home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 272 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #15 - Hvem har brug for transfers?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: #15 - Hvem har brug for transfers?  (Læst 18574 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
#15 - Hvem har brug for transfers?
« : 05 Apr 2014, 00:46 »



HVEM HAR BRUG FOR TRANSFERS?
For få dage siden offentliggjorde FIFA, at FC Barcelona må undvære transfers i de kommende to transfervinduer. Derfor var det næppe overraskende, at der ganske kort tid efter var lavet en modificering til Football Manager, således at Barcelona er ramt af et transferforbud. Challenge accepted. For hvem har i det hele taget brug for transfers?

INFORMATIONER OM SPILLET
Ligaer: Spanien (Liga BBVA, Liga Adelante, Segunda División B)
Database Størrelse: Stor
Add-ons: Barcelona Transfer Embargo (af Beady Eye), FM 2014 Barcelona Youth Talents Database (af Passion4FootballMan ager) & Take Kubo (af TLD)
« Seneste Redigering: 14 Maj 2014, 16:11 af Batigol » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem har brug for transfers?
« Svar #1: 05 Apr 2014, 00:47 »

« Seneste Redigering: 14 Maj 2014, 16:11 af Batigol » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem har brug for transfers?
« Svar #2: 05 Apr 2014, 01:19 »

Fedt følger helt klart med!
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem har brug for transfers?
« Svar #3: 05 Apr 2014, 03:11 »



TRUPPEN OG FREMTIDEN
At overleve to sæsoner uden transfers, kan sagtens vise sig at blive noget af en udfordring. Det er vigtigt på forhånd at kende holdets styrker og holdets svagheder, således at jeg kan forberede mig på hvor jeg vil blive ramt i fremtiden.

Forsvaret.
Det mest åbenlyse problem skal findes på målmandsposten. Víctor Valdés forlader klubben efter denne sæson, så her skal jeg finde en erstatning i egne rækker. Her har jeg naturligvis den rutinerede José Manuel Pinto, der har en del La Liga kampe, og et Zamora-trofæ, på CV’et. Derudover har jeg en del unge målmænd, der dog ikke umiddelbart ligner åbenlyse arvtagere for Valdés. Oier Olazábal er sidste målmand i førsteholdstruppen, mens jeg på B-holdet har Adrián Ortolà, Miguel Bañuz og Jordi Masip.

På backpositionerne ser det sådan set rigtig fint ud. Dani Alves og Martín Montoya dækker højrebacken ganske fint, mens Jordi Alba og Adriano har fint styr på venstrebacken. På B-holdet har jeg Patric som eventuel backup til højrebacken, mens Carles Planas er nødløsningen i venstresiden.

Centralt er det ikke helt så ligetil. Piqué, Mascherano og Bartra er sådan set alle fine centerbacks, men tre er bare ikke nok. Puyol er skadet oftere end ikke og forlader desuden klubben efter denne sæson. På B-holdet er mulighederne ikke specielt meget bedre. Portugisiske Edgar Ié er formentlig det bedste bud, mens Sergi Gómez også er en mulighed. På ungdomsholdet finder vi dog et endnu større talent i form af Bagnack, som forhåbentlig udvikler sig til at kunne komme ind omkring førsteholdet, allerede til næste sommer når Puyol forlader klubben.

Midtbanen.
Fra forsvaret og opefter er jeg sådan set ikke rigtigt bekymret. For god ro og ordens skyld, går jeg dog lige mine muligheder igennem alligevel. Til den defensive midtbane har jeg, udover Sergio Busquets og Alex Song, også mulighed for at bruge Javier Mascherano eller Jonathan dos Santos, mens jeg på B-holdet har et kæmpe talent i Sergi Samper.

