Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 22:09:23
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
01 Jan 2025, 09:52
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23485
1 Bruger, 584 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
realestateeg
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Football Manager 2014
Kategori: Blogs
#6 In Memory of...
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
Forfatter
Emne: #6 In Memory of... (Læst 7666 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
#6 In Memory of...
«
:
21 Feb 2014, 14:18 »
EN MESTER ER BORTE, EN NY SKAL FINDES
Der var gået et suk igennem den ganske fodboldverden dagen før. En af vor tids legender var nu borte. Han var sovet stille ind efter længere tids sygdom. Mange vil altid huske ham, men ikke alle har nogen sinde elsket ham. Han var en af tidens største managers, og bare lyden af hans navn kunne få selv de mindst fodboldinteressede til at spidse ører.
I en alder af 80 år kunne det gamle slidte hjerte ikke mere. Han havde givet alt i sin tid som manager. Op og nedture havde tæret på kræfterne, men på trods af presset og slidet, var det netop det erhverv han altid havde elsket. Det var det erhverv, der havde holdt ham i gang igennem så mange år.
José Mário dos Santos Félix Mourinho nåede at være i 10 forskellige klubber som manager inden han trak sig tilbage som 75 årig. Han sluttede i klubben, hvor det helt store gennembrud kom, nemlig Porto. En æra sluttede da Mourinho vandt sit sidste mesterskab nogensinde, da Porto vandt mesterskabet i hans afskedskamp. Mourinho stoppede på toppen, og nu var han borte fra denne jord.
Mourinhos ånd og mentalitet var så stærk gennem årene, at han aldrig helt vil forlade nogen af os, der har levet i hans tid. Men hvem skal føre stilen videre, hvem skal være den nye konge af fodboldstadions, hvem er dygtig nok til at bære arven videre fra en mester.
Svaret er José!
«
Seneste Redigering: 27 Feb 2014, 14:10 af TripleX9
»
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
In Memory of a legend
«
Svar #1:
21 Feb 2014, 14:19 »
INDHOLDSFORTEGNELSE
#1 EN MESTER ER BORT, EN NY SKAL FINDES
#2 FORORD ELLER NOGET
BENFICA
#3 FØRSTE STEP - BENFICA
#4 DRÆBERGRUPPEN
#5 ANERKENDENDE NIK FRA OVEN
#6 FLOT SPIL, MEN ER DET NOK?
«
Seneste Redigering: 27 Feb 2014, 14:10 af TripleX9
»
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
#2 In Memory of a legend
«
Svar #2:
21 Feb 2014, 14:20 »
FORORD ELLER NOGET
Velkommen til en ny blog fra min side af. Endnu en gang vil jeg forsøge mig med at klare
Westers Challenge
, så jeg kan kalde mig selv FM's Special One. Det har kostet mange timer og frustrationer hidtil i mine forsøg, men jeg er besluttet på at det SKAL kunne lade sig gøre.
Mourinho er netop gået bort, og det er sommeren 2040. Det er blevet tid til at finde arvtageren til tronen. En trone man ikke bare kan kræve, men en plads man er nødt til at kæmpe for. Mange ligaer og storhold skal besejres igen og igen, før man bare kan overveje at kræve den plads.
Den nye manager skal forsøge at udfylde rollen efter sit store idol. Et idol han har set så meget op til helt fra hans barndom, men også i hans egen karriere som fodboldspiller. Han er udmærket klar over, at det bliver uhyggeligt svært at udfylde legendens sko.
Ligesom helten gennem mange år, så er fremtidens mand også af portugisisk afstemning. Den aktive karriere har blandt andet budt på ophold i Fulham og Real Madrid.
Mr.X:
"Jeg vil være den største. Jeg vil overgå ham. Jeg vil gøre det hele for ham, så han kan sidde deroppe og være stolt"
«
Seneste Redigering: 26 Feb 2014, 14:35 af TripleX9
»
The Road Back To Anfield
darkalf
Manager
Sv: In Memory of...
«
Svar #3:
21 Feb 2014, 15:35 »
Spændende
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=39287.0
Gang i Brighton igen
mathiasnh
Førsteholdsspiller
«
Svar #4:
21 Feb 2014, 16:16 »
Selvfølgelig følger jeg med, når det handler om et af mine helt store idoler!
Neal Caffrey!
