home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 345 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Angels Guadalajara. følg mig/Ultra light blog
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Angels Guadalajara. følg mig/Ultra light blog  (Læst 7708 gange)
Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Angels Guadalajara. følg mig/Ultra light blog
« : 02 Apr 2014, 16:17 »

Ello Smiley

Herinde vil jeg skrive lidt om det/de spil jeg nu engang har kørende. det er egentlig mest bare for min egen skyld, sådan at det kan hjælpe mig med at holde motivationen oppe Wink men kan man inspirere andre er det jo bare en bonus.
Håber folk kan leve med dårlig stavning og forkert tekst sammensætning og diverse grammatiske fejl, da det ikke er noget jeg gider gå op i.
Peace out!

Jeg er så småt gået i gang med Club Deportivo Guadalajara, S.A.D. som ligger i 2. division B4.
Den hurtige læser har måske langt mærke til at Guadalajara også er en by i Mexico, men men men den spanske by af samme navn har et indbyggertal på ca. 84,803 og hvor Guadalajara, S.A.D altså ligger. Klubben er lort og har dårlige faciliteter, men det vil jeg prøve at lave om på, mit mål er at gøre klubben med dette utrolige smukke navn (ironi kan være anvendt) til Spaniens bedste klubhold og på længere sigt den bedste klub i verdenen.
Til det har jeg lavet mig et par små regler : jeg må ikke købe nogen spillere, men derimod må jeg godt leje spillere, og ellers så skal jeg benytte mig af dem de starter med at have og ellers bruge de unge som kommer gennem klubben.


Klubbens stadion kan have 5000 tilskuere og klubben blev grundlagt 1947.
Her er det skønne logo :


For at kunne se billederne ordenligt, skal i blot klikke på dem og i vil se dem i god størrelse Smiley   




« Seneste Redigering: 10 Maj 2014, 16:09 af Angel3DG » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spaninen : de lavere rækker
« Svar #1: 02 Apr 2014, 18:34 »

Her er lidt bonus billeder omkring klubben :




Og her er de smukke trøjer :


Håber på at få et par gode lejeaftaler i hus også satser jeg på oprykning Wink
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spaninen : de lavere rækker
« Svar #2: 03 Apr 2014, 13:15 »

Første sæson er overstået, og må sige at det gik noget over forventning. ligaen blev sikkert vundet og oprykningen kom i hus Smiley


Der blev endda sat point rekord :


også er bestyrelsen gået i gang med at udvide stadion, da mit lille stadion ikke opfylder kravende i ligaen

Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spaninen : de lavere rækker
« Svar #3: 03 Apr 2014, 15:20 »

Bliver jo rig!


« Seneste Redigering: 04 Apr 2014, 01:49 af Angel3DG » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Spaninen : de lavere rækker
« Svar #4: 03 Apr 2014, 15:30 »

Bliver jo rig!


ingen andre der har gang i et spil med et lille spansk crap hold? Peace
Nej men kunne være at jeg skulle prøve det Wink
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spaninen : de lavere rækker
« Svar #5: 03 Apr 2014, 17:35 »

Så blev klubben overtaget, men desværre vil den nye bestyrelse ikke investere en skid i klubben :/
Kunne ellers være lækkert med en mindre penge indsprøjtning, da økonomien hænger i en tynd tråd, men jeg nøjes med at blive ved med at leje en masse spillere Smiley og heldigvis ser det godt ud i forhold til at overleve i Liga Adelante Wink 
Plus stadion er blevet udvidet så nu er der plads til 11000 Smiley
« Seneste Redigering: 03 Apr 2014, 17:53 af Angel3DG » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spaninen : de lavere rækker
« Svar #6: 03 Apr 2014, 22:06 »

Så er første sæson i liga Adelante for længst overstået, og nøj... hvor tæt på kan det være?!?!


Men vi satte da rekord for højeste placering i klubbens historie :


Og klubben har startet et samarbejde med Uefalona


Men da jeg allerede er i gang med den nye sæson, er der blevet forlænget med nogle af de få spillere som egentlig kan noget og så er der hentet en masse spillere ind på lejeaftaler, hvor den bedste nok er Michele Camporese som folk måske kender fra Fiorentina.
Har fået en rimelig god start på sæsonen, og tør dårligt satse på oprykning denne sæson da alt og intet kan ske i denne liga :O

Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guadalajara? Who the F..? Ultra light blog
« Svar #7: 04 Apr 2014, 15:00 »

Anden sæson i liga Adelante  blev en ubegribelig og ulækker sæson på mange måder, var 1 point fra play off pladserne, økonomien så rigtig skidt ud og bestyrelsen var nødt til at annullere kommende opgraderinger af faciliteterne. så på mange måder svært at tage noget positivt med fra denne sæsonen..

til gengæld er den nye sæson startet fint, og har sikret mig en del gode spillere på lejeaftaler så satser meget kraftigt på at i år skal det være, skal simpelthen rykke op, i håb om at det kan rede økonomien.     



Bestyrelsen har optaget lidt gæld for at det hele kan hænge sammen.
   

Balancen ser okay ud for nu, da jeg havde sikret mig en masse venskabskampe på hjemmebane mod store hold Smiley

Nåede lige akkurat at sælge en spiller for 7.75 mill, hvilket luner godt på balancen.
« Seneste Redigering: 04 Apr 2014, 15:40 af Angel3DG » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guadalajara? Who the F..? Ultra light blog
« Svar #8: 04 Apr 2014, 18:20 »

Så er vi halvvejs i sæsonen. 1 januar ser ligaen sådan ud:


Det ser jo egentlig meget godt ud, men det har det gjort før, nu håber jeg bare ikke at holdet bliver alt for hårdt ramt af skader og gummiben.
truppen er ikke alt for bred og desværre har vi haft en kedelig tildens til gummi ben i løbet af foråret...

Balancen er 6mill i minus, så oprykningen har bare at komme i hus!

kæresten er taget til New York og jeg har ferie, så der er fuldfart på FM -
Ingen tid at spilde Opstemt
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Guadalajara? Who the F..? Ultra light blog
« Svar #9: 04 Apr 2014, 19:57 »

Hvis du smider et mellem rum ind i det første [img ] <-- Så det ser sådan ud, så bliver dine billeder bedre i størrelsen Smiley
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guadalajara? Who the F..? Ultra light blog
« Svar #10: 04 Apr 2014, 20:03 »

Hvis du smider et mellem rum ind i det første [img ] <-- Så det ser sådan ud, så bliver dine billeder bedre i størrelsen Smiley
Det er egentlig bare mening at folk skal klikke på billederne for at se dem Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Guadalajara? Who the F..? Ultra light blog
« Svar #11: 04 Apr 2014, 20:28 »

Det er egentlig bare mening at folk skal klikke på billederne for at se dem Smiley
Okay, det også bare helt i orden Smiley det var også kun hvis du nu ikke var klar over det.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guadalajara? Who the F..? Ultra light blog
« Svar #12: 04 Apr 2014, 20:50 »

Okay, det også bare helt i orden Smiley det var også kun hvis du nu ikke var klar over det.
Helt iorden Smiley men tit så er der en masse småt tekst på billederne, sådan at man alligevel er nødt til at klikke på det for at kunne læse/se det Wink
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guadalajara? Who the F..? Ultra light blog
« Svar #13: 05 Apr 2014, 00:18 »

Laaangt om længe kom oprykningen i hus! efter 2 sæsoner hvor det var lige ved og næsten, vandt endda ligaen uden de helt store problemer Smiley

Opstemt


hvem fik Ros?

Mester :

Rekord for kampens spiller :

Nu gælder det bare om overlevelse, hvilket ser ud til at kunne blive lidt af en udfordring...
Det blev til en kort update vdr. tekst, men der kommer en længere update hvis jeg overlever i La Liga Wink

 
« Seneste Redigering: 05 Apr 2014, 00:28 af Angel3DG » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guadalajara? Who the F..? Ultra light blog
« Svar #14: 06 Apr 2014, 16:55 »

første sæson i La Liga er for længst overstået, må sige at det gik en del over forventningen til trods for at jeg tabte mange kampe i foråret. det blev til en ganske flot 14 plads, hvilket jeg som sådan slet ikke kan klage over, dog skal jeg til at score lidt flere mål og have bedre styr på defensiven.



samtidig blev der selvfælgelig sat rekord for højeste placering for klubben :  

Endelig har bestyrelsen valgt at der skulle ske lidt opgraderinger hist og her, så det bliver dejligt at få lidt bedre faciliteter men de har ikke været meget for at forbedre diverse ting indtil nu.


Men samtidig med at faciliteterne bliver forbedret har bestyrelsen valgt at vi skulle have et nyt stadion, som står færdigt engang i år 2020. Navnet bliver Guadalajara stadion, havde dog gerne set at de havde ventet lidt med det nye stadion, da det ikke bliver særlig stort, men omvendt vidner det også om at der sker store ting i Guadalajara disse dage Smiley    

Henover sommerens transfervindue blev der solgt en spiller for et rekord stort beløb, et beløb der lyder på 45 mill + 25% af næste salg og lidt andet småt Smiley 

samtidig fik jeg købt et spansk talent som jeg forventer mig meget af, og han bliver allerede fast starter fra denne sæson her. måtte slippe 17 mill for ham hos Osasuna hvilket jeg ser som lidt af et røverkøb Peace


igangværende sæson skal jeg endnu engang bare overleve, pengene er ikke så store, så truppen består af unge talenter samt transferfri ældre spillere.
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010