home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:37:57 susankeaton Træningsbanen Taktikker FM24
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23580
  2 Brugere, 663 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Ens kontrakt
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Ens kontrakt  (Læst 663 gange)
molle
Landsholdsspiller

Ens kontrakt
« : 01 Nov 2006, 20:33 »

Gør lønnen nogen forskel overhovedet? er det ikke dumt at få meget i løn? det går jo udover ens løn budget. Er det så ikke bedre at sætte den helt i bund, så der er råd til flere spillere?

SLEORT
Landsholdsspiller

Sv: Ens kontrakt
« Svar #1: 01 Nov 2006, 21:23 »

Et bevis på at det bedste er at sætte lønnen i bund, er nok at man minimum kan sætte den til det bestyrelsen tilbyder. Ikke mindre.

Vinzent
Juniorspiller
**

« Svar #2: 02 Nov 2006, 11:29 »

Hehe, har selv haft samme tanke.. Det virker lidt "Beta" agtigt med den managerløn, mon ikke SI udvikler den del af spillet engang i fremtidige versioner?

Favorit CM/FM version: CM 01/02
Favorit hold: Stalybridge Celtic (CON - PL)

Arsenal F. C.   -   Forever the champions!

vesperGT
Manager

« Svar #3: 02 Nov 2006, 11:34 »

Hehe, har selv haft samme tanke.. Det virker lidt "Beta" agtigt med den managerløn, mon ikke SI udvikler den del af spillet engang i fremtidige versioner?

Forhåbentlig  Hævet Øjenbryn

donut17
Ynglingespiller

« Svar #4: 04 Nov 2006, 04:04 »

det er da en meget sjov detalje, som tilføjer lidt virkeligheds følelse til spillet...synes det er godt nok

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

United-styrer
Gæst

« Svar #5: 04 Nov 2006, 11:04 »

Nah, det tror jeg nu ikke. Hvad kunne man da udvikle? I mine øjne er det komplet ligegyldigt med de kontrakter, og ja, man kan som sagt ikke bruge det til noget. Det eneste, der er i det, er vel prestige over at opnå så høj en løn som muligt.

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #6: 04 Nov 2006, 11:11 »

synes det er fedt nok men de kunne udvikle det så det blev som i total club manager 2004 der kunne man købe alt lige fra en bil,hus,rum raket og det kunne koste alt lige fra 80 tusend til mange millioner og så kunne man også købe aktier i alle mulige firmaer

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

United-styrer
Gæst

« Svar #7: 04 Nov 2006, 11:16 »

synes det er fedt nok men de kunne udvikle det så det blev som i total club manager 2004 der kunne man købe alt lige fra en bil,hus,rum raket og det kunne koste alt lige fra 80 tusend til mange millioner og så kunne man også købe aktier i alle mulige firmaer

Ja, det er jeg så dybt uenig i. Spillet hedder Football Manager, og det er der, fokusen skal ligge. Ikke alt det andet unødvendige pjat.

Gosser
Manager

« Svar #8: 04 Nov 2006, 11:20 »

..og så kunne man også lige ændre navnet til "Sims: Football Manager" Wink

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #9: 04 Nov 2006, 11:26 »

Syntes også det er noget pjat. Det er jo et managerspil. Hvis du vil havde hus osv. Så kan du bare spille The Sims.

Hala Madrid!

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #10: 04 Nov 2006, 12:05 »

Syntes også det er noget pjat. Det er jo et managerspil. Hvis du vil havde hus osv. Så kan du bare spille The Sims.
det er sku da bedre end at smide penge efter intet

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

martinovitz
Gæst

« Svar #11: 04 Nov 2006, 23:29 »

Nah, det tror jeg nu ikke. Hvad kunne man da udvikle? I mine øjne er det komplet ligegyldigt med de kontrakter, og ja, man kan som sagt ikke bruge det til noget. Det eneste, der er i det, er vel prestige over at opnå så høj en løn som muligt.

Man kunne også bruge lønnen til at sammenligne sig med andre managers. Noget i samme stil som den rangliste der allerede eksisterer, men som er udregnet på baggrund af resultater. I den forbindelse skulle man så kunne få bonusser for at vinde titler, og præstere over det forventede niveau...

Det kunne være ret sjovt, syntes jeg. :-)

öliver79
Lilleputspiller
*

« Svar #12: 05 Nov 2006, 00:27 »

Synes også lønnen skal være der, og tilmed også at man skal kunne spare sine penge op eller invistere dem enten i aktier eller andele af andre klubber så man eventuelt kunne overtage en klub, det kunne være fedt at få den part med i spiller også og lad os ikke komme uden om det, de fleste fodbold spillere forlader deres egen klub (den klub de er fan af) for at spille i en større klub og det er vil kun for at tjene penge så penge er en del af fodbold og derfor skal de også have en større andel i spillet - pengene man tjener kunne også eventuelt skydes ind i ens egen klub til hjælp til at købe en spiller så man på en måde var medejer af en spiller og på den måde også kunne tjene ved at sælge ham igen (altaå at udvikle ham) jeg synes det kunne være fedt og hvis man ikke gider den del skal der naturligvis være mulighed for at vælge den fra ligesom man i dag kan vælge fra at styre træningen af ens spillere !

Med venlig hilsen

Oliver

Bune
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 05 Nov 2006, 00:35 »

Synes også lønnen skal være der, og tilmed også at man skal kunne spare sine penge op eller invistere dem enten i aktier eller andele af andre klubber så man eventuelt kunne overtage en klub, det kunne være fedt at få den part med i spiller også og lad os ikke komme uden om det, de fleste fodbold spillere forlader deres egen klub (den klub de er fan af) for at spille i en større klub og det er vil kun for at tjene penge så penge er en del af fodbold og derfor skal de også have en større andel i spillet - pengene man tjener kunne også eventuelt skydes ind i ens egen klub til hjælp til at købe en spiller så man på en måde var medejer af en spiller og på den måde også kunne tjene ved at sælge ham igen (altaå at udvikle ham) jeg synes det kunne være fedt og hvis man ikke gider den del skal der naturligvis være mulighed for at vælge den fra ligesom man i dag kan vælge fra at styre træningen af ens spillere !

Ikke forstået

öliver79
Lilleputspiller
*

« Svar #14: 05 Nov 2006, 00:48 »

Hvad er ikke forstået Huh

Med venlig hilsen

Oliver

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010