Grün
Landsholdsspiller
Sv: In Memory of a legend
«
Svar #5:
21 Feb 2014, 16:48 »
Citat af: TripleX9 21 Feb 2014, 14:20
og den her er sgu også min
Pis også, havde ellers lige tænkt mig at bruge den :///
aien
Reserveholdsspiller
«
Svar #6:
21 Feb 2014, 18:03 »
Følger helt sikkert med!
WittingB
Reserveholdsspiller
«
Svar #7:
22 Feb 2014, 09:57 »
Det ser spændende ud
Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her
Les Pitchouns - jagten på tronen
Månedens blogger :Dec, 2013
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #8:
22 Feb 2014, 15:37 »
Citat af: darkalf 21 Feb 2014, 15:35
Spændende
Håber jeg det bliver
Citat af: mathiasnh 21 Feb 2014, 16:16
Selvfølgelig følger jeg med, når det handler om et af mine helt store idoler!
Lyder godt du er med
Citat af: Grün 21 Feb 2014, 16:48
Pis også, havde ellers lige tænkt mig at bruge den :///
Sorry
Citat af: aien 21 Feb 2014, 18:03
Følger helt sikkert med!
Lyder godt aien
Citat af: WittingB 22 Feb 2014, 09:57
Det ser spændende ud
Må vi håbe det kan blive
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
#3 In Memory of...
«
Svar #9:
23 Feb 2014, 09:56 »
FØRSTE STEP - BENFICA
Portugisiske Benfica har netop skiftet manager. Den tidligere manager David Alaba har valgt at forsøge sig som Portugisisk landstræner. Dermed blev sædet ledigt for en helt ny manager på den internationale scene. Mange har allerede udtrykt deres skepsis omkring, at Benfica vælger at lade en rookie overtage i storklubben. Benficas formand har dog hurtigt valgt at udtale, at de har fuld tillid til den nye manager, og aldrig har haft betænkeligheder ved at ansætte José.
Forhåbentligt kan vi få svar på endnu flere spørgsmål her på pressemødet. der går i gang om få minutter.
Formanden: "Velkommen til denne glædens dag. Det er mig en stor ære at præsentere, José Mario Mourinho Junior, som klubbens nye manager. José har heldigvis valgt at træde i sin afdøde faders fodspor, efter at at hans egen aktive karriere er sluttet. José vil besvare de spørgsmål i måtte have. Først vil jeg dog bede alle rejse sig og holde et minuts stilhed i respekt for José Mário dos Santos Félix Mourinh, som nu følger os fra himlen."
José: "Tak skal I have og velkommen til mit første pressemøde i klubben. Det er dejligt at så mange er mødt op, og det viser jo kun hvor stor interessen er for denne storklub. Jeg har glædet mig som et lille barn til denne dag, og ikke mindst til de næste år som manager for klubben."
Journalist: "José mange vil nok se dig som lidt af et ubeskrevet blad i managersammenhæng. Du har ikke nogen erfaringer som manager, og har netop afsluttet din egen aktive karriere. Frygter du ikke selv at mangel på erfaring kan gøre at i kommer til at fejle?"
José: "Frygt er for de svage. Det er bare en af de ting min far lærte mig tidligt. Som målmand i både Fulham og Real Madrig, var der bestemt heller ikke råd til at spille med frygt i kroppen. Tværtimod mener jeg, at jeg er rigtigt godt klædt på til denne opgave. Jeg har suget til mig i de klubber jeg har været i som aktiv, og så har jeg altid fuldt min far meget tæt. Jeg er helt klar, og ellers havde Benfica heller aldrig ansat mig."
Journalist: "Din ansættelse kommer kun nogle dage efter at din far gik bort. Var det tæt på at det slet ikke blev til noget. Her tænker jeg på, hvad der netop er sket i din familie"
Jose: “It is clear that I will end my career without having coached Barca" sagde min far efter at have slået Barcelona. Nogle af hans sidste ord til mig var de samme, men han tilføjede også "lov mig at du heller aldrig vil træne dem". Det løfte har jeg tænkt mig at holde, og samtidigt ved jeg at han elsker at jeg fortsætter i hans fodspor. Så nej, hvad der er sket har intet ændret udover at jeg er endnu mere motiveret for at gøre ham stolt deroppe."
Journalist: " Din far betyder selvfølgelig meget for dig. Det gør han for rigtigt mange mennesker uden tvivl. Har du tænkt dig at fortsætte samme spillestil som han var kendt for?
José: "tjaaaa, man kan vel sige ja og nej. Jeg vil fortsætte med at holde nullet og score et mål mere end de andre. Du hentyder nok til om jeg vil spille lige så defensivt, Der vil da være kampe hvor vi vil fokusere meget på den bagerste del af holdet, men generelt så skal vi være offensive samtidigt med at vi er dominerende og boldbesiddene."
