home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 762 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  West Ham - Arbejderklassens helte
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: West Ham - Arbejderklassens helte  (Læst 7571 gange)
Guldbrand
Gæst
 
Sv: West Ham - Arbejderklassens helte
« Svar #15: 02 Nov 2006, 10:15 »

Hvis der bare kom nogle billeder ind i bloggen, så ville den måske fange min interesseee.. for lige nu syntes jeg det er alt for meget læsning, uden en lille læse pause, hvor man bl.a kan se på et billed..  Det gør altså meget sådan et lille billed.. Hævet Øjenbryn
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham - Arbejderklassens helte
« Svar #16: 02 Nov 2006, 12:38 »

Jeg synes du har et rigtig godt sprog og West Ham er altid sjove at følge, så keep it up  Thumbs Up

Men du har da vist lavet en "rookie" fejl, når du sælge habile kantspillere som Etherington og Benayoun uden at have nogle i kikkerten  Grin

Ellers er jeg bare spændt på, at se om du kan slå igennem i PL og hvor længe du kan holde folk fra at byde på Mascherano og Tevez.
Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: West Ham - Arbejderklassens helte
« Svar #17: 02 Nov 2006, 13:13 »

Hvis der bare kom nogle billeder ind i bloggen, så ville den måske fange min interesseee.. for lige nu syntes jeg det er alt for meget læsning, uden en lille læse pause, hvor man bl.a kan se på et billed..  Det gør altså meget sådan et lille billed.. Hævet Øjenbryn

Heps.

Ærgeligt du ikke kan læse en blog uden billeder, men er bestemt enig med dig i, at billeder er meget væsentlige. Der skal nok komme flere, som du kan se på dette link http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=1108.0 fra min seneste blog, så er jeg stor fan af billeder Smiley

-bune
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham - Arbejderklassens helte
« Svar #18: 02 Nov 2006, 13:21 »

Fedt med sejr over Chelsea Thumbs Up

Ærgeligt med Moutinho og nederlaget, med så tager du bare hævn i det næste opgør mod dem Djævel
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: West Ham - Arbejderklassens helte
« Svar #19: 02 Nov 2006, 13:21 »

Jeg synes du har et rigtig godt sprog og West Ham er altid sjove at følge, så keep it up  Thumbs Up

Men du har da vist lavet en "rookie" fejl, når du sælge habile kantspillere som Etherington og Benayoun uden at have nogle i kikkerten  Grin

Ellers er jeg bare spændt på, at se om du kan slå igennem i PL og hvor længe du kan holde folk fra at byde på Mascherano og Tevez.

Hejsa.
Jeg er rookie of the year  Grin
Men tak for de pæne ord, og håber da at kunen holde på Tevez og Marscherano, nu hvor jeg har fået indskrevet 80 millioner punds klausuler i der kontrakter.

-bune
Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: West Ham - Arbejderklassens helte
« Svar #20: 02 Nov 2006, 13:56 »

9. september 2006



Jeg fik sluttet augustmåned af med at få tilknyttet en 21-årig venstrekantsspiller på en 10 måneder lang lejeaftale. Der er tale om rumænske Nicolae Mitea, som var kommet i overskud i hollanske Ajax, og derfor var blevet sat til at spille med reserverne. Jeg vil det kommende lille år betale hele spillerens løn på 9250 pund per uge.
Mitea er en yderst hurtig kantspiller, hvis spidskompetencer er en formiddabel acceleration, et hurtigt bentøj, god teknisk omgang med bolden, ligesom han er garant for snævre driblinger og god førstegangsberøring af bolden.
Udmiddelbart vil Mitea starte som venstrewing, mens Adu så i Nigel Reo-Cockers skadefravær kan overtage pladsen som offensiv wing. Når denne så kommer tilbage fra sin skadesperiode er der nu en kvalificeret kamp om pladserne på midtbanepladserne.






