home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 506 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2014
| | | | |-+  Løverne fra Bizkaia
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Løverne fra Bizkaia  (Læst 17289 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #15: 04 Apr 2014, 19:43 »

Rigtig fin blog Toby.

Pisse lækker måde du opsætter bloggen på samt rigtig fedt klubvalg..

Godt at høre!  Thumbs Up
Logged

ImAndersenTheGuy3
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #16: 04 Apr 2014, 20:40 »

Endelig kom den! En United-blog! Opstemt
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #17: 04 Apr 2014, 23:08 »

Endelig kom den! En United-blog! Opstemt

United?  Grin
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #18: 05 Apr 2014, 09:16 »

Han må ikke have læst bloggen igennem, ellers er han bare brand stiv hah Wink
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #19: 05 Apr 2014, 09:38 »

Tror det er begge dele Hævet Øjenbryn
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #20: 05 Apr 2014, 10:43 »


#bilbao #ronaldo
ADURIZ
MUNIAIN             SUSAETA
RICO  HERRERA
ITARRASPE
DE MARCOS  GURPEGI  LAPORTE  IRAOLA
IRAIZOZ

Jeg var meget spændt på at se, hvordan vi ville gøre det imod Real Madrid, en af Europas bedste mandskaber. Ville min vovede spillestil fungere imod Cristiano Ronaldo, Luka Modric og Angel Di Maria?
Real Madrid 1
Alonso (83)

BILBAO 0

---

Bedste basker
AYMERIC LAPORTE - 7.1, 7 tacklinger, 12 intercep.

Det gik fint, selvom vi stod tilbage med nul point. Real Madrid vandt 1-0 på et frisparksmål af Xabi Alonso ti minutter før tid. Der er ingen tvivl om, at vi frustrerede Real Madrid på dagen. At Ronaldo fik 6.0 i bedømmelse og blev skiftet ud efter 73 minutter siger en del.

Jeg havde valgt at spille den alsidige Oscar De Marcos på venstre backen, til trods for at han er allerbedst på den offensive midtbane, i stedet for Enric Saborit, fordi han er markant mere arbejdsom og udholdende. Ellers var der genvalg i forhold til kampen imod Osasuna, og det gik som sagt glimrende. Første halvleg, hvor Real Madrid ikke skabte en eneste åben chance, var specielt god.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #21: 06 Apr 2014, 10:36 »


#bilbao
SOLA
MUNIAIN             DE MARCOS
BEÑAT  HERRERA
PÉREZ
BALENZIAGA  LAPORTE  JOSÉ  IRAOLA
IRAIZOZ

Der var en masse rotation til dagens opgør imod Celta Vigo. Gurpegi er skadet de næste par uger, hvorfor Mikel San José spillede ved siden af Laporte. Ellers var der nye spillere på fem af positionerne i forhold til Real Madrid-kampen.
BILBAO 3
De Marcos (7), Beñat (29),
Iraola (str. 91)


CELTA VIGO 1
Laporte (sm 25)

---

Bedste basker
ÓSCAR DE MARCOS - 8.3, 1 mål, 11.2 km
Truppen er fuld af habile spillere, som jeg ønsker at bringe i aktion, hvorfor der må roteres, hvis alle skal holdes tilfredse.

Kampen forløb ganske fint. Celta truede et par gange i kampen og fik også scoret via Laporte, som lavede selvmål, da han skulle cleare bolden fra vores målstreg. Inden gæsternes mål havde Óscar De Marcos takket for hans startplads på højre angrebsposition ved at hamre bolden op i krogen fra kanten af feltet. Beñat scorede til 2-1, og i kampens overtid lukkede Iraola kampen på straffespark.

Jeg følte mig ikke helt sikker på, at Celta ikke ville udligne til sidst, hvorfor jeg de sidste ti minutter sænkede tempoet og bad spillerne holde fast i bolden. Det virkede glimrende, og vi vandt.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #22: 06 Apr 2014, 12:04 »

Stærk start du har fået dig. Ærgerligt mod Madrid, men det var vel forventeligt med pointtab. Óscar de Marcos er altså en sjov spiller. Jeg tror ikke at jeg kender andre spillere, der den ene kamp spiller venstreback og så starter på højrekanten i den næste.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #23: 06 Apr 2014, 16:47 »

Stærk start du har fået dig. Ærgerligt mod Madrid, men det var vel forventeligt med pointtab. Óscar de Marcos er altså en sjov spiller. Jeg tror ikke at jeg kender andre spillere, der den ene kamp spiller venstreback og så starter på højrekanten i den næste.

