   Tidligere egen avl spillere – Cristiano Ronaldo, Pogba etc…


For at challengen er gennemført skal jeg vinde mesterskabet med en trup med minimum 50 % akademispillere. Da jeg arbejder med et trup på 22 mand, så vil det sige minimum 11 akademispillere. Lykkes den del så vel jeg løbende udvide procentdelen af akademispillere med 10 % og måske på et tidspunkt nå de 100 %. Om jeg når det inden FM15 ankommer, det er jeg voldsomt i tvivl om...
« Seneste Redigering: 19 Jun 2014, 09:39 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Heckmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #21
« Svar #38: 19 Jun 2014, 12:33 »

Ærgeligt du gik død i det første spil. Var en fornøjelse at læse om. Håber at de nye regler er med til at fastholde engagementet...

Lige et taktisk spørgsmål. Hvad gør du med modstanderinstrukti oner inden hver kamp - lader du assistenten stå for det, eller hvordan vurderer du hvad der er godt at lægge vægt på?
« Seneste Redigering: 19 Jun 2014, 14:44 af Heckmann » Logged

"Don't fuck with mediocrity eliminate it"

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #21
« Svar #39: 19 Jun 2014, 15:37 »

Ærgeligt du gik død i det første spil. Var en fornøjelse at læse om. Håber at de nye regler er med til at fastholde engagementet...

Lige et taktisk spørgsmål. Hvad gør du med modstanderinstrukti oner inden hver kamp - lader du assistenten stå for det, eller hvordan vurderer du hvad der er godt at lægge vægt på?

Lader bare assistenten søger for det.. Det er rent plug&play hele vejen igennem
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #21
« Svar #40: 19 Jun 2014, 19:34 »


#22 – Akademiet - Challenge
Så er jeg startet forfra og imens det nye savegame loadede, så kom jeg på en ny challenge, som jeg håber andre vil lege med i. I kan læse om den her: Akademiet. - Det er denne challenge som jeg vil begive mig ud i men som tidligere, så er det store mål stadig en trup med 100 % akademispillere men om jeg kan nå det, det må tiden vise.

Jeg er selvfølgelig stadig Man Utd og jeg er allerede i fuld gang med at fylde min shortlist med mulige transferemner. Der er flere spillere på, som nok ikke lige bliver aktuelle i første omgang men tiden må vise, om f. eks CR7 får comeback i United trøjen. I første omgang er der ingen overraskelser, for som tidligere så har jeg hentet Ravel Morrison tilbage og det samme gør sig gældende for Ron-Robert Zieler. Så har jeg også købt Ryan Shawcross men han ankommer først efter sæsonen, hvor Vidic og Ferdinand er fortid i klubben.

Pt. har jeg 9 spillere der er eller bliver egen avl, deraf 5 akademispillere. Så jeg er kun ca. halvvejs for at opnå minimumskravet. Jeg sætter derfor tempoet en smule op og der går nok lidt længere mellem opdateringerne, da de første par sæsoner nok kommer til at minde meget om de tidligere fra første forsøg. Det bliver dog ikke i aften, at der bliver gamet så meget. Jeg skal selvfølgelig se VM kampen med England, for det er dælme sygt, hvis de allerede ryger i aften.


A-kæden               B-kæden
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #22
« Svar #41: 20 Jun 2014, 18:34 »


#23 – Utroligt så ringe…
Det er jo hovedrystende så ringe England er til de slutrunder og utroligt at deres hjemlige liga er så god men deres landshold er så ringe. Men ser man på deres start 11er, så er det ikke skide overraskende, for de vælter ikke ligefrem i profiler fra ligaens tophold. Det er den bløde mellemvare og deres landshold er hårdt ramt af den udenlandske invasion i Premier League. På den anden side så havde de heller ikke voldsom succes for Bosman-dommen. Talentudviklingen har aldrig været imponerede i England i forhold til de store nationer de gerne vil sammenligne sig med.