Men tilbage til i dag, hvor vi skal møde Everton på Goodison Park. Som tidligere nævnt burde dette være dagen, hvor Tevez fik debut, men en forkølelse holder ham uden for dagens kamp. Men for at gøre ondt værre, så er en stribe spillere i dag ramt af småskader samt karantæner, hvilket betyder at jeg må stille op med et reservespækket hold.
Zonneveld er skadet, så Billy Jones tage til takke med en uvant venstrebackplads. Leon Andreasen har karantæne efter sin hjemmeblødning i forrige kamp, så han erstattes af Jonathan Spector. Mascherano sidder også udenfor pga sit røde kort og bliver erstattet af den kun 16-årige Jordan Spence på den defensive midtbane. Dean Ashton er også skadet, hvilket betyder at det bliver et reservespækket angreb bestående af Sheringham og Carlton Cole, som skal starte inde.

Med bange anelser sætter jeg mig til rette og ser hvordan første halvleg skrider frem nøjagtigt som jeg frygtede det.
Et massivt pres af hjemmehold gennem hele halvlegen bliver i det 40. minut konventeret til et mål af James McFadden, og vi kan kun takke Robert Green for, at The Toffees skulle helt herhen for at få bolden i mål.
Anden halvleg er fortsættelse af den første, bortset fra at det nu lykkes hjemmeholdet at få bolden i mål. Faktisk hele fire gange i løbet af de første 18 minutter, og dermed er kampen ovre med en halvtime igen, hvor måltavlen viser 5-0.
At Carlton Cole så i det 79. minut vælger at tage del i sinkeklubben og modtage et rødt kort har jeg kun hovedrysten til overs for.
Til slut i kampen får vi dog to gange pyntet lidt på resultatet, så vi kan tage hjem til London med et forsmædeligt nederlag på 2-5. Vores målscorere blev Cardenas og debutanten Mitea.



Der er bestemt meget at arbejde videre på efter at have overværet dagens indsats. Eneste trøst for mig er, at vi mangler seks stamspillere, men dette er dog ikke undskylning nok til at forsvare den generelle pinlige indsats fra de fem andre stamspilleres side.

Nu venter der en midtugekamp i UEFA cuppen, hvor vi har trukket det overkommelige ungarske hold Ujpest, som har hjemmebanefordel i første kamp. Jeg håber at afbrækket fra den hjemlige turnering, hvor nederlagene rasler ind, kan være med til at vi kan få vasket tavlen ren og vende tilbage med fornyet moral efter kampen i Ungarn.

14. september 2006

Efter et par dage i Ungarn, hvor vi har arbejdet med holdets mentale styrke er det blevet til tid den primære årsag til vi er her i Østeuropa, nemlig kampen mod Ujpest.



Som sædvanlig, fristes jeg til at sige, stiller vi op i en reservespækket startopstilling. Adu er blevet skadet, så Ghanesiske Pantsil starter inde som højrewing, mens Cardenas så skal spille offensiv midtbane.
Afrikaneren griber flot chancer og scorer efter 22 minutter kampens enlige mål. Vi burde dog have vundet meget større, ikke mindst fordi vi væltede os i chancer qua hjemmeholdet de sidste 30 minutter kun spillede med ni mand på banen grundet udvisninger.
Men alt i alt er jeg tilfreds med dagens præstation, og det var dejligt endeligt at se Tevez i West Ham trøjen, selvom han brændte mange chancer, men jeg tvivler ikke på at han nok skal finde målstøvlerne frem, når kampformen for alvor melder sig.
Derudover spillede Vanden Borre en flot kamp, og blev fortjent kåret som kampens spiller, han præsterede utrolig mange flotte ryk op af banens højre side, og var konstant en gennembrudstrussel.
Mascherano og Andreasen var også begge stærkt spillende, og de viste med alt tydelighed at de er savnet i vores hjemlige kampe, og vi venter nu spændt på at deres karantæne er udstået efter weekenden bundbrag hjemme mod Watford.

