home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 585 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  November - Hradec Kralove
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: November - Hradec Kralove  (Læst 7479 gange)
KF
Landsholdsspiller

November - Hradec Kralove
« : 02 Nov 2006, 18:53 »

Indledning:
Sparta Prag har længe siddet solidt på tronen i Tjekkiet. Det er blevet til hele ni mesterskaber siden ligaens oprettelse i 1994 – kun tre andre hold har formået at hive det tjekkiske mesterskab hjem… og det skal vi have lavet om på!

En ting er den tjekkiske 1. division, hvor Sparta Prag som sagt er ganske suveræne – en anden ting er den tjekkiske 2. division, hvor prominente navne som Roman Jun og Tomas Bouska render rundt i en mindre klub, som tidligere har stiftet bekendtskab med den tjekkiske 1.division. Det gik i midlertidigt knap så godt, og klubben er siden endt i 2.divison, hvor man nu er spået til en topplacering.
Klubbens navn er Hradec Kralove, og det er din opgave, at føre klubben tilbage i den bedste tjekkiske division!

Hradec Kralove er en over 100 år gammel klub. Den blev stiftet i 1905 og havde således 100 års jubilæum sidste år. Truppen er relativ ung, og med erfarne kræfter som Michal Smarda og Roman Jun er grundlaget for en oprykning i 1. sæson til stede.

Man får som ny manager stillet et transferbudget på £60k til rådighed, og der er samtidig en smule plads i lønbudgettet, således at man kan hente et par forstærkninger. Det kunne her være en idé at kigge på en spiller til henholdsvis venstre- og højreback. Der er ingen backups til nogen af pladserne.

Hradec Kralove er selvfølgelig en 100% professionel klub, og bestyrelsesformande n nyder tilværelsen i klubben. Klubben har det største stadion i 2. division (plads til 17.000) samtidig med, at træningsfaciliterne er på det niveau, man kan forvente af en tjekkisk 2.divisionsklub.

God fornøjelse med Hradec Kralove!

Regler:
Reglerne er simple, og for en gangs skyld er der ingen begrænsninger, hvad angår handler osv.

1) Der spilles Football Manager 2007
2) Du skal downloade det savegamet fra FmFreaks.dk, således at vi sikrer samme vilkår for alle deltagere. Databasestørrelsen er large, og de to eneste valgte ligaer er 1. og 2. division i Tjekkiet.
3) Der spilles selvfølgelig med Hradec Kralove
4) Det er ikke tilladt at overtage andre klubber – det er der i mod ganske lovligt at overtage et landshold. Bemærk dog, at dette ikke giver point.
5) Der må maksimalt spilles fem sæsoner (og når du ikke det, så indsender du bare dine resultater alligevel – det kan jo være, at du har opnået nok succes til at vinde denne challenge alligevel)

Pointsystem:
20 point for at vinde 2. division.
10 point for 2. pladsen i 2.division.
15 point for at vinde pokalturneringen.
5 point for at ende nr. 2 i pokalturneringen.
45 point for at vinde 1. division.
30 point for 2. pladsen i 1.division.
15 point for 3. pladsen i 1.division.
60 point for at vinde Champions League.
25 point for at ende nr. 2 i Champions League.
40 point for at vinde UEFA Cuppen.
20 point for at ende nr. 2 i UEFA Cuppen.
15 point for at vinde Toto Cuppen.

Når du enten har spillet de fem sæsoner, eller du ikke kan nå mere, skal du gøre som følger, for at være med i kampen om om denne måneds challengesejr:
Send screenshots (SS) til challenge@fmfreaks.dk, hvor du pointerer, hvad du vil have point for, og hvor mange point du mener, du skal have.

Du skal tage screenshots af din managerprofil, ens historie samt din information. Din historie kan måske fylde flere screenshots, men alt skal med. Hvis man yderligere mener man skal have point for frynsegoder, så skal der tages separate screenshots af dette.
Screenshotsene skal sendes være i min mailbakke d. 30. november kl. 23.59. Er de ikke det, er de ikke gældende for denne challenge. Vedlæg samtlige screenshots i en mail – og husk at angive dit brugernavn på FmFreaks.dk.

Download savegamet her.

Savegamet udpakkes ved hjælp af WinRAR i 'games'-mappen. Du finder games-mappen ved at søge på en af dine eksisterende spils navne.

Spørgsmål og tilmeldinger i denne tråd.

Tilmeldte:
Kimu
Hawk1nZ
jeezus
Woodfarm
wirenfeldt
b0nb0n
labomb
PlayBoye
shapesh
Riber
DenHvideNeger
denpeidk
simonsen_dk
HootyMcBoob
« Seneste Redigering: 11 Nov 2006, 23:28 af KF » Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Kimu
Landsholdsspiller

Sv: Oktober - Hradec Kralove
« Svar #1: 02 Nov 2006, 19:04 »

Det lyder som en fed challenge den her. Den skal jeg helt sikkert være med i  Smiley

Hradec Kralove here we come!

@ KF

Husk det må være novembers challenge og ikke oktober da vi er i november måned  Wink

KF
Landsholdsspiller

Sv: November - Hradec Kralove
« Svar #2: 02 Nov 2006, 19:06 »

Haha, Kimu. Jeg ved ikke, hvad det er, der gør, at jeg gerne vil have at det er oktober... men ikke desto mindre er det rettet nu! Smiley

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3: 02 Nov 2006, 19:10 »

Ved du hvad, KF, jeg vil sgu for første gang, også forsøge mig med challengen Smiley \o/

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

jeezus
Gæst

« Svar #4: 02 Nov 2006, 21:14 »

Elendigt med kun 2 ligaer!
Jeg prøver dog alligevel denne challenge, men elendigt siger jeg!

KF
Landsholdsspiller

« Svar #5: 02 Nov 2006, 21:21 »

Tja, jeezus. De fleste computere skal jo gerne kunne følge med, men held og lykke Smiley

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 02 Nov 2006, 21:48 »

Er der nogle regler med hensyn til oprettelse af manager? Her tænker jeg på ens nationalitet, ry osv

KF
Landsholdsspiller

« Svar #7: 02 Nov 2006, 21:49 »

Nah, Woodfarm. Du kan alligevel ikke bruge din nationalitet og dit ry til noget Smiley

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 02 Nov 2006, 21:51 »

Ok, men så vil jeg huske at sige, at jeg forsøger mig med denne challenge

KF
Landsholdsspiller

« Svar #9: 02 Nov 2006, 21:57 »

Det lyder super, Woodfarm. Held og lykke til dig også Smiley.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 03 Nov 2006, 00:33 »

Spændende challenge men venter til efter den første patch med at lave t nyt spil.. gider ikke den bug med at ens "andre" udgifter er så stor.. gør det meget svært på det niveau...

wirenfeldt
Gæst

« Svar #11: 03 Nov 2006, 12:19 »

Jes! Jeg melder mig også til! Jeg skal bare have mit FM '07, får det først tirsdag eller onsdag i næste uge, da det ikke var på lager Skuffet

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #12: 03 Nov 2006, 14:42 »

JEg vil da prøve igen, selvom jeg blev nr.sidst i sidste forsøg Smiley

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

labomb
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 03 Nov 2006, 15:50 »

sign me in.

labomb
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 03 Nov 2006, 15:54 »

hvor skal savegamet lægges ind henne??

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010