Det laver vi heldigvis om på i den challenge jeg er i gang med, hvor der bliver satset hårdt på talentudviklingen. Og jeg har de perfekte betingelser i United, hvor rammerne er helt i top lige fra træningsanlægget til ungdomsrekruttering en. Så har jeg også forsøgt at samle nogle nogenlunde trænerteams. Jeg har blandt andet hentet René Meulensteen tilbage til klubben som min assistent og så har jeg givet Ryan Giggs rollen som u21 manager.


u18 teamet                           u21 og senior teamet

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #23
« Svar #42: 21 Jun 2014, 14:36 »


#24 – Skurk

Jeg vidste godt, at starten ville blive lidt blandet i Premier League. Mine taktikker er ret omfattende og tager sin tid at spille ind. Så jeg forventede ikke at storme frem men det blev ikke nemmere af, at Chris Smalling dummede sig ikke mindre end to gange og fik røde kort på positionen som back. Røde kort som kostede mig 5 point.

Så jeg er under et vist pres, for der har været kritik at holdet præstationer og spekulationerne om min fremtid i United har været fremme i pressen. Så jeg sveder en smule for i de næste tre kampe venter Man City ude, Liverpool hjemme og Arsenal ude. Jeg forventer ikke ligefrem 9 point og jeg er noget spændt på, hvor langt ned i stillingen jeg ender og om jeg overhovedet har et job efter de kampe.




Jeg må indrømme, at jeg slet ikke magter en tredje omgang. Så hvis jeg ryger, så er det nok ved at være slut. Og jeg er faktisk i tvivl om jeg kommer i gang igen eller om jeg skal holde pause med FM indtil efter sommerferien og så slutte FM sæsonen af med FMD CL 2014
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #24
« Svar #43: 21 Jun 2014, 19:13 »


#25 – Kontraktforlængelse
Den første halvdel af Premier League sæsonen er overstået og jeg har lige skrevet under på en ny 3,5 års kontakt med klubben. Der var ikke meget der bare for en måned siden tydede på, at jeg overhovedet ville være i klubben efter nytår. Der havde jeg lige tabt til både City og Arsenal og det så ud til, at jeg var ude af mesterskabskampen. Moralen på holdet var lav og der var voldsom kritik i pressen.

En sejr over ærkerivalerne mod Liverpool vendte dog stemningen og efterfølgende fik jeg gang i en rigtig fin sejrsstime. Og da de andre mesterskabskandidat er også fjollede rundt, så var jeg pludselig med i kampen igen i en utrolig tæt Premier League. Samtidig var jeg helt suveræn i Champions League, hvor jeg gik videre fra gruppespillet med maksimum point og har trukket At. Madrid i 1/8 finalen.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #25
« Svar #44: 23 Jun 2014, 09:08 »


#26 – Scouting network
Jeg har i løbet af sæsonen forsøgt, at få så stort og bredt et scouting network som muligt, da jeg gerne skulle rekruttere de bedste unge spillere verden rundt til mit akademi. Jeg satser selvfølgelig på, at få så mange samarbejdsklubber som muligt rundt om i verden og så er jeg hele tiden på udkig efter talentspejdere fra forskellige lande.




Når de unge mennesker så ankommer til United, så kommer de til de bedst mulige forhold. For klubbens filosofi er at satse på egne talenter og derfor er faciliteterne helt i top. Klubbens bestyrelse har altid Ja-hatten på, så længe mine henvendelser handler om talentudvikling. De er med på at udvide ungdomstræningen, hentet flere spejdere til klubben og finde samarbejdsklubben med henblik på talentudvikling.




Jeg håber virkelig at United irl også vil gå den vej og i langt højere grad satse på talentudvikling. Jeg er optimist, for det cv og profil Louis van Gaal kommer med og med Ryan Giggs som assistent, så tror jeg, at talentudvikling igen kommer på dagsordnen i Manchester. 

Nå men det først i indlægget var bare forspil, for datoen har rundet den 13. marts, hvilket betyder et nyt kuld talenter. Den dag er hvad hele savegamet går ud på, derfor er det med stor spænding, at jeg klikker mig ind og tjekker talenterne ud. Please lad der være mindst en kommende stjerne imellem. Om det er kommende stjerner, det må tiden vise men Meulensteen mener, at følgende tre spillere har potentialet.






Som I kan se, så er de alle tre forsvarsspillere, hvilket er ganske fint, nu hvor Vidic og Ferdinand stopper. Jeg regner med at tage højrebacken Andy Keegan med i truppen allerede efter sommerferien. På den måde kan jeg skubbe Smalling ind i midterforsvaret, så han sammen med Shawcross kan dække hullet efter Vidic og Ferdinand. De andre får lige en sæson på u18 holdet, så de bliver registeret som egen avl og så bliver det nok til et par sæsoner på udleje derefter.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010