17. september 2006

Endnu engang en stiller vi op i en alternativ opstilling i Premier League, men dagens lokalopgør mod Watford er en kamp som skal vindes, hvilket jeg også fortælle spillerne inden start.
Tevez får sin debut på såvel Upton Park som i Premier League og efter 51 minutter slår han sit navn fast hos det pointhungrende hjemmepublikum, da han fra 27 meter brager et smukt langskud ind bag en sagesløs Watfordmålmand.
Vores smalle føring varer til kort før slutfløjtet, hvor den indskiftede ungdomsspiller Hunt blamerer i forsvarets højreside, og sender bolden direkte i fødderne på en Watfordangriber, som let og uden besvær kan udligne til kampens resultat 1-1.
Jeg var nødsaget til at sætte Hunt ind i kampens afgørende fase, da Mitea måtte udgå med en skade. Her efter kampen har holdlægen netop fortalt mig, at Mitea har trykket ribbende og må holde en pause på en til to måneder.
Det er som om, at vi bare ikke må få lov til at stille i stærkeste opstilling...


« Seneste Redigering: 02 Nov 2006, 14:33 af Bune » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Ham - Arbejderklassens helte
« Svar #21: 02 Nov 2006, 15:47 »

Du kæmper med det sædvanlige problem i FM2007, skader og røde kort. Som er helt vildt overdrevet i denne verison!

Men håber du får vendt skuden......
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: West Ham - Arbejderklassens helte
« Svar #22: 02 Nov 2006, 17:11 »

Du kæmper med det sædvanlige problem i FM2007, skader og røde kort. Som er helt vildt overdrevet i denne verison!

Men håber du får vendt skuden......
Hey b0nb0n.

Tak for de pæne ord tidligere.
Okay det er ikke kun i det her spil, at de røde kort flyver op af brystlommerne konstant. Jeg har især bidt mærke i, at mange af udvisningerne såvel til modstanderne som til mig bliver delt når det angribende er blevet tildelt et frispark. Det er sgu lidt mærkeligt.

bune
Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: West Ham - Arbejderklassens helte
« Svar #23: 02 Nov 2006, 23:41 »

1. oktober 2006

Siden sidst du hørte fra mig har vi spillet to ligakampe. Ja dampen i omklædningsrummet fra spillernes bad efter vores 1-0 sejr i dag over Reading er vel dårlig forsvundet.
Vi spillede en fin og veldisciplinæret kamp, hvor vi på fornemmeste vis formåde at holde gæsterne fra chancer. Freddy Adu stod for kampens enlige mål, efter flot forarbejde af Vanden Borre.
Forrige ligakamp gik derimod ikke så godt, her spillede vi som en pose nødder og tabte 1-2 til Middlesboro, som sad tungt på kampen, og helt symptomatisk var det da også et selvmål fra Arcas fødder, som sendte os på måltavlen.



I den foregangne periode vendte vi også tilbage på den europæiske scene efter 30 års fravær. Sidst klubben deltog i en europæisk turnering var i den nu hedengange Pokalvindernes Turnering, hvor man i 1976 nåede frem til finalen, men tabte til Royal Sporting Club Anderlecht. Her var blandt kamprekordholderen Billy Bonds på banen, ligesom den nuværende landsholdsstjerner Frank Lampards far også spillede finalen for The Hammers.
Elleve år forinden havde man i selv samme turnering været i finalen og vundet, så med andre ord, er der en finaleplads forbundet med West Ham's deltagelse i europæiske turneringer, eftersom klubben ikke har deltaget mere end de to gange i fodbold udenfor Englands grænser.