På den centrale midtbane har jeg nærmest for mange. Xavi, Iniesta, Cesc og Sergi Roberto er at finde i den nuværende førsteholdstrup. Derudover har jeg Rafinha i baghånden, som på nuværende tidspunkt er lejet ud til Celta Vigo. På B-holdet er mulighederne også fine, i form af Edu Bedia, Denis Suárez og Javi Espinosa.

Angrebet.
Det kommer næppe som den helt store overraskelse, at angrebet allerede er ekstremt godt besat. Navnene taler egentlig for sig selv; Messi, Neymar, Alexis, Pedro. Derudover er der Cristian Tello og de to skadede Ibrahim Afellay og Isaac Cuenca, mens jeg har Gerard Deulofeu hængende på en lejeaftale i Everton og Bojan på en i Ajax. På B-holdet finder vi også den talentfulde Jean-Marie Dongou, mens den fysisk stærke Adama Traoré og den lidt mere teknisk velfunderede Sandro Ramírez, er at finde på ungdomsholdet.

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #01 - Hvem har brug for transfers?
« Svar #4: 05 Apr 2014, 11:13 »

Fedt fedt.. Smiley Sad selv og tænkte om det var sådan en blog, man skulle starte.. Jeg læser med Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #01 - Hvem har brug for transfers?
« Svar #5: 05 Apr 2014, 11:28 »

Fedt. Jeg læser med. Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: #01 - Hvem har brug for transfers?
« Svar #6: 05 Apr 2014, 11:49 »

Fed idé. Glæder mig til at se hvordan de første to år går. Smiley
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #01 - Hvem har brug for transfers?
« Svar #7: 05 Apr 2014, 13:00 »

Fedt følger helt klart med!

Fedt fedt.. Smiley Sad selv og tænkte om det var sådan en blog, man skulle starte.. Jeg læser med Thumbs Up

Fedt. Jeg læser med. Smiley

Fed idé. Glæder mig til at se hvordan de første to år går. Smiley

Lækkert at høre! I må lige sige til, hvis mine updates bliver lidt for lange og grå. Jeg har en tendens til at gå lidt i selvsving, når jeg skal skrive et eller andet om Barcelona.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem har brug for transfers?
« Svar #8: 05 Apr 2014, 14:01 »



PRESEASON 2013

Optakten til den nye sæson er efterhånden overstået, og det har været en ganske fin en af slagsen. Der har ikke været nævneværdig modstand at hente hos nogle af de hold vi har mødt, med en enkelt undtagelse da vi tog imod Manchester City på Camp Nou.

Inden vi nåede så langt skulle vi dog smides en tur rundt i Europa – og lidt længere væk endda. Vi startede med en tur til Sicilien hvor vi skulle møde Catania. I en kamp hvor det primært var Andrés Iniesta og den indskiftede Alexis Sánchez der imponerede, med bedømmelser på henholdsvis 8,1 og 8,0, skabte vi markant flere chancer end det italienske hjemmehold og havde et klart overtag i spillet. Det viste sig da også på lystavlen som efter 90 minutter viste 0-2 til vores fordel efter scoringer af Iniesta og Messi. I løbet af kampen blev der desuden spilletid til den 15-årige kantspiller Carles Pérez, den 15-årige angriber Lee Seung-Woo, samt Macky Bagnack.

Herefter tog vi en tur til Skotland for at spille 90 minutters fodbold på Celtic Park. Et sted som vi traditionelt set har haft det svært med, men i denne omgang blev det altså ikke nogen stor udfordring. Vi styrede kampen og havde faktisk afgjort den efter en halv times spil. På dette tidspunkt stod der 0-3 til os, efter en scoring af Messi og to af Pedro, og da dommeren fløjtede for sidste gang, var det stadig stillingen. Pedro var mest imponerende med sine to scoringer, som udløste en bedømmelse på hele 9,2. Sidst i kampen kom den 15-årige camerounske angriber Alexis Meva ind og fik lidt minutter.