Utrolig alsidig spiller!  Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #24: 06 Apr 2014, 16:51 »


#bilbao #comeback
ADURIZ
MUNIAIN             DE MARCOS
BEÑAT  HERRERA
ITURRASPE
BALENZIAGA  LAPORTE  JOSÉ  IRAOLA
IRAIZOZ

Vi jagtede vores fjerde sejr ud af fem mulige, da vi gæstede Espanyol i Barcelona - og vi fik den. Vi var heldige, men vi viste også fantastisk moral. Med ti minutter igen blev min venstre back, Balenziaga, udvist, og jeg valgte at sætte Óscar De Marcos ned på på hans plads.
ESPANYOL 1
Torje (62)

BILBAO 2
Balenziaga udvist (81), Sola (89),
Laporte (92)


---

Bedste basker
AYMERIC LAPORTE - 7.5, matchvinder
Det viste sig som en fantastisk løsning, da han i minut 89 tog et formidabelt løb langs venstre kanten og ind i feltet, hvor han spillede Sola fri foran mål. Sola udlignede, og de døende sekunder af overtiden sparkede Herrera bolden ind i panden på Laporte, som fuldendte et suverænt comeback.

Vi var ikke gode i dagens kamp. Vi startede fint i første halvleg, men fik ikke scoret, og så begyndte værterne at melde sig. Efter en times spil kom Espanyol foran, men jeg fornemmede, at det var langs kanterne, at vi skulle udnytte Espanyols 4-2-3-1-formation. Det blev sværere med udvisningen, men med to folk på venstre kanten, var det den side af banen, som skulle udnyttes. Udligningen faldt på et oplæg fra venstre kanten, og hjørnesparket, som gav sejrsmålet, kom ligeledes fra et angreb fra venstre.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #25: 07 Apr 2014, 07:53 »


#bilbao #frustration
ADURIZ
MUNIAIN             GÓMEZ
BEÑAT  HERRERA
ITURRASPE
DE MARCOS  LAPORTE  GURPEGI  IRAOLA
IRAIZOZ

BILBAO 1
Muniain (53), Iraola udvist (93)

BETIS 2
Juanfran (61), Igiebor (92)

---

Bedste basker
IKER MUNIAIN - 7.3, 5 driblinger, 3 skud
Vi led et skuffende nederlag i dag. Jeg troede ellers, at vi var på vej imod en sikker sejr, da Muniain bragte os foran kort efter pausen, men et godt organiseret og effektivt Betis-hold skulle ende med alle tre point.

Betis var sjældent oppe ved vores målfelt, men efter en time udlignede de, og i overtiden scorede de sejrsmålet. Vi havde meget svært ved at bryde Betis-forsvaret ned, og vores syv langskud siger alt om det. Halvdelen af vores 14 afslutninger var altså fra distancen, og det er ikke godt nok. Vi havde vores chancer, men det var ikke nok. En frustrerende kamp, og frustrationerne kom også til udtryk, da Iraola efter Betis' vindermål brokkede sig til sin anden advarsel.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #26: 08 Apr 2014, 10:24 »


#bilbao #skuffelse
SOLA
MUNIAIN             SUSAETA
RICO  HERRERA
ITURRASPE
BALENZIAGA  LAPORTE  GURPEGI  DE MARCOS
IRAIZOZ

I dag var endnu en skuffende dag på kontoret. Efter en meget kedelig første halvleg, hvor eneste højdepunkt var, da et højt pres resulterede i en stor chance til Sola, men angriberen brændte.
GRANADA 2
Ighalo (48, 82)

BILBAO 2
Herrara (58), Muniain (68)

---

Bedste basker
ANDER HERRARA - 8.0, 1 oplæg, 3 skud, 1 nøgleafl.


Der skete meget mere i anden halvleg - på både godt og ondt. For vi fik skabt nogle chancer og scoret to mål, men Granada kom også frem til alt for meget. Ved Granadas mål til 1-0 blev Gurpegi efterladt alene med to spillere omkring sig, hvilket var min fejl, da jeg havde skubbet Iturraspe længere frem. Han skulle have støttet mine forsvarsspillere bedre. Da Granada udlignede til 2-2 var det en simpel fejl fra Laporte, der kostede. En lang bold fra Granadas keeper gled henover hovedet på Laporte og i dybden til Granadas angriber, som gjorde det til 2-2.

Granada havde dog kun en åben chance, og det var ved deres føringsmål. Vi skabte tre åbne chancer, og vi burde egentlig have vundet. Specielt fordi 2-2-målet skete ved en personlig fejl. Men vi havde store problemer med Granadas dobbelte målscorer, Ighalo, som, udover hans to mål, havde fem nøgleafleveringer. Det skal vi helt sikkert lære af.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #27: 08 Apr 2014, 19:07 »

Det ser godt ud, SirToby. Jeg ser især frem til, hvordan du klarer det med kun at kunne købe baskiske spillere.
Personligt vil jeg dog have det fint med en månedlig opdatering af kampene, så man kommer hurtigere frem i spillet. Så kan vi også bedre se, hvordan dine talenter udvikler sig. De store og vigtige kampe synes jeg dog, det vil være fint med en enkelt update til.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #28: 09 Apr 2014, 16:33 »

Det ser godt ud, SirToby. Jeg ser især frem til, hvordan du klarer det med kun at kunne købe baskiske spillere.
Personligt vil jeg dog have det fint med en månedlig opdatering af kampene, så man kommer hurtigere frem i spillet. Så kan vi også bedre se, hvordan dine talenter udvikler sig. De store og vigtige kampe synes jeg dog, det vil være fint med en enkelt update til.

Ja, du har ret. Hver kamp bliver ikke delt op fremover. Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #29: 09 Apr 2014, 16:40 »


#bilbao #frustrerende #ineffektiv #pointtab

BILBAO 0

VALENCIA 1
Alcácar (73)


BILBAO 2
De Marcos (13), Muniain (57),
Gurpegi udvist (85)

VILLARREAL 2
Pereira (20), Uche (94)


GETAFE 2
Sammir (15, 34)

BILBAO 2
Susaeta (45), Iraola (str 72)


BILBAO 4
Susaeta (40), Aduriz (45, 52),
Laporte (73)

ELCHE 2

Oktobermåned er gået, og den er gået godt. På en måde. For vi har kun vundet en af vores fire kampe, men jeg har været ganske tilfreds med spillet.

Vi lagde ud med en hjemmekamp imod en af ligaens bedre hold i form af Valencia. Imod hold som Granada og Betis havde vi haft lidt svært ved at bryde deres defensiv ned, fordi de stod langt tilbage. Det var dog ikke tilfældet med Valencia, og derfor kunne vi straffe gæsterne med vores høje tempo. Desværre fik vi ikke straffet dem, vi fik nærmere bare truet dem. For vi kom ikke på scoringstavlen, og så kunne Alcácar give Valencia sejren tyve minutter før tid. Det var helt klart en godkendt præstation. Valencia havde kun fire afslutninger, og vi burde have scoret på nogle af vores chancer, som blev skabt efter hurtige angreb.
BEDSTE BASKERE (OKTOBER)

OSCAR DE MARCOS
4 nøgleafl., 1 mål, 1 oplæg

ARITZ ADURIZ
2 mål, 1 oplæg, 5 nøgleheaders

MARKEL SUSAETA
2 mål, 13 driblinger, 4 nøgleafl.

Hvis vi frustrerede imod Valencia, blev vi det endnu mere efter opgøret imod Villarreal. Villarreal udlignede i det fjerde minuts overtid, selvom der kun burde være spillet tre minutters overtid. Gurpegi var blevet udvist i minut 85, hvorfor de sidste minutter stod på at forsvare, men det gjorde vi ikke godt nok. Oscar De Marcos spillede den offensive midtbaneposition i denne kamp, og det var ham, der fandt pladsen ved vores 1-0-mål, hvilket var et meget tilfredsstillende mål.

Imod Getafe spillede vi den måske bedste kamp i måneden. Alligevel var vi bagud med 2-0 efter 34 minutter. Helt fortjent nåede vi tilbage på 2-2, men vi burde have vundet. 18 afslutninger, fire åbne chancer og tre halve burde have givet mere end et point. Jeg kunne ikke bebrejde mine spillere.

Da Elche kom på besøg, fandt spillerne endelig skarpheden foran mål. Og endelig fandt Artiz Aduriz vej til netmaskerne! Endda to gange. Vi skulle helt frem til hans 11. optræden i denne sæson, før Aduriz kom på måltavlen. Han lagde også op til Susaetas mål, hvorfor det var en yderst tilfredsstillende præstation fra min foretrukne angriber. Elche truede et par gange og fik også scoret, men vi fortjente de tre point, som havde bragt os på 4. pladsen, inden Villarreal i 12. runde med en sejr overtog den plads.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010