home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 556 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2014
| | | | |-+  Animisme - #24
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Animisme - #24  (Læst 19540 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #5
« Svar #15: 03 Apr 2014, 18:19 »

Tak Smiley ja det er i hvert fald noget andet end det jeg plejer
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #5
« Svar #16: 03 Apr 2014, 18:46 »

Det er sgu rimelig underligt Wink
Men det er kreativt og spændende læsning, så denne gang er det sgu en positiv ting, at det er underligt! Jeg glæder mig voldsomt meget til at læse endnu mere Smiley
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #5
« Svar #17: 03 Apr 2014, 18:49 »

Ahh det er jo ikke ligefrem første gang i historien at besjæling bruges Smiley jeg wanker dog knapt så meget som HC A...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #5
« Svar #18: 04 Apr 2014, 22:42 »

Fortæller: Skydedøren ved Evertons træningsanlæg

Som litterært virkemiddel så havde det nok været smartere, hvis jeg var en svingdør, så vi kunne have brugt udtrykket: Der var gang i svingdøren. Nu er det bare sådan, at jeg er en skydedør men princippet og pointen er den samme. Min rolle i denne fortælling er, at berette om de folk, der kom og gik på Evertons vej mod toppen.

Jeg har ikke som andre de store anekdoter klar, da jeg oplever chokerede lidt i min hverdag og derudover er jeg ikke den store historiefortæller. Min funktion i livet er vel mest at holde det blæsende og regnfulde engelske vejr udenfor. Hvilket er en smule deprimerende for en nysgerrig dame som jeg. Det eneste mindeværdige der er sket i årevis, er dengang jeg bevist langede Lukaku en på hovedet. Den unge belgier nægtede at forlænge sin lejeaftale med klubben og det gik mig voldsomt på. Jeg arbejder nemlig ikke så godt med afslag, skal jeg fortælle dig.

Så da han en dag, som sædvanligt ankom til træningsanlægget dybt begravet i sin telefon og med headset i ørene. Så valgte jeg ikke at åbne. Han gik direkte ind i mig og som resultat fik han et blåt øje. Resten af dagen havde jeg så en ildelugtende elektriker rendende, som pillede ved mine private dele men det var prisen værd.

Nå men tilbage til det vigtige. Som sagt så var der gang i skydedøren i Everton og i sommeren 2014 ankom der 8 nye spillere til førsteholdstruppen. En god blanding af egne talenter, udviklingsspillere og et par store navne. Det betød også at flere måtte forlade klubben, der i blandt Darren Gibson og Sylvain Distin. Derudover smuttede lejesvendene Lukaku og Deulofeu.


James Ward-Prowse – Southampton – 13,5 mio. £                    Shane Duffy – egen avl – Tilbage fra lejeaftale                    Víctor Valdés – Barcelona – Free transfer                    Éder Álvarez Balanta – River – 7,5 mio. £                    Gareth Barry – Man City - Free transfer                    Ricardo Alvarez – Inter – Lejeaftale                    Carlos Fierro – Chivas - 4,5 mio. £                    Ryan Ledson – egen avl – U18


A-kæden                                        B-kæden

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #6
« Svar #19: 05 Apr 2014, 09:51 »

Et rigtigt lækkert hold du har fået stablet på benene!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #6
« Svar #20: 05 Apr 2014, 09:55 »

Som Boxx skriver så er det sgu et fornuftigt hold du har samlet her Wester.
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #6
« Svar #21: 05 Apr 2014, 16:04 »

Ja det var et ganske fornuftigt transfervindue. Havde håbet på lidt flere engelske spillere men det kommer forhåbentlig som savegamet skrider fremad
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #6
« Svar #22: 07 Apr 2014, 07:07 »

Fortæller: Richard Evans, Head Physio

Oprindelig var jeg en del af Roberto Martínez’s mandskab i Wigan og da han fik jobbet i Everton, spurgte han, om jeg ville med. Det ville jeg gerne. Min loyalitet kom dog lidt på en prøve, da han senere hen blev fyret. Skulle jeg være loyal overfor ham eller skulle jeg blive i jobbet? Min familie og jeg var blevet rigtig glad for livet i Liverpool og samtidig var vi afhængige af den indkomst jobbet gav. På den anden side, så følte jeg, at jeg skulle være loyal overfor Martínez og var bitter over, at klubben ikke havde givet ham lidt mere snor. Det var sq lidt af et dilemma.

Martínez havde heldigvis stor forståelse for min situation og efter en længere samtale med ham, så valgte jeg at blive i jobbet som Head Physio i Everton og blive en del af The Gaffer’s opsætning. En beslutning jeg er rigtig glad for, at jeg tog. Det har været en fantastisk oplevelse at være en del af Evertons rejse mod toppen.

Knapt så fantastisk var oplevelsen dengang Kevin Mirallas i en kamp mod Man Utd måtte forlade banen med en brækket fod. En skade der ville holde ham ude i 4-5 måneder. Det var da også en streg i regningen, at måtte undvære den hurtig og teknisk stærke kantspiller og det påvirkede selvfølgelig stemningen i omklædningsrummet efter kampen. Normalt ville stemningen være fuldstændig euforisk efter en sejr over Man Utd og spillerne var da også glade for den flotte 2-1 sejr i top opgøret med lokalrivalerne. Det var dog malurt i bægeret, at måtte undvære en af holdets store profiler så længe.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #7
« Svar #23: 07 Apr 2014, 14:07 »

Må indrømme at jeg virkelig er imponeret over din kreative måde at skrive på! Smiley Havde aldrig selv fundet på at skrive som forskellige "props" i historien! skulderklap herfra!  Thumbs Up
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #7
« Svar #24: 07 Apr 2014, 21:20 »

Må indrømme at jeg virkelig er imponeret over din kreative måde at skrive på! Smiley Havde aldrig selv fundet på at skrive som forskellige "props" i historien! skulderklap herfra!  Thumbs Up

Takker Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #7
« Svar #25: 08 Apr 2014, 04:52 »

Fortæller: Evertons anførerbind

Jeg bliver kaldt Kaptajnen og det er mig, du kan se på billedet, bumping the rock med min tidligere makker Phil Neville. Min nye makker og holdets anfører er nu Phil Jagielka, som havde gang i en fantastisk sæson med rigtig solide præstationer og han har bar holdet frem med hans store lederegenskaber.