Efter kampen mod Celtic sprang vi på et fly og fløj en god tur østpå. Vi landede i Usbekistan’s hovedstad, Tasjkent, hvor vi skulle møde samarbejdsklubben Bunyodkor, der tidligere har haft Rivaldo på lønningslisten. Heller ikke her var der nogen modstand der var værd at skrive om hjem, og det blev til en let og sikker 0-2 sejr. Iniesta kom på tavlen igen, mens Piqué lukkede kampen. Iniesta måtte dog også gå fra banen med en skade, som formentlig holder ham ude i en 14-dages tid. Det blev endnu engang til spilletid for Lee Seung-Woo, mens også Gerard Nolla kom ind og fik minutter.

TOPSCORER
Lionel Messi - 4 mål
Alexis Sánchez - 2 mål
Andrés Iniesta - 2 mål
Pedro - 2 mål
Så fløj vi endelig hjem til Barcelona, hvor vi på Camp Nou skulle have besøg af Manchester City i venskabsturneringen Trofeo Joan Gamper. Her var tilskuerne vidne til et festfyrværkeri af en fodboldkamp, hvor der blev scoret hele otte mål. Efter tyve minutter førte vi 4-0. Alexis satte det første ind og tilføjede et mere ti minutter senere, en i mellemtiden havde Messi omsat et straffespark til en scoring, og sidst scorede Xavi målet til 4-0. Herefter reducerede Jesús Navas for udeholdet, men fire minutter før pausen gjorde Messi det til pausestillingen som lød på 5-1. I anden halvleg fik City reduceret ydligere to gange, begge gange ved Edin Dzeko, men nærmere kom City ikke. Alexis og Messi var kampens bedste spillere, med henholdsvis 9,3 og 9,0 i bedømmelse. Der blev endnu engang tid til Lee Seung-Woo og i midterforsvaret fik Juanma García lov at få lidt tid.

Vi lukkede optakten med en tur til Saudi Arabien hvor vi skulle møde Al-Ittihad, endnu en af vores samarbejdsklubber. Her dominerede vi kampen igen og der blev spilletid, til rigtig mange unge spillere. Det var netop en af disse, faktisk den yngste af dem alle, der åbnede scoringen tyve minutter før tid. 12-årige Take Kubo, fik lov til at snuse til førsteholdsfodbold for første gang, og han scorede sørme det første af vores to mål. Det andet sørgede Dani Alves for fem minutter senere. Udover Take Kubo, var der et hav af unge spillere der fik minutter. Rodrigo Tarín startede i midterforsvaret sammen med Marc Bartra, mens Lionel Enguene, Alexis Meva, Ayoub Abou og Tito Vilanova’s søn, Adrià Vilanova, alle blev skiftet ind i løbet af kampen.

Dermed er vores preseason vel overstået. Udover den mindre skade til Iniesta, har der ikke være noget at klage over på den front. Vi har spillet fint og Messi er kommet godt i gang med målscoringen, mens også Alexis og Pedro har set skarpe ud. Neymar spillede en hæderlig kamp i Glasgow, men udover det har han desværre virket lidt uskarp. Derudover var det positivt med de mange minutter, der blev givet til unge spillere. Her var især Lee Seung-Woo imponerende, mens Take Kubo selvfølgelig også er værd at nævne.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem har brug for transfers?
« Svar #9: 05 Apr 2014, 14:38 »

Hvilken patch kører du med siden  Take Kubo er med ?
Logged


Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #02 - Hvem har brug for transfers?
« Svar #10: 05 Apr 2014, 17:05 »

Hvilken patch kører du med siden  Take Kubo er med ?

Det er en add-on hentet via Steams Workshop.