Journalist: "Et sidste spærgsmål José. Hvad er dine egne planer for din manager karriere?"
José: "Jeg er kun lige ankommet til Benfica, og jeg håber at kunne fejre store triumfer med klubben og dens mange fantastiske fans. Mit mål og min motivation er helt klart at gøre min far stolt, og hvem ved måske overgå ham?" Tak for i dag, det er blevet tid til at komme ud på træningsbanen sammen med drengene.
«
Seneste Redigering: 26 Feb 2014, 14:35 af TripleX9
»
The Road Back To Anfield
Dehli
Landsholdsspiller
«
Svar #10:
23 Feb 2014, 13:28 »
rigtig god start
BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt
Min Blog - Parma Drama
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #11:
24 Feb 2014, 12:31 »
Citat af: Dehli 23 Feb 2014, 13:28
rigtig god start
Tak
Dejligt med positiv feedback
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
#4 In Memory of...
«
Svar #12:
25 Feb 2014, 14:25 »
DRÆBERGRUPPEN
Der var ikke ligefrem det store smil på José's læber da han sammen med sin assistent forlod lodtrækningen til dette års Champions League. Benfica var nemlig havnet i noget af en gruppe. 2 af de helt store klubber var endt i Benficas pulje. Barcelona og Paris Saint Germain var bestemt favoritterne i gruppen. Benfica og Galatasaray kunne kun håbe på at drille de andre klubber, da der uden tvivl var en markant forskel.
En noget anstrengt Mourinho Junior svarede kort og kontant på spørgsmålet om hvordan han så frem mod opgørene med Barcelona: "De 2 kampe skal vindes. Vi skal kæmpe røven ud af bukserne mod et af verdens bedste fodboldhold. At det samtidigt er et hold, som jeg absolut ikke kan fordrage gør kun at jeg er endnu mere opsat til opgørene. Det er så min opgave at få den følelse plantet ud i drengene."
CHL
Det lykkedes dog ikke for Benfica at slå Barcelona i første opgør på Camp Nou. Lidt ufortjent vandt Barcelona med 4-1. En blandet start på Champions League for Benfica, som i aller første kamp hjemme kun fik 0-0 mod PSG. Det er dog blevet til 2 sejre i kampene mod Galatasaray. Så José's tropper har stadigt en chance for at gå videre, men det kræver helt sikkert en sejr over Barcelona på hjemmebanen, og det er ikke engang sikkert at det er nok. Mourinho Junior skal håbe på hjælp fra PSG.
LIGA
Benfica fører som forventet ligaen. Det er dog ikke mange point der skiller topholdene fra hinanden. Sæsonen er stadig meget lang, så intet er afgjort endnu. Allerede nu kan det godt antydes at det endnu engang bliver mellem Porto og Benfica vinderen skal findes.
Spillere
Det kræver lidt mere tid før jeg begynder at pege profiler ud. Vi er i 2040, så selvsagt kender jeg ingen af spillerne på forhånd. Holdet er faktisk rigtigt godt, og jeg har forstærket det så godt som muligt med de transfermidler, som jeg havde til rådighed. (ca.130 mill. kroner).
Today's Mourinho quote on his rivalry with former Barcelona manager Frank Rijkaard:
“My history as a manager cannot be compared with Frank Rijkaard’s history.
He has zero trophies and I have a lot of them.”
~ José Mourinho
«
Seneste Redigering: 26 Feb 2014, 14:36 af TripleX9
»
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
#5 In Memory of...
«
Svar #13:
26 Feb 2014, 13:28 »
ANERKENDENDE NIK FRA OVEN
Det var en særdeles stolt Mourinho Junior, der tog imod pressen efter den afgørende Champions League kamp mod Barcelona. Benfica klarede sig med hiv og sving videre fra gruppen på bekostning af FC Barcelona. Selve kampen endte 1-0 til Benfica, som dog var i total dominans hele kampen igennem, og Barcelona havde nærmest ingen skud på mål.
José du må være en stolt manager i dag. I har lige slået Barcelona ud af den største turnering af dem alle, det må være en fantastisk følelse du sidder med nu?
Det har du helt ret i. Det er skønt at være gået videre i turneringen imod alle odds. At det så er en afgørende finalekamp mod Barcelona gør kun det hele endnu bedre. Vi er videre i Champions League, vi slog Porto i weekenden, og vi fører ligaen med 7 point. Jeg er tilfreds.
