home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 488 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2014
| | | | |-+  Løverne fra Bizkaia
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Løverne fra Bizkaia  (Læst 17276 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #45: 26 Apr 2014, 19:21 »

Dejligt at høre, drenge Smiley

Opdatering om lidt.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #46: 26 Apr 2014, 19:26 »


#bilbao #nyeansigter

Så blev det endelig den spændende tid på året, hvor klubben får et nyt kuld af unge spillere. Tre spillere er med det samme blevet signet, da der er potentiale i dem:

2-1 v. Valencia
Gómez, Muniain

1-1 v. Villarreal
Gómez

2-0 v. Getafe
De Marcos, selvmål

2-3 v. Elche
Susaeta, Aduriz

0-1 v. Atlético

To backs og en angriber. Nieto får hele fem stjerner af min assistent, mens de to andre for fire og en halv, hvorfor det lover godt. Alle tre har allerede fået sig en tutor, og nu er det bare at krydse fingre for, at udviklingen går, som den skal. De tilslutter sig et fantastisk U19-hold, som i øjeblikket ligger nummer to i deres liga og skal spille U19 cup-finale inden længe.

Førsteholdet har netop mistet 3. pladsen til Granada efter at have erobret den tilbage. Holdet smed en 2-0-føring imod Elche og tabte med 3-2, mens et mål i overtiden fra Atlético også sænkede os.

Inden da havde vi ellers fået syv point ud af et svært program, hvor Valencia og Villarreal - begge på udebane - stod på menuen. Med syv runder igen har vi stadig 11 point ned til 5. pladsen, hvilket må siges at være det vigtigste. Vi er á point med Granada om 3. pladsen - og top tre er målet. Der venter en svær udebanekamp imod Barcelona. Ellers burde vi kunne vinde de øvrige seks opgør.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #47: 29 Apr 2014, 10:23 »


#bilbao #bronze
0-0 v. Levante

1-1 v. Málaga
De Marcos

0-1 v. Barcelona

3-0 v. Sevilla
San José, De Marcos, Toquero

3-1 v. Rayo
Muniain (2), Herrara

3-1 v. Real Sociedad
San José, Rico, Muniain

2-0 v. Almería
Susaeta (2)

11. maj 2014 skulle blive en stor dag for Athletic Club fra Bilbao i Baskerlandet. En 3-1-sejr over de helt store rivaler fra Real Sociedad i næstsidste spillerunde sikrede klubbens bedste placering siden 1998, hvor de endte på 2. pladsen. I år bliver det til en bronzemedalje, efter mål fra Mikel San José, Iker Muniain og Mikel Rico sikrede en flot 3-1-sejr over Real Sociedad.

Vi var ellers begyndt at smide det hele på gulvet. Efter vores nederlag imod Elche og Atlético gik vi yderligere tre kampe uden en sejr. 0-0 imod Levante, 1-1 imod Málaga og 0-1 imod Barcelona. Vores offensiv virkede slet ikke. Et meget sent mål fra Óscar De Marcos reddede os det ene point imod Málaga - men det var vores eneste mål i fire kampe. Atlético begyndte at hente point ind og vandt syv sejre i træk, inden de i sidste runde tabte til Barcelona. Selvom Granada kun vandt en af deres sidste syv kampe, var deres uafgjorte kamp imod Valladolid i sidste runde lige præcis nok til at give dem 4. pladsen til enorm ærgrelse for Atlético, som satte en forrygende slutspurt ind.

Vores fantastiske finish med maksimum point i de sidste fire runder sikrede os en komfortabel 3. plads. Jeg frygtede endnu en sløj dag på kontoret, da det stod 0-0 imod Sevilla i pausen. Spillerne fik en skideballe, og det hjalp. Spillerne kørte Sevilla over i anden halvleg. Mål fra San José, Toquero og De Marcos var bag en 3-0-sejr.

Dernæst var Iker Muniain i topform, da vi besejrede Rayo, inden den famøse kamp imod Real Sociedad fandt sted. I sidste runde var vi ikke specielt velspillende, men to tidlige Susaeta-mål sikrede os sæsonens 22. ligasejr.

Vi var spået en 5. plads, og jeg havde bestemt ikke troet på, at vi ville ende på 3. pladsen. Derfor er jeg er en meget tilfreds Athletic Club-manager.

Óscar De Marcos nuppede en plads på årets hold som højre back, mens Ibai Gómez var blandt udskifterne. Ander Herrera havde 38 nøgleafleveringer og 12 oplæg i løbet af sæsonen og var meget vigtig for vores spil. Med 12 mål og ni assists var Iker Muniain også en nøglespiller. Aritz Aduriz tog topscorerprisen med 13 mål, mens Aymeric Laporte var sæsonens bedst præsterende spiller med en average rating på 7.13.

U19-holdet havde også et glimrende år. De tog 2. pladsen i deres liga med 95 point i 38 kampe, mens de dog desværre tabte cup-finalen imod Sevilla. Alejandro Larrayoz havde en super sæson med 31 scoringer, og jeg håber, at han kan fortsætte sin udvikling. Med 21 oplæg var Unai López også blandt profilerne. Ham har jeg ligeledes store forventninger til.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #48: 29 Apr 2014, 17:21 »

Tillykke med den flotte 3. plads. Det varmer mit Athletic hjerte! Bliver spændende at se, om holdet kan begå sig i Champions League.
Det er stadig en fornøjelse at læse, du skriver skide godt. Thumbs Up
Logged

Arsenal <3

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #49: 30 Apr 2014, 09:22 »

Tillykke med den flotte 3. plads. Det varmer mit Athletic hjerte! Bliver spændende at se, om holdet kan begå sig i Champions League.
Det er stadig en fornøjelse at læse, du skriver skide godt. Thumbs Up

Mange tak.  Thumbs Up
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #50: 30 Apr 2014, 09:24 »


#bilbao #sæsonstart

Vores præstation i ligaen i første sæson bliver meget svær at leve op til. Jeg er sikker på, at Valencia, Atlético og Real Sociedad hungrer efter at få revancheret sig, efter de missede Champions League-kvalifikationen.

Men det er, hvad vi skal. Vi skal leve op til sidste sæsons tredjeplads. Jeg har ikke kunne formå at forstærke holdet i sommerpausen, men vi har til gengæld fået to lejesvend tilbage. Jon Aurtenetxe fik 37 kampe for Celta i sidste sæson, og er nu klar til at tørne ud på min venstre back. Den talentfulde playmaker, Iñigo Ruiz de Galarreta, er ligeledes til min rådighed efter 36 kampe i den næstbedste liga for Mirandés.
FØRSTEHOLDET
Truppen

U19-PROFILER
De baskiske kometer

Jeg har dog været aktiv på transfermarkedet. Jeg har kastet £3.200.000 øst på til Osasuna, og de har sendt Gonzalo Del Olmo den anden vej. En meget talentfuld midtbanespiller med en god personlighed (Spirited), hvilket er vigtigt, når man ser på unge spillere.

Ud af klubben er gået Iñigo Pérez for £1.300.000 til Olympiakos. Han var overflødig på holdet, hvorfor han skulle sælges. Sidste sæsons helt store U19-spiller, Alejandro Larrayoz, er taget en tur til Sabadell i den næstbedste række, hvor han forhåbentlig kan få lidt erfaring på et bedre niveau. Hvis han ikke får spilletid, kalder jeg ham tilbage.

Vi har haft en glimrende optakt til sæsonens første turneringskamp, som er imod oprykkerne fra Mallorca hjemme på San Mamés. Vi har spillet otte venskabskampe og vundet syv, blandt andet tre i Argentina, hvor vi besejrede Boca, River og Newell's. Bedste kamp var imod River, som fik en sæk på 4-0 efter et hattrick af Susaeta og en enkelt pind af Aduriz.

Vi er klar til premieren imod Mallorca i en svær start, hvor Real Madrid og Barcelona er de to næste opgaver.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Løverne fra Bizkaia
« Svar #51: 30 Apr 2014, 14:16 »


#bilbao
3-1 v. Mallorca
Aduriz, Muniain, De Marcos

0-5 v. Real Madrid

0-0 v. Barcelona

Vores ligastart bød på en oprykker og Spaniens to giganter. Det endte med fire point for de tre kampe, hvilket jeg ikke kan brokke mig over.

Vi havde styr på Cristiano Ronaldo i vores to indbyrdes opgør med Real Madrid i sidste sæson, men i anden runde af den nye sæson fik vi verdenstjernens kvaliteter at smage. I en acceptabel første halvleg havde Ronaldo smadret Real Madrid foran kort før pausen. Vi levede og var stadig med, men da portugiseren slog til igen efter 64 minutter, begyndte disciplinen at falme. Ronaldo fuldendte sit hattrick kort efter, og Luis Suárez og Luka Modric endte også på scoringstavlen i, hvad der endte med at blive en afklapsning.

Vi havde ellers skudt Liga BBVA i gang med en overbevisende 3-1-sejr over oprykkerne fra Mallorca hjemme på San Mamés. Med hele 24 afslutninger imod gæsternes fire stillede jeg mig ganske tilfreds. Aritz Aduriz er 33 år og savner hurtighed, men ikke desto mindre åbnede han målscoringen for os. Muniain og De Marcos var de øvrige målscorere.

Målscorere var der ingen af, da Barcelona gæstede San Mamés. Det var en meget jævnbyrdig kamp, hvor Aurtenexte faktisk havde chancen for at stjæle os de tre point, da han langt inde i overtiden fik en åben chance efter hjørnespark. Men det blev altså målløst, og Barca-talisman, Lionel Messi, som nettede 43 mål i sidste sæson, blev holdt nede.

Vi har desuden sagt farvel til Erik Morán, som er skiftet til Sevilla for £650.000. Han havde ikke udsigt til spilletid i klubben, hvorfor jeg måtte lade ham gå. Ind i klubben har vi til gengæld fået en talentfuld forward i form af Miguel Ángel Jiménez. Han blev hentet for £425.000 fra Levante og er straks kommet under Gaizka Toqueros vinder.

Og så går der ikke længe, før vi tager hul på Champions League. Vi har trukket Porto, Dinamo Kiev og PAOK, hvilket må siges at være en fin lodtrækning. Jeg forventer at gå videre.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010