INFORMATIONER OM SPILLET
Ligaer: Spanien (Liga BBVA, Liga Adelante, Segunda División B)
Database Størrelse: Stor
Add-ons: Barcelona Transfer Embargo (af Beady Eye), FM 2014 Barcelona Youth Talents Database (af Passion4FootballMan ager) & Take Kubo (af TLD)
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem har brug for transfers?
« Svar #11: 06 Apr 2014, 02:36 »



LIGASTART OG SUPERCUP
Sæsonen er kommet i gang og jeg har fået spillet de første kampe af betydning. I ligaen lagde vi ud med at tage imod Levante hjemme på Camp Nou. Her blev det til en særdeles overbevisende sejr, hvor især to spillere var i hopla. Sæsonens første mål kom fra en noget uventet spiller, da Martín Montoya efter lidt mere end et kvarters spil, dukkede op efter en dødbold og fik bugseret bolden i nettet efter lidt tumult. Små fem minutter senere var Montoya igen involveret, da han sendte Alexis i dybden med en flot bold henover Levante forsvaret. Alexis svigtede ikke overfor Keylor Navas og fordoblede vores føring. Herefter gik der kun fem minutter yderligere, inden det endnu engang brændte på foran Navas’ mål. Denne gang var det Alexis og Messi der spillede en hurtig bande på kanten af feltet, hvorefter Alexis let kunne gøre det til 3-0. Kort efter pausen måtte Cesc udgå med en skade, der holder ham ude i et par uger. Kampen blev lukket og slukket ti minutter før tid, da Jordi Alba slog et indlæg mod bageste stolpe, hvor Alexis dukkede op og fuldendte sit hattrick. Dermed var vi godt fra land i ligaen.

Nu stod den på den spanske supercup og Atlético Madrid. En noget større udfordring end Levante. Vi startede ude på Vicente Calderón. Her spillede vi en halv-kedelig kamp, hvor Valdés og Mascherano var de eneste spillere der gjorde sig nævneværdigt bemærket. Der var en meget lige fordel i spil og chancer, så det var ikke helt unfair at vi efter halvfems minutters spil måtte dele i porten med en kedeligt 0-0 resultat. Det gav os dog et fint udgangspunkt for returen på Camp Nou.

Inden den skulle spilles, skulle vi dog lige en tur til Málaga for at forsøge at følge op på den gode start i ligaen. Her spillede vi en knapt så seværdig kamp, som kampen mod Levante, men endte alligevel med at kunne trække os som de sejrende. Vi lagde fint fra start og efter 26 minutters spil bragte en uvant målscorer os i front. Mascherano var gået med frem på et hjørnespark som Xavi tog sig af. Indlægget blev forlænget af Piqué og helt ved bageste stolpe stod en fuldkommen umarkeret Mascherano, der kunne score sit allerførste mål i Barcelona-trøjen. Ti minutter senere så det hele endnu bedre ud, da Iniesta sendte Messi i dybden. Overfor landsmanden i Málaga-målet, Willy Caballero, var Messi ikke i tvivl om hvad han skulle gøre med bolden. Han skulle drible forbi Willy og sætte bolden ind i et tomt net. Så det gjorde han. Kort inde i anden halvleg fik Nordin Amrabat reduceret for andaluserne, men tættere på kom de heller ikke.

Så stod menuen endnu engang på Atlético Madrid. Denne gang satte vi dog et langt, langt større præg på kampen, end vi havde formået at gøre i det omvendte opgør. Vi tog hurtigt grebet om kampen og slap det faktisk ikke før dommeren fløjtede for sidste gang. Efter næsten en halv times spil kom føringsmålet så endelig, da Alexis tog et skarpt træk mod baglinjen og slog en høj bold over mod fjerneste stolpe. Her dukkede Neymar op og med et veltimet hovedstød satte han bold ind bag Thibaut Courtois i Atlético-buret. Herefter gik der mindre end ti minutter, før end føringen var fordoblet. Det blev den da Messi blev spillet helt fri af Busquets. I stedet for selv at afslutte, skubbede han dog bolden videre til en endnu mere fri Alexis, der dermed på ny kunne bringe sig selv på tavlen. Med en halv time igen fik Atlético reduceret, da Koke fulgte op på et stærkt sparket frispark af David Villa, som Valdés uheldigvis ikke kunne holde. Ti minutter før tid satte Alexis Sánchez dog hovedet på et Xavi hjørnespark og scorede endnu engang, så da Diego Costa fem minutter senere fik reduceret på ny, var tiden løbet ud for gæsterne.

