home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 542 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Angels Guadalajara. følg mig/Ultra light blog
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Angels Guadalajara. følg mig/Ultra light blog  (Læst 7722 gange)
Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Angels følg mig/Ultra light blog
« Svar #15: 10 Maj 2014, 16:03 »

Genoptog for noget tid siden mit save med Guadalajara, og der er sket en hel del siden sidst. holdet er blevet alt dominerende i Spanien hvor ligaen er blevet vundet de sidste 2 år, desværre har jeg endnu ikke vundet CHL, dog har jeg været i 1 finale hvor jeg så tabte 3-2 til Man United.

Er lige blevet kåret som året Manager anno 2024 -Angel

Stadion og diverse faciliteterne ser endelig fornuftigt ud - Guadalajara stadion

Klubbens herlige angriber - Ramos Historie

Den spanske "mini Messi" - Sukunza Historie

Ligaen  forløb rimelig problemfrit, dog pisse irreterende at jeg lige skulle tabe 2 kampe, da det ellers havde været lækkert med en ubesejret sæson i ligaen Peace

Her er et talent fra egne rækker som har slået igennem på førsteholdet - Yilmaz
Synes i hvert fald at han har gjort det ganske fornuftigt i hans første sæson i La Liga Historie

Til den kommende sæson skal ligaen genvindes og håber på en CHL finale billet og forhåbentlig en sejr Wink



« Seneste Redigering: 10 Maj 2014, 16:08 af Angel3DG » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Angels Guadalajara. følg mig/Ultra light blog
« Svar #16: 10 Maj 2014, 18:38 »

Så er holdet klar til en ny sæson, der har været lidt indkøb og en del salg - fik et par bud jeg ikke kunne sige nej til

Salg&indkøb

Det dyreste køb i dette transfervindue og nyt rekord køb for klubben er denne fine tysker : Knappman ( fantastisk navn btw Peace )

Har brugt denne opstilling i et par sæsoner : taktik så en taktik med samme opstilling på nettet for noget tid siden og tog udgangspunkt i den.

Økonomi . det ser ud til at der snart kommer en ny bestyrelse hvilket da bliver lidt spændende, håber dog ikke at jeg bliver overtaget af en rigmand! gud forbyde det. bortset fra det kunne jeg godt bruge et større stadion da det nuværende vist ikke kan udvides mere, men der går desværre nok en hel del år før at der bliver givet tilladelse til at bygge nyt.

 

Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Angels Guadalajara. følg mig/Ultra light blog
« Svar #17: 11 Maj 2014, 02:52 »

er nået til januar og desværre har jeg ikke været så dominerende i ligaen indtil videre, hvor jeg har smidt nogle dumme point og satser noget mere på CHL. her den 1. fik jeg endnu engang opgraderet faciliteterne så på den front ser det kanon ud.

Flere af mine spillere fik nogle flotte priser bla. : Sukunza - Guldbolden & Årets spiller

Goldenboy Yilmaz har ikke været helt så god i efteråret som sidste sæson men han er stadig ung og udvikler sig fint, og kan stadig nå at få tilført en masse gode præstationer i sæsonen.

Søndergaard-årets spiller DK & hans profil han har gjort det yderst godt i de kampe han har spillet, og udvikler sig stille og roligt.

Verdensholdet

Og har til sidst kommer der lige et SS af stillingen i ligaen på nuværende tidspunkt Nr 2 . kan godt leve med en anden plads hvis bare CHL kommer i hus! Wink
« Seneste Redigering: 11 Maj 2014, 03:08 af Angel3DG » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Angels Guadalajara. følg mig/Ultra light blog
« Svar #18: 28 Jun 2014, 21:07 »

ser sku fedt ud
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Angels Guadalajara. følg mig/Ultra light blog
« Svar #19: 28 Jun 2014, 22:40 »

Ser fandme fedt ud Grin
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010