Hans præstationer var medvirkende til at Everton befandt sig i toppen af Premier League og var med i kampen om Champions League billetterne. Så tiden som anførerbind i Everton i efterårssæsonen 2014/15 var en spændende og dejlig tid, alt er bare sjovere, når man vinder.Den eneste streg i regningen var, at Liverpool toppede ligaen, hvilket gik mig en smule på.

Det påvirkede dog ikke de bærende kræfter på holdet som min makker og The Gaffer, som var meget fokuseret på holdets egne præstationer. De var samtidig meget afdæmpet i deres attitude. Der var ingen grund til at miste jordforbindelsen, for det kunne se helt anderledes ud, når december måned var overstået. For foran os lå et opslidende og sygeligt hårdt program, som bød på opgør imod fire top 7 klubber.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #8
« Svar #26: 09 Apr 2014, 00:14 »

Fortæller: Inkarneret Everton fans yndlings trøje

Vi var 100 % klar til udebaneopgøret mod Liverpool. Vi var spændte og håbede på en gentagelse af sidste års triumf på Anfield. Traditionen tro, så smuttede vi en tur fordi den lokale pub og varmede op med gutterne, før turen gik til Anfield. Og lad mig sige det som det er, der blev sq nok hældt lidt for mange pints indenbords end godt er. Min ejermand havde ellers højt og helligt lovet sin kone at holde lidt igen men da han først stod på pubben og mærkede stemningen, så tænkte han: ”Hun er først sat til at føde om 14 dage, så det skulle da være satans, hvis det skete i dag.”

I har måske allerede gættet, hvor historien er på vej hen. - Og ganske rigtig. - Præcis 3 minutter før kickoff blev det annonceret over højtalerne på Anfield, at konen skulle føde. Det frembragte jubel hos de fleste på stadion, ja undtagen hos min makker, hvor panikken bredte sig i hans øjne. Han greb telefonen i lommen og så listen over de mange ubesvarede opkald. SHIT! Han var på skideren. Dette kom han til at betale for til evig tid. Poetisk og yderst rammende udbrød han: FUCK FUCK FUCK

Han blev dog reddet på målstregen, som man siger, for det var falsk alarm. Fødslen skete først en uge senere og gæt selv datoen? Ja det er rigtig. Harmony som den lille pige senere hen blev døbt, blev født den 26. december 2014. Nu vidste han præcis, hvad han skulle fortage sig på Boxing Day, de næste mange år frem i tiden.

Denne jul gik han dog ikke glib af det store, for Everton måtte sande, at der stadig var et stykke op til de bedste. Et sølle point blev det til imod de andre tophold og drømmen om Champions League, var nok ikke skide realistisk. En 6. plads halvvejs inde i sæsonen var dog acceptabelt og stemningen var stadig god både i klubben og ikke mindst i den lille familie.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #9
« Svar #27: 09 Apr 2014, 15:15 »

Jeg er med Wester, det er simpelthen en utrolig kreativ måde at skrive bloggen på det her, og utrolig underholdende! (:

KUTGW!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #9
« Svar #28: 09 Apr 2014, 19:30 »

Jeg er med Wester, det er simpelthen en utrolig kreativ måde at skrive bloggen på det her, og utrolig underholdende! (:

KUTGW!

Tak.. Fedt at der er flere der har meldt positivt ind for var selv lidt i tvivl inden jeg startede men ville prøve noget nyt Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Animisme - #9
« Svar #29: 10 Apr 2014, 05:02 »

Fortæller: Evertons stadion Goodingson Park også kendt som The Grand Old Lady

Efter julens svære program hvor det så ud som om, at klubben havde et stykke op til de bedste og drømmen om europæisk fodbold, så ud til at være slukket, så skete der noget i løbet af foråret. Vi begyndte at vinde og kom ind i en rigtig fin stime af resultater og pludselig var vi med i kampen om Champions League billetterne. En rutineret dame som jeg, burde kunne holde hovedet kold i disse situationer men jeg må indrømme, at jeg var voldsomt nervøs.

Det var jo 10 år siden, at vi sidst havde stået med den mulighed. Det var tilbage i 2004-05 sæsonen, hvor vi startede ud med at sælge stjerneskuddet Wayne Rooney. Det var også dengang Lee Carsley huserede på midtbanen sammen med sin ”tvilling”, den skøre dansker Thomas Gravesen som blev solgt midt i sæsonen til selveste Real Madrid. Det var sæsonen hvor Tim Cahill blev klubbens topscorer og vi sikrede os den livsvigtige 4. plads og adgang til kvalifikationsrunde n til Champions League.


Nu stod vi der igen og spændingsniveauet var højt. Der var fem kampe tilbage af sæsonen og de første tre var her hos mig. Deriblandt en kamp imod ærkerivalerne Liverpool. Så det siger sig selv, at klubbens fans var virkelig tændte og stemningen var i top.


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010