Dermed fik vi sikret os det første trofæ, samtidig med at vi kom stærkt i gang i La Liga. Alexis er startet som lyn og torden, og står allerede noteret for 5 mål efter blot 4 optrædener. Messi har haft svært ved at få gang i målscoringen, men har i stedet bidraget med et par oplæg og et hav af vellykkede driblinger. I forsvaret har Bartra fået plads i startopstillingen 3 gange og har imponeret hver gang. Han nærmer sig for alvor en plads i den stærkeste startopstilling.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem har brug for transfers?
« Svar #12: 09 Apr 2014, 19:40 »



ET HAV AF MÅL OG SKADER
I tredje spillerunde skulle vi en tur til Valencia, hvor der skulle spilles 90 minutters fodbold på Mestalla. Det blev 90 særdeles sjove minutter. For os, vel at mærke.

Vi stillede med en stærk startopstilling, hvor Valdés naturligvis vogtede buret, mens Montoya, Bartra, Piqué og Alba udgjorde et stærkt La Masia-forsvar. Foran dem lå Busquets sammen med Xavi og Iniesta, mens Alexis, Pedro og Messi var helt i front. Dermed var Alexis altså eneste spiller i startopstillingen, der ikke har været en tur forbi et af vores ungdomsmandskaber.

RESULTATER
5-1 vs Valencia
Der skulle gå ikke gå specielt lang tid, før vi havde sat vores præg på kampen. I løbet af godt og vel 20 minutter, havde Messi nemlig bragt os på 0-2. Begge mål faldt, højst overraskende efter hjørnespark, hvor Xavi sparkede bolden ind vel forreste stolpe. Ved det første mål fik Guaita parreret inde i Valencia-målet, men returen endte lige for fødderne af Messi, der let kunne sende den i kasssen. Ved 0-2 målet strøg Messi’s hovedstød direkte i kassen. Blot to minutter efter denne scoring, blev det også 0-3 da Pedro serverede en kasse. Det gjorde han igen kort før pausen, således at vi kunne gå i omklædningsrummet med en 0-4 føring.

Fem minutter efter pausen fik Valencia reduceret, da Eduardo Vargas let kunne heade et flot indlæg slået af Juan Bernat i målet. Vi fik det sidste ord i kampen, da Alex Song 12 minutter før tid scorede sit andet La Liga mål efter et hjørnespark sparket af Lionel Messi. Dermed kunne vi tage hjem til Catalonien med et yderst imponerende og tilfredsstillende 1-5 resultat, hvor vi overraskende nok havde scoret hele 3 mål efter dødbolde.

Herefter fulgte en kort landsholdspause, der desværre bød på et sandt hav af skader til vores spillere. Carles Puyol er stadig ude i 3-6 uger med knæproblemer, mens både Dani Alves og Jordi Alba blev skadet i deres respektive landholdskampe. Alves forventes at være ude i 8-10 dage, mens det står lidt værre til med Alba der formentlig er ude i 3-4 uger. Xavi forlod også den spanske landsholdslejr med en skader, der holder ham ude i cirka 2 uger, mens Afellay stadig forventes at have mellem 3 uger og 2 måneder tilbage af sin skade. Isaac Cuenca er så småt begyndt at træne med, men forventes først at være klar til kamp om 3 ugers tid. Det betyder at vi i den kommende kamp mod Sevilla må undvære en del stamspillere.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem har brug for transfers?
« Svar #13: 10 Apr 2014, 02:06 »



STYR PÅ SEPTEMBER
Trods fraværet af at par normale stamspillere, har vi vadet i succes i løbet af september måned. Efter kampen mod Valencia har vi ikke lukket ét eneste mål ind og i den anden ende har vi bombet modstanderne sønder og sammen, med i alt 19 mål fordelt på 5 kampe.