I år var det så ikke Pokalvindernes Turnering klubben deltager i, men UEFA cuppen hvor man i gruppespillet er havnet i pulje med Heerenveen, Sparta Prag, Parma og Hadjuk Rodic.
Vores ilddåb var mod hollænderne, som hjemme i Friserlandet blev godt og grundigt rundbarberet af mine spillere, som var særdeles oplagte og sørgede for at vi kunne drage hjem til England med en 3-0 sejr i bagagen.

20. oktober 2006


Der er landskampspause og 14 ud af mine i alt 24 spillere er udtaget til deres respektive landshold, så her er yderst stille  i klubben. Derfor vil jeg bruge lidt af min tid til at fortælle om nogle taktiske ændringer jeg har foretaget siden sæsonstarten, hvor jeg helligede mig den klassiske britiske 4-4-2 formation.  Imidlertidigt er jeg dog gået væk fra den opfattelse, og er nu gået over til en mere kontinental 4-5-1 formation - eller 4-3-3 hvis man heller vil lyde lidt mere offensiv orienteret.
Jeg måtte sande at jeg konstant måtte leve med at enten Ashton eller Tevez var ude med skader eller karantæner, og som frygtet er hverken Cole, Sheringham eller Zamora gearet til 90 minutters topbold. Derfor måtte jeg som udgangspunkt nøjes med en decideret frontangriber. Derudover befandt hverken Cardenas eller Adu sig særlig godt som regulære wings, med defensive pligter. En mere fri offensiv rolle, hvor de konstant dribler og løber sig til baglinien eller på tværs af banen fra sidelinen passer mere dem. Det samme gør sig gældende for Pantsil, som også kan bruges i højresiden, hvilket gør at Cardenas så kan spille på den centrale midtbane, hvis der er behov for det. Så hvis du kaster et blik til venstre for disse ord, kan du se den opstilling jeg de seneste kampe har benyttet, og som jeg i fremtiden vil gøre brug af.



På mål har jeg stadig Robert Green, som står ganske stabilt og stadig har en reservetjans på det engelske landshold.
Foran ham ligger centralt Anton Ferdinand, som har udviklet sig formiddabelt de seneste måneder og er gået hen og blevet udråbt til Wonderkid. Ved siden af ham ligger danske Leon Andreasen. På de defensive kanter ligger til venstre hollænderen Mike Zonneveld, mens Anthony Vanden Borre fra Belgien ligger i højre.
På den defensive centrale midtbane huserer Javier Mascherano, der foran sig har Nigel Reo-Cocker og Cardenas. Det er dog planen at Mark Noble skal erstatte Cardenas på plads når han vender hjem fra sit lejeophold i Ipwich. Indtil dette sker har Pantsil så pladsen som offensiv højre midtbane på lånt tid. I den modsatte side af ghaneseren spænder hans halvlandsmand Freddy Adu så rundt. Og helt fremme ligger naturligvis Carlos Tevez, som har en fri rolle, hvor han får lov til at boltre sig og vise talenter på sin kreativitet og formidable langskud.
De to centrale midtbanespillere har også fri tøjler når det kommer til at deltage i det offensive spil, ligesom de også skal vise stor kreavitet.
De to kantspillere på midtbanen, skal så vidt muligt søge mod baglinien, når de har bolden.
Javier derimod er instrueret i at blive tilbage på egen banehalvdel og agerer boldoprydder i samarbejde med de to midterforsvarer, mens de to kantforsvarer har lidt friere offensive indstilllinger.
Nok om taktik og tal. Jeg vil tage ud på træningsbanen til de resterende 10 spillere og få dem pisket igennem, men inden jeg løber ud og sørger for det, vil jeg da lige indskyde at ovennævnte taktik gjorde at vi i den seneste ligakamp slog Sheffield United med 2-0 på mål af Nigel Reo-Cocker og Pantsil.

2. november 2006

Så er det blevet til endnu to kampe i ligaen, den første blev til et ventet, men hæderligt, nederlag til Manchester United på 0-1. Så var det straks bedre i den seneste ligakamp, hvor vi gæstede Reebok Stadium i Bolton og tog derfra med alle tre point og lige så mange mål scoret. Først bragte Pantsil os på tavlen, og siden tog Tevez over og med to bragt mål sikrede han os en komfortabel sejr.

Det er også blevet til en enkelt kamp i Liga Cuppen. Og mere bliver det hellere ikke i denne sæson for vores vedkommende. Efter 120 minutters målløs spil mod ligakollegaerne fra Portsmouth trak vi det korteste strå i straffesparksturner ing, hvilket sendte kystbyens hold videre i turnering.
Heldigvis er vi da med i UEFA cuppen, og netop i det regi har vi spillet tidligere på dagen. Her blev det til en dejlig sejr på 3-0 over Sparta Prag, hvilket mere eller mindre har sikret os videre avancement i turnering. Endnu en gang var vores argentiske målhelt på pletten, ligesom unge Billy Jones kom på tavlen på et flot hovedsstødsmål efter et hjørnespark.

5. november 2006

Puha har lige været igennem en hård kamp i dag. Det var et ægte lokalopgør, mod Tottenham, så der var fuldt hus og stemningen var tiltider hadsk, men det var nu mest intensiteten der prægede såvel banen som lægterne.
Efter 21 minutter kunne gæsterne fra den fine ende af London bringe sig foran ved Berbatov. Den stilling holldt til halvlgen, hvor jeg fortalte spillerne at nu måtte de mande sig op, og gå ind og levere en mandfolkepræstation for fansenes skyld. Lige lidt hjalp det dog og vores bulgarske ven bragte The Spurs foran med 2-0 i det 58. minut.
Så var jeg nødt til at rejse mig op, løsne slipset og gestikulere og råbe ud til spillerne. Jeg ved ikke om det var dét, som skulle til men fanden tog hvertfald ved dem og minuttet efter reducerede Nigel Reo-Cocker til 1-2. Klapsalverne fra publikum var dårligt forstummet før de igen blev intensiveret. For minutterne efter fik Tevez udlignet til 2-2, herefter satte vi alle kræfter ind på at holde det ene point til slutfløjtet, hvilket også lykkedes. Et point til kontoen som nu er på 17 point.

18. november 2006

Efter en veloverstået landskampspause var det tid til at tage i mod endnu et storhold. Denne gang var det Liverpool, der gæstede Upton Park. Generelt set må man sige at vi får et svært forår eftersom alle kampene mod de formodede tophold dér vil foregå på udebane.
De røde pressede på igen og igen og kun storspil af Green og hjælp fra træværket gjorde at vi kunne holde nullet frem til pausen.  Især Dirk Kuyt må i pausen have siddet med en dårlig smag i munden, da han var den helt store synder.
Til vores held fik Liverpool smadret deres spil da nordmanden Riise i det 53. minut valgte at tabe hovedet og losse Cardenas ned bagfra. Rødt kort til den iltre rødtop, hvilket medførte et mindre offensiv pres fra Liverpool, og da Gerrard kort efter blev småskadet men måtte blive på banen, fordi gæsterne havde foretaget alle deres udskiftninger blev det straks lettere for os. Vi overtog lidt efter lidt spillet, som i dommeren overtid resulterede i at Cardenas fik en dejlig frispilning fra Reo-Cocker og let kunne udplacerer Dudek i målet, og dermed fik vi en dejlig skalp i bæltet.

2. december 2006

Vi har spillet vores tredje kamp i UEFA cuppens gruppespil, hvor det blev til et nederlag til Parma. Det var dog ikke noget vi tog ilde op, da vi mere eller mindre var kvalificeret til forårets knald eller fald kampe. Efter kampen blev det så en realitet.
Værre var det derimod da vi i den efterfølgende weekend tabte 1-2 til Charlton. En helt igennem skidt præstation, især fordi vi førte 1-0 på Tevez mål ved halvlegen, me to hurtige mål af Charlton i anden halvlegs start fik sat os ud af kurs.
Derfor var det dejligt, at vi forleden på udebane fik tre point mod Aston Villa. Begge vores argentinere kom på måltavlen. Først Javier, som fulgte en hjørnesparksripost op på kanten af fæltet og tordnede bolden i nettet. Og i dommerens overtid listede Tevez sig fri og kunne spark tre point i hus. Dermed har vi nu 22 point og indtager en ottendeplads i ligaen.



