|
KF
|
|
Læs det øverste indlæg. Der står som følger: "Savegamet udpakkes ved hjælp af WinRAR i 'games'-mappen. Du finder games-mappen ved at søge på en af dine eksisterende spils navne."
|
|
|
|
|
|
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
|
|
|
|
|
PlayBoye
|
|
count me in..! 
|
|
|
|
|
|
La Vecchia Signora ..
|
|
|
|
shapesh
Lilleputspiller
|
|
Jeg er med.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riber
Lilleputspiller
|
|
Jeg tror jeg hopper på denne challenge ser spændende ud.
|
|
|
|
|
|
ok
|
|
|
|
|
|
|
KF
|
|
I er skrevet på - held og lykke til jer alle  .
|
|
|
|
|
|
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
|
|
|
|
denpeidk
Lilleputspiller
|
|
Jeg melder mig også til.. dette er min første challenge, så jeg ser frem til at se hvor langt jeg kan drive det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KF
|
|
Super, velkommen ombord på challenge-skibet, denpeidk!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simonsen_dk
Gæst
|
|
hvorfor ikke. Jeg er med.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KF
|
|
Nå, drenge.. Hvordan ser det ud - er den måneds challenge for nem.. eller har I givet op? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HootyMcBoob
Lilleputspiller
|
|
Jeg er også med
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suicide
|
|
Er der nogle regler med hensyn til oprettelse af manager? Her tænker jeg på ens nationalitet, ry osv
Hmm.. sad lige og læste lidt... hvad er ens ry i FM og hvordan ændre man det ??
|
|
|
|
|
|
Sådan gøres en entré i crewet!! Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper 
|
|
|
|
|
KF
|
|
Du kan vælge din fortid - det afgører også det ry, du starter med.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suicide
|
|
Du kan vælge din fortid - det afgører også det ry, du starter med.
hvordan? er det bare det med yndlings klub?
|
|
|
|
|
|
Sådan gøres en entré i crewet!! Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper 
|
|
|
|
HootyMcBoob
Lilleputspiller
|
|
er der andre end mig der har lidt vanskeligheder med at for hradec op i første division? blev nr. 7 i 2. div i første sæson og ligger nu igen midt i tabellen i 2. sæson. Når nok ikke alle 5 sæsoner, så det ser ikke så godt ud. har pga. patch-problemerne virkelig haft mange skader som heller ikke har gjort det nemmere
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|