Vi startede hjemme på Camp Nou, hvor vi tog imod den traditionsrige andalusiske klub Sevilla. Her spillede vi en helt fantastisk kamp, anført af en Lionel Messi der var i hopla. Han scorede således 3 af kampens 5 mål og sørgede derudover for at lægge op til de 2 andre. Det første faldt da Piqué kom forrest på et flot Messi-frispark og pandede bolden i nettet. Herefter scorede Messi selv et par stykker, inden han satte Neymar op til sin første La Liga scoring. Kort inde i anden halvleg fuldendte Messi sit hattrick, og så blev de tre point ellers bare kørt i hus. Det eneste minus var at Piqué fik en mindre skade, der endte med at holde ham ude i de efterfølgende tre kampe.

Herefter var det tid til at tage hul på Champions League, hvor vi er havnet i gruppe med Ajax, Schalke 04 og græske PAOK. Ajax var første modstander hjemme i Catalonien – og hollænderne blev ganske enkelt kørt midt over. Messi viste endnu engang stor form, ved at score 2 mål og lægge op til et enkelt, mens også Cesc, Neymar, Alexis, Montoya og Bartra spillede kanon godt. Når man vinder 6-0 er det dog svært at udpege nogle svage præstationer. Udover Messi, kom Busquets, Neymar, Song og Alexis også på tavlen.

TOP 3 SKARPRETTERE
Lionel Messi - 12 mål (10 kampe)
Alexis Sánchez - 8 mål (10 kampe)
Neymar - 4 mål (9 kampe)
Tilbage i La Liga måtte vi en tur til hovedstaden, for at prøve kræfter med Vallecas-kvarterets arbejderklub Rayo Vallecano. Her fik vi kamp til stregen og Messi viste ikke samme skarphed som i de foregående kampe. Neymar var dog heldigvis klar til at træde til og 11 minutter før tid faldt afgørelsen, da netop Neymar fulgte op på en af Messi’s mange uskarpe afslutninger, som målmand Rubén formåede at parrere lige ud i fødderne af netop Neymar.

Efter kampen i Vallecas tog vi tilbage til Barcelona, hvor vi få dage efter fik besøg af La Real. Her var kampens overskrift utvivlsomt hvad der skete efter 54 minutter, da Iniesta måtte forlade banen med en alvorlig muskelskade. De umiddelbare prognoser lyder på at Iniesta går glip af 3-4 måneder, hvilket betyder at det er meget vigtigt, at både Xavi og Cesc undgår skader i denne periode. Udover skade til Iniesta spillede vi dog en stor kamp, som dog først for alvor kom i gang i anden halvleg. Her scorede Messi to gange, mens Bartra og Alexis også tilføjede et enkelt mål hver.

Månedens sidste kamp blev spillet i Almería, hvor vi ikke havde de store problemer med at hive tre point med hjem i baggagen. Messi åbnede ballet få minutter før pausen og lukkede det selv få minutter efter pausen. Inden Messi lukkede fik vi dog også Alexis Sánchez på tavlen. Efter lidt over en times spil måtte Neymar forlade banen med en skade, der dog kun tyder på at holde ham ude i en håndfuld dage. Mod slutningen af kampen måtte også Adriano forlade banen, men han er heldigvis allerede klar i næste opgør, hvor vi skal en tur til Gelsenkirchen for at møde Schalke 04.

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #05 - Hvem har brug for transfers?
« Svar #14: 10 Apr 2014, 04:06 »

Fedt projekt! Jeg læser med Smiley

Kan godt være jeg har overset det, men hvordan bruger du Messi?
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010