Men for at fortælle om noget andet end det rent sportslige, så kan jeg fortælle at jeg og den øvrige fodboldverdenen blev informeret om, at formand Terence Brown har modtaget et bud på klubben fra et konsortium, som ønsker at købe klubben og videreføre selskabet. Allerede da jeg tiltrådte fortalte Brown mig jo at dette kunne ske, men jeg må ærlig talt indrømme at jeg ikke havde regnet med det vil ske. Men nu må vi vente et par uger og se hvad det ender med. Man kan jo være heldig at de eventuelt nye ejere, vil betale klubbens svulmende gæld ud, og måske endda tilføre nye penge til spillerindkøb.
« Seneste Redigering: 02 Nov 2006, 23:56 af Bune » Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: West Ham - Arbejderklassens helte
« Svar #24: 02 Nov 2006, 23:53 »

Flotte resultater i de sidste par kampe. Især sejren over The Reds Opstemt
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

donut17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: West Ham - Arbejderklassens helte
« Svar #25: 03 Nov 2006, 00:14 »

jeg spiller osse med west ham, og der blev klubben osse købt, men desværre betød det ikke flere penge, til gengæld havde jeg efter et 1/2 år fikset min økonomi så godt at jeg fik 25 mil :-)

God blog
Logged

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: West Ham - Arbejderklassens helte
« Svar #26: 03 Nov 2006, 06:28 »

heeey bune!

Sjovt med alle de West Ham Blogs der er. Yderst spændende blog og slet ikke dårligt med en placering i top 8 på nuværende tidspunkt. Som jeg også skrev over MSN så netop den holdopstilling spiller jeg også nogen gange med, bla nogen gange med West Ham. Så det var lidt pudsit da du fortalte om den.
Men god vind resten af sæsonen!
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: West Ham - Arbejderklassens helte
« Svar #27: 03 Nov 2006, 08:24 »

Go blog Bune. Håber virkelig du får stor succes.
Logged



Guldbrand
Gæst
 
Sv: West Ham - Arbejderklassens helte
« Svar #28: 03 Nov 2006, 09:33 »

Dejligt at der er kommet flere billedere med i bloggen.. det gør den lige den tand bedre at jeg nu ahr lyst til at følge med i den.. For jeg er stor tilhænger af layoutet, og at der er mange billeder med (uden at den skal være proppet med billeder  crazy) Så forsæt det gode arbejde, og held og lykke med PL   Thumbs Up
Logged

Bune
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: West Ham - Arbejderklassens helte
« Svar #29: 03 Nov 2006, 16:47 »

11. februar 2007

Så er der gået en stribe måneder siden sidst du hørte fra mig, så med andre ord er der blevet spillet en del kampe.
Det hele startede med at jeg i julemåneden lagde ud med at tabe til Fulham, hvilket ærgrede mig grusomt. Herefter spillede en stribe uafgjorte kampe i ligaen, først mod Blackburn, siden Portsmouth, dernæst Newcastle og til sidst Manchester City. Herefter blev det til nederlag mod såvel Wigan og Chelsea, hvor sidstnævnte var tåleligt var førstnævnte yderst ringe.