Netop til kampen mod Porto valgte du at skifte væk fra den taktik du har brugt hele sæsonen. Var der en speciel grund til det?
Vi har forsøgt at spille med to angribere indtil nu, og det er også lykkedes ganske fint i den hjemlige liga. Jeg har dog ikke været tilfreds i Champions League, hvor vi senest blev udspillet i Paris. I Istanbul var vi også bagud 3-1 inden vi fik det vendt til 4-3. Derfor valgte jeg at gøre midtbanen endnu stærkere, og indtil videre ser det ud til at være en succes. 3-1 over Porto og 1-0 over Barcelona kunne godt få det til at se ud som om, at jeg har valgt rigtigt med min 4-1-2-2-1. Mon ikke også farmand nikker anerkendende deroppe fra, den nye taktik er jo lidt mere i hans ånd.
Vi er midt i december og med tanke på at I skal spille Champions League igen til foråret. Forventer du at opruste markant i Januar?
Jeg ville utroligt gerne, og det tror jeg alle managers gerne vil. Økonomien skal bare være til det, og det er den ikke lige nu. Vi brugte mange penge i sommers, og der skal et eller to kæmpe salg til før at vi rører på os. Vi vil dog måske allerede i Januar forsøge at starte oprustningen til næste sæson. Der er flere spillere som ikke har forlænget kontrakter, der er meget interessante.
Tror du I kan gøre jer gældende i Champions League i år?
Jeg har altid troen på det, og mener også vi har et godt hold allerede nu. Om det er helt godt nok til at gå hele vejen, kan man jo diskutere. Fortsætter vi som vi spiller lige nu, mener jeg afgjort at vi kan komme frem til en semifinale måske og derfra kan alt jo ske. Selvfølgelig vil vi gerne vinde alle turneringer vi er med i, men vi er en trup under opbygning, og hverken klubben eller jeg selv har travlt. Jeg forlader i hvert fald ikke klubben før vi har vundet det største trofæ af dem alle.
Mourinho Quote of the Day On his arrival at Chelsea in 2004, the first words he muttered:
“Please don’t call me arrogant, but I’m European champion and I think I’m a special one.”
«
Seneste Redigering: 26 Feb 2014, 14:36 af TripleX9
»
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
#6 In Memory of...
«
Svar #14:
27 Feb 2014, 14:08 »
FLOT SPIL, MEN ER DET NOK?
Mourinho Junior havde tidligere sagt at han ikke regnede med at det ville blive et særligt stort transfervindue for Benfica, og det må man sige holdt stik. Der blev kun skiftet lidt på målmandsposten. Der kom en ny 2. målmand til truppen. Dette skifte skete kun for at skaffe nogle penge til klubkassen. Da den forhenværende 2. målmand kunne indbringe 65 mill. og den den nyankomne, me nogenlunde samme niveau, kom på fri transfer.
José og drengene kører fortsat sikker stil frem mod mesterskabet. Derimod blev det til et nederlag i pokalturneringens kvartfinale. Sporting slog Benfica på straffespark.
José udtalte efter kampen:"Det var absolut slet ikke godt nok, men på den anden side, vi er her alle for at vinde de store pokaler."
I Champions League blev det AC Milan, som Benfica skulle krydse klinger med. Benfica var totalt dominerende på hjemmebane. AC Milan blev kun noteret for at enkelt skud indenfor rammen. Det skud kunne også godt gå hen og blive til årets mål i CHL. Langt uden for feltet trykker midtbanemanden af og kanonerer bolden helt op i hjørnet uden chance for Benficas keeper.
På trods af kun det ene spark indenfor rammen, så endte kampen på mærkværdig vis med et godt resultat for Milan. 3-2 vandt Benfica med, og dermed har Milan hele 2 udebanemål inden returopgøret.
Mourinho Junior: "Det er rystende så uretfærdig fodbold kan være, vi burde have vundet 10-1. Det eneste gode Milan lavede i den kamp var det ene pragtmål. Vi kører dem over på San Siro, bare vent og se."
Todays Mourinho Quote:
“I think Arsene Wenger is one of those people who is a voyeur.
He likes to watch other people.
There are some guys who, when they are at home,
have this big telescope to look into the homes of other people
and see what is happening.
Wenger must be one of them -
and it is a sickness."
Mourinho taunts the Arsenal manager in 2005 after Wenger makes comments about Chelsea's pursuit of Ashley Cole.
The Road Back To Anfield
Sider:
[
1
]
2
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »