home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 392 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Eintracht Braunschweig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Eintracht Braunschweig  (Læst 7444 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #15: 23 Feb 2014, 09:47 »

Jeg spiller med update, så derfor har jeg andre frie transfers til rådighed! Den løntunge angriber er der heller ikke når man spiller med denne update.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #16: 23 Feb 2014, 09:49 »

okay hvor meget har du så??
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #17: 23 Feb 2014, 09:55 »

okay hvor meget har du så??

Meget af hvad? Af penge har jeg intet at gøre godt med, men jeg har lidt mere råderum i lønnen. Så jeg er lidt i samme båd som jer. Jeg satser dog på at få oparbejdet en godt ungdomsarbejde, siden der ligger mange småklubber rundt omkring Braunschweig, som også ligger lidt for sig selv som by.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #18: 23 Feb 2014, 10:01 »

okay jeg satser mere på at hente gratis spiller også købe unge spiller til klubben.. så det bliver køb billigt sælg dyrt
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #19: 23 Feb 2014, 18:19 »

så har jeg spillet min første halve sæson og det er gået over alt forventning må jeg sige. jeg har virkelig spillet godt og har allerede fået forlænget min kontrakt så nu er jeg i klubben indtil 2018. som også var det jeg håbede på. Da jeg tag det her som et langtids projekt. da jeg ikke havde mange midler at gøre godt med har jeg ikke købt nogen. andet ind jeg får en spiller ved navn ronny på fri transfer her til januar som skal spille fremskudt playmaker. håber han kan gøre lidt for mig.

Spiller jeg vil fremhæve er klart Orhan Ademi samt Omar Elabdellaoui som har gjort det rigtigt godt og har udviklet sig godt så tror de har en stor fremtid i klubben da det også er nogle unge spiller.

Første halve sæson:
http://i59.tinypic.com/2lmnseo.png


min strategi op til det her transfer vindue er at jeg skal se om jeg kan få hentet nogen ind på fri transfer op til den nye sæson.

Ellers vil jeg håbe at jeg kan holde formen hele vejen til slutningen af sæsonen og se om jeg minimum kan slutte mit i tabellen.
Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #20: 23 Feb 2014, 18:41 »

så har jeg spillet min første halve sæson og det er gået over alt forventning må jeg sige. jeg har virkelig spillet godt og har allerede fået forlænget min kontrakt så nu er jeg i klubben indtil 2018. som også var det jeg håbede på. Da jeg tag det her som et langtids projekt. da jeg ikke havde mange midler at gøre godt med har jeg ikke købt nogen. andet ind jeg får en spiller ved navn ronny på fri transfer her til januar som skal spille fremskudt playmaker. håber han kan gøre lidt for mig.

Spiller jeg vil fremhæve er klart Orhan Ademi samt Omar Elabdellaoui som har gjort det rigtigt godt og har udviklet sig godt så tror de har en stor fremtid i klubben da det også er nogle unge spiller.

Første halve sæson:
http://i59.tinypic.com/2lmnseo.png


min strategi op til det her transfer vindue er at jeg skal se om jeg kan få hentet nogen ind på fri transfer op til den nye sæson.

Ellers vil jeg håbe at jeg kan holde formen hele vejen til slutningen af sæsonen og se om jeg minimum kan slutte mit i tabellen.

Kan vi få et billede af taktik? Smiley

Gad godt se hvordan du bruger Ademi, da jeg ikke fik gang i ham.
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #21: 23 Feb 2014, 18:50 »

det blev kun til et indkøb på fri transfer op til den nye sæson da jeg ikke følte at der var flere jeg gad at bruge penge på. så håber jeg bare at nogle af dem der ikke gider til min klub ny måske vil når sæsonen er over. da jeg stadig holder øje med dem løbende.

min nye spiller:
http://i60.tinypic.com/v32etg.png

min taktik:
http://i57.tinypic.com/bhdtw5.png

håber du kan bruge det
Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #22: 23 Feb 2014, 19:09 »

det blev kun til et indkøb på fri transfer op til den nye sæson da jeg ikke følte at der var flere jeg gad at bruge penge på. så håber jeg bare at nogle af dem der ikke gider til min klub ny måske vil når sæsonen er over. da jeg stadig holder øje med dem løbende.

min nye spiller:
http://i60.tinypic.com/v32etg.png

min taktik:
http://i57.tinypic.com/bhdtw5.png

håber du kan bruge det

Offensivt må man sige! Men fedt det virker!
Kører du kun med den taktik eller laver du den om hvis du møder de større hold?
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #23: 23 Feb 2014, 19:12 »

jeg køre kun men den taktik. da det er min filosofi at jeg ikke vil tilpasse mig de andre hold de skal tilpasse sig mig. om jeg så er er overmatchet.. men det er også får at mine spiller kender mit system 100 procent. og samtidig vil vokse med opgaven efter som jeg med tiden vil få bedre og bedre spiller til mine positioner.
Logged

weichardt86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #24: 24 Feb 2014, 19:52 »

så er jeg blevet færdig med denne sæson og det er gået over alt forventning:-) mit mål var at ikke at rykke ned. og det må man sige at jeg fik undgået. da jeg skal ud og spille europæisk for vildt.

min sæson:
http://i59.tinypic.com/zmujm.png

så nu glæder jeg mig til at komme i gang med transfer vinduet. og se hvad jeg får af budget.

mit første mål er en målmand. nogen forslag??

hvis i vil vide mere skriver jeg gerne svar på spørgsmål
Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #25: 25 Feb 2014, 08:11 »

så er jeg blevet færdig med denne sæson og det er gået over alt forventning:-) mit mål var at ikke at rykke ned. og det må man sige at jeg fik undgået. da jeg skal ud og spille europæisk for vildt.

min sæson:
http://i59.tinypic.com/zmujm.png

så nu glæder jeg mig til at komme i gang med transfer vinduet. og se hvad jeg får af budget.

mit første mål er en målmand. nogen forslag??

hvis i vil vide mere skriver jeg gerne svar på spørgsmål

Det er jo for vildt det der!! Kæmpe vinger bagud!!  Grin

Mht. Transfers så  prøv at se på holdene, der er rykket ned - ellers er en Oliver Baumann fra Freiburg god Smiley
Logged

weichardt86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #26: 25 Feb 2014, 18:11 »

Så er jeg kommet godt i gang med transfer vinduet har stort set fået handlet alt det ind tiltruppen hvor jeg mente der skulle skiftes ud:-) plus det løse.

Mine Transfer:

http://i58.tinypic.com/2rfpldc.png


har fået spillet en enkelte trænings kamp som jeg vandt 5-1 over horsens så det var helt fint:-)

Hvis i vil se truppen eller andre ting kan i bare sige til.
Logged

weichardt86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #27: 26 Feb 2014, 19:54 »

sebber var du rykket klub??

Så er jeg kommet i gennem mine træningskampe alle sammen er vundet så helt fin opstart. og 1 runde i pokalen også vundet. så nu skal vi til første kamp i ligaen. mod furth bliver spændende om jeg kan lave det samme flotte resultat som sidste år.
Logged

weichardt86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #28: 26 Feb 2014, 21:04 »

er der ingen andre der tag udfordringen op med denne klub???

de har nogle gode spiller hvis man får dem trænet samt har man virkelig mulighed for at sætte sit eget præg på hvordan klubben skal drives samt at man hurtigt får mange penge på balencen
Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: Eintracht Braunschweig
« Svar #29: 27 Feb 2014, 08:34 »

sebber var du rykket klub??


Ja, jeg er rykket til Heerenveen, men har stadig savet med Braunschweig saa jeg kann komme tilbage til det Smiley

Har dog ikke meget id til at Spille pt. da der er meget arbejde pt.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010