Jeg var ikke ene om at syntes det. Der var så småt ved at komme et pres fra supporterne, som ønskede at jeg skiftede spillestil og droppede taktikken med kun en regulær angriber. Bestyrelsen var dog på min side, og ønskede ingen taktiske revolutionier. Måske skyldtes det også, at de havde rigeligt at se til, da de lå i forhandlinger om at sælge klubben.SSituatione n er den, at de stadig forhandler, men som man kan se på de nærværende billeder, så er forhandlingerne gennem den seneste måneds tid gået fra at være intense til nu mere eller mindre at ebbe ud, da købernes hovedaktør åbenbart alligevel ikke har helt fortalt sin bankrådgiver om sit projekt.
Det kan jeg så sidde her og ærgre mig gul og grøn over efter som den nuværende bestyrelse i starten af januar forbød mig at hente nye spillere til klubben, da jeg ikke måtte tære på klubbens likvide beholdning mens overtagelsesforhand lingerne stod på.


Omvendt havde jeg dog frie hænder til at sælge spillere i vinterens transfervindue, hvilket jeg gjorde nytte af og fik solgt tre reservespiller.
Først røg fjerdevalget til målmandstjansen, Jimmy Walker, til Hartlepool for 275.000 pund, siden fik jeg solgte Carlton Cole for det svimlende beløb af 2 millioner pund. En fantastisk handel for en spiller, der det seneste halve år kun har spillet tre kampe.
Endeligt fik jeg solgt Bobby Zamora til WBA for den mere jordnære sum af 500.000 pund.
Men alt i alt tre handler som jeg kan være godt tilfredse med, og en god saltvandsindsprøjtn ing til bankbogen som dags dato har en saldo på 12.460.157 millioner pund.

Men kalenderåret 2007 har budt på andet end klubovertagelse og spillersalg. Ikke overraskende har vi også spillet fodboldkampe.

Årets første kamp i FA cuppen, var på hjemmebane hvor vi mødte Southampton og besejrede dem med 2-0. Dean Ashton, som gennem hele efterårsæsonen har været plaget af skader, kom ind sidst i kampen og viste sin målnæse og scorede kampens andet mål. I juledagene fik Ashton også scoret som indskifter, så han er i den grad ved at være oppe i omdrejninger.
Disse omdrejninger fik han lov til at vise i hele januar måned og indtil videre i februar, da Tevez løb ind i såvel karantæne som en skade. Og i de seneste syv kampe har han scoret lige så mange mål. En fantastisk performance, som også netop har udløst en udtagelse til det engelske landshold.
Ashtons mål har da også resulteret i tre sejre i de fem ligakampe vi har spillet. Sejrene er kommet mod Everton, Watford og Sheffield United, omvendt har vi tabt til Middlesboro og Reading.
Det er blevet til endnu en sejr, nemlig i FA cuppen, hvor vi spillede os videre til femte runde ved at besejre Reading, i næste runde venter Manchester City, som har hjemmebanefordel.

Endeligt har vi også spillet i UEFA cuppen, hvor et reservespækket hold tilbage i december tabte til Hajduk Split. Det forhindrede os dog ikke i at gå videre fra gruppet, og ved lodtrækningen i det europæiske fodboldforbunds hovedkvarter i Nyon ved Geneve i Schweiz faldt lodtrækningen sådan ud at vi skal møde Palermo i første knald eller fald kamp. En spændende lodtrækning, hvor vi har en god chance for at avancere.

Men den primære fokus vil være på den hjemlige liga, hvor vi indtager en 12. plads med 34 point, vi har dog spillet en kamp færre end de nærmeste konkurrenter, så det er muligt vi kan hoppe op på en 8. plads.

14. februar 2007

Så er der nyt om salget af klubben til de nye invenstorer. Om det er godt eller dårligt nyt kan jeg ikke helt beslutte mig for, men hvertfald er jeg glad for at det nu igen er muligt at købe spillere, det har været yderst belastende ikke at kunne købe spillere i 3 ud af de 4 uger , hvor det er muligt i vintervinduet.




« Seneste Redigering: 03 Nov 2006, 16:56 af Bune » Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010